Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

hectordoyle

Üye
  • İçerik sayısı

    1.861
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Günler

    15

hectordoyle kullanıcısının paylaşımları

  1. 24 haftalık only testosteron öncesi ve sonrası sürecim hk.

    Hem testosteron dozu hem kür uzunluğu hem de kür gidişatı tam da olması gereken gibi olmuş emeğine sağlık
  2. Sp laboratories ürünleri hk.

    Zphc 20 mg lık reta kiti 135 dolar o da yine 6000 tl civarı. Fazla vermişin sanki
  3. Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?

    Abi en kötü ihtimal nessie ya da humax npp bulabilirsen onlara yönel. Fiyatı da daha ucuz zaten.
  4. Trenbolone kürüm hakkında öneri ve yardımlarınızı alabilirmiyim?

    Buna ek olarak steroid grubunda anti progestojenik tek ilaç winstrol. Kürüne winstrol ekleyerek belli bir oranda bunu azaltabilirsin ancak tren ve winstrol kombinasyonunun sürdürülebilirliği sıkıntı. En basitinden böbreklerin ve kan basıncın için iyi bir kombinasyon değil zaten.
  5. 24 haftalık yeni testosteron+npp kürüm hk.

    Bütçene göre rimobolan, masteron, boldenon, DHB vs vs diye gider. Rimobolan ya da masteron 400-600 mg civarı, boldenon ise 300-500 mg arası ekleyebilirsin. DHB için de haftalık 150-300 mg arası iyi gider. Yeterince çılgınsan npp nin yanına tren de ekleyebilirsin ama getirebileceği yan etkiler seni zora sokabilir
  6. Humax marka dianabol aldım fakat verimli geçmedi! sebebi ne olabilir?

    Güncel olarak humax tren e 3.haftaya girdim, sporuma ve antrenmanlarıma istediğim şekilde disiplinli kalamıyorum hayatımın yoğunluğundan dolayı ancak tren'in verdiği o cinsel istek 4.enjeksiyondan sonra geldi.
  7. Torso/limbs yapıp memnun olanınız var mı?

    Yapılır tabii bence okey, upper lowerdan pekte farklı değil
  8. Değerlerinde bir problem yok ama bi 15-20 kilo verip beslenmeni de temize çekersen libido problemi yaşamazsın gibi duruyor Bunların dışında düzenli olarak kullandığın antidepresan tarzı bir ilaç varsa o da libidoyu etkiliyor olabilir
  9. Shree venkatesh ürünleri hk.

    shree venkatesh 5 ml test enanthate 22 dolara satan birini buldum da 10 ml testosterona 44 dolar vermem ben
  10. Trenbolone acetat definasyon değil de bulk dönemi kullanılabilir mi?

    Noxy tam 4.haftada gelmeye başlıyor
  11. Trenbolone acetat definasyon değil de bulk dönemi kullanılabilir mi?

    Şuan humax ile başladım, nessie ile bitiricem O tam doğru değil değişiyor valla kullandığım trenler açık altın sarısı renginde
  12. Trenbolone acetat definasyon değil de bulk dönemi kullanılabilir mi?

    Tren açıldıktan sonra npp eklemeyi düşünüyorum 4-5 haftalık, bakalım nasıl etki olacak Treni yönetmek = e2 ve prolaktin kontrol + temiz beslenme.
  13. Testosteronu kesmenin özel bir nedeni var mı? Şahsen o kadar uzun süre blast & cruise yapacak olsam trt doz testosteron ve yanına hcg dhea pregnenolone gibi takviyelerle devam ederdim.
  14. Trenbolone acetat definasyon değil de bulk dönemi kullanılabilir mi?

    Enjeksiyon sıklığını düzgün yaparsan ve trenden çok fazla yan etki gören biri değilsen kullanılabilir
  15. Bahsettiğin plana uysan bile ortaya çıkacak görüntüden %90 ihtimalle tatmin olmayacaksın
  16. Yabancı forumlarda bulk döneminde kullanıp fayda görenlere denk geldim, eğer yapacağın bulk maintenance kalorinin 150-200 kalori üstü tarzı bir bulk ise kullanılması mantıklı ama çok yüksek kalorilerde bulk yapan biriysen mantıklı değil, bağırsak hareketlerini yavaşlatıcı etkiye sahip çünkü. Ben gh kullansam kullanırım şuanda ama paramın sıfırda dolaşmasını istemiyorum zaten trenbolon ekledim bu hafta kürüme, fakir adam gh gibi bir şey zaten
  17. Oral ilaçları ve clenbuterol kürün son 4-5 hafta kullanmak daha mantıklı. Testoyu da e2 yi kontrol altına aldığın sürece sorun olmaz, 250-500 mg arasında kullanmak iyidir, kilonun düşmeme nedenlerinden biri de e2 den dolayı olabilir. Yağ alımının o kadar az olmasına gerek yok, 30-40 gr civarına yükseltebilirsin
  18. valla ben de aynı şekilde biraz bütçe ayırıp test e + gh + reta kombinasyonuyla yaz başından sonbahar başına kadar 3 ay cruise yapmayı düşünüyorum, 2-4 iu başlanması öneriliyor ben 2 iu başlar gerekirse 4 e yükseltirim gibi
  19. Humax marka dianabol aldım fakat verimli geçmedi! sebebi ne olabilir?

    Kutusunun üstünde Made in Thailand yazıyor normalde sana gelende nasıl hindistan yazıyor
  20. Düşük testo yüksek anabolik kürleri bazı kişiler için daha uygun olabiliyor, düşük testo yüksek tren/masteron/deca kürleriyle de güzel yerlere gelinebilir. Düşük testo yüksek boldenonu yapabilecek kişi sayısı dünya üzerinde çok az o yüzden önermek mantıklı değil
  21. Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

    Doz fazla gelmiş olabilir, 0.5 mg a düşürebilirsin bence
  22. Kürüme ekstra yeni ürün eklemek istiyorum! sizce hangi varyasyonu yapmalıyım?

    Tren, kütle için bulk/offseason zamanlarında hem yağlanmayı azaltma hem de kaslardaki nutrition partitioning (yediğinin yemeğin kaslara gitmesi) etkisini arttırması hem de kas içi IGF-1 sentezini en fazla arttıran anabolik ilaç olması gibi nedenlerden dolayı kullanılabilir, eğer trenden yan etki görmüyorsa. Tren testo boldenon istediğini her türlü sağlar. Ben de aynı küre bu hafta itibariyle başladım
  23. Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?

    Nessie, zphc, ve humax tercihlerin bu markalardan olsun Bütçem kısıtlı diyorsan, testosundan da emin isen pan pharma testo, geriye kalan anabolikleri de nessie .
  24. Yohimbin anksiyeteye neden olabilir, onun dışında clen ve yohimbine in aynı anda kullanılmasını önermem, ikisi de kalbe etki eden ilaçlar çünkü. Berberine i öğünlerle beraber 500 mg yeterli olur, carnitin ve cla bana göre gereksiz ama kullanmak istiyorum dersen neden olmasın
  25. Düşük e2 seviyesini nasıl toparlamamı önerirsiniz?

    Dediğin şekilde de yapabilirsin, ben şahsen her gün 0.3 ml enjeksiyon yapardım daha stabil olması için

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×