Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
Liseden beri bu sporu düzenli çoğunlukla natürel olarak yapmaktayım. Fakat kür geçmişim var. Boy 190 cm güncel kilo 84 yağ oranı yüzde 8-9 gibi. 10 haftalık başarılı bir definasyon döneminden çıkıyorum. Hayatımın ilk rebound dönemi olacak , yardım rica ediyorum .
Definasyon kürüm :
1-10 hafta 500 test enanthate
1-6 hafta günlük 30 mg winstrol 7.8. Hafta günlük 40 mg winstrol 9-10. Hafta günlük 50 mg winstrol
1-10 Hafta günlük 20 mg oxandralone
1-10 hafta 300 mg masteron
10 hafta hep aynı şeyleri yedim yalnızca haftalık gramajlar değişti. kaloriler yüksek başlayıp her hafta kademe kademe düştüm. İtiş çekiş bacak antrenman sisteminde 3 idman 1 off gün yapıyorum. Son 4 hafta diyetim bu şekildeydi carb cycling yaptım.
DİYET:
1. Öğün
50 gr yulaf
50 gr ananas veya yaban mersini
3 tam yumurta
1 salatalık
1 ölçek whey protein
Öğün 2
55 gr pirinç veya 220 gram patates
180-200 gr tavuk göğüs veya et bonfile veya mezgit
1 tatlı kaşığı zeytinyağı
100-150 gr sebze
Antrenman sonrası öğünüm buna öğün 3 diyelim
60 gr pirinç kreması / unu
2 ölçek whey
50 gr yaban mersini
Öğün 4
55 gr pirinç veya 220 gr patates
180-200 gr tavuk gögüs veya dana bonfile veya somon
1 tatlı kaşığı zeytinyağı ( somon yersem o gün zeytinyağı iptal )
100-150 gr sebze
Öğün 5
180-200 gr tavuk göğüs veya dana bonfile veya mezgit balığı
10 gr çiğ badem
100 - 150 gr sebze
Toplam:
Günlük tuz 8 gr
Günlük Su tüketimi en az 6 litre bazen 7-8 lt içtiğim oluyordu.
makrolar : protein 237 gr
yağ : 48 gr
carb : 162 gr
Şimdi bu yazdığım makrolar gramajlar günlerdi yani itiş günlerim , çekiş günleri low carb yani karblar gramaj olarak yarıya düşüyor , 0 günlerinde karb zaten yok yulafmış pirinçmiş meyveymiş vs . Haftada 2 high 2 low 3 0 karb yaptım. *Off daylerde* tuz 5 gram su 4 litre en az Off günlerde evde yatarak geçirmedim karın idmanı ve kardiyomu hafif yapıyordum örneğin 30 dk çıkmazsa 20-25 dk eğimli yürüyüş gibi .
Yazdıgım karbonhidrat gramajını eş dönem dönem değiştirdiğin alternatifler :
100gr pirinç =100 gr pirinç unu =100 gr yulaf=100 gr pirinç patlağı
100 gr pirinç = 400 gr normal patates değiştirdim dönem dönem.
10 gr zeytinyağı= 10 gr çiğ kuruyemiş değiştirdim
Kullandığım supplementler :
izole whey tabiki
kreatin monohidrat günlük 9 gram
1 ölçek eaa intra workout yaptım
sitrülin 6 gram intra workout
preworkout
glutamin gün içinde bölerek 20 gram
yatmadan önce 2 ölçek 30 gram kazein protein
Cheatlerdede genellikle sağlıklı ev yemeği yedim örneğin o gün 3 kaynamış yumurta yemedimde yine evde 3 yağda yumurta yedim gibi düşünün. İşte eti Airfryerda yağsız yapmadımda tavada yağlı yaptım cheat günü . Cheatler böyleydi bende öyle dışarıda pizzaymış hamburgermiş yok . Bazı cheat günleri normal öğünüm yerine süt ve süt ürünleri tükettim protein süt yoğurt quark vs gibi.
Definasyon dönemini başarılı bitirdim kas kütlemi koruyarak yüzde 20 yağlardan yüzde 8-9 gibi bir yağ oranına düştüm. Rebound off season Kür şu şekilde pazartesi start veriyorum .
Pazartesi başlayacağım off season Büyüme kürüm:
1.-24. Hafta test enanthate haftalık 500 mg
1-24 hafta haftalık 150 mg masteron
1.-24. Hafta haftalık 400 mg boldenone
1.-4. Hafta haftalık 200 mg npp 5-24. Hafta haftalık 300 mg npp
1.24. Hafta günlük 6 iu growth 3 iu sabah 3 iu idman sonu
5.Haftadan itibaren kür sonuna kadar itiş ve bacak günleri idman sonu 100 mcg igf 1
5. Haftadan itibaren insülin hassasiyetime 20 gr carb için 1 iu lantus
Şimdi ilk defa rebound yapıp büyüyeceğim . makrolar olarak protein ve yağı sabit tutmayı düşünüyorum . Haftalık carbı ve total kaloriyi ne kadar artırmam gerekiyor ? Rebound tecrübem yok yardım ricadır . Rebound metabolizma hızının düştüğü vücudun yağlanmaya ve kas kazanmaya çok elverişli olduğu bir dönem . Doğru ve başarılı geçirip bambaşka bir vücutla hayata devam etmek istiyorum . Amacım six packi kaybetmeden temiz kütle koymak .
Biraz uzun oldu detay verdim . Tavsiye ve yardımlar için şimdiden teşekkürler.