-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
188 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
2
Wassat26 kullanıcısının paylaşımları
-
Only testosteron kürüne gireceğim fakat eczane üzerinden stok alamıyorum! ne yapmalıyım bu süreçte?
Wassat26, whiteface kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Sustanon 4 ayrı ester kafayı yedirtir. 4ünün de yarılanma süreleri farklı, E2 ve total testo değerleri için çok fena dalgalanma yapar. İlk deneyim olarak uzun ve tek esterli testosteron enanthate veya testosteron cypionate öneririm. haftada 2 enjeksiyona bölünce kanda çok stabil gidiyor. 250mg'yi tek seferde vurmak yerine pazartesi 125mg + perşembe 125mg gibi uygulamalar hormon değerlerinin çok stabil gitmesini sağlıyor. Ben zphc testo E kullandım 30ml kullandım ve memnun kaldım. -
ilk kür 100 kg'dan 81 kg'a geldim, 250 mg test e ile hedefime ulaşır mıyım? (fotoğraflı süreç)
Wassat26, Vassa kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Ben kür sonlarına doğru reta'ya başladığım için kolestrol değerleri, şeker değerleri ve diğer kan değerlerim çok düzgün. Karaciğer enzimleri, tiroid değerleri, demir değerleri hepsi optimum değerlerde. Hormon tarafında ise pct bitmesine 10 gün kaldı. 10 gün sonra klomen ve tamoksifeni kesip 4 hafta bekleyip LH, FSH, Total testo ve E2 baktıracağım. 21 haftalık kür sürecinde sadece 10. haftada 95'e yükselen E2 değerim için enjeksiyon günleri pazartesi ve perşembe 0.5mg yarım arimidex alarak bu değeri 40'a sabitledim. Kür sonuna kadar arimidexe devam ettim. İkinci şey ise kürün son haftalarında 52,3 % HCT ve HGB 17,3 olan değerlerim için önlem olarak 1 ünite kan bağışı yaptım. Genel olarak kolestrol, E2 ve tam-kan yönetimi güzelse only testo süreci 250mg ile çok çıtırında gidiyor. Benim merak ettiğim, çok uzun süre kapalı kalan testisler ölür mü işlevini yitirir mi, ömür boyu dışardan testosteron almaya mahkum kalır mıyız endişesi. Bu algım yanlış olabilir bilgisizlik ve tecrübesizlikten. Nor-19 ilaç grubunu kullanmakdıkça ve çok yüksek dozlar kullanmakdıkça 250mg only testo ile 1-2 sene kür yaptıktan sonrası süreç nasıl ilerleyecek benim kafamdaki soru işareti bu, ben tüm ömrüm boyunca kendime testo mu enjekte edeceğim, yoksa benim düşündüğüm gibi testis ölümü kolay bir olay değil mi benim algım mı yanlış. Açıkçası benim en büyük soru işaretim bu. Yağ oranım %14. Çocuk sahibiyim zaten ve çocuk düşünmüyorum. -
ilk kür 100 kg'dan 81 kg'a geldim, 250 mg test e ile hedefime ulaşır mıyım? (fotoğraflı süreç)
Wassat26, Vassa kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Hocam ben de 36 yaşındayım 2005'ten beri bu sporla haşır neşirim (Kesintisiz değil aralarda çok boşluklar var). İlk defa bu yıl 21 hafta 250mg only testo enanthate kürü yaptım ZPHC ile ama keserek PCT'ye başladım. Merakım ve korkum şu; döngümü açabilecek miyim, vücudum nasıl tepki verecek, ilk deneme korkuları ve deneyimleri özetle. Sen 2 senedir kürdeyim diyorsun bu nasıl yönetilebiliyor benim istediğimde aslında TRT ve buna benzer uzun cycle lar. HCG vuruyor musun testis sağlığını nasıl kontrol altında tutuyorsun, kolestrol değerlerini nasıl koruyorsun, HGB-HCT yükselişlerini nasıl yönetiyorsun sürekli kan mı bağışlıyorsun, E2'yi nasıl kontrol altında tutuyorsun Bu soruların cevaplarını öğrenirsem ben de senin gibi uzun only testo cycle larında kalmayı düşünüyorum bir süre. Şimdiden çok teşekkürler -
E2 doğru mu ölçüm hatası mı bilemedim aşırı yüksek. Gerekirse tekrarlansın. (Enjeksiyon hemen sonrasında değil. Enjeksiyon günü sabahı) Prolaktin de yüksek, E2 arimidex ile prolaktin dostinex ile kontrol altına alınması lazım. Kontrol altına alınırken de iki hormonun da crash olmaması lazım. Dozajlama çok iyi ayarlanmalı.
-
Kan testlerimde oluşan prolaktin yüksekliği hk.
Wassat26, gazomika kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Prolaktin boşalma sonrası da yüksek çıkıyormuş bu gibi durumlar oldu mu yoksa normal süreçte mi 29 onu kestirmen lazım. Eğer normali 29 ise o da yüksek cabergolin etken maddeli ilaçlar (dostinex gibi) ile bunu düşürebilirsin ama, aması var prolaktin crash olursa da kötü düşürcem diye sıfırlamaman lazım. Onun da etkileri baya sıkıntılı oluyormuş. -
Yağ yakımı ve form için retatrutide ve tesamorelin kürü yapmayı planlıyorum! bana yardımcı olur musunuz?
Wassat26, Trextoron kullanıcısının konusunu cevapladı: Peptid kürleri / Genel
Reta fena. Ben kullanıyorum 10 hafta 1mg kullandım 10 hafta da 2mg kullanacağım. 3 aylık kan şekerimi %6'dan %5.5e düşürdü. Açlık kan şekerimi 120 den 90a düşürdü. LDL kolestrolü 220 den 95e düşürdü. Grade1 yağlı karaciğerimi şimdi kontrole gitsem yağsız karaciğere düşürmüştür. Totalde 4kg kaybettim 78kg den 74kg ye düştüm. Bir peptid düşün ki diyabeti iyileştiriyor, kolestrolü iyileştiriyor, yağlı karaciğeri iyileştiriyor, dolayısıyla tüm kardiyovasküler riskler düşüyor vs vs. Reta yanında testo varsa güzel. Yoksa çok çökertiyor. Dozunu güzel ayarlamazsan karbonhidratını yüklü almaz sporunu yapmazsan cılız bırakabilir. Ben ektomorfum beni direkt göçertti. -
Sakın testo olmadan tek başına bu tarz oral steroidleri kullanma, döngün kapanır. Teston 100-200 arası düşer elinde olan gücü de kaybedersin. Döngünün baskılandığıyla kalırsın. Tamoksifen PCT ilacı döngü açarken kullanılıyor, hiç alakasız sakın durduk yere tamoksifen kullanma.
-
20 hafta sürecek bulk kür günlüğüm hk.
Wassat26, levenna kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
Tam Kan (Hemogram) testinden HGB, HCT RBC, WBC takip et. Bolde bunları çok hızlı yükseltiyor tansiyon sorunu başlarsa şaşırma. Kickstart'a 1 kutu ZPHC Dianabol koyabilirdin günde 30mg -
750mg testosteron+ 750mg deca kürümün kan testi sonuçları hk.
Wassat26, trenhex kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Kas yıkımından dolayı alt ast yükselebiliyor, idman sonrası günler özellikle yüksek çıkabilir. Oral herhangi birşey kullandın mı proviron, dianabol, oxa vs -
Karaciğer koruyucusu olarak neler kullanabilirim?
Wassat26, Batarya kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Benim geçmişte kullandığım karaciğer korucuyucular: 1- Milk thishtle (Karahindiba ve Enginar extratı katkılı olanlar ve silimarin içeriği yüksek olanlardan seçebilirsin.) 2- NAC (Günlük 1200-1800mg) 3- TUDCA (Günlük 250-500mg) 4- Vitamin E (Günlük 400iu tokoferol) 5- Yüsek doz omega3 3-5 gram (DHA - EPA yüksek olanlar tercih) 6- Günde en az 1 yumurta (Kolin için) 7- Curcumin extratı 8- Yeşil çay tüketimi - Filtre kahve tüketimi 9- Bol bol LISS kardio (düşük nabızla bayır yukarı uzun yürüyüşler 120 nabız civarı) 10- Bol bol su -
Benim bildiğim insülin direnci ben artışını tetikliyor, onun dışında boyun altı kararması, koltuk altı kararması ve genital bölge kararması yapıyormuş. Açlık kan şekeri - 3 aylık kan şekeri - Açlık insülin - HOMA-IR değerlerine baktırarak insülin direncin olup olmadığını kontrol ettirebilirsin.
-
ilk kür 100 kg'dan 81 kg'a geldim, 250 mg test e ile hedefime ulaşır mıyım? (fotoğraflı süreç)
Wassat26, Vassa kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Ben pct deyim. 21 hafta only testo kullandım haftalık 250 mg. Testo enanthate kullan pazartesi 125mg + perşembe 125mg vurdum ben. Sadece testo ile de çok sağlam sonuçlar alabilirsin yanına ikincil anabolik ekleyecen diye bir şart yok. Propionat kısa ester 0.8 gün yarılanma ömrü var. Yarışmacı işi. Senin amacına uygun olan uzun ester kullanmak. Propionat kana hızlı gir çık yapar onu tek kullanmak olmaz. E2 dalgalanmalarını kontrol edemezsin. O bakımdan tek kullanılmaz demiş olabilir. Ama testo enanthate kana oturması zaten 5 hafta. 5 hafta içinde Steady-state dedikleri durağan trende geçtikten sonra dalgalanma olmadan rahat rahat E2 yönetimini yaparsın. Benim E2 10. hafta 90 lara çıktı. Arimidex başladım. Enjeksiyon günleri yarım tablet 0.5mg arimidex aldım haftalık 1mg. E2 40'ya sabitledim 11 hafta da öyle giderek kürü sonlandırdım. Şimdi PCT deyim. -
8 haftalık rad-140 kullanımı sonrası pct yapmaya gerek var mı?
Wassat26, swange kullanıcısının konusunu cevapladı: RAD 140
Eczaneden tamoksifen ve klomen alabilirsin reçetesiz. Nasıl bir pct planı gerekiyor ona göre alırsın miligramları ve kutu sayılarını. En basitinden klomen zaten 50mg tablet. ilk 2 hafta 50mg sonraki 2 hafta 25mg sonra kes. Tamoksifen ilk 2 hafta 20mg sonraki 2 hafta 10mg sonra kes. Gibi. -
Testosteron+boldenon kürümün 9.Hafta kan testi sonuçları hk.
Wassat26, Buğrahan13 kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
E2 kaç gelmiş E2 gözükmüyor? -
Hayatımın ilk rebound dönemi olacak! bana yardımcı olur musunuz?
Wassat26, PLACEBOEFFECT94 kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
Winstrol ve Oxa yı direk çıkar... -
Winstrol kullanırken nelere dikkat etmeliyim?
Wassat26, tahazz kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Bence döner ama 750'den de 250'ye düşmez orada bir sıkıntı var. Sadece winstrol o kadar basklıayamaz. Testo enanthate + masteron enanthate mantıklı olur E2 ile uğraşmazsın. Winstrol girip kendini sakatlama onun biraz fanatiği gibisin. -
Winstrol kullanırken nelere dikkat etmeliyim?
Wassat26, tahazz kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Bence 4 gün 20mg dışardan winstrol aldın diye döngü kapanmaz. Zaten yarılanma ömrü kısa 10 güne çıkmış olur kandan. İlk defa küre gireceksen başlangıç değerlerin olarak total testosteron, lh, fsh, e2 ve prolaktin değelerine baktır. Cebinde dursun. Döneceğin rotayı kaybetme. Bildiğin üzere testo bu işin basesi, testo olmadan hiçbir ilaç kullanılmaz. Çünkü dışardan herhangi anabolik soktuğun zaman vücut kendi testo üretimini durduruyor. Winstrolü hangi amaçla kullandın onu da anlamadım. Winstrol dediğim gibi su atıcı. Eklemleri de kuruttuğu için sakatlanmaya çok müsait olursun. Yarışmacılar onu zar gibi deri kalitesi elde etmek için kullanıyor. Bence winstrolü kullanma başka birşey gir. -
Winstrol kullanırken nelere dikkat etmeliyim?
Wassat26, tahazz kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Dışardan testo almadığın için baskılamış. Direk winstrol ile küre başlaman saçma olmuş. Onu yarışmacılar son haftalarda su atmak için finisher olarak kullanıyor. Testoyuda enanthate form kullanacaksan 4-5 hafta steady-state süresi var. Yine aynı anda başlanmaz yani winstrol. -
21 yaşimda ilk kürüme girme kararı aldım! testo+gh+ox kombinasyonu hk.
Wassat26, donner kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Testo çok yüksek E2 kontrolü zorlaşır. Only testo girmek mantıksız 15 haftada birşey katmaz. Anavar hiç alma, HDL - LDL kolestrol dengesini çok çok kötü bozuyor. GH senin yaşın için bilemedim... En temizi bence 375 testo + 250 bolde olur. 16 hafta gidersin. 4 hafta da 250 only testo yapıp 20. hafta kesersin kürü. -
2 yıllık değişim sürecim hk.
Wassat26, Dağaslanı kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Öncesi ve Sonrası
Hcg kullandım mı hiç hocam? Bu kadar uzun kürde kaldığın için merak ettim -
Skiny fat sorununu çözmek için planladığım peptid kürüm hk.
Wassat26, legend kullanıcısının konusunu cevapladı: Peptid kürleri / Genel
Fotolarda gördüğüm kadarıyla skinny fat durumunu biraz düzeltmişsin. (Önceden varsa) Öncelikle insülin direncin veya diyabetin olup olmadığına baktır. (Açlık insülin - Açlık kan şekeri - 3 Aylık kan şekeri - HOMA-IR) İkincisi tiroid değerlerine baktır. (TSH - T3 - T4) Üçüncüsü anemi profiline baktır. (Ferritin - Serum Demir - Demir bağlama kapasitesi - B12 - Tam Kan) Dördüncüsü lipid profiline baktır. (HDL - LDL - Trigiliserid - Total kolestrol) Beşincisi karaciğer yağlanmana baktır (ALT - AST - ALP - GGT - Karaciğer ultrasonu) Genelde insülin direnci varsa yediklerin kaslara taşınamadığı için tonları da kaldırsan 10 sene sporda yapsan kaslar dolmuyor ve vücut hep yağlı ve yağlanmaya devam ediyor. Böyle bir şey çıkarsa benim önerim haftalık 1-2mg arası Retatrutide kullanımı olur. Yanına haftalık 250mg testosteron enanthate koyabilirsin.- 12 yanıt
-
- 1
-
-
- hgh fragment
- cjc 1295 no dac
- (ekstra 2 etiket daha mevcut)
-
Madem only testo girdin niye kısa ester girdin. Testo enanthate kullansan dalgalanma daha kontrol edilebilir olur enjeksiyon günleri yarım arimidex alsan çözerdi. Testo p deki dalgalanma kafayı yedirir günlük gir-çık yapıyor. Masteron mantıksız, only testo gideceksen AI şart.
-
16 haftalık testosteron+boldenon doz planlaması hk.
Wassat26, pyrex kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Dozlar korkunç yüksek. Arkadaşım 16 haftalık stack başladık 375 testo + 250 bolde 16 hafta gidecek. Sonra 250 only testo 4 hafta daha gidip kesecek. Aynısını ben de uygulayacağım. -
Merhaba herkse, Nasıl bir etki nasıl bir sinerji sağlayacağını merak ettiğim için günlük 5mg tadalafil kullanımını deneyimlemek istiyorum. Eczaneye 5mg tablet formunu sorduğumda Cialis, Lex, Lifta gibi markalar var ve 28 tablet neredeyse 4k TL değerinde. Çok pahalıya gelecek bir iş. Elimde 20mg ZPHC tadalafil var. SORULARIM: Acaba bu 4'e bölünerek 5'er mg olarak kullanılabilir mi? Film-coadted tablet yazıyor. 5mg kullanmak için illa eczaneden mi almak gerek bunu? 20mg günlük kullanılamaz sanırım etkisi daha farklı oluyor
-
42 yaşında testosteron+sarm kürü yapmaya karar verdim! bana yardımcı olur musunuz?
Wassat26, canbekcan kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Merhaba, sarmlar hakkında benim bilgim yok ancak 20 hafta 250mg testo E kürü yaptım. Gayet vücut hatları güzel oldu ancak 20 hafta için çok daha iyi olabilirdi. Only testonun sıkıntısı E2'yi sürekli kontrol altında tutup gözetmek gerekiyor. 10. hafta arimidex başladım, kür sonuna kadar E2'yi takip ederek kullandım. Şimdiki aklım olsa only testo yerine testo + bolde giderim. Fotoda gördüğüm gibiysen hala, ronaldo gibi fit yağsız ve incesin. Bolde bulkta kullanılır gibi bir algı var bence yanlış. Sen yine boldeyi kalorileri normal tutarak alırsan hem büyürsün hem lif lif damarlı define görünürsün. Benle eş zamanlı başlayan 2 arkadaşım testo + bolde başladılar ve inanılmaz kütleler inşa ettiler. Hatta biri spor bile yapmıyordu diyebilirim haftada 2 3 gün dümenden. Nor19 ilaçlar olmadıkça (tren - deca - npp) prolaktin değeri bozulmuyor, onlar profesyonel işi, bolde sayesinde E2 de stabil kalıyor. Bence testo + bolde temiz bir kombinasyon. Hatta testo + rimobolan daha temiz ama ne orijinali bulursun ne parasına yetişirsin haftalık min 400mg girmek lazım. Bide yaz - kış ne farkeder onu anlamadım açıkçası kürler kışın mı yapılıyor
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
