-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
1.008 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
9
Ferdikra kullanıcısının son zaferi 11 Şubat
Ferdikra en beğenilen içeriğe sahiptir
PLATFORM TECRÜBE PUANI
197 MükemmelFerdikra Hakkında
-
Derece
PROFESYONEL
Platform İstatistikleri
-
Bizi nasıl buldun?:
Google Aramalarında
Profil Bilgileri
-
Meslek:
Koruma
-
Konum:
Antalya
-
Cinsiyet:
Erkek
İlgi Alanların:
-
Favori Spor Dalın:
Vücut Geliştirme
Güncel Profil Ziyaretleri
-
20 haftalık testo+bolde+ox kürüne girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
Ferdikra, ahmettones kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Boldeyi iyi ayarlamassan aylarca düşük e2 ile gezer gelişim gösteremezsin 3 ay kandan cıkmaz dikkatlı yükselt 300 falan e2 diplere inerse tavsiye boldeyi düşürmen yada sustanon kullanabilirsin e2 yi canlandırır böyle giderse libido da gider kürde kolestrol ile tansiyona da dikkat edip gerektiğinde önlem alabilirsin ayrıca boldenon demir depolarını bosaltıyor sende şuan böyle bisey olmamıs aklında bulunsun -
Uzun bir aradan sonra yeni kür serüvenim hk. (test+bolde+npp) bana yardımcı olur musunuz?
Ferdikra, ascendxt kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Npp zaten 3.4 hafta devreye giriyor 6 hafta icin hiç kullanma daha iyi yada 10 15 hafta gidersin ama vücudun verdiği tepkiye göre olumsuz seyler yasıyosan hiç kullanma daha iyi -
Uzun bir aradan sonra yeni kür serüvenim hk. (test+bolde+npp) bana yardımcı olur musunuz?
Ferdikra, ascendxt kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Bolde gibi ilacın masrafına girecegine testo npp devam etsen cok daha fazla büyürsün boldenonsuz -
24 haftalık yeni testosteron+npp kürüm hk.
Ferdikra, mamibolone kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Overdose bende kullandım ilk vurumda agrı olmustu sonra gecti ama ilaçlar su gibi bidaha tercih etmedim o paraya daha iyi marka alınabilir kesinlikle -
24 haftalık yeni testosteron+npp kürüm hk.
Ferdikra, mamibolone kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Merhaba kardesim baska ilaçlar denedin ki veya ilaçla alakalı değil kesin diyosan bölgeyi değiştir kendin yapıyosan baskasına yaptır yada ilaçları e vitamini ile seyreltmeyi dene istersen -
4 aylık aktif bulk kürümü bitirmek üzereyim! kürümün sonrasına dair yapacağım planlama hk.
Ferdikra, 3B7R kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
3 iu yeterli define için 2 sabah 1 aksam veya 2/2 4 saglam cinnatropinde işini görür- 13 yanıt
-
- definasyon
- pct
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
4 aylık aktif bulk kürümü bitirmek üzereyim! kürümün sonrasına dair yapacağım planlama hk.
Ferdikra, 3B7R kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
İyi bi markadan testo yanına masteron ekleyebilirsen daha da define görüntü yaparsın tren deneyimin yoktur belki yan etki bakımından önermek istemiyorum masteron + testo + yohimbine gayet iyi olur yada testo yanına gh ekleyebilirsen de gayet verimli definasyon olur bütcene göre dizayn edebilirsin- 13 yanıt
-
- definasyon
- pct
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
4 aylık aktif bulk kürümü bitirmek üzereyim! kürümün sonrasına dair yapacağım planlama hk.
Ferdikra, 3B7R kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Tebrikler 👏 cok iyi yol kat etmişsin yag oranı gayet güzel düşürmüşsün emeğine sağlık bundan sonraki aslında senin amacına hedefine baglı büyümek mi daha da define olmakmı ona göre söylersen ekleyecegin ilaçlara yardımcı oluruz- 13 yanıt
-
- definasyon
- pct
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kürümün verimli geçtiğini düşünmüyorum! ne yapmamı tavsiye edersiniz?
Ferdikra, Leporis kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
İşe yarar ama kısa sürer tabiki 3 4 tane olsa iyiymiş boldenonu biraz düsür bence 300 filan yap testoyu da biraz artırırsan senin iş olur -
Kürümün verimli geçtiğini düşünmüyorum! ne yapmamı tavsiye edersiniz?
Ferdikra, Leporis kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
17 e2 de libido sıkıntıya giriyor mininum 25 30 arası olsa iyi olur Libidoyu en cok sustanonda hissedersin saglam bi markadan sustanon bulursan e2 de yerine oturur daha verimli olur -
Kürümün verimli geçtiğini düşünmüyorum! ne yapmamı tavsiye edersiniz?
Ferdikra, Leporis kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Boldenon dan cok bişey bekleme gereksiz bi ilac uzun süre kullandım onun yerine deca npp rimo ekle daha iyi gelişirsin e2 yi cok düsürüyor -
Dirsek ağrısı yaşıyorum nasıl kurtulabilirim bu durumdan?
Ferdikra, strucklieben kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Tercih senin aynı sorun bende de vardı suan kalmadı -
Dirsek ağrısı yaşıyorum nasıl kurtulabilirim bu durumdan?
Ferdikra, strucklieben kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Boldenonu kes eklemleri kurutuyor farkını 1 ay sonra görürsün deca yı da 300 yap -
Dirsek ağrısı yaşıyorum nasıl kurtulabilirim bu durumdan?
Ferdikra, strucklieben kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Boldenon kür olarak ne kullanıyorsun -
Öğrenci birinin definasyon planlaması hk. bana yardımcı olur musunuz?
Ferdikra, Swore kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
Reta kullanma o vakit kardesim
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
