-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
1.175 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
12
the_escobar kullanıcısının son zaferi 2 Ocak
the_escobar en beğenilen içeriğe sahiptir
PLATFORM TECRÜBE PUANI
182 Mükemmelthe_escobar Hakkında
-
Derece
PROFESYONEL
Platform İstatistikleri
-
Bizi nasıl buldun?:
Google Aramalarında
Profil Bilgileri
-
Meslek:
Ticaret
-
Cinsiyet:
Erkek
İlgi Alanların:
-
Favori Spor Dalın:
Vücut Geliştirme
-
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
the_escobar, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
hayır söylemedi ama yakın zamanda değil diyor- 554 yanıt
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
the_escobar, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
130a- 554 yanıt
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
the_escobar, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
primolarının bir batchi komple çöp. Adam zaten bunu kabul etti iadesini falan yapıyor primo alanlara. Şuan güncel stoğu baya sınırlı ama hgh gelince biraz anavarla beraber sipariş etmeyi düşünüyorum, çin kaynaklarından bile daha ucuza geliyor gh.- 554 yanıt
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
the_escobar, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
baboondan vurdun mu hiç, nasıl yağı?- 554 yanıt
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
the_escobar, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
valla ya keşke öyle bir şans olsa 😁 pharmaqoyu doğru yerden alırsan cidden piyasanın en ucuzu ama şu sıra her yerde satışa kapandı. Bir haber gördüm pharmaqo patladı falan diye ama söyleyen kullanıcı da emin değilmiş. İnşallah bundan dolayı değildir diyelim. Wwb'den haber edersin ama pip fena olur gibime geliyor. Olmasa bile ne kadar steril benim aklımda hep soru işareti. Wwb'nin yağlarından crp tavan oldu diye konu açmışlar geçen. Bir kaç kişinin başına gelmiş- 554 yanıt
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
the_escobar, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
175ler pip konusunda çok sıkıntı. Ayrıca pharmaqo hangi yağı kullandığını, hangi çözücüleri kullandığını vs. net bir şekilde belirtmiyor. Bu da benim için bir eksi. Çoğu testin sonucu 180/185mg'larda geldi son testlerde. Eğer hassas bir vücudun varsa pip çekilmez olur. Aşırı komik bir rakama denk getirmeme rağmen sırf bu sebepten sipariş etmedim.- 554 yanıt
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
underdose'du ama ne kadar doğru bilemiyorum. Analize kapalı flakon değil, açık numune göndermişlerdi. Fiyatlarla ilgili forumda sürekli konuşulan bir konu var, oraya bir göz atsan çözersin
-
Zphc marka ürünler hk.
the_escobar, Samedbumstead kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
trestolone da masteron da pahalı ilaçlar ama bu mixin içeriği saçma olmuş. Menti resmen koklatmışlar, 3 4 ml alsan bile 30-40mg ment edecek ki bu pek efektif bir doz değil. Öte yandan flakonu 1 ayı bile çıkarmayacak ve eminim bu mixe dehşet fiyat çekiyorlardır. Bunun yerine bu bileşikleri ayrı ayrı alman daha mantıklı- 85 yanıt
-
- tren
- trenbolone
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Hilma'nın bir kaç kere kötü test sonucuna denk gelmiştim fakat genel olarak fena marka değil. Yalnız gereksiz pahalı. Eğer bütçeden yana sorunun yoksa kullanılabilir, tr malından iyidir.
-
Yurt dışından ürün getirmek mümkün mü?
the_escobar, canayyldx kullanıcısının konusunu cevapladı: Konu Dışı
amazondan türkiye'ye flakon saklama çantası sipariş ettim, boş flakon çantası bile gümrükten geçmedi. Bunun için reçete istedi, pttye durumu açıkladım, boş çanta olduğunu kanıtladım, adamlar gram taviz vermedi. Bu kadar sıkıntılı bir gümrükte peptid sipariş etmek 😬 -
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
the_escobar, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
eklem sağlığı açısından deca > npp bence. Benim elimde çok npp olduğu için npp gidiyorum ama ileride düşük doz deca da denemeyi düşünüyorum. Eplerenon duymadım tam olarak ne için ekledin?- 554 yanıt
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
the_escobar, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
yok zaten rimoyla boldeyi aynı anda alır mıyım hiç 😅 Unique pharma veya Duncan pharma var, görmüşsündür. EU domestic ikiside. Nppyi şuan 60a çektim sadece hafif eklem sağlığı versin diye tutuyorum. Ama kesmeyi düşünüyorum tamamen bir süre. Tren var zaten bir süre tren mast gidicem. Nppyi kesince eklemlerim recoveryim falan nasıl olacak bilmiyorum. Çok kötüye giderse tekrar çok minimal dozda eklerim. Bayadır npp kesmediğim için yokluğu nasıl olacak bilmiyorum 😅- 554 yanıt
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
the_escobar, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
tek sorunum tansiyon olsa keşke ama değil işte. Onun için zaman varya, kış başı cruise yapıp sonra boldeli bir cycle yapabilirim. Bu arada ben alacağım rimolardan janoya göndermeyi düşünüyorum. Adamlarla konuştum, gönderim protokollerinden dolayı gümrükten yana sorun olacağını düşünmüyorum- 554 yanıt
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
the_escobar, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
belki getiriyorlardır bile kim bilir 😁- 554 yanıt
-
- 1
-
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
the_escobar, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Tansiyon genetikte var, benimde yaş genç olmasına rağmen bana da geleceğini düşünüyorum, hissettiriyor kendini. Diyorum ya şuan zaten çok sıkıntım var, bu dönemde bolde gibi bir fanteziye girmem aman aman 😅- 554 yanıt
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
