-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
169 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Only testosteron kürüne gireceğim fakat eczane üzerinden stok alamıyorum! ne yapmalıyım bu süreçte?
Wassat26, whiteface kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
5. hafta, E2, Total testosteron, Tam-Kan, Kolestrol değerlerine baktır. Test herhangi bir enjeksiyon günü sabahı yapılmalı dipten ölçüm için. E2'nin durumuna göre aromataz inhibitörü başlarsın veya başlamazsın hissiyat da önemli sadece değer değil. Ben 10. hafta E2 95 olduğu için ve ereksiyonda yumuşama olduğu için arimidex başlamıştım. pazartesi 0.5mg yarım tablet + perşembe 0.5mg yarım tablet enjeksiyon günleri kür sonuna kadar Arimidex başlamıştım ve kür sonuna kadar devam ettim. E2'yi 40a sabitledim. Total testosteron ile ilacın doluluğunu ve vücudunun o dozajda tepkisini görürsün. 1 kereye mahsus ölçtürmekte fayda var. (İlacı değiştirmedikçe) Tam-Kan ise HGB-HCT kan koyuluğu kontrolü için önemli. Benim 20. haftada HGB 17.5 HCT 52.5 olduğu için 1 ünite kan bağışı yapmıştım önlem olarak. Kolestrol değerleri de LDL çok yükseldiği HDL çok düştüğü zaman beslenmene ona göre ayar çekersin. Hayvansal yağlar LDL'yi çok yukarı basıyor ona göre kırmızı et yerine tavuk tercih etmek, tereyağı kaymağı kesmek gibi gibi ince ayarlar yapabilirsin. Kolestrol işi biraz da genetik şans hiç etkilemeyedebilir. Sonraki 5 haftalık periyotlarda bu testleri tekrar tekrar vererek sağlık takibi yapabilirsin. Bu arada naturalsen ilk olacaksa kür öncesi kesinlikle LH - FSH - Total testo - E2 - Prolaktin değerlerini kontrol ettir kür öncesi ki kür sonraki dönmeye çalışacağın değerleri bilesin. -
Retatrutide dönemi maltodekstrin kullanımı hk.
Wassat26, Wassat26 kullanıcısının konusunu cevapladı: Ürün kullanımı
Şöyle, ben retaya insülin direncim olduğu için başladım. Karaciğer yağlanması vardı grade1 giriş seviye. Bide kolesterol değerlerim iyi değildi. Açlık kan şekeri 120 den 90a düştü 3 aylık kan şekeri %6 dan %5.5e düştü LDL Kolestrol 200 den 95'e total kolestrol 220 den 140'a düştü Karaciğer yağlanması minimuma inmiş olabilir. Şimdi retayı bırakırsam bunların rebound etkisi ile geri dönmesinden çekiniyorum Senin tavsiyen retayı kesmek mi olur bu durumda? Benim reta kullanırken hayalim insülin hassasiyetini harika bir seviyeye çekerek her yediğim karbonhidratım kaslarımı dolu dolu patlak göstermesi gibi bir senaryoydu. Ama aynadaki görüntü çok flat ve ne yüklersem yükleyeyim kendimi şişiremiyorum. Yanlış senaryo kurmuş olabilirim. -
Only testosteron kürüne gireceğim fakat eczane üzerinden stok alamıyorum! ne yapmalıyım bu süreçte?
Wassat26, whiteface kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Mantıken 2 farklı enjeksiyona çekersin dozu ikiye bölerek şişeyi kırdıktan sonra. Enjeksiyonun birini anlık diğerini 3.5 gün sonra vurursun. Enjektörün içinde 3.5 gün beklemesi sorun olmaz nemden ısıdan ışıktan koruduktan sonra karanlık bir çekmecede tutulabilir kapalı kapakla. Haftalık 125mg vuruyorsan dozu 4 e bölüp haftada 2 enjeksiyon mesela pazartesi 0.25ml + perşembe 0.25ml vurabilirsin -
Retatrutide dönemi maltodekstrin kullanımı hk.
Wassat26, Wassat26 kullanıcısının konusunu cevapladı: Ürün kullanımı
Bahsettiğin peptid resimdeki ürün sanırım. Ben de retada 12. haftadayım. 10 hafta 1mg geldim. 11. hafta itibari ile 2mg yaptım ama geri vites mi yapsam diye düşünüyorum. Sen reta ve igf11 dozajlamalarını nasıl ayarlıyorsun? Anabolik de var mı setin içinde? -
Merhaba, Yağ yakım amacıyla haftalık 2mg reta kullanıyorum. 78kg den 10 haftada 74kg ye düştüm ama kiloyu 74te tutmakta zorlanıyorum. Vücudum iyice flatlaştı.Yüksek karbonhidrat beslenmeme rağmen kasları dolduramıyorum. Maltodekstrin takviye alsak bu sürece destek olur mu? Ekstra enerji ekstra kalori açısından kullanılması nasıl olur size?
-
Only testosteron kürüne gireceğim fakat eczane üzerinden stok alamıyorum! ne yapmalıyım bu süreçte?
Wassat26, whiteface kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Sustanon 250mg tek kırımlık şişede olduğu için 2'ye bölüp yönetmen zorlayabilir. İlk tecrübe için ben testosteron enanthate öneririm. ZPHC 30ml olan çoklu doz şişe baya bir pratik oluyor. -
Yağ yakımı ve form için retatrutide ve tesamorelin kürü yapmayı planlıyorum! bana yardımcı olur musunuz?
Wassat26, Trextoron kullanıcısının konusunu cevapladı: Peptid kürleri / Genel
Haftada 1 kez 2mg. ZPHC 20mg reta. -
Only testosteron kürüne gireceğim fakat eczane üzerinden stok alamıyorum! ne yapmalıyım bu süreçte?
Wassat26, whiteface kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Sustanon 4 ayrı ester kafayı yedirtir. 4ünün de yarılanma süreleri farklı, E2 ve total testo değerleri için çok fena dalgalanma yapar. İlk deneyim olarak uzun ve tek esterli testosteron enanthate veya testosteron cypionate öneririm. haftada 2 enjeksiyona bölünce kanda çok stabil gidiyor. 250mg'yi tek seferde vurmak yerine pazartesi 125mg + perşembe 125mg gibi uygulamalar hormon değerlerinin çok stabil gitmesini sağlıyor. Ben zphc testo E kullandım 30ml kullandım ve memnun kaldım. -
ilk kür 100 kg'dan 81 kg'a geldim, 250 mg test e ile hedefime ulaşır mıyım? (fotoğraflı süreç)
Wassat26, Vassa kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Ben kür sonlarına doğru reta'ya başladığım için kolestrol değerleri, şeker değerleri ve diğer kan değerlerim çok düzgün. Karaciğer enzimleri, tiroid değerleri, demir değerleri hepsi optimum değerlerde. Hormon tarafında ise pct bitmesine 10 gün kaldı. 10 gün sonra klomen ve tamoksifeni kesip 4 hafta bekleyip LH, FSH, Total testo ve E2 baktıracağım. 21 haftalık kür sürecinde sadece 10. haftada 95'e yükselen E2 değerim için enjeksiyon günleri pazartesi ve perşembe 0.5mg yarım arimidex alarak bu değeri 40'a sabitledim. Kür sonuna kadar arimidexe devam ettim. İkinci şey ise kürün son haftalarında 52,3 % HCT ve HGB 17,3 olan değerlerim için önlem olarak 1 ünite kan bağışı yaptım. Genel olarak kolestrol, E2 ve tam-kan yönetimi güzelse only testo süreci 250mg ile çok çıtırında gidiyor. Benim merak ettiğim, çok uzun süre kapalı kalan testisler ölür mü işlevini yitirir mi, ömür boyu dışardan testosteron almaya mahkum kalır mıyız endişesi. Bu algım yanlış olabilir bilgisizlik ve tecrübesizlikten. Nor-19 ilaç grubunu kullanmakdıkça ve çok yüksek dozlar kullanmakdıkça 250mg only testo ile 1-2 sene kür yaptıktan sonrası süreç nasıl ilerleyecek benim kafamdaki soru işareti bu, ben tüm ömrüm boyunca kendime testo mu enjekte edeceğim, yoksa benim düşündüğüm gibi testis ölümü kolay bir olay değil mi benim algım mı yanlış. Açıkçası benim en büyük soru işaretim bu. Yağ oranım %14. Çocuk sahibiyim zaten ve çocuk düşünmüyorum. -
ilk kür 100 kg'dan 81 kg'a geldim, 250 mg test e ile hedefime ulaşır mıyım? (fotoğraflı süreç)
Wassat26, Vassa kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Hocam ben de 36 yaşındayım 2005'ten beri bu sporla haşır neşirim (Kesintisiz değil aralarda çok boşluklar var). İlk defa bu yıl 21 hafta 250mg only testo enanthate kürü yaptım ZPHC ile ama keserek PCT'ye başladım. Merakım ve korkum şu; döngümü açabilecek miyim, vücudum nasıl tepki verecek, ilk deneme korkuları ve deneyimleri özetle. Sen 2 senedir kürdeyim diyorsun bu nasıl yönetilebiliyor benim istediğimde aslında TRT ve buna benzer uzun cycle lar. HCG vuruyor musun testis sağlığını nasıl kontrol altında tutuyorsun, kolestrol değerlerini nasıl koruyorsun, HGB-HCT yükselişlerini nasıl yönetiyorsun sürekli kan mı bağışlıyorsun, E2'yi nasıl kontrol altında tutuyorsun Bu soruların cevaplarını öğrenirsem ben de senin gibi uzun only testo cycle larında kalmayı düşünüyorum bir süre. Şimdiden çok teşekkürler -
E2 doğru mu ölçüm hatası mı bilemedim aşırı yüksek. Gerekirse tekrarlansın. (Enjeksiyon hemen sonrasında değil. Enjeksiyon günü sabahı) Prolaktin de yüksek, E2 arimidex ile prolaktin dostinex ile kontrol altına alınması lazım. Kontrol altına alınırken de iki hormonun da crash olmaması lazım. Dozajlama çok iyi ayarlanmalı.
-
Kan testlerimde oluşan prolaktin yüksekliği hk.
Wassat26, gazomika kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Prolaktin boşalma sonrası da yüksek çıkıyormuş bu gibi durumlar oldu mu yoksa normal süreçte mi 29 onu kestirmen lazım. Eğer normali 29 ise o da yüksek cabergolin etken maddeli ilaçlar (dostinex gibi) ile bunu düşürebilirsin ama, aması var prolaktin crash olursa da kötü düşürcem diye sıfırlamaman lazım. Onun da etkileri baya sıkıntılı oluyormuş. -
Yağ yakımı ve form için retatrutide ve tesamorelin kürü yapmayı planlıyorum! bana yardımcı olur musunuz?
Wassat26, Trextoron kullanıcısının konusunu cevapladı: Peptid kürleri / Genel
Reta fena. Ben kullanıyorum 10 hafta 1mg kullandım 10 hafta da 2mg kullanacağım. 3 aylık kan şekerimi %6'dan %5.5e düşürdü. Açlık kan şekerimi 120 den 90a düşürdü. LDL kolestrolü 220 den 95e düşürdü. Grade1 yağlı karaciğerimi şimdi kontrole gitsem yağsız karaciğere düşürmüştür. Totalde 4kg kaybettim 78kg den 74kg ye düştüm. Bir peptid düşün ki diyabeti iyileştiriyor, kolestrolü iyileştiriyor, yağlı karaciğeri iyileştiriyor, dolayısıyla tüm kardiyovasküler riskler düşüyor vs vs. Reta yanında testo varsa güzel. Yoksa çok çökertiyor. Dozunu güzel ayarlamazsan karbonhidratını yüklü almaz sporunu yapmazsan cılız bırakabilir. Ben ektomorfum beni direkt göçertti. -
Sakın testo olmadan tek başına bu tarz oral steroidleri kullanma, döngün kapanır. Teston 100-200 arası düşer elinde olan gücü de kaybedersin. Döngünün baskılandığıyla kalırsın. Tamoksifen PCT ilacı döngü açarken kullanılıyor, hiç alakasız sakın durduk yere tamoksifen kullanma.
-
20 hafta sürecek bulk kür günlüğüm hk.
Wassat26, levenna kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
Tam Kan (Hemogram) testinden HGB, HCT RBC, WBC takip et. Bolde bunları çok hızlı yükseltiyor tansiyon sorunu başlarsa şaşırma. Kickstart'a 1 kutu ZPHC Dianabol koyabilirdin günde 30mg
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
