-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
Genel Araştırma
'arimidex' etiketi için arama sonuçları.
Araştırmada 56 sonuç bulundu
-
Göğüs ucu hassasiyeti için ne kullanamlıyım?
koyufenerli0 bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Merhaba değerli hocalarım. Haftalık: 500 Enantat 200 Masteron İlk kürüme 21 yaşında bu şekilde başladım, 5. haftadayım. Beslenme ve ant programımdan memnunum, iyi olduğunu düşünüyorum. Meme uçlarımda sertlik ve hassasiyet hissettiğim için haftada 2(enjeksiyon günleri) arimidex alıyorum. Beşinci hapta baya bir azalttı bu durumu. Fakat şuan göğüste az da olsa yağlanma gibi büyüme var ve artmasından korkuyorum. Doku vs elime gelmiyor. Yani nasıl anlatsam bilemedim ama alt gogus cok hafif şiş gibi geliyor gözüme. Tamoksifeni araştırdığımda pct de kullanılıp, kür içinde kullanıldığında verim düşürdüğünü okudum. Ne yapmalıyım sizce? arimidexe haftada 2 devam mı 1mg, yoksa yarım mı içeyim, yoksa tamoksifene mi başlamalıyım? Bir de karaciğer için vs bir şey kullanmıyorum sadece vitaminlerimi alıyorum, ilaçları aldığım kişi hafif kür olduğu için gerek yok dedi. kullanmalı mıyım sizce? Son sorum ise, kan değerlerin nasıl değiştiğini meraktan test vermek istiyorum. fakat enjeksiyon yapıldıktan sonra testo vücutta kaldığı için değer gerçeği çok yasıtmayacak gibi geldi. enjeksiyondan kaç gün sonra kan vermeliyim?(karaciğer böbrek hepsine bakicam ama testonun doğruluğunu düşünüyorum). Hepinize şimdiden teşekkürler -
Göğüste ucu altında kitle oluştu ne yapmalıyım?
Meeter bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Herkese selamlar, Kürümde 5. haftaya girdim, testo enante, boldenon ve deca olarak kür planı yaptım ve devam ediyorum, tablet olarak günlük 100 mg anapolon alıyorum. tam sayı bilmiyorum fakat öncesinde farklı planlamalarla ortalama 8-10 kür yapmışımdır, şu an ki kürümden öncede yaklaşık 3-4 yıl bir ara verme dönemim oldu. jinekomastiye yatkın bir vücut tipim yok ve bu zamana kadar kür içinde hiçbir zaman dostinex gibi ilaçlar kullanmadım, çünkü hiç ihtiyacım olmadı. şu an ki kürümde herhangi bir göğüs hassasiyeti, kaşıntı vs gibi yan etkilerde görmedim. bu kürde farklı olarak tek göğsümün altında nohut büyüklüğünde bir kitle oluştuğunu fark ettim. tam meme ucunun altında değil, 2 cm falan solunda. daha önce hiç karşılaşmadığım bir durum, bilgisi olan arkadaşlarımın yardımlarını bekliyorum şimdiden teşekkürler.- 17 yanıt
-
- jinekomasti
- e2
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kür dönemi kan testlerim hk. ve göğüs uçlarımda hafif bir kaşıntı ve batma var ne yapmalıyım?
Erenim bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Abiler, kardeşler herkese merhabalar. Parçalı bulutlu bir spor geçmişim oldu şimdiye kadar, son 3.ayım ise düzenli olmak üzere kendimce form tutmaya başladım bunu da only testo kürü ile desteklemeye karar verdim haftalık 500mg ever pharma eczane ürünü kullanıyorum ve 10 aralıkta ilk enjeksiyonumu yaptım. KÜR İÇERİĞİM: Testosteron Enanthate 500mg (Haftalık) KİŞİSEL BİLGİLERİM: Yaşım: 32 Boyum: 1.95 Güncel kilom: 113,5 KÜR ÖNCESİ ÖLÇÜLERİM: Bel 107 Kol 41 Omuz 145 Göğüs 120 Bacak 63 Klasik periyot olarak ptesi 250mg perşembe 250mg olarak ilerliyorum. Bu gün göğüs uçlarımda hafif bir kaşıntı ve batma var! SORULARIM: Arimidex mevcut hali hazırda stoğum da fakat kullanmalı mıyım? Ne zaman kullanmak doğru olur? Tecrübeli kardeşlerimizden, büyüklerimizden yardımcı olabilecek olanlara şimdiden çok teşekkür ediyorum. -
Kür içi su tutumum çok fazla! arimidex kullanmam söylendi bu sorunu aşmak için! sizce ne yapmalıyım?
Batarya bir konuya içerik ekledi : Steroid Kürleri / Genel
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Su tutumum oldukça fazla salonda ki iranlı bir yarışmacıya sordum su tutumu hakkında provironu kesip gün aşırı Arimidex kullanmamı söyledi daha önce Arimidex hakkında formda konular gördüğüm için ilk olarak formdaki abilerime danışmak istedi. KÜR İÇERİĞİM: 625 Test E. 300 Deca 400 Bolde 5 iu gh İranlı arkadaşın dediğini yapmalı mıyım yada tavsiyeleriniz nedir? Teşekkürler sağlıklı günler. -
Arimidex kür dönemi yaşanan sorunları ne kadar sürede çözer?
kafkasli bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Merhaba arkadaşlar, iyi forumlar Şuanda kan testinde e2 yüksek testosterone e2 ye kıyasla düşük çıktı bu artan su tutumu moon face düşük libido gibi şeylerin cevabı oldu benim için arimidex 0.2mg kullanmaya karar verdim tek seferlik sizde ne kadar sürede libido düşüklüğü su tutumu ve moon face gibi yan etkiler kayboldu? Yardımlarınız için teşekkürler. -
Pazartesi 1ml testo+ 1ml bolde Perşembe 1ml testo+ 1ml bolde Proviron sabah1 akşam1 kullanıcam Arimidex 3 günde 1 Vitamin mineral - idman öncesi Zma gece yatarken C vitamini sabah 500mg Balık yağı sabah 1 tane (kan tahlili sonuçlarımı yaptırdım herşey normal değerinde) olacak şekilde ilk defa kür yapıcam düşünceleriniz nedir
-
Kür içi arimidex kullanımı neye göre ve nasıl olmalı?
speddyx bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Herkese merhabalar, KÜR İÇERĞİ: Testosteron Boldenon Kürüne gireceğim ama kafama takılan bi kaç soru var armidex veya tamoksifeni kür içerisinde nasıl kullanmalıyım hassasiyet olduğunu varsayarsak günlük dozajlarım neler olmalı bazı ünlü hocalar kür boyunca 10 mg tamoksifen kullandiriyo sizce bu doğrumu? Not: Bulk kürü Tüm cevaplar için teşekkürler. -
Eczacıbaşı ve astrazeneca marka arimidex hk.
Samedbumstead bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Öncelikle hayırlı ramazanlar herkese, Benim elimde 2 kutu arimidex var 2 sinin de rengi kutusu aynı, ayrı zamanlarda alınmış eczane ürünü ama birinde astrazeneca yazıyor birinde eczacıbaşı bunların bi farkı olur mu onu merak ettim? Cevaplar için teşekkürler. ÜRÜN GÖRSELLERİ :- 3 yanıt
-
- arimidex
- eczacıbaşı
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Yurtdışında yaşadığım için arimidex bulamıyorum! alternatif olarak ne kullanabilirim?
Cakıryosma bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Arkadaşlar selamlar, Son yaptığım kürden sonra hormonlarda bozulma meydana geldi ağlama, duygusallaşma mevcut armidex almam gerekli fakat yurtdışında olduğum için temin edemiyorum sizce öströjeni başka nasıl düşürebilirim ? Tüm cevaplar için şimdiden teşekkürler. -
Testosteron seviyemi arttırmak için klomen ve arimidex kullanımı işe yarar mı?
emsalsiz bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Merhaba arkadaşlar. Herhangi bir kür vs yapmadım, amacım bir süre için testosterunumu arttırmak. Sorum şu: Klomen kullanırken düşük doz armidex kullanımı işe yarar mı? Tüm cevaplar için teşekkürler.- 12 yanıt
-
- testosteron
- klomen
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Dostlar iyi akşamlar, KÜR İÇERİĞİM: Testo propionate Maste propionate Kürümün 4. haftasına giriyorum ilk kürüm olduğu için sürekli bir şeyleri öğrendikçe aydınlanmak istiyorum. Herhangi bir belirti etki sorun vs yaşamadım tamamen bilgi amaçlı soruyorum. SORULARIM: Armidex kullanımı neye göre olmalı? Armidex kullanımı nasıl olmalı? Armidex kullanımı ne zaman olmalı? Özet geçerseniz sevinirim şimdiden cevaplar için teşekkür ederim.
-
İlk kürümün 1. Ayı bitti 500 testo 400 bolde kan testimi yorumlarmısınız östrojen baskılayıcı almama gerek varmı koçum gögüs ucunda batma sertlik hissedersen tamofiksene başlayalım dedi
-
Kür için östrojenik etkilere karşı hangi koruyucuları kullanmalıyım?
BRABUS bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? KÜR DETAYLARIM: Testosteron Enanthate Cjc 1295 Ghrp 6 SORULARIM: Bu kürde östrojenik etkilere karşı hangi koruyucuları kullanmalıyım? Bu koruyucuları ne zaman kullanmalıyım? Bu koruyucuları hangi dozda kullanmalıyım? Tüm cevaplar için teşekkürler. -
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Only testo kürüne gireceğim ve arimidex kullanımı hakkında bi kaç sorum var. SORULARIM: Kür içinde ne zaman kullanmalıyım? Kullanıcağım zaman ne kadar kullanmalıyım? Satın alırken her eczane reçetesiz satar mı yoksa biraz eczane dolaşmam gerekecek mi? Tüm cevaplar için teşekkürler.
-
Ilacı kesmeme rağmen meme ucumda kaşıntı ve çok az sıvı geliyor
guneyysimsek bir konuya içerik ekledi : Ürün kullanımı
Merhabalar dostlar, ben bir büyüme döneme dönemi yaşadım ve istediğim gibi de büyüdüm. Bu dönemden sonra ilacı kestim biraz dinlendireyim dedim. 2 hafta oldu keseli. İlk hafta hiç bir kaşınma yoktu. Arimidex de kullanıyordum 2 günde 1 ve bu benim kaşıntımı kesiyordu. İlacı kesince arimidex de kestim. Bu hafta kaşıntım ve sıvı gelmesi tekrar başladı. Ne yapmam gerekir ve neden oldu ¿ -
Kürde arimidex kullanımı nasıl olmalı?
emnakin1 bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
İlk kürüm haftada 500 testo, 400 bolde küründeyim, haftada yarım arimidex kullandım 3. haftadan itibaren. 6. hafta sonunda kan testi verdim. Total testosteron 16'ya çıkmasına rağmen östrojen hiç artmamış. Hatta kür öncesi de, kürde de referans aralığının en alt sınırlarında. Ben de arimidex'i tamamen kestim 7. hafta itibari ile. 13. haftama girdim kürdeki, hala hiç kullanmadım arimidex 7. haftadan beri ve daha kan testi de vermedim. Meme ucumda falan bir hassaslaşma yok veya aşırı duygusallık yok. Ama sulandığımı hissediyorum baya hatlarım kapandı. Yağlandım da ama sulanma da var gibi. Sizce yanlış mı yapıyorum. Hiç arimidex kullanmamak riskli bir durum mu? Haftada 1 ya da yarım arimidex almalı mıydım? Yoksa yakında kan testi vereceğim, ona göre mi hareket etmeliyim? Herhangi bir libido sorunu da yok. -
Testosteron+rimobolan küründe arimidex almaya gerek var mı?
CaqtainKaan bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Arkadaşlar merhabalar, 4 haftadır 250 only testo gidiyorum bu pazartesi 200 rimobolan ekliyicem pazartesi-perşembe 125 testo + 100 rimo kür içinde arimidex almaya gerek var mı? Çünkü 250 testoda bile prolaktinim üst sınırı (15.2) geçti (21.2) e2 değeri daha çıkmadı sanırım pazartesi çıkar öyle söylediler ama sanırım e2 yükselmeseydi prolaktinde bu kadar yükselmezdi diye tahmin ediyorum ve bu arada enjeksiyon günleri dostinexi yarıya bölüp yani haftada toplam 1 tablet almayı düşünüyorum. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler -
E2 seviyesi 72 pg/ml oranında olan birinin arimidex kullanamasına gerek var mı?
Mustafa Can Yılmaz bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız.? 4 hafta önce arkadaşım haftalık tek enjeksiyon 250mg testosterone enanthat kullanmaya başladı ve bugün test verdi test sonucunda östrojen 72 çıktı anti östrojen kullanmasına gerek var mı? Kendisi diyette yağ yakma amacı ile ilerliyor şuanda... -
E2 seviyem +100 gözüküyor ve arimidex kullanacağım dozajlamayı nasıl yapmalıyım?
yavuz.26 bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Arkadaşlar 3,4 aydır only 400 mg testesteron kullanıyorum , 1 haftadır sol göğüs ucumda batma, kaşıntı var. Kan testi verdim e 2 seviyem 100 üstünde , 4 gün sadece arimidex almayı düşünüyorum mantıklı mı ? Tüm cevaplar için teşekkürler.- 1 yanıt
-
- e2
- jinekomasti
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Ergenlik dönemlerimden beri jinekomasti sorunum var arimidex kullanmam da sakınca var mı?
deniztrkkyy bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Merhaba, Bende ergenliğimden beridir jinekomasti var. Hayatımda hiç steroid kullanmadım. Spor hocam jinekomasti için arimidex kullanmamı tavsiye etti. Bildiğim kadarıyla arimidex östrojeni baskılayan bir ilaç. Sorularım: Hormon dengesinden dolayı doğal testesteronum da baskılanır mı? Ya da östrojenin düşmesiyle testesteron hormonum artar mı? Nasıl bir değişim olabilir? Tüm cevaplar için teşekkürler. -
Arimidex ve tamoskifen kullanımı nasıl olmalı?
Ahmetphenylprop bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Selamlar, Şuanda haftalık 250 sustanon 5iu gh kullanıyorum ve bu küre anapolon eklemeyi düşünüyorum 25mg. Başka bir eczacı abide gördüğüm her gün tamoskifen ve haftada bir arimidex alımı yapıyordu. Açıkçası haftalık bir arimidex anapolon için az mı olur fazla mı bende aynısını yapmayı düşünüyorum? Ve her gün tamoskifen kürün verimini düşürmez mi? Arimidex zaten östrojeni referansta tutuyor tamoaifende almalı mıyım? -
Tamoxifen ve arimidexi östrojeni düşürüp testosteron arttırmak için kullanmak mantıklı mı?
bora_c19 bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Bu ilaçları kür sonrası olmadan tek başına östrojeni düşürmek ve testosteronu arttırmak için kullanmak mantıklı mıdır? -
E2 seviyemi baskılamak için ne kullanmalıyım?
owlimagine bir konuya içerik ekledi : Sağlık Sorunları
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? 2 yıldır düzenli spor yapıyorum 18 yaşında başladım şuan yaş 24 jinekomasti var ergenlikten kalma kollarımda bileklerimde nerdeyse yağ yok omuzlarım da lif lif gözüküyor ama derim kalın hafifte alt göbek var ve gitmiyor sizce bu e2 den dolayı mıdır libidom filan gayet yerinde tek başını arimidex veya letrozol kullanmam gerekli mi ?- 6 yanıt
-
- arimidex
- jinekomasti
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Arimidex kullanacağım dozajlamayı nasıl yapmalıyım?
guneyysimsek bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Merhabalar, ilk kürüm ve only testo gidiyorum. (Enanthate). Test yaptırdım e2 seviyem yüksek çıktı. Vucüt çok su tuttu. Diyette olmama rağmen. Arimidex kullanıcam dozajlama ve sıklık nasıl olmalı? -
Arimidex ve letrozol arasında fark var mı?
negfeedback bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Merhaba dostlar, SORULARIM: İşin üstatlarına soruyorum aromataz inhibitörleri arasında yani arimidex ve letrozol arasında fark var mı? Eğer fark var ise nedir? hangi durumlarda hangisi tercih edilmeli ve dozlaması ne olmalıdır? @Askabar @rastlantisal @metinav Tüm cevaplar için teşekkürler.
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
