-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
188 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
2
Wassat26 kullanıcısının paylaşımları
-
Kür dönemi kan testi sonuçlarım hk. (lh ve fsh seviyelerine dikkat)
Wassat26, alpxieg kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Tek testis misin -
Testosteron masteron kürümün 6.Hafta kan testi sonuçları hk.
Wassat26, Dynestier07 kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Benim only testo kürümde 10. hafta ereksiyon zayıflamaya başladı. Haftalık 375mg alıyordum. E2 baktırdım 91 gelmiş. Enjeksiyon günleri 0.5mg pazartesi + 0.5mg perşembe yarım yarım arimidex aldım. Tablet kesici aldım eczaneden çok nizami bölüyor tabletler ufacık olmasına rağmen. 15. hafta E2 kontrolüne gittim ve sonuç 38 geldi. Şimdi 16. hafta başlarken testo dozunu 250mg'a düşürdüm. O yüzden arimidexide pazartesi 0.25mg + perşembe 0.25mg (çeyrek + çeyrek) olarak düşürdüm. Çünkü zaten 38'e kadar gerilemiş. Daha düşmesinin problem olacağı konuşuluyor. Bilgi içindir. -
Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?
Wassat26, Tren Sevicisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Methenolone Enanthate (Primobolan) 100mg/ml ZPHC kullanan oldu mu? Denemek istiyorum çalışıyor mu merak ettim. Haftalık 200mg düşünüyorum. -
Kür içi sertleşme ve isteksizlik sorunları yaşıyorum! ne yapmalıyım?
Wassat26, Emir7778 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
PCT yaptın mı? LH FSH düşük gibi total testonda bunlaraa bağlı düşük kalmış olabilir. Diğer değerlerin normal -
Yaşadığım sindirim sorunu hk.
Wassat26, roidlord kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Ben de bu konuda şişkinlikle savaşırken geçirgen bağırsak 'leaky gut' diye birşey öğrendim. 20 gün önce geçirgen bağırsak nasıl tamir edilir onu araştırdım ve aşağıdaki protokole başladım: Sabah kalkar kalkmaz: 10 gram glutamin + 10 gram kolajen + 1 tablet çinko - l carnosine (67mg) - En az 1 saat birşey yiyip içmek yok. Gece yatmadan: 5 gram glutamin + 1 tablet çinko - carnosine (67mg) - En az 2 saat açlık olacak ve üzerine birşey yenmeyecek. Bu şişkinlik sorunlarım ciddi şekilde azaldı. Denenebilir. 40. gün bu protokolü sonlandıracağım. -
Rimobolan eczane ve depolarda olmama durumu hk.
Wassat26, nattybuilder kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Bugün eczaneye bayer rimobolan 100mg/ml ampul sordum fiyatı 286TL. Eczacı bana depoalarda zaten yok, olsa bile reçete usulü getiriyorlar dedi. Bu doğru mu bütün eczacılar bu şekilde mi yaklaşıyor? -
500mg - 4 haftalık only testosteron kürü kan testlerim hk.
Wassat26, mrtbc00 kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Ben de only testodayım haftalık 375mg. 10. hafta E2 91.03 çıktı diye arimidex başladım. enjeksiyon günleri pazartesi 0.5mg + perşembe 0.5mg arimidex alıyorum. Ben testi dipten veriyorum (pazartesi enjeksiyon - perşembe sabahı test - test sonrası perşembe enjeksiyon). Sen enjeksiyon sonrası verdiğinde belki pikten görmüşsündür değeri. -
Lösin nedir? ne işe yarar?
Wassat26, american-story kullanıcısının konusunu cevapladı: Vitamin ve Supplementler
Merhaba, Okuduğum tüm metinlerde kas gelişiminin mTOR mekanizması aktivasyonu ile başladığını ve bunun yollarından biri olarak tek öğünde yaklaşık 3 gram lösin amino asiti almak olduğunu öğrendim. Lösin amino asiti bildiğiniz üzere BCAA'lardan birisi (Lösin - İzolösin - Valin) Merak ettiğim şey, lösin supplementini tek başına alsak, gün içinde 3'er gram 4-5 kere tetiklesek (günlük 3-4 tetikleme yetiyormuş) anabolik açıdan sistemi hacklemiş olur muyuz mantıklı birşey yapmış olur muyuz? Her öğünde alınan protein miktarı ilgili 3 gram lösini karşılamayabiliyor bu sebeple mesela 3 yumurta yediğim menüde, 2 ölçek whey attığım shakemde, gece yatarken yediğim lor'a vs vs lösin eklemek ne kadar mantıklı olur? Mesela protein bulamadım düşük proteinli bir öğün geçircem, atsam 3-5 gram lösin içine? @metinav -
Ilk kürüme gireceğim fakat yeterli bilgim yok! bana yardımcı olur musunuz?
Wassat26, w1nn3r kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Proviron mu alıyorsun SHGB niye çok düşük? E2 yüksek bu arada, arimidex başlarsan baya bi su atar vücut. -
Yaz dönemi öncesi yapacağım bulk kürü hk.
Wassat26, es44bum kullanıcısının konusunu cevapladı: Bulk Kürleri
Rimobolan ampül 100mg/1ml Bayer marka eczanede satılıyordu ama şu anda reçetesiz veriyorlar mı bilmiyorum. Ben de rimo kullanmak istiyorum aslında. Eczane harici oxa ve rimo dolu markalar bulunuyor mu tecrübe eden arkadaşlar? (ZPHC dışında) -
Tadalafil kullanımı hk. (hangi marka tercih edebilirim?)
Wassat26, Newbie kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Eczanede Lex marka, Flynta marka 5mg 14 tablet yaklaşık 2000TL. Sırf merakımdan 5mg günlük kullanım için almak istiyorum şunu 14 gün kullanıp bırakmak da nasıl olur bilemedim. -
Only testosteron küründe yaşanan uykusuzluk, devamlı keyifsizlik hali hk.
Wassat26, m4a1 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Selam, testo - E2 - prolaktin baktırdın mı? Bide ilaç haftalık mg, kaç enjeksiyon yapıyorsun haftalık, ilaç markası ne -
Haftalık 375mg alıyorum: Pazartesi 0.75ml (187.5mg) Perşembe 0.75ml (187.5mg) E2 91 çıktığı için 10. haftada Arimidex başladım. Enjeksiyon günleri yarım (0.5mg) Arimidex alıyorum haftalık 1mg.
- 85 yanıt
-
- tren
- trenbolone
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Ben testosteron enanthate kullanıyorum 30ml büyük şişe
- 85 yanıt
-
- tren
- trenbolone
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kan testi sonuçlarım hk. (prolaktin) ne yapmalıyım?
Wassat26, cndlkc kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Naturalsen dostinex'e bulaşma derim çünkü prolaktini direk çökertirsin. Bu daha kötü bir senaryo olabilir. Yüksek doz çinko 45-50mg günlük, D3K2 damla 5000-10000iu, magnezyum değerin normal gözüküyor ama emilimi yüksek esterlerden ekleyebilirsin bisglisinat gibi. Prolaktini doğal düşürmek için okuduğum bir bilgi; yüksek doz B6. Bexenol (250mg/250mg/1mg) (B1/B6/B12) işini görür. Ben şu anda deniyorum günlük 1 tablet.- 13 yanıt
-
- prolaktin
- progesteron
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Testosteron+masteron kürümün 4. hafta kan değerleri ve yaşadığım libido sorunu hk.
Wassat26, rawbb kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Değerler genel olarak güzel, kolesterol için 3-4gram omega3 ve ceviz tüketebilirsin, bunlar düşük HDL için. Yüksek LDL'yi düşürmek içinse bulabilirsen citrus bergamot kullanıyorlar TR de yok. Ama kürde bu değerler ister istemez bozuluyor normaldir. -
Kür dönemi kolestrol değerim de oluşan dengesizlik hk.
Wassat26, m41a4 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
LDL inanılmaz düşük çok iyi, genetik şans bence. HDL'yi artırmak için ceviz, omega3, bol düşük yoğunluklu zone2 cardio- 9 yanıt
-
- kolestrol
- düşük kolesterol
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Testosteron+primobolan kürümde planlamayı nasıl yapmalıyım?
Wassat26, Abuj kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Benim de gördüğüm kürlerde hep testo 250-500 aralığında rimo 400-800 aralığında oluyor. Rimoyu yüksek tutuyorlar. Ve rimo çok geç açılıyor 12 hafta ve sonrası hissedilmeye başlanıyor gibi şeyler okudum. -
L-carnitine yağ yakar mı?
Wassat26, Arda16 kullanıcısının konusunu cevapladı: Vitamin ve Supplementler
Bu sıralar günde 1 saat 115-120 nabızda incline yürüyüş yapıyorum. Amaç viseral yağları yakmak ama bu sırada da kaslardaki glikojeni boşaltmamak. Acaba yürüyüş öncesi 2-3 gram l-carnitine almak fark yaratır mı yoksa gereksiz overrated bir supplement mi? Artık adını bile duymuyorum -
pct Kan testlerime bakıldığında uyguladığım pct protokolü görevini yapmış mı?
Wassat26, androjen kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Ben haftalık 375mg testo enanthate yapıyorum 12. haftadayım 20. hafta sonlandırmayı düşünüyorum. (Only testo.) AI tarafından bana önerilen pct aşağıdaki şekilde. Ben hcg'siz olan modeli uygulayacağım ilaçları aldım eczaneden. -
Kür sonrası pct sürecim hk. (bana yardımcı olur musunuz?)
Wassat26, Torento33 kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Keçiboynuzu pekmezini ne kullanıyorsun hocam, ben de şimdiden başlayayım günde 1 yemek kaşığı atsam yeter heralde. -
Kür sonrası pct sürecim hk. (bana yardımcı olur musunuz?)
Wassat26, Torento33 kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
1 yıldır kürde olup da döngünün kendi kendine açılmış olması muazzam. Ben de only testo küründeyim haftalık 375mg 12. haftadayım. Araştırdığıma göre pct'yi en azından klomen ve tamoksifenle yapmak gerekiyor ki değerler hızlı toparlasın, kas kaybı minimum, yağlanma minimum olsun bide mental ve sexual tarafı var tabi. Ben açıkçası 20. hafta sonlandırdığımda pct yapacağım. -
Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?
Wassat26, HayalleriOlanBirisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Bu konuyu ben de merak ediyorum Primo'yu denemek istiyorum, özellikle ZPHC Primo'yu deneyen olduysa tecrübelerini paylaşırsa çok iyi olur. (Methenolone Enanthate ZPHC — 100 mg/ml (10 ml) -
Yeni kür sürecime dair (ilaç, beslenme ve dahası)
Wassat26, Ouzhannn kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
Geçmişte inanılmaz kütle koymuşsun hocam, bu sefer daha da iyisini başaracağına emimin tebrikler yeni başlangıcın için -
Cinsel isteksizlik ve sertleşme sorunu yaşıyorum! (empty sella)
Wassat26, emre3535 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Ek olarak belirteyim E2'nin fazla baskılanması da aynı soruna yol açıyormuş. Arimidex dozunun optimize edilmesi gerekiyor olabilir. Benim E2 91.03 geldiği için ben kürümün 10. haftasında enjeksiyon günleri 0.5mg + 0.5mg olarak başladım. Beklentim E2'nin 40'lara inerek oralarda sabitlenmesi. Bunun dışında söylediğin gibi kardiovasküler problemler de ereksiyon sorunlarına yol açabiliyormuş mesela çok kötü kolestrol profili, fazla kilo vs. Sonuçta ereksiyon da bir damar prosesi. Kardiovasküler kapasite kötüleşince o da paralelinde kötüleşiyor.- 12 yanıt
-
- empty sella
- libodo
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
