Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • REKLAM

Genel Araştırma

'gh' etiketi için arama sonuçları.

  • Etiketlere Göre Ara

    Aralarına virgül koyarak ekleyin
  • Yazara Göre Ara

İçerik Türü


Forumlar

  • STEROİD KATEGORİSİ
    • Kitaplarda yazmayan bilgiler
    • Steroid / Genel
    • Steroid Kürleri / Genel
    • Bulk Kürleri
    • Definasyon Kürleri
    • Ürün kullanımı
    • Marka Analizleri
    • Yarışmalar
    • www.steroidturkiye.com
  • PEPTİD KATEGORİSİ
    • Peptid kürleri / Genel
    • Büyüme Hormonu - GH
    • İnsülin Hormonu
  • SARMS KATEGORİSİ
    • Sarm Kürleri / Genel
    • www.sarmsturkiye.com
  • ACİL SERVİS KATEGORİSİ
    • Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
    • Laboratuvar
    • Sağlık Sorunları
  • FİZİKİ GELİŞİM GÜNLÜĞÜ KATEGORİSİ
    • Üyelerin Kür Günlüğü
    • Üyelerin Öncesi ve Sonrası
  • BESLENME VE ANTRENMAN KATEGORİSİ
    • Beslenme
    • Vitamin ve Supplementler
    • Antrenman programları
  • SİTE YÖNETİMİ VE İÇERİĞİ KATEGORİSİ
    • Duyurular ve Güncellemeler
    • Referanslar
    • Konu Dışı

Takvimler

  • Community Calendar

Üye Grubu


Bizi nasıl buldun?:


Meslek:


Konum:


Cinsiyet:


Favori Spor Dalın:

Araştırmada 177 sonuç bulundu

  1. Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? ENJEKSİYON DENGESİ: 1.6 sabah yada öğlen 1.6 uyumadan önce toplam 3.2 iu günlük Cinnatropin sonucu. Sonuç aşırı tatmin edici değil. 7-8 ay önce günlük 6iu çin geno kullandıktan sonra igf 1 seviyem 490 larda çıkmıştı. Yine 6iu çin ghsinde de 450ler. Oran orantı olarak bakınca sonuç normal görünüyor. Doğal igf 1 seviyelerim 140-180 arasında. 1hafta içinde 10iu kas içi enjekte edip 2 saat sonra growth ölçtüreceğim. O zaman kesin anlamış oluruz. TEST SONUCU:
  2. Herkese merhabalar. Hayatımda daha önce hiç growth (büyüme hormonu) kullanmadım. 08.06.2026 Pazartesi günü sabah saat 08.00'de, aç karna ilk kan testimi verdim. Ardından eve gelip sabah 2 IU, akşam ise 2 IU şeklinde ilk dozlarımı vurdum. Ertesi gün, yani 09.06.2026 Salı günü sabah saat 05.00 civarında erken uyanarak karından deri altı (subkutan) yolla 2 IU daha enjekte ettim. Bu enjeksiyondan tam 3 saat sonra tekrar kan testi yaptırdım. @GHOST @Fuhrer @hectordoyle @M.O.K @berkay16 @SERKO Bu sonuçlara göre ürün çalışıyor mu? Enjeksiyon Öncesi: Enjeksiyon Sonrası:
  3. Arkadaşlar 3 hafta oldu gh kullanmaya başladım ama her sabah dayak yemiş gibi uyanıyorum. Sabah “dayak yemiş gibi” uyanma Kaslarda sertlik ve doluluk hissi Tendon/eklem çevresinde gerginlik Su tutulumuna bağlı baskı hissi Yorgunluk ve halsizlik Eller-parmaklarda uyuşma/karıncalanma Bel, sırt, omuz ağrıları Bunları yaşıyorum ama en çok gerginlik ve sanki bi 10 kişiden dayak yemiş gibiyim Bu ne zaman veya nasıl geçer?
  4. Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Sosyal medyada birkaç yerde cinnatropin satıldığını gördüm fiyatları 1k-1.5k arası. Sizce içeriği ne kadar dolu veya ne kadar sağlıklı? Tüm cevaplar için şimdiden teşekkürler.
  5. Merhabalar, elimde 30UI (10mg/1.5ml) Somatin marka GH mevcut. Günlük 3UI vurmak istiyorum. Kalem üzerinde ki ayar sayacı toplam 60'a kadar ayarlanabiliyor. Bu durumda sayıyı kaça getirip vurmam gerekiyor? 0.5 gibi ince ayar yok, birer birer gidiyor bilginize.
  6. Growth maliyeti hk.

    Eczanede tabi temin edebilirsek ortalama gh fiyatları nasıl 6iu kullansam 12 hafta ne gibi bir maliyet çıkar merak ediyorum bütçemi asarmi diye
  7. Herkese hayırlı geceler sağlıklı sporlar. Uzun zamandır GH kullanmak istiyordum fakat Genotropinin fiyatı bütçemi zorluyordu. Bi yarışmacı arkadaştan İran Malı Eczane Ürünü söylediği Cinnatropin aldım tanesi 1800 tl den 2 tane aldım deneme amaçlı yatmadan önce 2 iu uyandığımda 2 iu enjekte etmemi söyledi bu Cinnanın çalışıp çalışmadığını hangi testlerle anlayabilirim ve enjekte ettiğimden kaç saat sonra test vermem lazım yardımcı olur musunuz? Teşekkür ederim şimdiden.
  8. Herkese merhabalar, Bilgisi olan ve kullanım yapanların burada yorum yapmalarını rica edeceğim genellikle 1-3 ünite kullanımı tavsiye ediliyor fakat bu dozajlamalarda bile insülin hassasiyeti gibi olumsuzluklar görmekteyim yan etki açısından. SORULARIM: Anti-aging için Gh kullanımı ne kadar ne süre ile yapılmalı? Doz yükleme oranı ne olmalı? Konuya katılım gösteren, yorum yapan herkese şimdiden teşekkürler.
  9. Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Daha önce 2 kür yaptım testosteron+masteron ile yağ yakım sürecim oldu ve sonrasında testo, masteron dhb ile recomp. Bundan sonraki hedefim yağlanmadan kas kütlesi arttırmak. KİŞİSEL BİLGİLERİM: Yaş: 44 Boy: 1.73 Kilo: 68,5 Bel: 71,5 Kol: 38 KÜR İÇERİĞİM : (16 Hafta - Zphc / Novatis) Testosteron e 500mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Dihydroboldenone c 225mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Primobolan 200 mg (Pazartesi-Cuma bölerek) Tren ace 140 mg (günlük 20mg) Gh 6iu (Sabah, antrenman öncesi ve yatarken) Humulin r 4iu (antrenmandan hemen sonra) Lantus 10 iu (sabah gh ile beraber) BESLENME PLANIM: 440gr basmati pirinç 3 adet tam yumurta 400gr tavuk göğüs 30gr whey protein 1 adet muz 20gr zeytinyağı 4-5 lt su 6-7 gr tuz Toplam kalori: 2580 Karb: 378,8 Protein: 164,7 Yağ: 40 SUPPLEMENT & VİTAMİN GRUPLARIM: Omega 3 balık yağı 2000mg Nac600 500mg Ester c vitamini 10 gr Eaa Kreatin 8gr Glutamine 10 -gr Magnezyum Bsiglinat Kolajen D3k2 Alfa lipoik asit 600mg Çinko Demir Lipomozal berberin E vitamini B kompleks Biotin Ubiquinol 100mg Milk Thistle Lipomozal Glutatyon Citrulline malat Beta Alanine FORM CHECK: @GHOST @SPECTRE @Fuhrer @hectordoyle @Askabar @metinav @Rma @berkay16 @AnabolikLover @sven Öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum.
  10. Cinnatropin ünite ayarı hk.

    Merhaba arkadaşlar, selamlar. Sabah 2 ünite akşam 2 ünite cinnatropin kullanacağım. Benim bildiğim arkasında ki ayarlama kısmından 5 sayısı = 1 ünite olarak biliyorum. SORULARIM: Bu bilgim doğru mudur? Yoksa farklı bir ünite ayarı var mı? Teşekkürler.
  11. Merhaba herkese, Bir sorum olacaktı yardımcı olursanız çok sevinirim 2007 doğumluyum ve 18 yaşına gireli 2-3 ay oldu boyumu az da olsa uzatmak istiyorum büyüme plaklarım hala açık gh ve letrozol yada anastrozol kullanacağım büyüme plaklarının kapanmasını geciktirdiği için dozaj olarak ta gh günlük 6 iu kullanmayı düşünüyorum. Aç karna sabah 3 akşam da 3 iu ama günlük 4 iu öneriyorlar 10 iu kullanan tanıdığım abiler var benim kilom 73 letrozol dozajıda günlük 1 mg kullanmayı düşünüyorum bu şekil de 9 ay kullanacağım riskleri de az çok biliyorum 5-6 cm uzasam yeter zaten cinnatropin alacağım vücudumda herhangi bir sorun yok tümör kanser vs kullanmadan öncede kan testi ve tüm testlerimi yapacağım sizce kullanacağım dozajları iyimi insülinden dolayı diyabet ve iç organlarımın falan büyümesinden biraz endişeliyim kilom dediğim gibi 73 ve 9 ay boyunca 6iu kullanacağım ve konu hakkında tecrübesi ve bilgisi olan biri yardımcı olabilir mi?
  12. merhaba günlük 6 ünite growth kullanıyorum ve sabah tekte vuruyorum hepsini ama ciddi yan etkiler yaşıyorum ilk başlarda geçer sandım ama hala devam ediyor -aşırı zihin kaybı(ciddi b12 eksikliği gibi günlük yapacağım şeyleri bile unutmaya başladım) (en zoruda bu) -ara sıra ellerde uyuşma -sabahları cok zor uyanma ve sürekli uyku hali -hafif depresiflik bunlar normalmidir normalse bunların yan etkilerinden kurtulmak için herhangi bir takviye varmıdır? veya gün içine mi bölmem lazım gh kullanımını 2iu 2iu 2iu gibi? değerli bilgin hocalarımız yardımcı olursa cok sevinirim.
  13. Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Artık biraz daha kür olarak yapmak istediğimden bir tik daha fazla mg testosteron ve biraz da büyüme hormonu eklemek istiyorum. Testosteronu her 2 haftada bir 50 mg arttıracağım en sonunda 375 mg da duracağım ve öyle devam edeceğim ayriyeten 3 iu da cinnatropin eklemeyi planlıyorum hem yağ yakımı hem de uyku kalitesini arttırma gibi özelliklerinden dolayı denemek istiyorum. AKTİF KÜR İÇERİĞİM: Testosteron 200mg Büyüme hormonu 3iu (Eklemeyi planlıyorum) SORULARIM: Sizce bu modifikasyon mantıklı mı? Kullanacağım 3iu yeterli olur mu? Konuya katılım gösteren fikir ve düşüncelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.
  14. Merhaba arkadaşlar, GH’yi insulin enjektörü ile çekip vuruyorum, günde 3 IU. Fakat işaretlediğim boşluktan ötürü bir kısmı çöp oluyor. Nasıl önüne geçerim?
  15. Genotropin kullanımı hk.

    Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? SORULARIM: Genotropin kullanımı nasıl olmalı? Kullanırken nelere dikkat edilmeli? Kullanırken herhangi bir tiroid ilacı alınmalı mı? (Euthyrox 25 mg) kullanılabilir mi? Unisulin kullanmıyorum ( metformin )glfor) kullanmak mantıklı mıdır.? Fragment ile kombin nasıl olur? NOT: Kullanmaya başladıktan sonra uyku düzenim biraz bozuldu ve gece uyurken yatakta terliyorum. Bunları tecrübe eden arkadaşlarım ve saygıdeğer büyüklerim varsa yardımcı olabilir mi? 3ui kullanmama rağmen kemik ağrısı parmaklarda az uyuşma oluyor. Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏
  16. Herkese iyi formlar, Her akşam uyumadan önce 2iu gh alıyorum. GÜNCEL KÜR İÇERİĞİM: 250mg Testosteron Enanthate SORULARIM: Yağ yakımı / definasyon döneminde gh nasıl kullanmam gerekiyor? Dozu ve kullanım şekli nasıl olmalı? Tüm cevap, öneri ve yorumlar için şimdiden teşekkürler.
  17. Yakın zamanda kürüme Dragon pharma hgh eklemek istiyorum ama ilacın dolu mu yoksa boş mu olduğu hakkında şüpheliyim. "Dragontropin 100 iu" kullanmış olanlar deneyimlerini paylaşırsa sevinirim
  18. Herkese merhaba growth kürüne başlayacağım günde kaç ünite vurulmalıyım ve hangi growth türünü kullanmalıyım?
  19. Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? 2024 yılında 24 hafta (6 ay) kadar aşağıda sıraladığım kürde kaldım. Sonrasında trt dozunda devam ettim ve pct yapıp süreci bitirdim. Bu sene eczane GH kullanmayı düşünüyorum. Hedefim %8-9 yağ oranlarına iri sezona girmek. GEÇMİŞ KÜR İÇERİĞİM: Testosteron Enanthate Boldenon KİŞİSEL BİLGİLERİM: Yaş: 35 Boy: 1.80 Kg: 80 SORULARIM: Gh yanına testosteron+boldenon mu eklemeliyim? Ya da başka bir şey mi tavsiye edersiniz? Tüm öneri, fikir ve görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.
  20. Selamün aleyküm değerli hocalarım ve tecrübeli abilerim, İlk kürümü yapıyorum. Hali hazırda haftalık 250mg Testosterone Enantat kullandığım bir sürecin 4. haftasındayım (8. enjeksiyonu oldum). Yaşım 18, boyum 185 cm, kilom 113 ve yağ oranım %25-28 civarında. Beslenmemde oldukça disiplinli bir şekilde düşük karbonhidrat (50-100g) ve yüksek protein (200g) odaklı hard diyet uyguluyorum. Öncelikli hedefim göbek bölgesindeki yağlardan kurtulmak ve daha sert bir form yakalamak. Sağlığımı korumak adına ağır steroidler yerine, yağ yakımı odaklı Peptid, Growth Hormon (GH) veya SARMs seçeneklerini değerlendirmek istiyorum.Daha önce Cardarine, Yohimbine HCL gibi ürünler kullandım ancak beklediğim verimi alamadım. Siz değerli büyüklerime şu soruları sormak isterim: Bu yağ oranıyla definasyon sürecimi destekleyecek en etkili peptid kombinasyonu (Fragment 176-191 vb.) ne olmalıdır? Growth Hormon (GH) kullanımı bu yaşta ve bu yağ oranında (düşük doz yağ yakımı hedefli) mantıklı mıdır? Yoksa peptidlerle mi devam etmeliyim? Mevcut kürüme SARMs (Ostarine, Cardarine veya SR9009 gibi) eklemek, peptidlere kıyasla yağ yakımı ve kas sertliği açısından ne kadar fark yaratır? SARMs ve Testo kombinasyonu 18 yaşında biri için yönetilebilir mi? Peptidleri hazırlarken (bakteriyostatik su kullanımı vb.) ve muhafaza ederken (soğuk zincir) dikkat edilmesi gereken püf noktalar nelerdir? Daha önce Yohimbine gibi ürünlerden verim alamama sebebim yağ oranımın yüksekliği olabilir mi? Bu dirençli yağları kırmada Peptid mi yoksa SARMs mı daha öndedir? Sizce sadece hard diyete devam mı etmeliyim, yoksa bu süreci Peptid/GH/SARMs üçlüsünden hangisiyle desteklemek en doğru adım olur? Değerli bilgileriniz için şimdiden çok teşekkür ederim. Saygılarımla. Tahlilim testo e. başlamadan önce yapıldı:
  21. Herkese iyi günler arkadaşlar. Herkezin dilinde bi gh dönüyor ama doğru çalıştırma yöntemini çok az adam biliyor. Tecrübeli arkadaşlara sorum şu, kalori açığı ve kardiyo eklenmekle yağ yakımını hızlandırmak için günlük kaç iu ve günün hangi zamanlarında gh kullanımını önerirsiniz? Tüm cevaplar için teşekkürler.
  22. Merhabalar, KÜR DETAYLARIM: Testosteron Enanthate Boldenon Kürüme 2 hafta önce gh ekledim. 4iu sabah aç karna ve antrenmandan sonra alıyorum. Sürekli bir boğaz ağrısı, balgam, burun akıntısı var ve geçmiyor. GH ile ilgisi olabilir mi? Eczaneden temin ettim faturalı orijinal. Tüm cevaplar için teşekkürler.
  23. Arkadaşlar ben cinna kullanıyorum sabah akşam toplam 4 iu elleirm ödem topluyodu evet sonra parmaklarım uyuşması ve devamlı olarak karıncalanmaya basladı ve şuan bunu yazarken bile karıncalı yani 7/24 kesintisiz uyuşuk ne yapmam lazım bilen kişilerden çözümünü ögrenebilirmiyim ?
  24. Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Büyüme hormonu cinnatropin kullanıyorum ve evin içinde ortalama 4 saat kadar 15 derecelik sıcaklıkta bekledi ilaç bozulmuş mudur veya bu durum ürün için performansında handikap yaratır mı? Tüm cevaplar için teşekkürler.
  25. Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Cinnotropin kullanıyorum ama bırakmayı düşünüyorum bıraksam growth hormonu kendine gelmesi 2-3 hafta sanırım Buda beni geriye götürür endişesiyle bırakmakta istemiyorum sabahları 1 üniteye düşürdüm sadece bir anda kesmiyim diye bıraksam hormon kendine gelene kadar gelişim açısından beni geriye atar mı ne yapmam lazım tavsiyelerinize ihtiyacım var. Tüm cevap ve öneriler için şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×