Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Big_ramy

Kür günlüğüne dönüşen öncesi ve sonrası konum!

Önerilen İletiler



Big_ramy    13
Mucoo, 8 saat önce yazdı:

Kaçıncı kürün bu

2.kürüm

ilk kürüm testo boldeydi ama ilaçlar underdozdu cok cok az calısıyordu oyuzden kür demek gelmıyor ıcımden

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
oknyldrm    0

hocam tebrikler suan kullandıgın ilacların markaları nedir paylasabilirmisin ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Big_ramy    13
oknyldrm, 18.07.2018 - 09:30 yazdı:

hocam tebrikler suan kullandıgın ilacların markaları nedir paylasabilirmisin ?

Şuan bentex gidiyorum

Araya bikaçtanede carbon sıkıstırdım

kürü bitirdim.

Kürün son haftasındaki formum ; 

7DBRzN.png 

Pct 2.hafta formum ; 

zMGd84.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
megalodon    71
TheShoulder, 5 saat önce yazdı:

Olimpia da bile var normal..

Simetri hastası değilim ama vücudumda çok dikkat ediyorum benim iki omzum arasında yükseklik olarak 1 2 cm fark var çok sinir bozucu ama dediğin doğru 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Big_ramy    13
mhmt22, 09.08.2018 - 00:17 yazdı:

Bentex ten memnun musunuz? 

Form ortada hocam gayet kalite ilaçlar.La Pharmada güzel mesela oda çok kalite

ama dolar boyleyken bentex ve la pharma almak mantık ısımı bılemıcem

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
mhmt22    78
Big_ramy, 7 saat önce yazdı:

Form ortada hocam gayet kalite ilaçlar.La Pharmada güzel mesela oda çok kalite

ama dolar boyleyken bentex ve la pharma almak mantık ısımı bılemıcem

Gerçekten çok pahalı lar 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Deity    171

maşallahın var dostum :D karn kasları için haftada kaç gün çalıştn birde bu form için 800gr et şart mı :D 2 kürde süper form

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: levenna
      Herkese merhabalar,
      Buradan 20 haftalık sürecek olan bulk kürümü ve gelişimimi paylaşacağım. Her hafta sabah kalkar kalkmaz pump olmadan fotoğraflarla gelişimimi takip edeceğim. Aslında bulk için yağ oranımın fazla olduğunun farkındayım fakat ayni şekilde başlangıçta fazla bir kas kütlesi olmadığı için ilk başta kütle koymaya karar verdim. Hemen arkasından kan testlerine göre cut cycle yapacağım.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 21 Boy: 173cm Başlangıç kilo: 68 kg KÜR İÇERİĞİM:
      300 mg ZPHC testosterone enantathe 300 mg Panpharma testosterone enatathe 400 mg ZPHC boldenone BAŞLANGIÇ FORM:
        
      GÜNCE FORM: 4 HAFTA
        
      68 kg dan 78 kg ya çıktım. İştahım inanılmaz fazla. O kadar fazla ki günde 5 6 öğün yemeye başladım ve hala kesmiyor 😃 İnsülin direnci mi yoksa bolde mi yapıyor bilmiyorum.. Geceleri çok fazla terliyorum ve uyanıyorum, tansiyonum yavaş yavaş yükselmeye başladı. Çok fazla değil ama 140 mmhg nin üstünü gördüğü oluyor. Her gün kontrol ediyorum.
    • Yazan: Carlos
      Sevgili hocalarım 2 sene önce açmış olduğum 18 yaş ilk kür başlıklı forumumdan sonra herkese tekrardan merhabalar değerli büyüklerimin ve hocalarımın sözünü dinledim ve naturel şekilde devam ettim.2 senelik süre içerisinde çalışma hayatının zorlukları ve bazı aksaklıklar sonucunda düzenli antrenmanlara tekrardan başlamış bulunmaktayım. 
      Bu süre içerisinde yazları aşçılık yaptığım için yeri geldiğinde 13 saat aralıksız yemek yemeden yesek dahi tamamen fastfood şeklinde ama yüksek protein ağırlıklı beslenerek hiç oturmadan çalıştığımızdan dolayı da bacak antrenmanlarımın çoğunu ve diğer antrenmanlarımı atlamış veya yorgunlukla zar zor yapmış bulunmaktayım.
      Fakat ona rağmen gün boyu yoğun tempodan ayakta kalmaktan olsa gerek kolum define şekilde 43 cm yi gördüğü olmuştu uzun saçlı olduğum fotoğraflar o zamandan kalma 20 yaşındayım ve artık gerçekten ara da versem antrenmanları beslenmeyi de değiştirsem genel olarak vücudumda çok bir değişiklik olmadığının farkındayım ve küre girmenin vakti geldiğini düşünmeye başladım.
      ilk kür için piyasadaki ilaçların kalitesizliğinden ötürü eczaneden yapabileceğim sustanon ve primobolan düşünüyordum fakat forumda okuduğum bazı olumsuz geri dönüşlerden dolayı sustanon dan vazgeçtim ilk kür için sizlerden önerilerinizi tavsiyelerinizi bekliyorum 2022 de 80 kilo olarak bitirdiğim bulk dönemini şuan 75 kilo olma hedefiyle tekrardan düzene sokmaya başladım güncel fotoğraflarımı ve yeni yaptırdığım kan testlerimi ekliyorum.
      2022 senesinde açmış olduğum forum: 
      Sırasıyla eklediğim fotoğraflar
      Gri şort 2022: 80 kg Siyah şort 2023: 78 kg Ve diğerleri 2024: 72-73 kg şuan ki güncel fotoğraflarım        
    • Yazan: polatpr
      Merhaba arkadaşlar, selamlar.
      Yaklaşık 2 aydır komple salmıştım yeniden döndüm sağlık sorunları vs derken bu sefer biraz daha işleri ciddileştirip kış yarışına kadar ortaya bişeyler çıkartmak istiyorum. 
      GEÇMİŞ KÜR GÜNLÜĞÜM: (2025)
      BESLENME DÜZENİM:
      2400 kalori civarı  45-50gr yağ 220karb  220-230 protein  KÜR İÇERİĞİM: (zphc)
      0.5 testo e (gün aşırı) 1.5ml masteron (gün aşırı) 5 günde 1 1mg reta (gün aşırı) KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Boy: 183 Kilo:89  Bel: 90 ANTRENMAN BİLGİLERİM:
      5 gün  Ppl upper lower 6 gün 35 dk yürüyüş veya bisiklet GÜNCEL FORM:

      HEDEF BİLGİSİ:
      İlk başta yağ oranını olabildiğince indirmek istiyorum komple kuruduktan sonra yüklemeye gene vaktim olucak
      SORULARIM:
      Bu süreçte ne eklememi önerirsiniz? Sizce nasıl bir yol izlemeliyim? Konuya katılım gösteren, tavsiye ve öneride bulunan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Tunadag26
      Merhabalar değerli hocalarım ve tecrübeli arkadaşlar,
      Sizlerin tecrübelerinden faydalanmak ve sürecimi profesyonel bir çizgiye taşımak adına tüm detayları paylaşıyorum.
      KİŞİSE BİLGİLERİM:
      Yaş: 26 Boy: 1.80 Spor Geçmişi: 4 yıl BESLENME DÜZENİM:
      Günlük 2500 kcal (Düzenli makro takibi) SÜRECE DAİR NOTLARIM:
      ÜRÜN GÖRSELLERİM:
        
      İLK KÜR İÇERİĞİM:
      Evogen/SP Testosteron Meditech Primobolan  Kullandım ancak ciddi yan etkilerle uğraştım. Özellikle Primo inanılmaz ödem yaptı, sık sık yüksek ateşle boğuştum ama kürden vazgeçmedim.
      YENİ KÜR PLANLAMASI HK.
      Şu an acemiliği geride bırakıp, bilen birinin rehberliğinde ve kontrollü gitmeye başladım. Değerleri stabilize etmek için 0.5ml Testo ile Cruise dozundayım. Bir sonraki faz için Optimum Overdose serisi (Testo E, Primo, Masteron, Anavar) ürünlerimi temin ettim. Forumda Optimum Overdose serisi hakkında çok fazla olumsuz yorum okudum, ancak ben bu ürünleri çok güvendiğim ve referansı sağlam birinden temin ettim.
      SORULARIM:
      Bu seriyi yakın zamanda tecrübe eden var mı? Ayrıca Masteron/Anavar ekleyeceğim yeni faz için bu Cruise süresini ne kadar tutmamı önerirsiniz? FORM CHECK:
       
      KAN TESTLERİM:
        
      Tüm cevap, yorum ve öneriler için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: mark
      Merhaba arkadaşlar
      Uzun süredir vücuda çok önem vermiyordum ama şimdi aynaya baktığımda kendimi salmış görmek zoruma gitti. Tahmini 8-10 haftalık bir definasyon sürecim olacak. Bu süreci de paylaşma isteği duydum. En son eylülde yarışmıştım, sonra da Vücuda ara verdim. İlaçları kestim, güreş bjj sporlarına başladım ve vücut geliştirme ile kombin etme isteğim var Artık yüksek kilolara çıkma ağır olma isteğim kalmadı  Bu kilolarda çok nefesim kesiliyor, tansiyonum yüksek vesaire. Bakalım 8-10 haftalık süreçte neler çıkaracağım.
      KÜR İÇERİĞİM:
      250mg Test E 200mg Tren E Yohimbine Clen BESLENME:
      100gr pirinç unu 60whey (antrenman sonrası) 200gr pirinç  600gr tavuk göğüs 40whey 6yumurta 4 sarılı 2 beyaz GÜNCEL FORM:

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×