Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.

Genel Araştırma

'testosteron' etiketi için arama sonuçları.

  • Etiketlere Göre Ara

    Aralarına virgül koyarak ekleyin
  • Yazara Göre Ara

İçerik Türü


Forumlar

  • Site Yönetimi ve İçeriği
    • Duyurular ve Güncellemeler
    • Peptid Türkiye - Referansları
    • Öneri - İstek - Şikayet
    • Konu Dışı
  • Peptidler / Peptide
    • Peptid kürleri / Genel
    • Genotropin - GH
    • İnsülin Hormonu
  • Sarmlar / Sarms
    • Sarm Kürleri / Genel
  • Anabolik Steroidler
    • Kitaplarda yazmayan bilgiler
    • Steroid / Genel
    • Steroid Kürleri / Genel
    • Bulk Kürleri
    • Definasyon Kürleri
    • Ürün kullanımı
    • Steroid kür içi ve sonrası MCT & PCT
    • Laboratuvar
    • Marka Analizleri
    • Yarışmalar
    • İstihbarat
  • Fiziki gelişim günlüğü
    • Üyelerin Kür Günlüğü
    • Üyelerin Öncesi ve Sonrası
  • Beslenme ve Antrenman Kategorisi
    • Beslenme
    • Supplementler
    • Yemek Tarifleri
    • Antrenman programları

Takvimler

  • Community Calendar

Araştırmada 62 sonuç bulundu

  1. Amca kürü :)

    Başlıkla konuya neşe katmak istedim, başkaca bir amacım yoktur "Vaktim yok özet geç diyenlere; 39 yaşındayım ve Testo C - Boldenon - Turinabol kürüne başladım." Merhabalar, Aşağıdaki konuyu açmış, siz değerli arkadaşlara danışarak fikir almıştım. Kısaca kaybedecek pek birşeyim olmadığı için ve kendimi daha mutlu hissetmek adına küre başladım. İlk hafta, genel etki ve yan etkilerini deneyimlemek, vücudu alıştırmak için, 200 mg testosterone cypionate 200 mg boldenon ve günlük 20 mg Turinabol ile başladım. İkinci hafta da aynı dozajları kullandım. Bu hafta haftalık 400-400'e geçeceğim. Turinabol'u 40 mg çıkarmıştım ama çarpıntıyı tetikliyor, dozu azaltmayı düşünüyorum. 2. gün dinlenme nabzım 60-65 civarlarından 85-90 civarlarına çıktı. Kar yağdığı gün çocuklarla kartopu oynamak için dışarı çıktım ve eve döndüğümde terden atletim ıslanmıştı. Yatar pozisyondayken Kalp atışlarımı hissetmeye başladım. Biraz tedirgin olsam da vucüdun adaptasyon süreci boyunca pek kafaya takmamayı tercih ettim. 3. gün zaten çok düşük olan testosteron seviyemin artmasından dolayı libidom baya yükseldi, kaliteli ereksiyon, kaliteli cinsel haz, yaşamaya başladım. Gençlik yıllarını bu yaşta tekrar deneyimlemek güzel geldi ve tabiki bunun geçici bir durum olduğunu kabullenerek psikolojimi hazır tutuyorum Bu arada işten geç çıktığım için salona yetişemiyorum artık ve evde çalışıyorum. Koşu bandı ve yaklaşık 40 kg döküm plaka, z bar, direnç bandı ile disiplinli bir şekilde aksatmadan haftada 5 gün çalışıyorum. Sadece 1 gün gün off vermenin dışında hergün 30-45 dk kardiyo yapmayı ihmal etmiyorum. Amacım şişmek, paramparça olmak, define olmaktan ziyade, başta da açıkladığım gibi sadece düşük testosteron seviyem yüzünden azalan hayat enerjimi yükseltmek, pencerenin önünde herşeye karışan emekli albay modundan çıkıp hayattan zevk almak. Artık vücutta gelişirse ne ala diyeceğiz Gelişmeleri zaman zaman güncelleyeceğim, Spora başlamadan önceki halim; şortlu 5 aylık spor yapmış halim; pijamalı
  2. Androchem labs

    merhaba kardeşlerim ..bunları androchem adı altında yeni aldım ..ama orijinal androchem ürünleri olmadığını ve muhtemelen bir ev laboratuvarında üretildiğini biliyorum ..bunları gören veya deneyen var mı acaba..?? 🙏🏼🙏🏼
  3. Only testo + anavar küründeyim

    arkadaşlar bir sorum olucak 200 mg testo cypionat kullanıyorum haftada 400 mg 30 mg de günlük oxandrolone kullanıyorum ilk enjeksiyonu perşembe yaptım ikincisinide bugün testonun etkisin nezaman görmeye başlarım kalçadan enjeksiyon yaptım fakat hafif bir ağrı dışında hiçbir etkisi yok ne libido ne başka bişey sizce etkileri nezaman hissetmeye başlarız bu arada marka merak edenler için swisspharma ilaçların 2 side siteden doğrulattım ilaç orjinal görünüyor sizce ürünler sahtemi yoksa çalışmıyormu testo uzun ester olduğu içinmi pek bir fark hissetmedim acaba nekadar sürede hissettirir. @Rdm sizde testo cypionat vurmuştunuz diye hatırlıyorum hocam 200 mglik olanlardan sanırım aynı marka testabol düşünceleriniz nedir.
  4. Testom düşük mü?

    Selamlar, geçenlerde test yaptırdım. Bazı yerlerde testom düşük 600-700 arası olmalı bazı yerlerde yaşına göre iyi vs. gibi yorumlar okudum sizce nasıldır? Herhangi bir kür geçmişim yok yaşım 31 ve 4-5 yıldır body yapmıyorum ama hep spor yapıyorum koşu, bisiklet, boks, crossfit vs. Pandemiden beridir de evde hiit, crossfit tarzı spor yapıyorum beslenmem falanda iyidir fit bir vücudum var diyebilirim boy 179 kilo 73, karın kaslarım çıtırdan belli oluyor o kadar
  5. Kan tahlili 250mg testo

    Merhaba, 4.enjeksiyondan 8 gün sonra kan tahlili verdim. 250mg testo enanthate kullanıyordum fakat ilaç çalışmıyor olabilir mi? 14.09.2021 09:55 B12 VITAMIN 246 125 - 505 14.09.2021 09:55 TOTAL TESTOSTERON 5.11 1.75 - 7.81 14.09.2021 09:55 FOLAT 16.56 5.9 - >24.8 14.09.2021 09:55 İNSÜLIN 7.78 1.9 - 23 14.09.2021 09:55 FERRITIN 39.2 24 - 336 14.09.2021 09:55 25-HIDROKSI VITAMIN D 12.73 14.09.2021 09:55 CRP (TURBIDIMETRIK) 0.49 0 - 5 14.09.2021 09:55 KOLESTEROL 160 110 - 200 14.09.2021 09:55 MAGNEZYUM 2.24 1.8 - 2.6 14.09.2021 09:55 LDL KOLESTEROL 111 0 - 130 14.09.2021 09:55 ROMATOID FAKTÖR (RF) (TÜRBIDIMETRIK) 4.3 0 - 14 14.09.2021 09:55 TRIGLISERID 102 0 - 150 14.09.2021 09:54 Tam Kan (Hemogram) 14.09.2021 09:54 GLIKOZILE HEMOGLOBIN -(HB A1C) 4.8 4 - 5.6 14.09.2021 09:54 SEDIMENTASYON 4 0 - 20 14.09.2021 09:54 TSH 3.27 0.38 - 5.33 14.09.2021 09:54 SERBEST T4 0.92 0.61 - 1.12 14.09.2021 09:54 BILIRUBIN (TOTAL) 0.59 0.2 - 1.2 14.09.2021 09:54 ALKALEN FOSFATAZ 72 30 - 120 14.09.2021 09:54 GGT-GAMMA GLUTAMIL TRANSFERAZ 20 0 - 55 14.09.2021 09:54 Kreatinin 0.84 0.67 - 1.17 14.09.2021 09:54 GFR hesaplaması 127.8 14.09.2021 09:54 ALT 33 0 - 50 14.09.2021 09:54 KALSIYUM (CA) 9.8 8.8 - 10.6 14.09.2021 09:54 Glukoz 94 75 - 100 14.09.2021 09:54 Aspartat transaminaz (AST) 18 0 - 50 14.09.2021 09:54 Hemoliz İndeksi Hemoliz Yok 14.09.2021 09:54 POTASYUM 4.34 3.5 - 5.1 14.09.2021 09:54 Kan üre azotu (BUN) 20 17 - 43 14.09.2021 09:54 KLORUR (CL) 104 101 - 109 14.09.2021 09:54 PROTEIN (SERUM VE VUCUT SIVILARI, HERBIRI) 6.7 6.6 - 8.3 14.09.2021 09:54 ALBÜMIN 4.7 3.5 - 5.2 14.09.2021 09:54 BILIRUBIN (DİREKT) 0.12 0 - 0.2 14.09.2021 09:54 Sodyum (Na) (serum ve vücut sıvılarında, herbiri) 138
  6. Arkadaşlar selamın aleyküm şuan bolde ve testo kürünün 2. Haftasindayin. Yüzümde sivilcelenme oluyo bı kaç gündür biri geciyor biri başlıyor varmıdır bunun bir ilacı yöntemi. Yardımınız lazım
  7. Hocalarım Arkadaşlar selamlar 21 yaşındayım. 1 yıldır fitness yapıyorum. 54 kg başladığım fitnes ta şuan 70kg civarındayım boyum 1.70. ilk kürüme girdim bugün. 250 mg boldenon 250mg Testo enantat ile 10 hafta bu şekilde gidicem 5 hafta 500mg Testo 500mg boldenon kullanıcam. Bu kullanımımda bir sıkıntı varmı? Ve kirden sonra pct için bilgi almak istedim siz değerli hocalarim ve arkadaşlarımdan. Bu arada forumda yeniyim selamlaşma konusu olsun buda 😄
  8. Öncelikle herkese merhaba saygılar ve sevgiler 😊👋🏻 Sorum şu şekilde aslında amsterdam da akrabalarımda kaldığım süre zarfında maruana kullanırdm ve bu süreçlerde genelde kürde oluyordum. Zamanla kür bitti ve verim alamadığımı farkettim herşeyi bıraktım vücut dedim temizlensin uzun bir süre birşey kullanmadım ve only testo kürüne girdim.. . Durum şaşırtıcı hiçbir şekilde verim alamıyorum libido bile uçardı sıfır etki almaya başladım. Bunlarıda kafaya takarak stres hormonunu vücutda uzun süre çalıştırdığımı düşünüyorum nası olcak neden böyle gibi gibi... Yani reseptörler hasara uğramış olabilirmi.. Veya etkileşime girmiş olabilirmi maruana ile. Testosteron neden çalışmıyor.. 3 kür denemesi yaptım ve bu sonuca vardığım için bunları paylaşıyorum. Normal şartlarda kürdeyden. Bir testosteron neden vücutda çalışmaz burdan başlayabiliriz...
  9. Sustanon yardım

    Merhabalar yaş 23 merhaba hocalarım ,arkadaşlarım haftalık 500 sustanon 250 250 olarak p.tesi perşembe giricem elimde danabol var az bi miktar kick start için 1 ,2 hafta 20,30 mg arası girmeyi düşünüyorum, bunların yanında haftalık 2veya 3 rimobolan eklesemmi yoksa sadece testo mu girsem şüphede kaldım kür içi takviyeler ve ilaçlar eklemesi yaparmısınız ve only testo için 12 hafta yeterli olurmudur iyi günler diliyorum
  10. Ilk kürüm

    Merhaba arkadaşlar. 21 yaşındayım, 2,5 senedir idman yapıyorum yaz sonu 3 olacak. Başladığımda 75kg'ydim, 1-1,5 sene içinde 94'e kadar çıktım, (boyum aynı 185cm) şu an 88-90kg'de tatmin olduğum bir form tuttum ben de yavaş bir şekilde yağ oranını mümkün olduğunca sarsmadan büyümeye devam ediyorum. Bu 2,5 senenin tamamı powerlifting idmanlarıyla geçti denebilir. Sadece 2 ay önce bodybuilding'e geçiş yaptım ve bir süre böyle devam edeceğim gayet güzel ilerliyor. Önümüzdeki aylarda 3. senemde ilk kürüme girmeyi planlıyorum. Bir anda patlamak gibi bir amacım yok, kürden sonra tutamayacağım kütlelerde gözüm yok. İşi senelere yayarak daha büyük kütlelere ulaşmak istiyorum. Zaten gördüğüm sert düzgün idman yapıp, düzgün yemek yiyen arkadaşlar sadece haftada bir ampul sustanon ile bile tabii ki aşırı değil ama gayet güzel kütleler ekliyorlar. İlk kürde verim alabileceğim en hafif şey ile başlayıp her kürde dozu biraz biraz artırmayı düşünüyorum. İlk kürüm için düşündüklerim: Test enanthate/cypionate 300mg 1-8 Test enanthate/cypionate 500mg 8-16 Veya Test enanthate/cypionate 300mg 1-16 Anavar/tbol 30-50mg 8-16 Veya Sustanon 250mg 1-16 Rimabolan 200-300mg 8-16 PCT süresince ve sonrasında diğer küre kadar (6 ay falan off veririm en az) cardarine ve mk-677 gibi doğal testosteron üretimine baskı yapmayacak şeyler kullanmayı düşünüyorum. Adele ve güç kaybı minimum olsun diye. İdmanların kalitesi de bir anda düşmemiş olur. Hangisini yapacağıma karar vermedim. Değerlendirmenizi bekliyorum. 8 haftada düşük doz test ile sağlam güç ve kilo ekleyip güç ve kilo artışı yavaşlamaya başladığı anda ya dozu artıracağım ya da başka bir şey ekleyip yola devam edeceğim. Vücut ölçülerim de şöyle: 185cm, 88-90kg, bel 82cm, kol soğuk 43cm, bacak soğuk 67cm. Yağ oranı için internetten baktığım vücut ölçülerine göre olan %11 falan veriyor ama bence %14 vardır. Zaten bundan önceki süreçte diyet yapacağım 84-85kg gibi başlarım küre. Başladıktan sonra da fazla yağlanmadan büyümeye çalışacağım. Bu kürden önce bi sarms denemesi yapmayı da düşünüyorum ama karar vermedim. Her türlü öneriye açığım. Son birkaç ayda çektiğim bazı form fotoğraflarını koyuyorum. Ayrıca bu başlığın altına ilk kürüme kadarki natural gelişimimi de eklerim ara sıra düzgün fotoğraf çekilirsem. Küre girdikten sonra da bu başlık altında günlüğümü tutmaya devam ederim.
  11. Tahlil sonuçları

    Sa hocalarım, kardeşlerim, test sonuclarim çıktı 1.5-2 ay önce masteron propionat kurunden çıkmıştım değerlendirirseniz sevinirim Lh:8.42 Fsh:17.42 E2:27 Alt:28 Ast:25 Tsh:0.2972
  12. Yüksek cinsel istek sorunu?

    İlk kürümün (bolde-testo-danabol) test-bolde: 600-600 danabol: 30-35 6.haftadayım kürüm gayet güzel gidiyor bir aksilik oldu yüksek ağırlıklara girince yavaş yavaş arttırarak girmediğim için sol kanadımı sakatladım 4-5 gün dinlendim boşa gitti sayılır belki, belki de iyi gelir bu dinlenme bilmem ama yapamadım spor. Neyse ki iyileştim.. bütün hareketlerde 10-20 kg daha fazla yapabiliyorum, vücudum parcalanmaya başladı. Pump sürem arttı. Metabolizmam hızlandı yediklerimi sindirdiğimi hissediyorum. Arada çok kuru hissediyordum o yüzden şeker bile yediğim oldu. haftada 5 gün günde 2 saat sert antrenman yapıyorum tabi. beslenmem genelde yumurta, prinç, et tavuk. zeytinyağı. %90 bu Dış görünüşümde sesim de kalınlaşma olduğu söyleniyor ben fark etmesem de daha gür çıkıyormuş, sakallarımda sertlik hissediyorum, üst göğüste kıl cıkmayan yerlerde kıl cıkıyor ve şakaklarım açılıyor. Kel kalabilirim böyle giderse daha ilk kürüm! saçta dayımın gençliğine çekmişim diyorlar dayım şuan kel zaten şükür jinekomasti olmadım danabol sürecinde arimidexi gerekli anlarda kullandığımı düşünüyorum içgüdüsel kullanmak zorunda kaldım cünkü tahlil yaptıramıyorum bu zamanlarda corona vs. Sorunum bu son 2 haftada cinsel isteğim olağandışı artışta günde 4-5 defa masturbasyon yapmak istiyorum. Gereksiz yerlerde gereksiz sertleşmeler oluyor. Kendimi çok fazla erkek gibi hissediyorum. Çok fazla ve antidepresan alıyorum hormonlara dezevantaj olmasına rağmen?? Bu geçici mi ? daha 10 haftam var. Bunu nasıl aşabilirim..
  13. İLK KÜRÜM spor salonları kapanmazsa, Boldenon-testo-danabol 16 hafta düşünüyorum, 10. haftadan sonra boldenonu %50 arttırmak mantıklı olur mu sizce ilk kürde bu kadar yüklenmek fazla mı gelir? danabol zaten 4 hafta yada 6 gitcem DÜŞÜNCEM ŞU: 1-10 hafta 600 bolde 600 testo 10-15 hafta 900 bolde 600 testo 15-16 da 600 bolde 600 testo devam ederim
  14. Merhabalar 3 yıldır sporun içindeyim, son 1 yılda beslenme, antrenman profesyonel'e yakın düzeyde uğraşıyorum "Sadece bir şey eksik: kür " cheat meal bile 2 haftada 1 öğün oluyor. 89 kiloyum %15 yağ oranım var. Only testo ile yavaştan girmeyi aklıma koydum. Yarışmalara da katılmak istiyorum ileride. Düşündüğüm kür ekteki resimde.. 17 haftalık enantat. Ama anlamadığım konular var, MCT, PCT olayını çözemedim. Bazısı kür boyunca 4 günde 1 armidex al diyor, bazısı günde yarım tablet proviron vs. forumda okuduklarım bunlar. Tam anlamıyla neler yapılmalı kimse bir şey dememiş. ya da ben anlamadım. sonraki haftaya hormon tahlillerini bekliyorum onlarıda atacağım buraya. Onlara göreyse ona göre yaparım. Bu arada kendim hali hazırda iyi bir b complex, multivitamin, omega 3 , b6 alıyorum, bcaa, glutamin de keza öyle. Yardımcı olursanız sevinirim sürç i lisan ettiysem affola.
  15. Only testo - libido

    Merhabalar sizlere bişey danışmak istedim: 1 sene kadar önce only testo yapmıştım tahlil sonucunda testo artım lh ve fsh düşük çıkıp ilaç çalışıyodu (iran aburaihan testo) ama cinsel isteğim kürde düşüyordu, bu sene yine only testo yapmak istiyorum o ilacın aynısından elimde 2 kutu daha var onları mı kullansam yenisinimi alsam tavsiye verir misiniz?? Teşekkürler
  16. Novector labs

    Arkadasımla 20 hafta testo bolde kürü düşünüyoruz. Novector labsin 300 testo -ject marka urununu ve 400 boldox marka ürününü önerdiler sizce nasil bir marka ?
  17. Testosteron etkileri

    Merhabalar merak ettiğim bir konu var iran malı testosteron enanthate ürünüm var Tek başına kullanılan testosteronun fitness'a yönelik ne gibi yararları olabilir ve ne kadar kullanılmalı (tek başına kullanılacak) kusura bakmayın araştırıp öğrenmeye çalışıyorum sizlere danışmak istedim.
  18. Ilaç kullanmadan fazla testesteron olabilirmi?

    Öncellikle değerli hocalarım ve arkadaşlarım herkese merhaba sizlere burda yaşadığım bir sıkıntıdan bahsedicem doktora felan gidip nedeni bir türlü anlayamadığımız bir sıkıntım var bundan 2 sene önce o zamanlar spor felanda yapmıyorum sınava hazırlanıyorum daha 19 yaşındayım proscar diye bir ilaç kullanmaya karar verdim 2 ay öyle uzun kullanmadım ve bölerek 1/4 şeklinde kullandım hiç bir sıkıntı olmadı.aradan 2 sene geçti ben üniverstedeyim artık alkol sigara kullanıyodum.Bir gün nereye kadar dedim ve alkolle sigarayı bıraktım spor salonuna yazıldım daha öncede yapıp bırakmıştım lisedeyken ama hep içimde başlamak vardı neyse başladık biz arkadaşlarla ben 50 kg dım başladığımda sonra 1 ay geçti biz hakkını vererek yapıyoruz felan aklımdan diyodum ben bir sene sonra 70 kg olurum felan neyse 1 ay sonunda benim için inanılmaz sayılacak bişey oldu arkadaşlarım 2 - 3 kg ancak almışlardı ben tam 15 kg aldım 65 kg'a çıktım.bir yandanda anlamadığım psikolojik sıkıntılar oluyodu sürekli bir kötü düşünce hatta psikoloji doktoruna gitmeyi düşünüyodum.sonra dedim memlekete gidince giderim doktora,korona virüsü çıktı okullar kapandı spor salonları kapandı sonra aradan bir hafta geçti bende gögüs ucumda bi ağrı oldu bi anda bi baktım jinokomasti olmuşum hemen doktora gittik hormonlara baktı sonuçlar çıktı doktor beni çağırdı bana direk sen steroid mi kullandın? dedi yok hocam ben kullanmam öyle şeyler dedim inanmıyosanız test yapın ben anlamam bile dedim sonra dedi bu proscarı kullanalı 2 sene olmuş o dediğin imkansız dedi.Armidex al 1 her gün 1 mg al dedi ben korktum sinirlendim sonuçta sağlık için bişey yapalım dedik eski günleri özler olmuştuk.ben daha sonra endokrinciye gittim anlattım durumu sonuçlar yanlıştır dedi bidaha test verdik 14 çıktı sonuç iki doktorda çok şaşırdı ilk defa böyle bişey gördük dediler ilk başta o kullandığınız tozlarda ilaç var diyip saçmaladılar açıkcası sonra tümör ve kanserden şüphelendik testis ultrasyonu istedi ondada bişey çıkmayınca tozdandır dedi bi süre sonra yine test verdim sporu felanda bırakmıştım iyce yeme düzenim felan bozuldu değer bu sefer 8.1 e düştü sonra yine gittim 8.6 ya geri çıktı 3 ay sonra gel düşmesse adanaya sevk edecez dediler.Dışarıdan steroit felan vercez dediler ben iyce korktum sonra eczaneden armidex aldım 3 günde 1 atmaya başladım östorojen bana zarar vermesin diye jinekomasti felan geçti depresyon geçti 1 ay kullandım sonra bırakim artık dedim 6 gün almadım 7. gün anlımda 30 - 40 tane sivilce çıktı o kadar hızlı çıktı ki ben farketmedim dışarda arkadaşlar farketti ayanaya bir baktım heryer sivilce neyse armidexe geri başladım 2 hafta daha sonra 6 gün felan yine almadım bu sefer yine alnımın diğer tarafında 30 - 40 tane daha sivilce çıktı artık umursamıyodum tek derdim kurtulmak oldu sonra salona gittim hoca alnımı görünce sen steroitmi kullanıyon dedi kendiside satıyomuş yarışmacı felan hazırlıyomuş bana dedi haftada 3 kere kısa ester vurdum adam 10.5 değerini gördü 15 imkansız dedi test sonuçlarımı götürdüm yine inanmadı internete bakıyorum böyle bişey yaşayan kimse yok şuan herkes steroid kullanıp bizden saklıyo gibisinden bakıyo bana bende böyle bi çözüm arıyorum sizlerinde fikirlerini almak istedim yardımcı olursanız çok sevinirim tüm sonuçlarımında görsellerini atıyorum.Şimdiden teşekkür ederim umarım siz inanırsınız da bana birisi yardım eder.
  19. Oxgen labs

    Kürümün 5.haftasindayim bugün gidip test yaptirdim ve kürden önce ve sonra sonucu sizlerler paylasiyorum. Bir aksilikten dolayi lh fsh e2 prolaktin çıkmamış.
  20. Merhaba öncelikle, 3 ay önce meme ucunda kaşıntı ve ağrıdan dolayı genel cerrahiye gittim kan testi ve ultrason bakıldı jinekomasti olduğum söylendi tek taraflı. Genel cerrahi endokrinoloji polikliniğine yönlendirdi ve orada da kan testi ve hipofiz mr ı çekildi. hipofiz bezinde asistanın söylediğine göre sorun yok ama rapor daha çıkmadı. skrotal usg istense de randevuya daha var. Bu arada doğal çalışıyorum steroid kullanmadım hiç. Yaş 21 Jinekomasti 2~3 cm boyutunda tamoksifen kullanmayı düşünüyorum. Forumdaki bilgili arkadaşların da fikrini merak ediyorum bu dalgalanmanın sebebi ne olabilir sizce. İlk kan testi fark etmemden 1 buçuk ay sonra yapıldı malum korona.
  21. Öncelikle herkese iyi akşamlar, 13 hf. boldenon 350 mg, 14 hf. Testo Enanthat 500 mg kürünü bitireli 1 ay oldu. (İlk kürümdü) PCT dönemimde özellikle alnımda, ve sırtımda sivilceler çıktığını farkettim, (Kür içerisinde herhangi bir cilt problemi vs. yaşamadım) kürden 20 gün sonra 4x1000 Pregnyl uyguladım şuan halihazırda her gün Tamoksifen kullanıyorum, bu sivilcelenmenin sebebi nedir ve nasıl önlenebilir ? korkum sivilcelerin iz yapması yardımlarınızı, görüşlerinizi bekliyorum, teşekkürler (Ayrıca belirtmek istediğim diğer husus duygusal anlamda ciddi dalgalanmalar yaşıyorum ayrıca libido ereksiyon sorunum yok :D)
  22. Kürüm.... 12 hafta - Testosteron prop.. 300mg 10 hafta - Trenbolon acetat 75,5 Pct yapmadım 1 buçuk ay oldu. Sonuçlarm bunlar ve ereksiyon sorunu var @metinav hocam yorumun değerli benim için
  23. Arkadaşlar herkese hayırlı geceler, Testo E, Boldenon küründen çıktım, önümüzdeki günlerde PCT'm başlayacak fakat Ankara'da Pregnyl ya da Choriomon ilaçlarını nereye baksam bulamadım, bu durumda yapmam gereken nedir, Nereden bulabilirim şu lanet olası ilacı yardımcı olabilecek bir arkadaşım var mı, Teşekkür ederim şimdiden herkese...
  24. Only testo ve pct maliyeti ?

    Salonlar açılınca kür yapmayı planlıyorum only testo ve pct nin tahmini maliyeti ne kadar olur ?

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet ve benzerine başlamayınız.
×