-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
1.861 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
15
hectordoyle kullanıcısının paylaşımları
-
20 hafta testo-bolde-deca bulk kürüne giriyorum yardımcı olur musunuz?
hectordoyle, kutukutupense kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
1 tablet proviron SHBG değerimi 15-16 larda tutuyor. Provirona anti-östrojen etkisi var diyorlar DHT'yi dolaylı yoldan arttırdığı için ama ben de o açıdan pek faydasını görmedim. -
Zphc marka ilaçlar sahte mi?
hectordoyle, atesylmz7 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Daha denemedim ama elimde 1 kutu var. Kullanan kişilerle konuştum çalıştığını söyledi o yüzden 2 3 kutu daha alırım ucuz zaten. -
Zphc marka ilaçlar sahte mi?
hectordoyle, atesylmz7 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Spectrum treni ne kadara aldın deneyemedim bi türlü -
Zphc marka ilaçlar sahte mi?
hectordoyle, atesylmz7 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Zphc Masteronunda boşuna denk gelmen zor. Etki alayım diyorsan ve kısmen yağ oranın düşük bir formda masterona başlayacaksan günlük 50 mg (haftalık 350 mg) masteron kullanmaya başla. Bi 2 3 hafta sonra anlarsın zaten. -
Zphc marka ilaçlar sahte mi?
hectordoyle, atesylmz7 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Prop değil enanthate var 30 ml lik, şuan 10 ml lik zphc enanthate ı kullanıyorum biticek yakında. PIP dışında bir sorun yaşamadım. Eğer 30 ml enanthate gerçekten underdose ise ya 750 mg kullanıp bitiricem 10 haftada ya da trt zamanı 250 mg kullanıcam -
20 hafta testo-bolde-deca bulk kürüne giriyorum yardımcı olur musunuz?
hectordoyle, kutukutupense kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
Günlük 1 tablet kullanırım, uzun süredir de kullandığım bir şeydir. Shbg'yi düşük tarafa yakın tutmayı tercih ediyorum ve günde 1 tablet işimi görüyor. Normalde dışarıdan testosteron alan birinin shbg değeri düşer ama benim tam aksine yükseliyor, o yüzden dolayı kullanıyorum ben -
Dopamin agonistlerinin hayatını direkt mahvetme gibi bir yan etkisi var.
-
Zphc marka ilaçlar sahte mi?
hectordoyle, atesylmz7 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Elimdeki 30 ml zphc yi daha kullanmaya başlamadan böyle bir şey söylemen bi tık üzdü -
Spectrum pharma denemiş olan var mı?
hectordoyle, matiquew133 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Hem genetik yatkınlık hem trenin saç dökme etkisi. Jinekomasti ameliyatında da olacağım doktorun işin ehli olması lazım. Benim istediğim şey glandüler dokunun direkt meme ucunda fazla çöküntüye neden olmadan alınması. Bazen doktorlar ufakta olsa glandüler doku bırakırlar, jinekomasti ameliyatı olan sporcuların tekrardan jinekomasti geliştirmesinin nedeni de budur. -
Spectrum pharma denemiş olan var mı?
hectordoyle, matiquew133 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
O ufak jineko başlangıcını durdurdum, kürü bitirip pct yaparken ve pct bittikten sonra özellikle sol göğsümde ağrı vs oluyordu. 2024 nisan ayında tekrar ilaç kullanmaya başlayınca 2022 eylül zamanındakinden çok daha büyük olduğunu farkettim. 2 3 seneye kalmaz ameliyatını olucam ancak iyide bir doktor bulmak lazım -
Kürde masteron veya alternatifi hk.
hectordoyle, aylardanKASIM kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Fotoğrafı varsa ilacın atabilir misin? -
Kürde masteron veya alternatifi hk.
hectordoyle, aylardanKASIM kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Fazla marka deneyen biri değilim ve denemekte istemiyorum, sadece bu aralar buddha pharmanın winstrolünü aldım 25 dolara 2 3 tablet attım 2 gün boyunca ilaç çalışıyor. Dvp ile ilgili bilgim yok. Masteron alırsam da Humax veya zphc mast prop alırım. Enanthate versiyonunu artık yurtdışına çıkınca alabilirim gibi -
Kürde masteron veya alternatifi hk.
hectordoyle, aylardanKASIM kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Mast e hangi markanın? Ben adam akıllı bi marka bulsam alıcam bulamıyorum. Buddha pharma mast e ye denk geldim de pek inandırıcı gelmedi o yuzden almadım -
Spectrum pharma denemiş olan var mı?
hectordoyle, matiquew133 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
O kadar da uzun süre kullanmadım be ya Çok şükür iyiyim bir problem yok, gözle görülür yan etki olarak bir tek saç dökülmesi yaşadım. E2 yi düşük tutmam da bunu birkaç tık hızlandırdı tabii Jinekomasti de var ancak bundan 4 sene önce yaptığım ilk tren küründe ufak bir jineko başlangıcı oldu, kürü bitirip PCT yaptıktan sonra o ufak kitle 1.5 senelik naturel kaldıgım sürede nurtopu gibi oldu -
Spectrum pharma denemiş olan var mı?
hectordoyle, matiquew133 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Aynı şekilde bende de ani dalgalanmalar sorun yaşatmıyor, önceden test e ve tren e gibi uzun ester ilacları eod yapardım şimdi uzun esterleri haftada 2 defa yapıyorum (ya da 3 oluyor bazen) ve sorun yaşamıyorum. O yüzden enjeksiyon sıklığı konusunda eski usül ilerlemek bizim için sorun değil. Tren acetate haftada 3 yaptığım oldu sorun yaşamadım ama yine de bir hormonun veya bir ilacın kanda stabil olması daha iyidir -
Günde 2 saat antrenman+pt desteği almama rağmen kilo veremedim! definasyon kürü yapmaya karar verdim!
hectordoyle, aliyigityildirim kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
Exbiotech gibi antik çağdan kalma markalara nasıl erişiyorsunuz istesem bulamam- 40 yanıt
-
- clenbutterol
- stanozolol
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
20 hafta sürecek bulk kür günlüğüm hk.
hectordoyle, levenna kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
Tavsiyem boldenonu ya direkt kes ya da kullandığın dozun yarısına çek, öbür türlü testoyu yükseltmen kısa süreli bir çözüm sağlar sadece -
Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.
hectordoyle, SEVVAL kullanıcısının konusunu cevapladı: RETATRUTIDE
Kilonu, boyunu ve vücudunu görmeden net bir şey söylemek zor ama şu bir gerçek, kilo verme döneminde kilo kaybının durduğu ve vücut görüntünün kötü olduğu bir süreç var, kilo verme sürecinde olan kişilerin neredeyse hepsinin geçtiği bir süreç. Sabırlı olup yaptığın şeye devam etmen gerekiyor. Haftada 3 gün ağırlık çalışmanla da bir alakası da yok ondan emin olabilirsin. -
Çok zor kg alan birisi olarak only testosteron kürüne girmeyi planlıyorum! bana yardımcı olur musunuz?
hectordoyle, oppomer kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
Tamoksifen e2 yi düşürmez. Tren küründe e2 300 400 çıkıyorsa demekki kullandığı trenbolon'un içinde trenbolon hammaddesi var ve kendisini yükselmiş e2 olarak gösteriyor. Bunun da temel nedenini trenbolon'un estradiol temelli bir kimyasal yapısı olmasından kaynaklı diye tahmin ediyorum. Aynı durum da deca ve npp için geçerli. Bazı ölçümlerde de kullandığın deca veya npp kanda kendisini total testosteron gibi gösterir. Tamoksifen ve clomid gibi ilaçlar sandığınız gibi masum ilaçlar değil maalesef. Belki only testo küründe tamoksifen kullanılabilir ama o durumda da e2 için aromataz inhibitörü kullanmak çok çok daha mantıklı. -
Dragon pharma - ürünleri hk.
hectordoyle, fatman kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Valla kral senin trenbolon kullanırkenki beklentini tüm forumca anlayamadık -
Dragon pharma - ürünleri hk.
hectordoyle, fatman kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
İyi ki forumdaki yorumları okuyup zphc veya nessie tren ace almadım Humax acetate zehir gibi çalışıyor -
Turuncu uçla omuzdan 3 4 defa enjeksiyon yapmışımdır, en az 0.3 ml en fazla da 1 ml kadar vurdum ve hepsinde de ağrı ve sızı sorunları yaşadım. Turuncu uç bacağa ve kalçaya göre daha uygun. Kafanın karışık olmasına gerek yok, enjeksiyon yaparken sterilizasyona dikkat et, ilacı enjekte ederken birden değil de yavaş yavaş enjekte et ve enjeksiyonu yapmadan önce aspirasyon yap. Aspirasyon yaptığında enjektöre kan gelirse iğne ucunu değiştirip tekrardan enjeksiyon yapabilirsin.
-
Turuncu ucu omuzdan yapmayın, bacak veya yan kalçadan yaparsan sorun yaşamazsın ama omuzdan yaparsan kaç ml ilaç vurursan vur sorun oluyor
-
Ben düzenli bir hayata geçmediğim sürece diyet yapabilme gibi bir şansım olmuyor o yüzden reta ya da tirz kullanıp iştahımı ciddi oranda baskılarsa işim daha da rahatlaşır diye düşündüm, yoksa düzenli diyet-kardiyo-antrenman yapmak normal şartlarda benim için sorun değil sorun şuan anormal şartlarda yaşamam 30 mg tirz 60 dolara buldum alıp ağustos gibi kullanmaya başlarım bir aksilik çıkmazsa
-
Reta denemeden önce tirza alıcam fiyatı daha ucuz diye, önerir misin? Hiç glp 1 agonisti kullanma ihtiyacı duymadım ama agustos-eylul arası ihtiyacım olucak gibi
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
