-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
1.861 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
15
hectordoyle kullanıcısının paylaşımları
-
24 haftalık only testosteron öncesi ve sonrası sürecim hk.
hectordoyle, Superlevye kullanıcısının konusunu cevapladı: Referanslar
Hem testosteron dozu hem kür uzunluğu hem de kür gidişatı tam da olması gereken gibi olmuş emeğine sağlık -
Sp laboratories ürünleri hk.
hectordoyle, kisetet55 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Zphc 20 mg lık reta kiti 135 dolar o da yine 6000 tl civarı. Fazla vermişin sanki -
Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?
hectordoyle, Tren Sevicisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Abi en kötü ihtimal nessie ya da humax npp bulabilirsen onlara yönel. Fiyatı da daha ucuz zaten. -
Trenbolone kürüm hakkında öneri ve yardımlarınızı alabilirmiyim?
hectordoyle, kisetet55 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Buna ek olarak steroid grubunda anti progestojenik tek ilaç winstrol. Kürüne winstrol ekleyerek belli bir oranda bunu azaltabilirsin ancak tren ve winstrol kombinasyonunun sürdürülebilirliği sıkıntı. En basitinden böbreklerin ve kan basıncın için iyi bir kombinasyon değil zaten. -
24 haftalık yeni testosteron+npp kürüm hk.
hectordoyle, mamibolone kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Bütçene göre rimobolan, masteron, boldenon, DHB vs vs diye gider. Rimobolan ya da masteron 400-600 mg civarı, boldenon ise 300-500 mg arası ekleyebilirsin. DHB için de haftalık 150-300 mg arası iyi gider. Yeterince çılgınsan npp nin yanına tren de ekleyebilirsin ama getirebileceği yan etkiler seni zora sokabilir -
Humax marka dianabol aldım fakat verimli geçmedi! sebebi ne olabilir?
hectordoyle, Ziert44 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Güncel olarak humax tren e 3.haftaya girdim, sporuma ve antrenmanlarıma istediğim şekilde disiplinli kalamıyorum hayatımın yoğunluğundan dolayı ancak tren'in verdiği o cinsel istek 4.enjeksiyondan sonra geldi. -
Torso/limbs yapıp memnun olanınız var mı?
hectordoyle, matiquew133 kullanıcısının konusunu cevapladı: Antrenman programları
Yapılır tabii bence okey, upper lowerdan pekte farklı değil -
22 yaşımda ilk kürüme girme kararı aldım! tavsiyelerinize ihtiyacım var!
hectordoyle, Alpern60 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Değerlerinde bir problem yok ama bi 15-20 kilo verip beslenmeni de temize çekersen libido problemi yaşamazsın gibi duruyor Bunların dışında düzenli olarak kullandığın antidepresan tarzı bir ilaç varsa o da libidoyu etkiliyor olabilir -
Shree venkatesh ürünleri hk.
hectordoyle, oguzdalkilic kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
shree venkatesh 5 ml test enanthate 22 dolara satan birini buldum da 10 ml testosterona 44 dolar vermem ben -
Trenbolone acetat definasyon değil de bulk dönemi kullanılabilir mi?
hectordoyle, Revengew kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Noxy tam 4.haftada gelmeye başlıyor- 24 yanıt
-
- tren
- trenbolone
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Trenbolone acetat definasyon değil de bulk dönemi kullanılabilir mi?
hectordoyle, Revengew kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Şuan humax ile başladım, nessie ile bitiricem O tam doğru değil değişiyor valla kullandığım trenler açık altın sarısı renginde- 24 yanıt
-
- tren
- trenbolone
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Trenbolone acetat definasyon değil de bulk dönemi kullanılabilir mi?
hectordoyle, Revengew kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Tren açıldıktan sonra npp eklemeyi düşünüyorum 4-5 haftalık, bakalım nasıl etki olacak Treni yönetmek = e2 ve prolaktin kontrol + temiz beslenme.- 24 yanıt
-
- 1
-
-
- tren
- trenbolone
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Uzun dönem testosteron kullanımı sonrası pct dönemi oluşan handikaplar hk.
hectordoyle, Eminkaya kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Testosteronu kesmenin özel bir nedeni var mı? Şahsen o kadar uzun süre blast & cruise yapacak olsam trt doz testosteron ve yanına hcg dhea pregnenolone gibi takviyelerle devam ederdim. -
Trenbolone acetat definasyon değil de bulk dönemi kullanılabilir mi?
hectordoyle, Revengew kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Enjeksiyon sıklığını düzgün yaparsan ve trenden çok fazla yan etki gören biri değilsen kullanılabilir- 24 yanıt
-
- 1
-
-
- tren
- trenbolone
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Definasyon kürüne girme kararı aldım! ürünleri kullanımı sürecin yönetimi hakkında bana yardımcı olur musunuz?
hectordoyle, Slayer kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
Bahsettiğin plana uysan bile ortaya çıkacak görüntüden %90 ihtimalle tatmin olmayacaksın -
Cinnatropin kullanım sonrası test sonuçları hk. (ürün çalışma performansına dair)
hectordoyle, Unrest kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Yabancı forumlarda bulk döneminde kullanıp fayda görenlere denk geldim, eğer yapacağın bulk maintenance kalorinin 150-200 kalori üstü tarzı bir bulk ise kullanılması mantıklı ama çok yüksek kalorilerde bulk yapan biriysen mantıklı değil, bağırsak hareketlerini yavaşlatıcı etkiye sahip çünkü. Ben gh kullansam kullanırım şuanda ama paramın sıfırda dolaşmasını istemiyorum zaten trenbolon ekledim bu hafta kürüme, fakir adam gh gibi bir şey zaten- 100 yanıt
-
- cinnatropin
- gh
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Definasyon kürüne başladım ve bazı sorularım var! bana yardımcı olur musunuz?
hectordoyle, thePsycho27 kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
Oral ilaçları ve clenbuterol kürün son 4-5 hafta kullanmak daha mantıklı. Testoyu da e2 yi kontrol altına aldığın sürece sorun olmaz, 250-500 mg arasında kullanmak iyidir, kilonun düşmeme nedenlerinden biri de e2 den dolayı olabilir. Yağ alımının o kadar az olmasına gerek yok, 30-40 gr civarına yükseltebilirsin -
Cinnatropin kullanım sonrası test sonuçları hk. (ürün çalışma performansına dair)
hectordoyle, Unrest kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
valla ben de aynı şekilde biraz bütçe ayırıp test e + gh + reta kombinasyonuyla yaz başından sonbahar başına kadar 3 ay cruise yapmayı düşünüyorum, 2-4 iu başlanması öneriliyor ben 2 iu başlar gerekirse 4 e yükseltirim gibi- 100 yanıt
-
- cinnatropin
- gh
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Humax marka dianabol aldım fakat verimli geçmedi! sebebi ne olabilir?
hectordoyle, Ziert44 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Kutusunun üstünde Made in Thailand yazıyor normalde sana gelende nasıl hindistan yazıyor -
Masteron olan kürlerde testosteronun düşük masteronun mg olarak yüksek kullanılmasının sebebi nedir?
hectordoyle, shX648 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Düşük testo yüksek anabolik kürleri bazı kişiler için daha uygun olabiliyor, düşük testo yüksek tren/masteron/deca kürleriyle de güzel yerlere gelinebilir. Düşük testo yüksek boldenonu yapabilecek kişi sayısı dünya üzerinde çok az o yüzden önermek mantıklı değil -
Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.
hectordoyle, SEVVAL kullanıcısının konusunu cevapladı: RETATRUTIDE
Doz fazla gelmiş olabilir, 0.5 mg a düşürebilirsin bence -
Kürüme ekstra yeni ürün eklemek istiyorum! sizce hangi varyasyonu yapmalıyım?
hectordoyle, Theviper35 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Tren, kütle için bulk/offseason zamanlarında hem yağlanmayı azaltma hem de kaslardaki nutrition partitioning (yediğinin yemeğin kaslara gitmesi) etkisini arttırması hem de kas içi IGF-1 sentezini en fazla arttıran anabolik ilaç olması gibi nedenlerden dolayı kullanılabilir, eğer trenden yan etki görmüyorsa. Tren testo boldenon istediğini her türlü sağlar. Ben de aynı küre bu hafta itibariyle başladım -
Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?
hectordoyle, HayalleriOlanBirisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Nessie, zphc, ve humax tercihlerin bu markalardan olsun Bütçem kısıtlı diyorsan, testosundan da emin isen pan pharma testo, geriye kalan anabolikleri de nessie . -
Definasyon sürecine dahil olmak üzereyim! sizce hangi ilaçlarla kürümü dizayn etmeliyim?
hectordoyle, NaturelGenc kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
Yohimbin anksiyeteye neden olabilir, onun dışında clen ve yohimbine in aynı anda kullanılmasını önermem, ikisi de kalbe etki eden ilaçlar çünkü. Berberine i öğünlerle beraber 500 mg yeterli olur, carnitin ve cla bana göre gereksiz ama kullanmak istiyorum dersen neden olmasın -
Düşük e2 seviyesini nasıl toparlamamı önerirsiniz?
hectordoyle, mustafa412611 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Dediğin şekilde de yapabilirsin, ben şahsen her gün 0.3 ml enjeksiyon yapardım daha stabil olması için
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
