-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
Genel Araştırma
'testosteron' etiketi için arama sonuçları.
Araştırmada 320 sonuç bulundu
-
3.5 aylık definasyon değişimim sizce nasıl?
Dmnzx0 bir konuya içerik ekledi : Üyelerin Öncesi ve Sonrası
8 mayıs küre başlangıç tarihi ( şuanda hala küre devam ediyorum bugün 30 haziran, agustos sonunda kürü bitiricem ) Kullandığım ilaçlar ; Kür boyunca testo propionat ( haftada 300 mg ) İlk 13 hafta primobolan ( haftada 200 mg ) Son 6 haftadır masteron propionat ( haftada 300 mg ) Son 20 gündür clenbuterol Son 15 gündür iran yohimbine ( günde 3 tablet ) Kür öncesi formum ; Şuan ki formum ;- 19 yanıt
-
- 16
-
-
-
-
-
-
-
-
- primobolan
- masteron
- (ekstra 4 etiket daha mevcut)
-
Only testosteron kürüne gireceğim fakat eczane üzerinden stok alamıyorum! ne yapmalıyım bu süreçte?
whiteface bir konuya içerik ekledi : Steroid Kürleri / Genel
Herkese merhaba, İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi. Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli. Şimdiden herkese çok teşekkürler. -
Kür sürecim bitti trt yaparak yeni bir küre girmeme engel durum var mı kan testlerimde?
Husoyz bir konuya içerik ekledi : Laboratuvar
Öncelikle selamlar, 19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da libidom ve cinsel isteksizlik ve sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım. Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır 3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum. KAN TESTLERİM:- 18 yanıt
-
- testosteron
- kür
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Testosteron+boldenon kürü hk. sorularım var! bana yardımcı olur musunuz?
Thearmy bir konuya içerik ekledi : Steroid Kürleri / Genel
Herkese Merhabalar, Sağlıklı Sakatlıksız sporlar dilerim herkese, Belli başlı bir kaç kafama takılan sorular var. SORULARIM: Testo bolde küründe gün içinde arada olan elde ve ayakta karıncalanma hgb yüksekliğinden mi kaynaklanabilir? Testo enath ve boldeyi hep yanı dozajda tutmamız bir sorun yatar mı e2 vs bir çok açıdan? (1.5 ml 375-375) Böbrek sağlığı ve genel açıdan günlük tuz ve zeytinyağ kaç gram alınmalı (95 kilo) Günlerde değişkenlik göstermekle birlikte 12-4 ile 140 arası olan tansiyon normal midir?(6.8 küçük) Herkese iyi günler. -
prolaktin Kür geçmişi olmyan birisi olarak 2 yıldır yüksek prolaktin + rathke kisti sorunlarım var! ne yapmalıyım?
bnvfrn bir konuya içerik ekledi : Sağlık Sorunları
Merhaba arkadaşlar, Yaklaşık 2 yıldır yüksek prolaktin problemi yaşıyorum. Kür geçmişim yok, hayatım boyunca anabolik steroid kullanmadım. Sigara ve alkol kullanmıyorum. Düzenli kullandığım hiçbir ilaç yok. 175 cm boyunda, 80 kg ağırlığındayım ve yaklaşık 2 yıldır fitness ile uğraşıyorum. Yağ oranım yüksek değil. Kan tahlillerimin tamamı cinsel perhiz sonrası verildi. Stresli biri olduğumu da düşünmüyorum. Gilbert sendromum var.Farklı tarihlerde prolaktin değerlerim 40.6, 32.7, 31.4 ve son olarak 32.1 µg/L olarak ölçüldü (referans 4.04-15.2). @metinav Total testosteronum genellikle 500-530 ng/dL civarında. TSH, Serbest T4, LH, FSH, Estradiol ve IGF-1 gibi diğer hormonlarım referans aralığında. Daha önce prolaktin havuz testi de yapıldı. 30 dakika arayla iki kez kan verildi ve sonuçlar 32 ve 31 µg/L çıktı. Hipofiz MR'ında Rathke kisti tespit edildi ancak görüştüğüm doktorlar bunun prolaktin yüksekliğini açıklamadığını, strese bağlı olabileceğini söylediler. Son görüştüğüm doktor ise Dostinex başlamak konusunda çekimser davrandı ve tekrar prolaktin havuz testi istedi. Belirgin bir libido problemim yok, cinsel ilişkide ereksiyon sorunu yaşamıyorum. Ancak sabah ereksiyonları uzun süredir yok denecek kadar az. SORULARIM: Benzer durum yaşayan veya Rathke kisti ile birlikte prolaktin yüksekliği olan var mı? Sizce Dostinex düşünülmeli mi, yoksa araştırılması gereken başka nedenler olabilir mi?- 1 yanıt
-
- hiperprolaktinemi
- dostinex
- (ekstra 4 etiket daha mevcut)
-
Testosteron+masteron kürüne gireceğim fakat bazı sorularım var! bana yardımcı olur musunuz?
Hakandmn bir konuya içerik ekledi : Steroid Kürleri / Genel
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Önümüzdeki pazartesi günü küre giriyorum. KÜR İÇERİĞİM: Testosteron Enanthate (zphc) 500mg Masteron (Humax) SORULARIM: Masteron yerine NPP kullansam nasıl olur? Testosteron haftalık toplam enjeksiyon miktarı yeterli mi veya fazla mı? Testosteron+masteron küründe hangi koruyucuları kullanmamı tavsiye edersiniz? GÜNCEL FORM: Konuya katılım gösteren, tecrübelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.- 1 yanıt
-
- testosteron
- masteron
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Göğüs ucu hassasiyeti için ne kullanamlıyım?
koyufenerli0 bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Merhaba değerli hocalarım. Haftalık: 500 Enantat 200 Masteron İlk kürüme 21 yaşında bu şekilde başladım, 5. haftadayım. Beslenme ve ant programımdan memnunum, iyi olduğunu düşünüyorum. Meme uçlarımda sertlik ve hassasiyet hissettiğim için haftada 2(enjeksiyon günleri) arimidex alıyorum. Beşinci hapta baya bir azalttı bu durumu. Fakat şuan göğüste az da olsa yağlanma gibi büyüme var ve artmasından korkuyorum. Doku vs elime gelmiyor. Yani nasıl anlatsam bilemedim ama alt gogus cok hafif şiş gibi geliyor gözüme. Tamoksifeni araştırdığımda pct de kullanılıp, kür içinde kullanıldığında verim düşürdüğünü okudum. Ne yapmalıyım sizce? arimidexe haftada 2 devam mı 1mg, yoksa yarım mı içeyim, yoksa tamoksifene mi başlamalıyım? Bir de karaciğer için vs bir şey kullanmıyorum sadece vitaminlerimi alıyorum, ilaçları aldığım kişi hafif kür olduğu için gerek yok dedi. kullanmalı mıyım sizce? Son sorum ise, kan değerlerin nasıl değiştiğini meraktan test vermek istiyorum. fakat enjeksiyon yapıldıktan sonra testo vücutta kaldığı için değer gerçeği çok yasıtmayacak gibi geldi. enjeksiyondan kaç gün sonra kan vermeliyim?(karaciğer böbrek hepsine bakicam ama testonun doğruluğunu düşünüyorum). Hepinize şimdiden teşekkürler -
Testosteron enanthate enjeksiyon sıklığı nasıl olmalı?
Lifter31 bir konuya içerik ekledi : Ürün kullanımı
Merhabalar arkadaşlar kısa tutacağım haftada 2 kere 250 mg testosteron mu yoksa 1 kere 500 mg mi daha iyidir? -
Yağlanmadan kas kütlemi arttırmayı planladığım kür planlaması hk.
arnold ciwardanegezer bir konuya içerik ekledi : Steroid Kürleri / Genel
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Daha önce 2 kür yaptım testosteron+masteron ile yağ yakım sürecim oldu ve sonrasında testo, masteron dhb ile recomp. Bundan sonraki hedefim yağlanmadan kas kütlesi arttırmak. KİŞİSEL BİLGİLERİM: Yaş: 44 Boy: 1.73 Kilo: 68,5 Bel: 71,5 Kol: 38 KÜR İÇERİĞİM : (16 Hafta - Zphc / Novatis) Testosteron e 500mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Dihydroboldenone c 225mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Primobolan 200 mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Tren ace 140 mg (günlük 20mg) Gh 6iu (Sabah, antrenman öncesi ve yatarken) Humulin r 4iu (antrenmandan hemen sonra) Lantus 10 iu (sabah gh ile beraber) BESLENME PLANIM: 440gr basmati pirinç 3 adet tam yumurta 400gr tavuk göğüs 30gr whey protein 1 adet muz 20gr zeytinyağı 4-5 lt su 6-7 gr tuz Toplam kalori: 2580 Karb: 378,8 Protein: 164,7 Yağ: 40 SUPPLEMENT & VİTAMİN GRUPLARIM: Omega 3 balık yağı 2000mg Nac600 500mg Ester c vitamini 10 gr Eaa Kreatin 8gr Glutamine 10 -gr Magnezyum Bsiglinat Kolajen D3k2 Alfa lipoik asit 600mg Çinko Demir Lipomozal berberin E vitamini B kompleks Biotin Ubiquinol 100mg Milk Thistle Lipomozal Glutatyon Citrulline malat Beta Alanine FORM CHECK: @GHOST @SPECTRE @Fuhrer @hectordoyle @Askabar @metinav @Rma @berkay16 @AnabolikLover @sven Öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum.- 38 yanıt
-
- dihydroboldenone
- dhb
- (ekstra 9 etiket daha mevcut)
-
24 haftalık yeni testosteron+npp kürüm hk.
mamibolone bir konuya içerik ekledi : Steroid Kürleri / Genel
Selam hocalarım, Önceki kürümü bitireli yaklaşık 7-8 ay oldu. Güzel bir pct süreci ile sonlandırmıştım. Yaklaşık son 3 aydır düzenli spor yapamıyorum son 1 aydır da oruç tuttuğumdan ötürü form kaybettim. 1. EVRE - YENİ PLANLAMA HK. : (24 Hafta) Testosteron 500mg (24 hafta) Npp 300mg (12 haftadan itibaren) 2. EVRE - YENİ PLANLAMA HK. : Testosteron 250mg (Son haftalarda - Sonra pct) SORULARIM: Kürüme ekle veya çıkar dediğiniz gruplar varmıdır? Kan testi sonuçlarıma bakıldığında kür sürecime negatif etki edecek değerler hangileridir? Kan testlerimde şuraya dikkat et dediğiniz detaylar hangileridir? KAN TESTLERİM: Konuya katılım gösteren, yorum yapan ve tavsiyelerde bulunan herkese şimdiden teşekkürler. -
Testosteron+npp+dianabol kürüne gireceğim bana yardımcı olur musunuz?
Revengew bir konuya içerik ekledi : Steroid Kürleri / Genel
Selamun aleyküm iyi akşamlar, Kür içeriğim: Testo enantat npp boldenon danabol Kürüne gireceğim. Npp yi kullanmak için testonun kanda aktif olmasını beklemeli miyim yoksa ilk haftadan npp ve danabol de enjekte edilir mi? Farklı görüşler var sizin görüşünüz nedir?- 10 yanıt
-
- npp
- testosteron
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Testosteron mg ölçüsünü yükseltmeme rağmen neden total testosteron değerim 1500 üzeri gözükmüyor?
warmesty bir konuya içerik ekledi : Laboratuvar
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? 29.03.2026 tarihinden beri aşağıdaki kürü. Kullandığım ilaçlar ORJ ZPHC uzun süredir onları kullanıyorum ve orijinalliği konusunda bir sıkıntı yok. KÜR İÇERİĞİM: Testosteron Ent. 500mg Boldenon 400mg Bundan öncesinde 1 ay kadar 250 Testosteron ile cruise yaptım. Bu cruise döneminde verdiğim kan değerlerinde bir problem yok. Testosteron >1500 üstü E2 37.25 olarak çıkmış AI kullandım tabi ki. SORULARIM: Testoyu yükseltmişken nasıl kan testinde bu değer 1500 üstü çıkmıyor? Daha başlayalı 8-9 gün olmuşken boldenin e2yi katletmesi normal mi ? Ne yapmamı önerirsiniz ? KAN TESTLERİM: -
Testosteron + npp + boldenon (ilk kürüm olacak önerilerinizi rica ediyorum)
Alpyld12 bir konuya içerik ekledi : Steroid Kürleri / Genel
Merhaba arkadaşlar, 20 yaşındayım ve 12-14 hafta spor salonuna gidiyorum. Eskiden düzensiz olan spor salonu seanslarım şimdi düzenli. Bu, steroid kullanacağım ilk sefer olacak. Şu kombinasyonu düşünüyorum: Testosteron E Boldenone (NPP) SORULARIM: Bu kombinasyon ilk steroid kürüm için uygun olur mu? Başka kombinasyon önerileriniz var mı? Satın alacağım ürünle ilgili olarak (satıcı Türkiye'de üretildiğini söylüyor), ürün kalitesinde problem olmadığını ve test sonuçlarını vb. belirtiyorlar. Ürünün Türkiye'de üretilmesinden kaynaklanan herhangi bir sorun olur mu? Yardımlarınız ve cevaplarınız için çok teşekkür ederim. -
Testosteron + npp + boldenon (ilk kürüm olacak önerilerinizi bekliyorum)
Waxorion bir konuya içerik ekledi : Steroid Kürleri / Genel
Merhaba arkadaşlar, Düzenli olarak 2 senedir spor yapmaktayım, yediğime ve içtiğime dikkat ediyorum. 1.82 boy 82 kg yağ oranımda ortalama%13-15 civarındadır tahminen. İlk kür olarak testo Enanthate, npp ve boldenon düşünüyorum. Sizce nasıl olur eklemem yada çıkarmam gereken başka bişey var mı? Testo 500 Npp 300 Boldenon 500 Gibi düşündüm dozajlamasını. Daha tecrübeleri arkadaşlar yol gösterebilirse çok sevinirim. Teşekkürler. -
Only testosteron küründe yaşanan uykusuzluk, devamlı keyifsizlik hali hk.
m4a1 bir konuya içerik ekledi : Steroid / Genel
Selam dostlar, Testosteron enantathe kürlerini daha önce birkaç kez yaptım ve her seferinde benzer bir durum yaşıyorum. Çoğu kişi “enerji patlıyor, özgüven uçuyor” diyor ama bende tam tersi oluyor. ŞİKAYETÇİ OLDUĞUM HUSUSLAR: Sürekli uykulu hissediyorum Sabahları çok zor uyanıyorum (Sürekli işe 1-2 saat geç kalıyorum ne kadar erken uyusam bile) Gün içinde gözlerimde ciddi yorgunluk var Motivasyon ve keyif düşük Sosyal isteksizlik mevcut SÜRECE DAİR NOTLAR: Yani beklenen “iyi hissetme” olayını hiç yakalayamadım. Hayatımda kötü olaylarda yok canımı sıkacak. Her şey tıkırında işliyor. Alkolde kullanmıyorum! SORULARIM: Bu durum sizce daha çok neden olur? E2 dengesizliği mi? Hematokrit yükselmesi mi? Uyku kalitesi / apne ihtimali mi? Benzerini yaşayan veya çözmüş olan var mı? Kendimi daha iyi hissetmek için ne yapabilirim? Konuya katılım gösteren, yorum ve tavsiyelerde bulunan herkese şimdiden teşekkürler. -
Testosteron+clenbuterol ve winstrol ile nasıl bir definasyon planlaması yapabilirim?
suicmeibrahim bir konuya içerik ekledi : Definasyon Kürleri
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Haftanın minimum 4 günü antrenman ve düzenli uykusu olan birisi olarak tahlil sonuçlarıma baktıktan (testo 298) sonra haftalık 125-150mg testosteron ent. almayı düşünüyorum. Ayriyeten elimde winstrol ve clenbuterol var. KİŞİSEL BİLGİLERİM: Boy: 1.81 cm Kg: 90 HEDEF: Kilomu 76-78 bandına sabitleyebilmek. SORULARIM: Elimdeki ilaçları nasıl kombinlemeliyim? Mg ölçüleri neler olmalı? Ekstra önerileriniz nelerdir? Konuya katılım gösteren, yorum yapan herkese teşekkürler.- 9 yanıt
-
- testosteron
- clen
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kan testi sonuçlarım hk. (prolaktin) ne yapmalıyım?
cndlkc bir konuya içerik ekledi : Sağlık Sorunları
Merhabalar, tahlil sonuçlarım aşağıdaki gibi. Prolaktin ve progesteronun referansların yukarısında olduğu görülüyor (erkekler için). Uzun süredir ereksiyon sorunu, antrenmanlarda ve günlük hayatta halsizlik yaşıyorum. Ve iştah sıkıntım var. Depresyonda değilim ama depresif bir hava var genel olarak. Doktor bekleneceği üzere sıkıntı yok dedi ama olduğunu biliyorum. D vitaminim 84. Sizce ne yapabilirim bu konuda. 23 yaşındayım, boyum 182, kilom 74, 3 senedir ağırlık kaldırıyorum. 90 kg ile 6 tekrarım var. Squatta normalde çok zorlanmazdım ama artık yapmak istemiyorum. Onda da rekorum 120 ile 5 tekrardı. Ama artık spora gitme hevesim de kalmadı maalesef. Yardımlarınızı bekliyorum.- 13 yanıt
-
- prolaktin
- progesteron
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Vücudumda androjenik etkileri en üst seviyede olan bi kür planına ihtiyacım var!
swaggy bir konuya içerik ekledi : Steroid Kürleri / Genel
Merhabalar, öncelikle ben 18 yaşındayım ve yaklaşık 5 aydır trt yapıyorum (250 mgdı bu hafta 375e çıkardım) ve her gün 50 mg proviron alıyorum (arimidexte kullanıyorum) sizden kür planlaması hakkında yardım istiyorum, amacım vücut geliştirme ve kas kazanımı değil amacım vücudun androjenik özelliklerini maximize etmek provironun bana yetersiz geldiğini hissettiğimden dolayı masteron geçmeyi düşünüyorum (uzun esterli herhangi bi dht türevi de olabilir) sizden ricam bana androjenik etkileri maximize edebilen bi kür yapmamda yardımcı olmanız dediğim gibi amacım anabolik etkiler görmek ve ya kas kazanımı değil önerdiğiniz mgları ve ilaçları ona göre yazarsanız çok memnun olurum. Yardımcı olan herkese şimdiden çok teşekkür ederim.- 12 yanıt
-
- testosteron
- masteron
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kan testlerimde referans ölçüsü dışında kalan değerler hk.
Themech bir konuya içerik ekledi : Sağlık Sorunları
Merhaba arkadaşlar, Kan testi yaptırdım genel olarak durumumu görmek için kürde değilim şu an daha önce de yapmadım ama aklımda uzun zamandır var, yaklaşık 6 senedir spor yapıyorum, Kişisel özelliklerim; Yaş 30 Boy; 1:89 Kilo; 100 Yağ oranı; 16/17 Testosteron testini 2 kez yaptırdım bir hafta arayla diğer sonuç da yakın değeri verdi. Ve testleri sabah aç karnına 1 haftalık cinsel perhizle verdim, Testo sonucum değer içerisinde olsa da alt sınıra yakın olduğu için moralimi bozdu, genel olarak mutsuz depresif bir ruh halim var, sizce ufak dozlarla only testosteron kullanıp değerimi yükseltmek mantıklı mı doğal döngüyü kapatmaya gerek var mı ya da doğal yollardan arttırmaya mi çalışayım? Çok kararsızım düşüncelerinizi merak ediyorum, teşekkürler şimdiden. -
Testosteron+boldenon+npp kürüne girmek kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
ibrahiw bir konuya içerik ekledi : Bulk Kürleri
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Aşağıda listelediğim kombinasyon için konu açmak istedim. KÜR İÇERİĞİ: Testosteron 500mg Boldenon 500mg Npp 300mg SORULARIM: Daha önce bu küre giren arkadaşlar oldu mu ? Ne kadar sürdürülebilir? Uzun vade bu kombinasyonla nasıl bir planlama yapardınız? Başka bir ürün ekler miydiniz veya çıkarır mıydınız? Konuya katılım gösteren, tavsiye ve önerilerde bulunan herkese şimdiden teşekkürler.- 8 yanıt
-
- testosteron
- boldenon
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Merhabalar, öncelikle herkese. 2 Aralık 2025’te ilk enjeksiyonumu oldum. İlk 2 hafta 250 mg, sonrasında 8. haftaya kadar haftalık 300 mg testo enantat kullandım + günlük 50 mg proviron kullanıyorum o zamandan beri, kürü 15–16. hafta bitireceğim. Geçen günlerde hastanede kan tahlili oldum, fotoğraf olarak kür öncesi ve sonrası bıraktım. Testi 7. haftanın sonlarında verdim. Bir de 25 mcg levotiron kullanıyorum son 4 haftadır her gün aç karna. İlgincime giden kısımlar şunlar: Kür öncesinden daha düşük T3 ve T4’e sahibim, levotiron kullanmama rağmen; düşünceme göre dozaj yetmedi. 185 cm 100 kg iken başladım küre, ilk 6 hafta beslenmem hiç değişmedi, maintenance ilerledim. Son 2 haftadır definasyondayım, belki tiroid ondan etkilenmiştir de yine de çok düşük çıktı. Şu an %18 yağ oranı civarıyım, 95.5 kg’yım aç karna. Kürden beri gücüm fena arttı, kür öncesi benchte 100 ile 5–6 atarken şimdi 120 ile 6–7 set giriyorum. Hissiyat günlük hayatta güzel, yan etki olarak sadece sivilcelenme yaşadım sırtta hafiften ama normaldir diye düşünüyorum, bir de libido çok fazla. E2 93 çıktı, ondan dolayı bugün 0.25 mg Arimidex attım. Haftalık toplam 0.5 mg Arimidex kullanacağım kür bitene kadar, zaten definasyon yaparak bitireceğim kürü. Levotiron da yetmedi diye dozajını 25 mcg’den 50 mcg’ye çıkaracağım, bir 2–3 hafta gözlemleyeceğim. Eğer bir sorun yaşamazsam, çarpıntı vesaire, 75 mcg’ye çıkaracağım, definasyondan maksimum verimi alacağım. Östrojenik hiçbir yan etki hissetmiyorum; ne göğüs hassasiyeti ne de su tutma vesaire. Belki Proviron’dandır, emin değilim. Bir de kür öncesi ve kürün 5. haftası pumplu foto bıraktım. Total testo 1232 çıktı, 300 mg için bir tık düşük geldi bana. Ben 1500+ bekliyordum fakat muhtemelen yağ oranım yüksek diye östrojene çevrildi. Bir de Proviron serbest testoyu artırınca kan testinde total testoyu bir tık düşük gösteriyor diye biliyorum. Sizce nasıl protokoller yapmalıyım, şu anda düşündüklerim mantıklı mıdır? Teşekkürler. KAN TESTİ SONUÇLARIM VE FORM:
-
Herkese selamlar sevgiler. 2024 temmuzda testo masteron ile baslayan ilerleyen sürecte de kısa süreli ara verip testo bolde kürüyle devam eden bir kür macerası oldu. Bu sürecte haftalık dozajları hic suistimal etmedim. Fiziksel anlamda istedigim görünümü elde ettim ve testlerimi aksatmadan yaptırdım. LH ve FSH dogal olarak kapalı kan değerlerimi de kontrol altında tuttum. Bu konularda sizlerden de cok yardım aldım bilgileriniz sayesinde yolumu çizdim tesekkür ederim. Fakat testosteron kullanımını neredeyse 1 yıldır hiç kesmedim. Ne zaman doz düserek bırakmaya niyetlensem pct sürecine kendimi atamadan tekrar devam ettim. Geçtiğimiz mayıs ayında evlendim ve Allah nasip ederse cocuk sahibi olmak istiyorum. Ama söyledigim gibi karşı karşıya kalacağım yan etkilerden ve olumsuz sonuclardan korktuğum için bir türlü kafamda ben artık dışardan bunu almayı bırakıyorum diyemedim diyemiyorum. Bu sürecte libido kaybı ve psikolojik sıkıntılar yaşayacağım çok açık ve ben de tecrübe ettim ki bu kaçınılmaz son. Hele ki baba olmak istiyorsam. Siz değerli dostlarımın görüşleri ve tecrübeleri çok önemli benim için. SORULARIM: Bana ne önerirsiniz? Nasıl bir yol izlemeliyim? İşleri daha da zorlaştırmadan en az hasarla bu durumu nasıl kendi lehime çözebilirim?
- 10 yanıt
-
- testosteron
- baba
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Yurt dışından ilaç getirmek mümkün mü? başıma iş alır mıyım?
Testofull07, Mimaroba kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Merhaba, Bilindiği üzere ülkemizde eczane ürünü testosteron ve türe almak imkansıza yakın hale geldi. Bu sebeple hangi ülke olursa olsun sadece eczane üretimi testosteron arayışına girdim. Yakın zamanda bulgaristan veya yunanistana çıkma ihtimalim de var. Yurtiçi veya yurt dışı bu problemi nasıl çözebiliriz? Bu kadar insan nereden buluyor güvenilir eczane ürünü testosteronları merak ediyorum. Şimdiden teşekkürler.- 120 yanıt
-
- eczane
- testosteron
-
(ekstra 4 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Haftalık 2ml testosteron+2ml npp enjeksiyonunu omuz bölgesi kaldırır mı?
Bakkal bir konuya içerik ekledi : Steroid / Genel
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Süreç olarak only testosteron kullanmaktayım haftalık 500mg olarak. Kürüme ekstra haftalık 2ml olmak üzere npp eklemeyi planlıyorum. Fakat bu süreçte enjeksiyonlarımı bacaktan yapamadığım için omuzdan vurmayı planlıyorum. SORULARIM: Omuz haftalık 2ml testosteron + 2ml npp kaldırır mı? Farklı bir öneri veya tavsiyeniz olur mu? Fikir, görüş ve önerilerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.- 4 yanıt
-
- omuz
- omuz enjeksiyonu
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Steroid beyin sağlığını (psikolojiyi) nasıl etkiler?
Curious guy bir konuya içerik ekledi : Steroid / Genel
Merhabalar, testesterone psikolojik sağlığı etkiler mi ve beyin sağlığını nasıl etkiler? Sizde nasıl etkiler yaptı. Örneğin 500mg sustanon diyelim haftalık? Hipomanisi (bipolar) olan birisini nasıl etkiler? @metinav
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
