Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Thebossdianabol

Ilk kür ve sonraki kür dönemlerim hk. (ilaç, beslenme ve süreç)

Önerilen İletiler

Selam dostlar, biraz fikir almak istiyorum.

Hedefim temiz bulk, güç ve kütle artışı, kas kalitesi bozulmadan.

KİŞİSEL BİLGİLERİM:

  • Yaş: 22
  • Boy: 1.70
  • Kilo: 70
  • Yağ oranı: %14
  • Kür geçmişi: Yok
  • Tansiyon: Normal

KÜR İÇERİĞİM:

  • Testosteron Enanthate 500 mg / hafta (20 hafta)
  • Yanına Boldenon ZPHC + kickstart olarak Dianabol düşünüyorum
  • Primo çok pahalı, aklımda Boldenon ile devam etmek var

SORULARIM:

  1. Primo ile Boldenon arasındaki gerçek fark nedir?
  2. Bulkta değer mi, yoksa Boldenon yeterli olur mu?
  3. Kickstart olarak Dianabol eklemek mantıklı mı?
  4. Kan değerleri ve su tutma kontrolü nasıl olmalı?
  5. 20 haftalık Test E + Boldenon planında Tansiyon ve hematokrit başta olmak üzere hangi parametrelere dikkat etmeliyim?
  6. Aromasin özellikle uzun süreli kullanımda östrojene dikkat nasıl edilir?
  7. hangi enjektör almalıyım beybi kahverengi insülin iğnesi yeterli olur mu ? Öneriniz nedir?
  8. enjeksiyon sıklığı nasıl olmalıdır?

Şimdiden teşekkür ederim. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


deluxes    224

Primo ile boldenone arasında çok fazla anabolik fark yok sadece sağlık açısından primo çok daha temiz bir ilaç maddi imkan ve primoya ulaşma imkanı olan hemen hemen herkes primoyu tercih eder. Danabol eklenebilir fakat dozajını yazmamışsın su tutma zaten danabolde istenen birşey neyin kontrolünü yapıcaksın. Kan değerleri olarak alt, ast, ggt, egrf, üre, kolestrol değerlerine baktırabilirsin. Aromasin ezbere kullanma kan değerine göre kullanırsın ama boldenone kullanacaksan çok yüksek ihtimal aromasine ihtiyaç olmayacak çünkü e2yi çok ciddi baskılıyor bende 11e kadar düşürdü yüksek e2 genetiğine sahip olmama rağmen. Bahsettiğin enjektör yeterli olur omuz için arka kol için vb. ben 26g 13mm iğne kullanıyorum enjeksiyon için. Boldenone dozajını belirtmemişsin ama kendimden örnek vereyim 750mg test aldığım zaman 125mg olarak pzt-salı-çarşamba-perşembe-cuma-cumartesi yapıyordum enjeksiyonu. Ne kadar sık enjeksiyon yaparsan o kadar iyi olur. 

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Just48    5
gönderildi (düzenlendi)

Boldenon dan çok büyük mucizeler bekleme yoksa büyük hayal kırıklığına uğrarsın bilgin olsun bana kalırsa boldenon yerine primo kullan ama ondanda mucize bekleme cünkü bu iki ilaç en düşük anabolik etkiye sahip 2 ilaç 

tarihinde Just48 tarafından düzenlendi
  • Minnettarım 1
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    954

aromasin, arimidex, letrozol veya anastrozol etken maddeli inhibitörleri kullanırken kan testi olmadan kullanma dostum. boldenon zaten e2'yi düşürecektir. sana bir soru sorayım, neden 8 haftalık bir kür düşünmüyorsun? 20-24 hafta sürecek bir küre girmeye çalışıyorsun? 8-10 haftalık 375 testo 50mg oxandrolone ile ilk kürünü ter temiz geçirip yağsız kütle elde edebilirsin. Veya masteron ekleyebilirsin, neden boldenon gibi ağır bir ilacı ilk kürde kullanacaksın? Sana şunu söyleyeyim, boldenon deneyim olmadan kullanılmaması gereken ilaçların başında gelir. Örnek vermek gerekirse:

Tansiyon: Vücut geliştirmeden 400-600 mg boldenon ile kür yapılır, bu dozlarda boldenon 8.hafta gibi ağır tansiyon ve kondisyon problemleri yaratır. Nefes almada zorluk yaşaman kaçınılmaz.

Östrojen: E2 seviyen testosteron ile orantısını doğru ayarlayamazsan 0'lara inecektir, bundan dolayı gerek kolestrol gerek ise eklemlerin zarar görecek, kilo almakta zorlanacaksın. Boldenon anksiyetesi denilen E1 Estrone değerin E2'den kaynaklı düşmesi durumunda bu durumu yaşayarak sosyal yaşamın zarar görecek.

Sivilce: Boldenondan kaynaklı yüksek miktarda sivilce problemi çoğu sporcuda belirgin, özellikle süt kullanımını arttıran sporcularda bu kaçınılmaz.

Uzun esterli yapısı: Uzun esterli yapısı yüzünden 3-4 ay boyunca ilaçtan kaynaklı gelişim göremeyeceksin. Eğer bu gün başlarsan ocak sonuna doğru anca vücudunda değişiklikler görmeye başlarsın. Bu da steroidden beklediğin geri dönüşü alamama hissine kapılmana denk gelir. Bir süre sonra şunu sorarsın kendine, kendimi boşuna mı iğneliyorum?

 

Sana öneri sunarım, gayet iyi öneri sunarım. Bize formunu paylaşırsan sağlıklı bir süreç geçirmen için elimden geleni yaparım, bu dediklerimi gözden geçir.

  • 100 Puan 1
  • Yıldız 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hocam bende bolde düşünmüyorum humax pirimo 3.5 olmuş zam gelmiş sorup danişmak istedim sizlere önerdiğiniz küre gelince tablet eklemek istemiyorum ki estetik vücut sevmiyorum iri vucut seviyorum formumu  göndereceğim

IMG_20251005_003021.jpg.67d6fd8b92d1045089bbc1f043de8e22.jpg IMG_20250519_165652.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
Thebossdianabol, 11 dakika önce yazdı:

Hocam bende bolde düşünmüyorum humax pirimo 3.5 olmuş zam gelmiş sorup danişmak istedim sizlere önerdiğiniz küre gelince tablet eklemek istemiyorum ki estetik vücut sevmiyorum iri vucut seviyorum formumu  göndereceğim

Npp düşündün mü hiç dostum? Senin reçeten tam bu bence.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar, 6 saat önce yazdı:

Npp düşündün mü hiç dostum? Senin reçeten tam bu bence.

Çok düşündüm ill kürde olur mu olmaz mi diye merak ediyorum aslında 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Jöhtürk    62
Thebossdianabol, 2 saat önce yazdı:

Çok düşündüm ill kürde olur mu olmaz mi diye merak ediyorum aslında 

normalde ilk kürde ufaktan testo ile kendini denemek, tepkileri ölçmek daha iyi. benim gibi sabırsız biriysen boldenone yerine her türlü npp derim, en azından kendi açımdan. boldenin eksileri artısını çok çok geçiyor. 10. 12. haftaya kadar ilaç açılmasını bekledim. ilaç açılınca da e2 dipledi gelişim durdu. baş ağrısı, nefes darlığı ile uğraş dur. şahsi fikrim getirisi yan etkilerinin yanında düşünürsek değmez. 

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
Thebossdianabol, 3 saat önce yazdı:

Çok düşündüm ill kürde olur mu olmaz mi diye merak ediyorum aslında 

Kontrol edebilene güzel ilaç bende ilk kürümün 6-7. haftalarından beri kullanıyorum. Aslında kontrol edilecek pek bişey de yok benim için. Bence en azından 6-8 hafta testo ve masteron gibi basit bir kombinle kendi vücudunu tanırsın ve ona göre başlarsın.

  • Gülümse 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar, 3 dakika önce yazdı:

Kontrol edebilene güzel ilaç bende ilk kürümün 6-7. haftalarından beri kullanıyorum. Aslında kontrol edilecek pek bişey de yok benim için. Bence en azından 6-8 hafta testo ve masteron gibi basit bir kombinle kendi vücudunu tanırsın ve ona göre başlarsın.

Masteron değilde npp eklesem nelere dikkat etmeliliyim sizce ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184
Thebossdianabol, 3 dakika önce yazdı:

Masteron değilde npp eklesem nelere dikkat etmeliliyim sizce ?

Npp yan etkileri biraz kişisel bir mesele, o yüzden kesin böyle böyle olur diyemeyiz. Başta testoyla ilaca vücudunun tepkisini gözlemle dememin en büyük sebebi vücudunun aromatize olma durumunu öğrenmen. Npp çoğu kişide prolaktini fırlatıyor, aynı zamanda düşük doz testo da e2 seviyeni fırlatabilir. Sen de daha önce böyle bir şeyle karşılaşmadığın için eğer bu durumlardan birini yaşarsan sorun nerede, hangi ilaçtan böyle oldu tespit etmen oldukça zor olacak ve düzgün müdahale edilmezse jinokomasti olma riskinden tut psikolojin alt üst olacak. Tabiiki bunların hepsi başta da dediğim gibi kişisel, bu ilaçlar herkeste aynı tepkiyi vermiyorlar. 

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    954
Thebossdianabol, 05.10.2025 - 00:23 yazdı:

Hocam bende bolde düşünmüyorum humax pirimo 3.5 olmuş zam gelmiş sorup danişmak istedim sizlere önerdiğiniz küre gelince tablet eklemek istemiyorum ki estetik vücut sevmiyorum iri vucut seviyorum formumu  göndereceğim

form gayet iyi dostum, deca kullanmanı öneririm 15 hafta. kickstart olarakta anapolon öneririm, bulabilirsen alhavi iran anapolon.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 8 dakika önce yazdı:

form gayet iyi dostum, deca kullanmanı öneririm 15 hafta. kickstart olarakta anapolon öneririm, bulabilirsen alhavi iran anapolon.

Gramajlari ne olmali nelere dikkat etmeliyim 

Npp deca arasindaki esterden ve su tutumundan başka fark varmi  enjeksiyon günleri ne olmali

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    954
Thebossdianabol, 6 dakika önce yazdı:

Gramajlari ne olmali nelere dikkat etmeliyim 

Npp deca arasindaki esterden ve su tutumundan başka fark varmi  enjeksiyon günleri ne olmali

sulanmak, büyümek istiyorsan deca. NPP daha temiz kütle koyar, ancak hepsi beslenmeye bağlı. Deca haftada 1-2 olabilir, NPP ise EOD yani pzt vurduysan çarşamba, salı vurduysan perşembe şeklinde 2 günde bir. 2ml, 2.5 ml deca düşük doz testosteron öneririm. 250 test 500-600 deca kürleri bana iyi geliyor. Deca östrojene aromatize olmadığından testosteron dozundan daha yüksek deca kullanabilirsin. DHT için proviron kullanabilirsin 25mg günlük.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 4 saat önce yazdı:

sulanmak, büyümek istiyorsan deca. NPP daha temiz kütle koyar, ancak hepsi beslenmeye bağlı. Deca haftada 1-2 olabilir, NPP ise EOD yani pzt vurduysan çarşamba, salı vurduysan perşembe şeklinde 2 günde bir. 2ml, 2.5 ml deca düşük doz testosteron öneririm. 250 test 500-600 deca kürleri bana iyi geliyor. Deca östrojene aromatize olmadığından testosteron dozundan daha yüksek deca kullanabilirsin. DHT için proviron kullanabilirsin 25mg günlük.

Deka dick muhabbeti nedir hocam düşük testoda

Libido sorunu yaşarmiyim?

Thebossdianabol, 4 saat önce yazdı:

Deka dick muhabbeti nedir hocam düşük testoda

Libido sorunu yaşarmiyim?

IMG_20251005_170258.jpg IMG_20251005_170238.jpg Screenshot_2025-10-05-17-02-13-462_com.google.android.apps.docs.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 28 dakika önce yazdı:

eğer kürü yarıda kesmezsen yaşamazsın dostum.

Hoca yarin siparisleri geçeceğim yardımın için teşekkür ederim 

Marka seçimi humax mi zphc mi secmeliyim

Hangi üç iğne işimi gorur kahverengi insülin iğnesi yeterli olur mu ilk enjeksiyon omuzdan duşunuyorum haftada ikiye bölerek kullanmayi duşundum pazartesi Perşembe kaç mg başlamami önerirsiniz 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    954
Thebossdianabol, Bir saat önce yazdı:

Hoca yarin siparisleri geçeceğim yardımın için teşekkür ederim 

Marka seçimi humax mi zphc mi secmeliyim

Hangi üç iğne işimi gorur kahverengi insülin iğnesi yeterli olur mu ilk enjeksiyon omuzdan duşunuyorum haftada ikiye bölerek kullanmayi duşundum pazartesi Perşembe kaç mg başlamami önerirsiniz 

kahverengi ile omuzdan vurabilirsin, quad ve kalçadan siyah uç ile vurabilirsin. Humax ve ZPHC, ikiside kaliteli markalar. ben zphc kullanıyorum ve memnunum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Unrest    204
Thebossdianabol, 53 dakika önce yazdı:

Evet

Hiç ilaç ve sarm olmadan bu hale geldiysen, bu kadar yüksek dozda başlaman için hiç bir neden yok. Genetiğin çok iyi, cag tekrarların büyük ihtimalle çok düşük. Sadece 250mg testo ile bile sağlam kütle koyacağına inanıyorum. En azından denemelisin, sonra yine orada o ilaçlar yaşın daha 22. 

Kan tahlillerinde dikkatimi çeken biri ALT AST yüksekliği ama bu kendini aşırı zorladığın bir antreman sonrası alınan bir kandan dolayı olabilir. Diğeri ise kan sayımında bağışıklık faktörlerinin yüzdesinin düşük veya yüksek olması ama mutlak değerlerinin normal olması neut/lymp oranın vs. çok iyi ama bu düşüklük ve yükseklikler viral bir enfeksiyon geçirmiş olma ihtimalini düşündürüyor. HDL kolestrolünü yükseltmek tglyi biraz düşürmen iyi olucaktır ilaç kullanacak biri olarak tgl/hdl nin her zaman 1 e yakın olmasını istersin. Klor düşüklüğü bence dikkate alınması gereken birşey olabilir ama tam bilgim yok, sadece vücüt mineral durumunu herzaman düzeltme eğilimindedir normalde. ALT AST ye yakın zamanda dinlenik olduğun çok kasları yormadığın bir zamanda tekrar bakman daha iyi olur. 

  • Jest 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 13 saat önce yazdı:

kahverengi ile omuzdan vurabilirsin, quad ve kalçadan siyah uç ile vurabilirsin. Humax ve ZPHC, ikiside kaliteli markalar. ben zphc kullanıyorum ve memnunum.

Testo nessie deca humax geçtim 

Eczaneden proviron aldim

Dozajlama nasil olmali testo düşük olduğu için sorun yaratir mi ekstra AI olarak kan testinden sonra ne almaliyim  birde bi sorum olucam testo p sık enjeksiyon da dalgalanma yapar mi tek başına only yapılsa 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    954
gönderildi (düzenlendi)
Thebossdianabol, 11 dakika önce yazdı:

Testo nessie deca humax geçtim 

Eczaneden proviron aldim

Dozajlama nasil olmali testo düşük olduğu için sorun yaratir mi ekstra AI olarak kan testinden sonra ne almaliyim  birde bi sorum olucam testo p sık enjeksiyon da dalgalanma yapar mi tek başına only yapılsa 

250 mg testosteron, 2.5 ml nandrolone, 25mg günlük proviron kullan dostum. Testosteronla provirona başla önce, iki hafta böyle seyret kürün 3.haftası decayı oyuna sok. Test prop gün aşırı enjeksiyon yapılmalı

tarihinde Fuhrer tarafından düzenlendi
  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 32 dakika önce yazdı:

250 mg testosteron, 2.5 ml nandrolone, 25mg günlük proviron kullan dostum. Testosteronla provirona başla önce, iki hafta böyle seyret kürün 3.haftası decayı oyuna sok. Test prop gün aşırı enjeksiyon yapılmalı

Hocam 1ml/250mg 625 mg dogru dimi 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    954
Thebossdianabol, 13 dakika önce yazdı:

Hocam 1ml/250mg 625 mg dogru dimi 

evet doğru, bu sana istediğini verecektir. Dozun yüksekliğinden gözün korkmasın, nandrolone genel olarak çoğu steroidden daha zararsız bir anabolic ilaçtır. Genel kanı en büyük yan etkisinin dick problemi olması üzerinedir, ancak bunu doğru yönetim ile üstesinden gelebilirsin. Genelin aksine ben nandrolon kürlerinde daha fazla cinsel istek duyuyorum. Dediğim gibi, 13 ekimde küre başla, testosteronu pazartesi perşembe olmak üzere ikiye böl ve vur. Ayın 27'si ile 3'ü gibi deca kullanmaya başla.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ugurbenx1
      Merhaba iyi akşamlar Peptid Türkiye,
      Yarıda kestiğim bu kürümde 4,5 kg aldım ve pct protokolü uygulamadım. Şimdi 2. bir kür düşünüyorum.
      YARIDA KESTİĞİM KÜRÜM: (Kürü 25inci günde kesmek zorunda kaldım)
      Testosteron Enanthate 400mg Dianabol 20mg 1. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Turinabol 2. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Masteron Turinabol 16-12 hafta arası düşünüyorum, sizin ekstra önerileriniz varsa dinlemek isterim.
    • Yazan: PesimisTR
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      İlk kürümü yapma kararı aldım aşağıdaki ilaçları temin ettim.
      KÜR İÇERİĞİM: (10 hafta)
      Testosteron Enanthate Deca Masteron SORULARIM:
      İlk kür için uygun mu tercih ettiğim ilaçlar? PCT nasıl yapmalıyım? Korucuyu olarak ne kullanmalıyım? Enjeksiyon sıklığı ve ölçüsü nasıl olmalı? Beni kür boyunca bekleyen sürpriziler nelerdir? Tüm öneri, cevap ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: ahmetselami
      Merhabalar herkese,
      Daha önce hiç Steroid türevi kullanmadım. Biraz kaslanmak istiyorum, düzenli hafif ağırlıklı çalışma yapıyorum.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş:41 Boy: 1.80 Kilo: 77 Yağ: %19 BANA DAİR:
      Sağlıklı sayılır biriyim sadece kolesterol sınırda yüksek. Total Testosteron seviyem 400 civarı 2 çocuk var SORULARIM:
      Vücuda zarar vermeden primobolan + proviron Kullanılabilir mi? Etkileri ne olur?   Forumda yeniyim. Bilgi almak için buradayım arkadaşlar yargılamayın lütfen hatam varsa.
    • Yazan: levenna
      Herkese merhabalar,
      Buradan 20 haftalık sürecek olan bulk kürümü ve gelişimimi paylaşacağım. Her hafta sabah kalkar kalkmaz pump olmadan fotoğraflarla gelişimimi takip edeceğim. Aslında bulk için yağ oranımın fazla olduğunun farkındayım fakat ayni şekilde başlangıçta fazla bir kas kütlesi olmadığı için ilk başta kütle koymaya karar verdim. Hemen arkasından kan testlerine göre cut cycle yapacağım.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 21 Boy: 173cm Başlangıç kilo: 68 kg KÜR İÇERİĞİM:
      300 mg ZPHC testosterone enantathe 300 mg Panpharma testosterone enatathe 400 mg ZPHC boldenone BAŞLANGIÇ FORM:
        
      GÜNCE FORM: 4 HAFTA
        
      68 kg dan 78 kg ya çıktım. İştahım inanılmaz fazla. O kadar fazla ki günde 5 6 öğün yemeye başladım ve hala kesmiyor 😃 İnsülin direnci mi yoksa bolde mi yapıyor bilmiyorum.. Geceleri çok fazla terliyorum ve uyanıyorum, tansiyonum yavaş yavaş yükselmeye başladı. Çok fazla değil ama 140 mmhg nin üstünü gördüğü oluyor. Her gün kontrol ediyorum.
    • Yazan: Vassa
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 1.5 yıldır forumu düzenli olarak takip ediyorum. Bugüne kadar çoğunlukla okuyucu tarafta kaldım ancak artık kendi sürecimi paylaşarak sizlerin görüşlerini almak istedim.
      32 yaşında 184 cm boyundayım ve şu an 81 kg ağırlığındayım. Spora yeniden başladığım dönemde ise yaklaşık 100 kg civarındaydım. Konuya eklediğim fotoğraflarda tüm süreci kronolojik olarak paylaşıyorum. Güncel formumu en sona koydum yazısız olan fotoğraflar.. Fotoğrafların üzerinde tarih ve kilo bilgileri de yer alıyor. Güncel kan tahlillerimde mevcut.(Öströjen vs onları yaptıramadım) Spor geçmişim aslında daha eskiye dayanıyor. Çocukluğumdan beri yüzme ve basketbol ile ilgilendim. Vücut geliştirmeye ise ilk olarak 2010 yılında başladım. Yaklaşık 3-4 yıl boyunca düzensiz ve aralıklı şekilde devam ettim. Sonrasında 5-6 yıllık bir ara verdim ve yaklaşık 2.5 yıl önce tekrar düzenli olarak ağırlık antrenmanlarına başladım.
      Son 6 aylık dönemde beslenme ve antrenman disiplinim eskiye göre oldukça gevşemişti. Buna rağmen haftada minimum 2-3 gün spor salonuna gitmeye devam ettim. Bu süreçte yağlanarak tekrar 87 kg seviyelerine kadar çıktım. 20 Nisan itibarıyla yeniden diyetime ve antrenmanlarıma ciddi şekilde odaklandım. Şu an haftada 5 gün ağırlık antrenmanı yapıyorum. Buna ek olarak haftanın 7 günü 20-40 dakika arasında, yaklaşık 120 nabız civarında kardiyo uyguluyorum.
      Asıl merak ettiğim konu ise testosteron enanthate kullanımı. Haftalık 250 mg testosteron enanthate ile başlamayı düşünüyorum. Hedefim profesyonel seviyede bir yarışma fiziği ya da aşırı hacimli bir görüntü değil. Ancak tamamen atletik ve ince bir görünüm de istemiyorum. Bir miktar hacimli, omuzları ve üst gövdesi daha dolu duran, kas kütlesi belirgin ama estetik çizgisini koruyan bir fizik hedefliyorum.
      Yanına farklı bir anabolizan eklemeyi düşünmüyorum.
      Bunun iki temel sebebi var:
      Maddi tarafı. Ulaşmak istediğim fiziğin daha agresif kombinasyonlar gerektirdiğini düşünmemem. (Emin değilim) Sorularım:
      Sizce haftalık 250 mg testosteron enanthate ile, mevcut fiziksel durumum ve geçmişim göz önüne alındığında görüntümde tatmin edici bir değişim olur mu? Özellikle daha dolu, daha sert ve bir miktar daha hacimli görünmek açısından beklentilerimi karşılar mı? FORM CHECK:
            
      KAN TESTLERİ:

      Tecrübeli arkadaşların yorumlarını ve tavsiyelerini merak ediyorum. Şimdiden vakit ayırıp cevap veren herkese teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×