Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Big_ramy

Kür günlüğüne dönüşen öncesi ve sonrası konum!

Önerilen İletiler

Big_ramy    13

İlk 5 hafta : 

  •                 * 500 Testo Cypionat 
  •                 * 400 Tren Enant
  •                 * 300 Rimobolan

6-7-8 Hafta : 

  •                   * 500 Testo Cypionat
  •                   * 300 Tren Acetat

Kürden önce : 

 nlPErM.jpg  VDpEYB.jpg

8.Hafta : 

7DmAvL.jpg

Değişim nasıl arkadaşlar ?

Kür planım şöyle devam edicek ;

9-10-11 : 

            * 500 Testo Cypionat 

            * 300 Tren ace

12-13-14 : 

           * 500 Testo Propianat

           * 300 tren ace 

           * 300 masteron

           * 50 mg wins

           * 120 mg clen 

15-16-17 :

             * 500 testo prop

             * 300 masteron

             * 50mg wins

            *120 mg clen 

            * yarım cc metribolon

            * 300mcg fragment ( bütçe olursa ) 

18-19-20 : 

              300 testo prop

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


DeMoNhUnTeR    228

Selamlar,

Değişim güzel, amacına uygun.

Tren ve masteron yeterli defineyi sağlayacaktır. Böyle sağlam ve verimli bi küre fragment yerine follistatin eklemeni öneririm. Yalnız follistatini kür içinde değil kür bittikten hemen sonra başlamalısın. Böylece pct ve sonrasında aynada küçülmeyeceksin. Günde yaklaşık 66 mcg 60 gün sana maliyeti yaklaşık 800-1000 tl arasi tutar. Hem daha ucuz hem daha verimli.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
destan1327    3

Değişim gayet iyi fotoğraflar arasındaki kilo farkını varsa ölçüleri ve makrolarınızı yazabilirseniz en azından kendi adıma bunlardan yararlanabileceğimi düşünüyorum başarılar.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
m.oguz    10

8 hafta gibi bi süre için başarılı bana göre. Ürünlerin markaları bizimle paylaşabilir misin ? Başarılar.. 

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Big_ramy    13
destan1327, 45 dakika önce yazdı:

Değişim gayet iyi fotoğraflar arasındaki kilo farkını varsa ölçüleri ve makrolarınızı yazabilirseniz en azından kendi adıma bunlardan yararlanabileceğimi düşünüyorum başarılar.

 

m.oguz, 37 dakika önce yazdı:

8 hafta gibi bi süre için başarılı bana göre. Ürünlerin markaları bizimle paylaşabilir misin ? Başarılar.. 

 

 

Şöyle anlatayım ; 

kürden önceki formumda sıfır antreman,sıfır beslenme var.Sıfır antremandan kastım belli başlı sorunlardan dolayı haftada 1 bilemedin 2 kere spora gidiyordum.Beslenmem bırakın yumurtayı,tavugu sabah kalkıyorum pogoca börek,aksam pilavcıda 1 tabak pilav gecede abur cubur tatlı çörek kurupasta standart bir hayat yasadım ve sonucunda yag torbasına döndüm.Yoksa formum gayet güzeldi bu 3 ay aradan önce zaten daha önceden kür geçmişim var ve ıcabında 3.5 senelıkde sporcuyum kendıme guvenmesem öyle bir formla asla bukadar agır bır kür planlaması yapıp gırmezdım.

 

kilo farkı ; kürden önce 87.6 şuan 81.5

ölçü kaybı ; hiç yaşamadım hatta gögüs ve omuzdan 2 cm aldım.

makro olarak ; en az kilo x 3 protein alıyorum.

standart haftalık beslenme programım şöyle ; şuan podyum dusunmedıgım ıcın cok ağır bir makro hesaplamasına gırmedım 

100grm yulaf(50 sabah,50 idmandan önce),15 yumurta beyazı ( 8 sabah,7 gece),800 grm tavuk veya kırmızı et ( 2 gün tavuk,1gün kırmızı et şeklinde -tabiki haşlama- ),50 grm badem,1 kilo yeşillik,15 grm glutamin,10grm bcaa,50 grm şekersiz whey,30-40 grm zeytınyagı,5 grm tuz

haftada 1 yükleme yapıyorum ( pazardan pazara ) 600 grm basmati pirincle ( lapa )

ürünlerimin markası ; 

shree,black dragon,magnum,omega,oxydine.yalnız bu urunleri piyasada 3-4 kısıden baska kımse satmıyor ve dolar uzerınden satılıyor.fiyatladı çok uçuk malum dolar belli.soyle soylıyım su 6 markanın tren acetatı 80 dolardan az ise almayın sahtedir

tarihinde Big_ramy tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Yakup58    6

harika bir gelişim tebrik ederim sizi müsadenizle bir soru sormak istiyorum kür içi herhangi bir yan etkiyle karşılaştınız mı ve koruyucu olarak ne kullandınız

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bay-T    1.953

dostum maşallah çok güzel olmuşsun nazar değmesin diyelim. asıl kür kürden sonra başlıyor bunu unutma ;) 

  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
morningstar    46

Çok iyi form tutmuşsunuz hocam kutluyorum, 8 hafta gibi kısa bir sürede kupkuru göğüs yapmışsınız. (Günde 15 yumurta her yiğidin harcı değil valla :D)

  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Big_ramy    13
Yakup58, 14 saat önce yazdı:

harika bir gelişim tebrik ederim sizi müsadenizle bir soru sormak istiyorum kür içi herhangi bir yan etkiyle karşılaştınız mı ve koruyucu olarak ne kullandınız

Ilk 5 haftada sık sık gece uyanmaları yaşıyordum.Saat gece 5 te gozumu bi açıyorum şırıl sıklam terlemisim yatak gol olmuş bildiğin damacanayi yatağa boşalmışsın gibi düşün öyle böyle değil ama 5 haftadan sonra vücut bunu tolere etti artık yaşamıyorum.

Aşırı sınır agresiflik var asla kizmicagim şeylere kızıyorum böyle giderse çok arkadaş kaybederim.

Bide hep hasta gibiyim yatakta gözümü bi açıyorum boğazım acıyor burnum akiyor grip gibi kalkıyorum ama 1 saate bişeyim kalmıyor tren troidleri bozduğu için sanırım.

Koruyucu olarak; 1 adet nac 600,2 adet proviron,1 adet pharmaton,günde 1 adet arimidex,günde 1 adet çinko ,haftada 1 yarim cabaser

tarihinde Big_ramy tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Big_ramy    13
Bay-T, 12 saat önce yazdı:

dostum maşallah çok güzel olmuşsun nazar değmesin diyelim. asıl kür kürden sonra başlıyor bunu unutma ;) 

Tesekkur ederim.Ben kurden sonra salan tiplerdenim.Bogazima düşkün biriyim yıl boyu bu şekilde katı diyetlerle asla gidemem :) yılda 2 kur yaparım bi bulk bi define ama kürlerimin hakkini veririm beslenmem iyidir.yani 12 ayın 8-9 ay i formda gezer 3-4 ayi salarım.

  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Big_ramy    13

Arkadaşlar podyuma 4 ay var kuruluk bekledıgımden cabuk geldi kısa estere donunce ne cıkacagını tahmın bıle edemıyorum.Arkadaslarım ve hocalarımla bir fikir alısverısı yaptık ve eylulde podyuma karar verdım.Beslenme programımı bundan sebeb degıstırıyorum 300 grm karb eklıyorum.Yarından ıtıbaren eylule kadar yapacagım beslenme programı su sekılde belki bazı arkadaslara yardımcı olur ;

  • Sabah ; 
  • 70grm yulaf
  • 5 grm glutamin
  • 8 yumurta beyazı
  • 2.öğün ;
  • 150 grm pirinç
  • 250 grm et veya tavuk
  • salata
  • 3.öğün ;
  • 150 grm pirinç
  • 250 grm et veya tavuk
  • salata 
  • 5 grm bcaa
  • 4.öğün - idman sonrası - ;
  •  250 grm et veya tavuk
  • salata
  • whey protein
  • 5.öğün ;
  • 7 yumurta beyazı
  • 50grm badem
  • 10 grm glutamin

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Big_ramy    13

Karbonhidratı arttırınca birden 78kgye dustum ama ölçü aldım.ilginç gercekten karb almadan onceki kilom 80-81 idi şuan o halime göre daha kütleliyim.herşey istediğim gibi gidiyor.son formum bu

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
merkar    134

sırtı da görelim :) şu halin kıskanılacak düzeyde. başarılar dilerim.

fakat şunu gördüm. bundan önceki foton da daha kuru gibisin

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Big_ramy    13
merkar, 12.06.2018 - 10:22 yazdı:

sırtı da görelim :) şu halin kıskanılacak düzeyde. başarılar dilerim.

fakat şunu gördüm. bundan önceki foton da daha kuru gibisin

Sırtıda atarım en yakın zamanda.Evet daha kuruydum karbonhidratı 200-300 grama cektigim icin biraz su tuttum ama ne hikmetse kilo verdim.İşin içind wins girince o kuruluga hatta saha iyisine gelirim diye düşünüyorum hocam  nasip kısmet ama bakalım😂

TheShoulder, 12.06.2018 - 10:39 yazdı:

Güzel gelişim kardeşim tebrik ederim Eylül'de başarılar diliyorum fakat sikletini söylersen daha çok öneride bulunulabilir. Atletik istiyorsan omuz güzel gibi bel inceyse Latların genişse güzel olur ama biliyorsun ki atletik pozu öyle bir poz ki ne kadar dolu olursan o kadar estetik duruyor çünkü neredeyse karın harici sıkamıyorsun lat hafif açabiliyorsun çok açarsan tırt görünüyor göğüsleri sıkmamalısın  tam karşı pozda küçük gösterir gibi gibi..  

Tesekkur ederim.Evet atletik fizikten giricem antrenorum ön tarafın iyi ama sırttan kaybediyoruz dedi sırt antremanında hiç pump olamıyorum konsamtre olamıyorum o noktaya yarışa kadar toparlıcaz inş

TheShoulder, 12.06.2018 - 10:57 yazdı:

Sırt konusunda benim çözümüm düşük kilo pozitif hızlı negatif 3/1 oranında daha yavaş yapıyorum ROM mesafesini de uzun tutuyorum ( ROM: hareketin başlangıç ve bitiş noktası arasındaki uzaklık ) ve ilginçtir gözlerini kapat ve big ramy sırtını hayal et :)))

Bugun sırt var denicem teşekkür ederim 

vücut gün geçtikçe değişiyor herşey tıkırında gerçekten bu işin hakkı beslenmeymiş.

9N5MDQ.jpg

tarihinde Big_ramy tarafından düzenlendi
  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Big_ramy    13

Arkadaşlar bir sorunum var !!

masteron prop wins tren ace ventolin yaptıgımdan beri deriyi inceltemıyorum yag yakımı olmuyor.Karb yükseltip sasırtsammı vucudu ne yapsam bılmıyorum moralim bozuldu 2 hafatdır yerımde sayıyorum.

son formu atmıstım ama ne hikmetse yukarıdaki eski mesajımla karısmıs tekrar atıyorum son formu pazartesi cekildi ;

vPRrMA.jpg

ciddi anlamda yardıma ıhtıyacım var.treni 400e cekıp winsi 100mg mi yapsam ? 2 hafta sonra metribolona baslıcam 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
byleo    18

hocam bence clen gereksiz , oxandrolene ekleyin onun yerine ,  yarismaya az bir zaman kalada soyle bir sey onerebilirim  daha dogrusu yurtdisinda yarismaya az zaman kala aldactone ekliyorlarmis 100mg falan  , tren vs kullaniyorsan 15-20 gun once kesiyorlarmis  400-500 masteron ve her gun 100 mg winstrol

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Süt ve süt ürünlerinde uzak dur deriyi kalınlaştırıyor
Bol su iç  vücuttaki suyu atmak için şart
detoks yap  vücutta ödem suyu atarsın (maydonoz limon olabilir )
kiraz sapı darı püskülü  çay iç vücuttan su atıyor
winsterolü enjekte versiyonu kullan  tablete göre 3 kat daha etkili özellikle veteriner winsterol bulup kullan
kullandığın ilaçların içeriğinden emin ol  tren acetat  yerine, içinde tren enath olabilir içinde veya testo P. yerine içinde testo enath olabilir winsterol  boş olabilir 
Kaloriye dikkat et vücut kendini survivor moduna sokmuş olabilir  diyeti bozmak işe yarayabilir.
daha önce yarışma yapmış biriyle iletişime geç en sağlıklı o sana yardımcı olur benim bildiklerim bu kadar.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Big_ramy    13
TheShoulder, 5 saat önce yazdı:

kaç haftadan beri diyettesin ? aldactone  ertuğ hocanın  maalesef bu spora ara vermesine neden oldu..

ne alaka spora ara vermesı ne sıkıntı yasadı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Burakb2    2
TheShoulder, 10 saat önce yazdı:

kaç haftadan beri diyettesin ? aldactone  ertuğ hocanın  maalesef bu spora ara vermesine neden oldu..

Neden ara vermesine sebep oldu libido kaybımı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Big_ramy    13

Arkadaşlar son formum bu eleştiriye öneriğe açıgım.

7DvR9P.jpg  qvB76B.jpg

TheShoulder, 07.07.2018 - 12:43 yazdı:

Harika görünüyorsun kardeşim. Podyumu dene bence atletikten doğum tarihin ne ? 

teşekkür ederim dusunuyorum podyum ama bakalım.1998 dogumluyum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: levenna
      Herkese merhabalar,
      Buradan 20 haftalık sürecek olan bulk kürümü ve gelişimimi paylaşacağım. Her hafta sabah kalkar kalkmaz pump olmadan fotoğraflarla gelişimimi takip edeceğim. Aslında bulk için yağ oranımın fazla olduğunun farkındayım fakat ayni şekilde başlangıçta fazla bir kas kütlesi olmadığı için ilk başta kütle koymaya karar verdim. Hemen arkasından kan testlerine göre cut cycle yapacağım.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 21 Boy: 173cm Başlangıç kilo: 68 kg KÜR İÇERİĞİM:
      300 mg ZPHC testosterone enantathe 300 mg Panpharma testosterone enatathe 400 mg ZPHC boldenone BAŞLANGIÇ FORM:
        
      GÜNCE FORM: 4 HAFTA
        
      68 kg dan 78 kg ya çıktım. İştahım inanılmaz fazla. O kadar fazla ki günde 5 6 öğün yemeye başladım ve hala kesmiyor 😃 İnsülin direnci mi yoksa bolde mi yapıyor bilmiyorum.. Geceleri çok fazla terliyorum ve uyanıyorum, tansiyonum yavaş yavaş yükselmeye başladı. Çok fazla değil ama 140 mmhg nin üstünü gördüğü oluyor. Her gün kontrol ediyorum.
    • Yazan: Carlos
      Sevgili hocalarım 2 sene önce açmış olduğum 18 yaş ilk kür başlıklı forumumdan sonra herkese tekrardan merhabalar değerli büyüklerimin ve hocalarımın sözünü dinledim ve naturel şekilde devam ettim.2 senelik süre içerisinde çalışma hayatının zorlukları ve bazı aksaklıklar sonucunda düzenli antrenmanlara tekrardan başlamış bulunmaktayım. 
      Bu süre içerisinde yazları aşçılık yaptığım için yeri geldiğinde 13 saat aralıksız yemek yemeden yesek dahi tamamen fastfood şeklinde ama yüksek protein ağırlıklı beslenerek hiç oturmadan çalıştığımızdan dolayı da bacak antrenmanlarımın çoğunu ve diğer antrenmanlarımı atlamış veya yorgunlukla zar zor yapmış bulunmaktayım.
      Fakat ona rağmen gün boyu yoğun tempodan ayakta kalmaktan olsa gerek kolum define şekilde 43 cm yi gördüğü olmuştu uzun saçlı olduğum fotoğraflar o zamandan kalma 20 yaşındayım ve artık gerçekten ara da versem antrenmanları beslenmeyi de değiştirsem genel olarak vücudumda çok bir değişiklik olmadığının farkındayım ve küre girmenin vakti geldiğini düşünmeye başladım.
      ilk kür için piyasadaki ilaçların kalitesizliğinden ötürü eczaneden yapabileceğim sustanon ve primobolan düşünüyordum fakat forumda okuduğum bazı olumsuz geri dönüşlerden dolayı sustanon dan vazgeçtim ilk kür için sizlerden önerilerinizi tavsiyelerinizi bekliyorum 2022 de 80 kilo olarak bitirdiğim bulk dönemini şuan 75 kilo olma hedefiyle tekrardan düzene sokmaya başladım güncel fotoğraflarımı ve yeni yaptırdığım kan testlerimi ekliyorum.
      2022 senesinde açmış olduğum forum: 
      Sırasıyla eklediğim fotoğraflar
      Gri şort 2022: 80 kg Siyah şort 2023: 78 kg Ve diğerleri 2024: 72-73 kg şuan ki güncel fotoğraflarım        
    • Yazan: polatpr
      Merhaba arkadaşlar, selamlar.
      Yaklaşık 2 aydır komple salmıştım yeniden döndüm sağlık sorunları vs derken bu sefer biraz daha işleri ciddileştirip kış yarışına kadar ortaya bişeyler çıkartmak istiyorum. 
      GEÇMİŞ KÜR GÜNLÜĞÜM: (2025)
      BESLENME DÜZENİM:
      2400 kalori civarı  45-50gr yağ 220karb  220-230 protein  KÜR İÇERİĞİM: (zphc)
      0.5 testo e (gün aşırı) 1.5ml masteron (gün aşırı) 5 günde 1 1mg reta (gün aşırı) KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Boy: 183 Kilo:89  Bel: 90 ANTRENMAN BİLGİLERİM:
      5 gün  Ppl upper lower 6 gün 35 dk yürüyüş veya bisiklet GÜNCEL FORM:

      HEDEF BİLGİSİ:
      İlk başta yağ oranını olabildiğince indirmek istiyorum komple kuruduktan sonra yüklemeye gene vaktim olucak
      SORULARIM:
      Bu süreçte ne eklememi önerirsiniz? Sizce nasıl bir yol izlemeliyim? Konuya katılım gösteren, tavsiye ve öneride bulunan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Tunadag26
      Merhabalar değerli hocalarım ve tecrübeli arkadaşlar,
      Sizlerin tecrübelerinden faydalanmak ve sürecimi profesyonel bir çizgiye taşımak adına tüm detayları paylaşıyorum.
      KİŞİSE BİLGİLERİM:
      Yaş: 26 Boy: 1.80 Spor Geçmişi: 4 yıl BESLENME DÜZENİM:
      Günlük 2500 kcal (Düzenli makro takibi) SÜRECE DAİR NOTLARIM:
      ÜRÜN GÖRSELLERİM:
        
      İLK KÜR İÇERİĞİM:
      Evogen/SP Testosteron Meditech Primobolan  Kullandım ancak ciddi yan etkilerle uğraştım. Özellikle Primo inanılmaz ödem yaptı, sık sık yüksek ateşle boğuştum ama kürden vazgeçmedim.
      YENİ KÜR PLANLAMASI HK.
      Şu an acemiliği geride bırakıp, bilen birinin rehberliğinde ve kontrollü gitmeye başladım. Değerleri stabilize etmek için 0.5ml Testo ile Cruise dozundayım. Bir sonraki faz için Optimum Overdose serisi (Testo E, Primo, Masteron, Anavar) ürünlerimi temin ettim. Forumda Optimum Overdose serisi hakkında çok fazla olumsuz yorum okudum, ancak ben bu ürünleri çok güvendiğim ve referansı sağlam birinden temin ettim.
      SORULARIM:
      Bu seriyi yakın zamanda tecrübe eden var mı? Ayrıca Masteron/Anavar ekleyeceğim yeni faz için bu Cruise süresini ne kadar tutmamı önerirsiniz? FORM CHECK:
       
      KAN TESTLERİM:
        
      Tüm cevap, yorum ve öneriler için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: mark
      Merhaba arkadaşlar
      Uzun süredir vücuda çok önem vermiyordum ama şimdi aynaya baktığımda kendimi salmış görmek zoruma gitti. Tahmini 8-10 haftalık bir definasyon sürecim olacak. Bu süreci de paylaşma isteği duydum. En son eylülde yarışmıştım, sonra da Vücuda ara verdim. İlaçları kestim, güreş bjj sporlarına başladım ve vücut geliştirme ile kombin etme isteğim var Artık yüksek kilolara çıkma ağır olma isteğim kalmadı  Bu kilolarda çok nefesim kesiliyor, tansiyonum yüksek vesaire. Bakalım 8-10 haftalık süreçte neler çıkaracağım.
      KÜR İÇERİĞİM:
      250mg Test E 200mg Tren E Yohimbine Clen BESLENME:
      100gr pirinç unu 60whey (antrenman sonrası) 200gr pirinç  600gr tavuk göğüs 40whey 6yumurta 4 sarılı 2 beyaz GÜNCEL FORM:

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×