1,5yıldır spor yapıyorum 48kilodan 70e çıktım ve şuan yağ oranım da ne düşük ne fazla ağırlıklardan mesela bench press 82,5 ile 6 7tkr atıyorum
testosteronumun ne olduğunu bilmiyorum 2ay akne ilacından önce yüzüm aşırı akneliydi 2ay kullandım hepsi gitti bırakınca suan yine baya arttı akneler vücuttada az var
clomid ilacını araştırdım östrojeni yokmuş gibi gösterip lh fsh arttırıp testo arttırıyor yazıyor mesela testo 700den 1100 1200 ve dht artışı görülebilir yazıyor bırakıncada testo dht eski seviyesine dönüp steroid gibi düşürmüyor deniliyor
kas olarak problemim yok ama sakal istiyorum şuan çenemde 6 7 tane terminal siyah kıl var yok denecek kadar az o yüzden eczaneden 1 kutu clomid alsam 10 hap tanesi 50mg içeriyor sizce yararı zararı ne olur 18 yaşındayım ergenligim devam ediyor muhtemelen akneden
form böyle bu arada formda bi değişim beklemiyorum sakal istegim tek