-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
Tüm Aktiviteler
Bu akış otomatik güncelleniyor
- Geçen Saat
-
Testo masteron 4 aylık kür sonu tahlillerim hk.
Sönmezzz, Sönmezzz kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Teşekkür ederim cevaplarınız için 🙏 -
Cinnatropin kullanım sonrası test sonuçları hk. (ürün çalışma performansına dair)
yhy789, Unrest kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Sen genede yaptır dostum her türlü çakallıl var belki bana denk gelen doludur- 78 yanıt
-
- cinnatropin
- gh
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Cinnatropin kullanım sonrası test sonuçları hk. (ürün çalışma performansına dair)
hayatixd, Unrest kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
oh be içim rahatladı bugün bi 42 tane daha gelicek bende olmadı bir test daha veririm bu batch için- 78 yanıt
-
- cinnatropin
- gh
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Cinnatropin kullanım sonrası test sonuçları hk. (ürün çalışma performansına dair)
yhy789, Unrest kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
İstanbuldaysan deniz tıp merkezi var sancaktepede 1 k tl civarıydı en son gh testi- 78 yanıt
-
- cinnatropin
- gh
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?
SantoR, HayalleriOlanBirisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
10 ml Zhpc için satıcı 90€ istiyor fiyatı geçtim güven meselesi malesef burak hoca dan sonra noxy labs tan sonra ben kimseye kolay kolay güvenemiyorum sahtesine de denk geldim eğer sahte olmazsa underdose ya da satıcı ciddiyetsiz simsar açıkçası.. hiç almasam daha iyi noxy labs beklicem ya da burak hoca ne zaman masteron varsa o zaman alcam sonuçta bu sağık..Bence Satıcı markadan fiyattan daha önemli! -
Cinnatropin kullanım sonrası test sonuçları hk. (ürün çalışma performansına dair)
yhy789, Unrest kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Çevirme değil dostum j299ep ler ben test yaptırmıştım test yaptıran arkadaş süreyi ayarlayamamış büyük ihtimal- 78 yanıt
-
- cinnatropin
- gh
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Cinnatropin kullanım sonrası test sonuçları hk. (ürün çalışma performansına dair)
Swizzz, Unrest kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Hocam testi devlet hastanesindemi yaptırdın yoksa özel bir hastanemi bende şu sıralar soruşturuyorum 2500tl altında test yapan yer bulamıyorum- 78 yanıt
-
- cinnatropin
- gh
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Gh - büyüme hormonu kan testi sonuçlarım hk. (ilaç çalışıyor mu?)
Swizzz, mete670 kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Cinnatropinmi? -
Gh - büyüme hormonu kan testi sonuçlarım hk. (ilaç çalışıyor mu?)
berkay16, mete670 kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Kesinlikle kullanma mümkünse tek parça enjektör kullan 13mm zor da olsa bulunabiliyor eğer bulamazsan 1ml insülin iğnesi kullan iğnesi ayrı takılanlardan önce yağ steroidleri çek en son growth hormone çek zaten growth hormone en tepede kalır sonra kasa vur 0.06ml kadar zaiyat oluyor 1ml insülin iğnelerinde dahi. -
Testo masteron 4 aylık kür sonu tahlillerim hk.
berkay16, Sönmezzz kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Biraz geç kalınmış ama erkenden ezetec ekleseydin küre bu hâle gelmezdi kolesterolün uzatabilirdin biraz daha ben ezeteci hiç kesmiyorum şuanki durumunda 1mg pitavastatin kullanarak ancak kürü uzatabilirsin ama eğer sonuçtan tatmin olduysan trt devam et 2-3 ay lipidlerin için ezetec, citrus bergamot, yüksek epa omega3 kullanabilirsin eğer düzelmezse statin eklenebilir ilacı kestikten sonra 1-1.5 ay sonra bakarsın duruma göre. -
Cinnatropin kullanım sonrası test sonuçları hk. (ürün çalışma performansına dair)
hayatixd, Unrest kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
sizce j299ep ler çevirme mi elime bi 10 tane geçti bugün satıcıdan değiştirmeli miyim?- 78 yanıt
-
- cinnatropin
- gh
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Enjeksiyon esnasında hangi tip enjektör kullanmalıyım?
M.O.K, efe1101 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
%15-18 aralığındasın diye düşünüyorum. Fotoğrafına bakılırsa omuz başından kahverengi uçla kendin yapabilirsin. internette "shoulder intramuscular injection" diye aratıp videolara bakabilirsin -
Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.
atason, SEVVAL kullanıcısının konusunu cevapladı: RETATRUTIDE
hocam 5.günü bekleyip 1mg vurun. ben ilk ay 1.25 vurdum etkiliydi.4 güne bir vuruyordum. şimdi 2mg zhpc reta vurdum bugun 6.günümdeyim acıkmalar oluyor ama yine çabuk doyuyorum. akşam tekrar vurmayı düşünüyorum -
Testo masteron 4 aylık kür sonu tahlillerim hk.
Rma, Sönmezzz kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Bana sorarsan kolestrolün biraz yüksek 1 ay fln trt düş sonra devam edersin -
Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.
makro1178, SEVVAL kullanıcısının konusunu cevapladı: RETATRUTIDE
Sakin ilerleyelim benim görüşüm. Bir anda tık diye kesmeyebilir vücut ilacı tanısın. 2. haftadan sonra doz arttırmak daha ideal benim gözümde. Çünkü doz arttırdıkca ilerleyen süreçte baskılama azalıyor ve doz artışı gerekiyor yine. -
Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.
armak47, SEVVAL kullanıcısının konusunu cevapladı: RETATRUTIDE
Hocamlar merhaba reta ikinci enjeksiyonumu yaptim ilkini 0.5 yapmistim ikinciyi de 0.5 yaptim ama istah baskilanmasi vs. hissetmiyorum ilk hafta gibi ikinci gundeyim. sizce bi 0.5 daha vurayim mi yoksa 5.gunu bekleyip direkt 1 mi vurayim? -
DozaJ konuyu takip etmeye başladı: Trenbolone gerçekleri ve rehberi (kullanmak isteyenler mutlaka okusun)
- Today
-
Testo masteron 4 aylık kür sonu tahlillerim hk.
Sönmezzz, Sönmezzz kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Geçen hafta paylaşmıştım kan tahlillerimi maste bitince trt yapıp sonra mı devam etmek mantıklı şu an benim için ? -
Büyüme hormonu yaşadığım yan etkiler hk.
KAVINSKI, onlytrenbolone kullanıcısının konusunu cevapladı: Büyüme Hormonu - GH
O adamla ilgili geçen burada baya bir paylaşım yaptım tekrar aynı konuyu detaylı irdelemeyeceğim. Ama arkadaşın sıkıntısı var. Kendi sattığı mal dışındaki her markaya her satıcıya kötü diyor. Adama ben kullandım vücut yaptım diyorum tahlilleri atıyorum sana iyisi denk gelmiştir vs diyip geçiştiriyor. Markayı daha önce denediğim ve sevdiğim için fiyat bi tık yüksek olmasına rağmen yine alıp deneyecektim tavrından dolayı engeli bastım. -
Büyüme hormonu yaşadığım yan etkiler hk.
bikmiscan, onlytrenbolone kullanıcısının konusunu cevapladı: Büyüme Hormonu - GH
dediğin kişiden alışveriş yaptım ürünler elime geldi orjinal bi sorun yaşamadım -
ceyhuninc konuyu takip etmeye başladı: Enjeksiyon esnasında hangi tip enjektör kullanmalıyım?
-
Enjeksiyon esnasında hangi tip enjektör kullanmalıyım?
ceyhuninc, efe1101 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
maalesef belli değil şu şekilde -
Gh - büyüme hormonu kan testi sonuçlarım hk. (ilaç çalışıyor mu?)
Fuhrer, mete670 kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
5ml yerine 1 ml kullanılırsa pek fark olmaz -
Gh - büyüme hormonu kan testi sonuçlarım hk. (ilaç çalışıyor mu?)
62cmbiddelt, mete670 kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
şırınganın en üstünde birazcık hava boşluğu bırakarak onunun önüne geçilebilirmi peki bazı yabancılar öyle yaptığını görmüştüm özellikle günlük tren enjeksiyonu yapanlarda -
Gh - büyüme hormonu kan testi sonuçlarım hk. (ilaç çalışıyor mu?)
Fuhrer, mete670 kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
hayır istediğin zaman verebilirsin aşırı fark yaratır -
Gh - büyüme hormonu kan testi sonuçlarım hk. (ilaç çalışıyor mu?)
62cmbiddelt, mete670 kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
hocam bu method için minimum kullanım süresi gibi bir sınır varmı örneğin 2 hafta düzenli kullanım sonrası gibi -
Enjeksiyon esnasında hangi tip enjektör kullanmalıyım?
62cmbiddelt, efe1101 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
karın kasların vs belirgin mi vücüdun vaskülerlik durumu nasıl
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
