Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • REKLAM

Genel Araştırma

'prolaktin' etiketi için arama sonuçları.

  • Etiketlere Göre Ara

    Aralarına virgül koyarak ekleyin
  • Yazara Göre Ara

İçerik Türü


Forumlar

  • STEROİD KATEGORİSİ
    • Kitaplarda yazmayan bilgiler
    • Steroid / Genel
    • Steroid Kürleri / Genel
    • Bulk Kürleri
    • Definasyon Kürleri
    • Ürün kullanımı
    • Marka Analizleri
    • Yarışmalar
    • www.steroidturkiye.com
  • PEPTİD KATEGORİSİ
    • Peptid kürleri / Genel
    • Büyüme Hormonu - GH
    • İnsülin Hormonu
  • SARMS KATEGORİSİ
    • Sarm Kürleri / Genel
    • www.sarmsturkiye.com
  • ACİL SERVİS KATEGORİSİ
    • Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
    • Laboratuvar
    • Sağlık Sorunları
  • FİZİKİ GELİŞİM GÜNLÜĞÜ KATEGORİSİ
    • Üyelerin Kür Günlüğü
    • Üyelerin Öncesi ve Sonrası
  • BESLENME VE ANTRENMAN KATEGORİSİ
    • Beslenme
    • Vitamin ve Supplementler
    • Antrenman programları
  • SİTE YÖNETİMİ VE İÇERİĞİ KATEGORİSİ
    • Duyurular ve Güncellemeler
    • Referanslar
    • Konu Dışı

Takvimler

  • Community Calendar

Üye Grubu


Bizi nasıl buldun?:


Meslek:


Konum:


Cinsiyet:


Favori Spor Dalın:

Araştırmada 83 sonuç bulundu

  1. Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Herhangi bir ilaç kullanmadım hiç tamamen doğal birisiyim ve 1.5 hafta önce test yaptım prolaktin değerim yüksek çıktı! Bugün gıda zehirlenmesi yaşadım ve bundan dolayı serum alırken kan testi istendiği esnada doktordan hormon testide istedim prolaktin için bu sefer daha yüksek çıktı! Herhangi bir libido sorunum yok meme ucunda hassasiyete dair hiç bir şey yok! KİŞİSEL BİLGİLERİM: Boy: 1.75 Kilo: 101 SORULARIM: Bunun sebebi (yükselmesinin) ne olabilir? Nasıl bir çözüm bulmam gerekiyor bu konuda? KAN TESTİM:
  2. Merhaba arkadaşlar, Yaklaşık 2 yıldır yüksek prolaktin problemi yaşıyorum. Kür geçmişim yok, hayatım boyunca anabolik steroid kullanmadım. Sigara ve alkol kullanmıyorum. Düzenli kullandığım hiçbir ilaç yok. 175 cm boyunda, 80 kg ağırlığındayım ve yaklaşık 2 yıldır fitness ile uğraşıyorum. Yağ oranım yüksek değil. Kan tahlillerimin tamamı cinsel perhiz sonrası verildi. Stresli biri olduğumu da düşünmüyorum. Gilbert sendromum var.Farklı tarihlerde prolaktin değerlerim 40.6, 32.7, 31.4 ve son olarak 32.1 µg/L olarak ölçüldü (referans 4.04-15.2). @metinav Total testosteronum genellikle 500-530 ng/dL civarında. TSH, Serbest T4, LH, FSH, Estradiol ve IGF-1 gibi diğer hormonlarım referans aralığında. Daha önce prolaktin havuz testi de yapıldı. 30 dakika arayla iki kez kan verildi ve sonuçlar 32 ve 31 µg/L çıktı. Hipofiz MR'ında Rathke kisti tespit edildi ancak görüştüğüm doktorlar bunun prolaktin yüksekliğini açıklamadığını, strese bağlı olabileceğini söylediler. Son görüştüğüm doktor ise Dostinex başlamak konusunda çekimser davrandı ve tekrar prolaktin havuz testi istedi. Belirgin bir libido problemim yok, cinsel ilişkide ereksiyon sorunu yaşamıyorum. Ancak sabah ereksiyonları uzun süredir yok denecek kadar az. SORULARIM: Benzer durum yaşayan veya Rathke kisti ile birlikte prolaktin yüksekliği olan var mı? Sizce Dostinex düşünülmeli mi, yoksa araştırılması gereken başka nedenler olabilir mi?
  3. Arkadaşlar selam, 2024 ve yeni verdiğim kan sonuçlarımı yorumlar mısınız Prolaktin yüksekti iyice artmış birşey kullanmam gerekiyor mu? Prolaktin 29 olan yeni kan tahlilim. KAN TESTLERİM:
  4. Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Tahlillerimde referans dışı değerler var. Nasıl düzeltebilirim bu değerleri? KAN TESTİM:
  5. Selamlar hocalarım, Ekte attığım sonuçlarım son bir yıla aittir. Hiçbir şey kullanmıyorum, daha önce ilaç kullanmadım; sadece deneme amaçlı SARMS kullanmıştım (Cardarine ve Ostarine). Destekleyici olarak selenyum ve çinko takviyesi alıyorum ama tiroid ve prolaktin sorunumu bir türlü çözemedim. Daha önce jinekomasti geçmişim var, ameliyat oldum. Günlük 1800 kalori (protein: 190 gram, karbonhidrat: 150 gram, yağ: 46 gram) ile beslenip şiddetli antrenman ve cardio yapmama rağmen kilo vermede güçlük çekiyorum. Herhangi bir ilaç kullanmama gerek var mı acaba? Metabolizma hastalıkları doktoru beslenme ile düzeleceğini belirtti ama sizin görüşlerinizi de almak istedim. Şimdiden çok teşekkür ederim. @metinav Belirtmediğim bir şey olduysa şimdiden özür dilerim aklıma bunlar geldi sorunumu belirtmeme yardımcı olmuştur umarım.
  6. Merhabalar, 26 yaşındayım ve yaklaşık olarak 10 yıldır fitness yapıyorum. Daha önce 3 kere kür geçmişim oldu. Uzun zamandır (yaklaşık 2 yıl kadar) natural olarak devam ediyordum ancak yaklaşık 1 haftadır testosteron propiyonat kullanmaya başladım. (Pazartesi , Çarşamba ve Cuma enjeksiyon günleri belirledim.) Çarşamba başladım ve geçtiğimiz cuma günü 2. enjeksiyonumu yaptım. Haftalık toplam dozum 300 mg. İlk enjeksiyondan sonra belirgin şekilde libido artışı yaşadım. Ancak 2. enjeksiyondan sonra tam tersi bir durum oluştu; libido düşüşü ve ereksiyon problemi yaşamaya başladım. Bugün (pazar) sabah yaptırdığım test sonuçlarında: E2 (östrojen) yüksek çıktı Prolaktin üst sınıra yakın LH ve FSH değerleri ise baskılanmış görünüyor Aklıma takılan birkaç konu var: Sadece 2 enjeksiyon sonrası LH ve FSH’nin bu kadar hızlı baskılanması normal mi? Yaşadığım ereksiyon problemi E2 yüksekliğinden mi kaynaklanıyor olabilir? Bu durumda ne yapmamı önerirsiniz? Ayrıca böbrek bölgesinde hafif bir sızı hissediyorum. Bu sizce psikoloji olabilir mi yoksa dikkate alınması gereken bir durum mu? Tecrübesi olan arkadaşların yorumlarını rica ediyorum. Şimdiden teşekkürler.
  7. Merhabalar, tahlil sonuçlarım aşağıdaki gibi. Prolaktin ve progesteronun referansların yukarısında olduğu görülüyor (erkekler için). Uzun süredir ereksiyon sorunu, antrenmanlarda ve günlük hayatta halsizlik yaşıyorum. Ve iştah sıkıntım var. Depresyonda değilim ama depresif bir hava var genel olarak. Doktor bekleneceği üzere sıkıntı yok dedi ama olduğunu biliyorum. D vitaminim 84. Sizce ne yapabilirim bu konuda. 23 yaşındayım, boyum 182, kilom 74, 3 senedir ağırlık kaldırıyorum. 90 kg ile 6 tekrarım var. Squatta normalde çok zorlanmazdım ama artık yapmak istemiyorum. Onda da rekorum 120 ile 5 tekrardı. Ama artık spora gitme hevesim de kalmadı maalesef. Yardımlarınızı bekliyorum.
  8. Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Geçmişte bir lawless labs sarm kürü yaptım beraberinde arimidex kullanmıştım kür süresince tamoksifen ve pct olarak clomen kullandım arimidexi'de doz düşürerek bıraktım+clomeni kutu bitirdim başka kullanmadım. Pct ardından yaklaşık 6 ay geçti ilk defa kan testi verdim. SORULARIM: Prolaktin sınırda bunun için birşey yapılmalı mı? E2 yüksek bunun için ne yapmalıyım? KAN TESTİM:
  9. Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Kürden sonra meme çevremde ağrı ve hassasiyet geçmedi, PCT ilaçlarını bıraktıktan bir süre sonra ağrı tekrar başlıyor. Muayene oldum, meme dokusunda herhangi anormal bir durum yok. Ama ağrı var. Reseptörlerde östrojene ve prolaktine karşı aşırı bir hassasiyet mi oluştu acaba, fikriniz nedir ?
  10. Öncelikle herkese iyi forumlar, 24 yaşında doğal olarak yaklaşık 4 yıldır vücut geliştirme ile uğraşıyorum. Son 3 aydır sertleşme sorunu ve erekte olma problemim var daha önce hiç kür vs de yapmadım. Ürolojide ilk kan tahlilini yaptırdığımda (Ağustos) sonuçlarda prolaktin yüksek testosteron düşük fsh düşük çıktı. Daha sonra 1 ay günde 100mg klomen kullandım. Bunun sonucunda fsh harici diğer değerler normale döndü ancak libido ve sertleşme problemimde herhangi bir düzelme olmadı. 15 gün önce kan verdiğimde sonuçlar bu şekilde çıktı. Bu konuda bilgisi olan yardımcı olabilecek birisi var mı normalde libidosu aşırı yüksek biriyim ancak son 3 aydır sertleşme ve libido düşüklüğü problemi yasıyorum. Doktora gittiğimde dönemseldir diyerek geçiştirildim maalesef. @metinav @SERKO @rastlantisal @galicik hocalarım sizlerin yorumları benim için çok değerli lütfen yardımcı olun. Kan testi sonuçlarım:
  11. Hocalarım öncelikle hepinize saygılar, 2.5 sene önce 2 doz bilinçsiz testosteron kullandım. Son 5 aydır cinsel isteksizlik şikâyetiyle doktora başvurdum forumdan edindiğim bilgilere dayanarak test yaptırdım. Prolaktin yüksek çıktı araştırmalarıma göre isteksizlik yapıyormuş bunu baskılamam gerekir mi? Bilinçli hocalarım yardımcı olursa çok sevinirim. Doktor değerlerinde bir sorun yok dedi 28 yaşındayım. Bu yaşlarda böyle şeyler olur deyip çok takmadı ne yapmam gerekiyor sizce ? KAN TESTİ SONUÇLARIM:
  12. Bir arkadaşım küre başlayacaktı başlamadan önce kan testi verdi ve prolaktin baya yüksek çıktı.Bunun sebepleri ne olabilir ? İnternette araştırdığımda triodler ile ilgili sorunlar olabilir deniyor ama t3-t4-tsh normal sonuçları ekliyorum.Sizlerin yorumları,düşünceleri nelerdir ?
  13. Herkese merhabalar, prolaktin ve E2'nin belirtileri oldukça benzer olduğundan hangisinin yükselmiş olduğunu ayırt etmenin bir yolu var mı? Test vermeden kesin bir şey demek zor olur gibi görünüyor ama fikirlerinize açığım.
  14. Merhaba arkadaşlar,nasılsınız? Öncelikle herhangi bir anabolik steroid kullanmıyorum. 40 yaşındayım. Fakat testlerde diğer değerler normal olmasına rağmen prolaktin biraz yüksek çıktı. Acaba testte mi bir hata var daha önce başına gelen oldu mu ? Yanıtlar için şimdiden teşekkürler.
  15. Merhaba arkadaşlar, selamlar. Ben define kürü yaptım ve ilaçları kestim. KÜR İÇERİĞİM: (3 AY) Testosteron Propionate Masteron Npp Göğüs uçlarımda fena kaşıntı var 3 haftadır 2 günde 1 arimidex alıyorum. Hala geçmedi ama sizce neden?
  16. Arkadaşlar son tahlilim ekte , 14 şubatta 20 haftalık 500 testo 500 bolde kürünü bıraktım , sonrasında1 ay sonra , sabah akşam 50'lik klomen ve proviron tamoksifen , akşamda 50 lik klomen ve proviron kullandım , pctyi yapalı 14 gün falan oldu , tekrar küre gireceğim sizce bunları açayım öyle mi gireyim yoksa direkt Allahuekber zaten kapanacak diye gireyim mi ?
  17. Hocalarım saygılar selamlar size bir sorum olacak, Prolaktinin sıfırlanması ereksiyon kaybı veya boşalırken spermin çok az gelmesine sebep olur mu? Yoksa östrojen düşüklüğü mü neden olur buna ? Şu an kürdeyim ve genel olarak prolaktinim hep cok yükseldiği için ve en son teste de 24 çıktığı için 3 hafta boyunca 1 mg dostinex aldım haftalık ve ayrıca haftada 2 aridmex aldım ve sonuç olarak son yani bu hafta boyle bir problem yaşamaya başladım bunun sizce bununla alakası olabilir mi ? KÜR İÇERİĞİM: testestoron propianat masteron winstrol
  18. Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Son zamanlarda pumpta azalma vs gibi durumlardan ötürü bir tahlil vermek istedim. KÜR İÇERİĞİM: 3ml prop 100mg 3ml masteron 100 mg Kullanmaktayım tablet ürün kullanmıyorum ama tahlilde östrojenim korkunç derece yükselmiş ne gibi bir önlem almalıyım kürün 6.haftasındayım zaten 8.haftada kesip dinleneceğim sonrasında bulk kürüme başlayacağım ama bu yüksek östrojenin nedeni nedir nasıl kontrol altına alabilirim arimidex dozajlaması nasıl olmalı? GEÇMİŞ SORUNLAR: KAN TESTİ SONUÇLARIM:
  19. Merhaba, arkadaşlar nasılsınız? Merak ettiğim durumlardan birisi "Prolaktin Yüksekliği" flat görünüme neden olabilir mi? Teşekkürler.
  20. Arkadaşlar merhabalar iyi bayramlar, Yaptırdığım tahlil sonucunda prolaktin seviyemi nasıl normale çekebilirim? Tüm cevaplar için teşekkürler.
  21. Arkadaşlar selamlar, Ortalama 3-4 aydır spor yapıyorum, bazen 1-2 haftalık aralar vermek zorunda kaldım. Spor geçmişim yok. Alkol kaynaklı olduğunu düşündüğüm göbek, bel ve göğüs bölgesinde yağlanmam var. Jinekomasti miyim bilmiyorum. Skinny fat bir durumun içinde kaldım ve eskiden ne yersem yiyim kilo alamayan, yağlanmayan bir yapım vardı. Şimdi 2-3 gündür mecbur yağlı beslendim sanki yediğim tüm yağ hemen bel bölgemde iyicene birikiyor gibi hissediyorum. Kan tahlili sonuçlarımı ve güncel formumu ek kısmında iletiyorum. Testosteronum düşük ve prolaktinim yüksek gibi geldi. Aynaya bakmaktan o kadar çok nefret eder hale geldim ki gereksiz öfke ve sinir hali yapıyor bu bende. SORULARIM: Rica etsem bana bir yol gösterir misiniz? Nasıl beslenmeliyim, nelere dikkat etmeliyim? GÜNCEL FORMUM: KAN TESTİ SONUÇLARIM:
  22. Hocalarım abilerim kardeşlerim herkese hayırlı günler hayırlı sporlar. Öncelikle isteyeceğiniz bilgileri baştan vereyim. Yaşım 35 Kilom 74 Boyum 74 Yağ oranım %20 6-7 sene spor geçmişim var Daha önce 5 hafta sakatlık sebebi ile kestiğim ilk kürüm var. 2016 250 Testo mix (sustanon) 250 deca 40 mg dianbol 250 mg boldenon Sakatlanınca cahillik bıraktım kestim aniden ve bir süre ereksiyon problemi yaşadıktan sonra endokrine gidip muayene oldum 3 ay günde 3 adet tablet ile durumu düzelttik. Pandemi de 16 hafta 250 testo enant ve 250 boldenon kullandım. Ardından pct yapmadan sonra sadece only testo kürü yaptım. Ancak 3 hafta 250 ile başladığım kürüme daha sonra 500 e çıkarttım. 500 e çıkarttıktan 3 hafta sonra meme uçlarımda hissetiğim yanma ve acı hissi ile 250 e çektim ve hafta 1 armidex aldım. Bu kürü 12 hafta yaptım ve ocak 2022 tarihinde bitirdim. Bu kür sonrasıda bir pct yapmadım. Bundan sonra başka bir kür tecrübem olmadı. Ancak gelelim benim sorunuma: Malumunuz eskisi gibi ereksiyon olamama problemleri yaşadım. İlki normal olsada 2. veya 3. ereksiyon olmamaya boşalma sırasında atım olmamaya ve en sonunda çıkan menide azalma olmaya başladı. Bugün itibari ile 2-3 günde üst seviyeye çıkan sperm birikimim 10 günlere çıktı. Siteye girdim @SERKO hoca diğer hocaların yorumlarını arkadaşlara yazdığı yazıları okudum. Kan testi yaptırdım. Sonuçlarını sizinle eski ve yeni olarak paylaşıyorum. Referans aralığı --- Eski (kürlerin öcesi) ---- Yeni 05.07.2024 Fsh = 1.5-12.4 1.84 - 2.36 Lh = 1.7-8.6 4.32 7.58 Total Test 2.49 -8.36 6.04 3.12 Serb. Test 5.1-41.5 10.70 20.3 Estradiol 25.8-60.7 37.94 37.34 Burada bu sonuçları şu sebeple değerlendirmenizi ve bana yardımcı olmanızı rica edeceğim. Son zamanlarda inanılmaz bir cinsel isteksizliğim var adeta ilişkiye girmeye korkuyorum. Acaba ereksiyon problemi yaşar mıyım diye ve canım böyle kadın olsun da ilişkiye gireyim diye can atmıyor. Kısacası libidom inanılmaz düşük. Gözümü kadından alamasam da ilişkiye girmek için bir uğraşım dahi yok. Spora olan motivasyonum azaldı daha az sert daha düşük ağırlıklarla idman atıyorum. Kalori düşürmeme rağmen karnımda ve yanlarda yağlanmam baya arttı ki kürdeyken %11 oranına kadar düşürmüştüm. Kaslarımda yumuşama ve kas kaybı yaşıyorum.. 2 Profesör endokrin ile görüştüm, ikisi de bana trt tedavisi önerdi ancak ben kabul etmedim. Benim düşük testosteron hastası olduğumu söyledi ve bunun başka bir yolla artmayacağını belirtti. 1 üroloji doktoru ile görüştüm oda endokrine gitmemi ve trt tedavisi uygulamamı söyledi. Abilerim kardeşlerim ben evli değilim, çocuk ile ilgili de bir isteğim yok ancak ömrümün sonuna kadar bir iğneye bağlı kalmak istemiyorum. Sizlerin burada pct olarak yazdığı 30 gün boyunca klomen ve tamoksifen önerilerinizi okudum ancak size sormadan alıp kullanmak istemedim. Malum zaten hormon dengelerim referans aralığı içinde olsa da alt tabana yakın. Hatta sizlerin tanıdığı ömür erdem akkaya ile konuşmamda da kendisi tedavi önerisi yapmadan ön bilgi olarak bu yaşta bu değerlerin düşük olduğunu testo seviyemin 6 mg üstünde olması gerektiğini belirtti. Ancak muayene ücretinin yüklü olması sebebi ile onunla bir yola çıkmadan sizinle de bir istişare etmek istedim. Bende bilmeden kendi başıma kullanarak bunu daha kötü hale getirmek istemem. Ayrıca Serko hocanın yazdığı bitki kürünü de 3 gündür kullanıyorum ve kesin sonuç onun da dediği gibi 3 ay sonunda belli olacak. @metinav @Askabar Bu dönemde klomen ve tamoksifen ile pct yapmam doğru ya da yanlış olur mu ? Yönlendirip yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Herkese hayırlı günler dilerim.
  23. Arkadaşlar herkese selam, Kan testi yaptırdım ve değerlerim epey kötü çıktı. Test öncesi perhiz yapmadım, uyku ve beslenme düzenim kötüydü bu değerlerle küre girilebilir mi? KİŞİSEL BİLGİLERİM: Boy:178 Kilo: 83.2 Yağ oranı: %22-25 Yaş: 24 Spora geri dönüş gerçekleştirdim yaklaşık 7-8 haftadır antrenman yapıyorum. GÜNCEL KAN TESTİM:
  24. Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Aşağıda paylaştığım kürü kullanıyorum ve prolaktin değerim referans dışı! Ne yapmalıyım? KÜR İÇERİĞİM: 500 mg Testosteron 600 mg Boldenon Tüm iöeri ve cevaplar için teşekkürler. GÜNCEL KAN TESTİ SONUCUM:
  25. Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? KÜR İÇERİĞİM: TRENBOLONE DECA Kullanımının sonucunu görüyorsunuz 1 aydır göğsümde yaşadığım sorunlar ve özellikle psikolojik sorunlar sebebiyle test verdim ve şok geçirdim Deca+Tren yapılmasını kesinlikle önermiyorum.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×