-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
1.861 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
15
hectordoyle kullanıcısının paylaşımları
-
26 yaşında ilk kürüme girme kararı aldım! ilk kür olarak hangi gruplarla yola çıkmalıyım?
hectordoyle, science kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Vücutta androjen var olduğu sürece androjen reseptör yoğunluğu ve sayısı belli bir oranda artmaya devam edecek. Senin değiştirdiğin ilaçlar bolde ve rimo peak noktaya gelmeyene kadar istenilen etkiyi vermediği için daha uzun süre kullanılması gerekiyor. Kan tahlil sonuçların iyiyse, karaciğer böbrek ultrasonu yaptırdıysan ve sorun yoksa; EKG, koroner kalsiyum skoru, troponin, apolipoprotein(B), lipoprotein(A) deĝerlerinde problem yoksa ve kürden verim alıyorsan kürü uzatabilirsin. Senin bahsettiğin vücudun alışması durumu emin ol küre giren insanların yüzde 90 ında olmuyor. Çünkü kullandıkları ilaçlardan ve ilaç dozundan tam verimi alacak kadar disiplinli beslenme ve antrenman sistemini uygulamıyorlar. -
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
hectordoyle, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
o zaman sen ilaç konusunda hiç bizim yaşadığımız şeyleri yaşamıyosun, baya iyi valla 😁- 564 yanıt
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Protein tozu önerisi rica ediyorum bana yardımcı olur musunuz?
hectordoyle, jasyak kullanıcısının konusunu cevapladı: Vitamin ve Supplementler
Benim mide ve bağırsaklar pek sevmedi bu protein tozunu, o yüzden çöpe attım zaten 366 gr olandan almıştım. -
Driada medicals - para pharma - pharmaqo markaları hakkında görüşleriniz nelerdir?
hectordoyle, the_escobar kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Sen nasıl yurtdışından ilaç getirebiliyon helal olsun 😁- 564 yanıt
-
- driada medicals
- para pharma
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Protein tozu önerisi rica ediyorum bana yardımcı olur musunuz?
hectordoyle, jasyak kullanıcısının konusunu cevapladı: Vitamin ve Supplementler
Yakın zamanda ssn beyaz çikolata ve ahududu aromalı olanı aldım, su ve süt ile karıştırırsan içilir ama tarif vs yapmak için iyi değil. Alıcaksan standart aromalardan devam et, çikolata muz vs -
Proviron nedir ? kürlerde ezbere kullanmak doğru mudur?
hectordoyle, Loving kullanıcısının konusunu cevapladı: Kitaplarda yazmayan bilgiler
Valla ben şahsen provirondan dolayı yaşamadım ve yaşayan da görmedim, sorun yaşayanlar genel kullandıkları anabolizanlar ve belli başlı hormonları kontrol altına alamamaktan kaynaklanıyor -
Steroid kullanımının penis boyuna olumlu veya olumsuz etkisi varmıdır ?
hectordoyle, khantheros kullanıcısının konusunu cevapladı: Konu Dışı
ne yazacağımı şaşırdım kral kusura bakma da ne gibi bir son durum güncellemesi yapabilirim before after mı atayım -
Testosteron + proviron kürümün kan sonucu hk.
hectordoyle, weoji0 kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Günlük hayat stresi + uzun süre yüksek kalmış e2 kombinasyonu nedeniyle prolaktin artmış. -
Proviron nedir ? kürlerde ezbere kullanmak doğru mudur?
hectordoyle, Loving kullanıcısının konusunu cevapladı: Kitaplarda yazmayan bilgiler
Çoğu durumda gerekmeyebilir çünkü replasman tedavi dozunun üstünde testosteron kullandığın zaman zaten hem serbest testosteronun artıyor hem de SHBG düşüyor. Kan tahlili yapıp duruma göre ekleyebilirsin. Kür sonrası ciddi sertleşme sorununa yol açtığını ilk defa duyuyorum, dayanağı nedir? -
Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?
hectordoyle, HayalleriOlanBirisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Valla kral son yazılarına bakacak olursak forumdaki diğer kişiler bile senin ilaç satıcısı olduğunu anlar Reklamını yapacaksan git bir instagram hesabı aç orda yap reklamını -
22 yaşımda ilk kürüme girme kararı aldım! tavsiyelerinize ihtiyacım var!
hectordoyle, Alpern60 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Kolesterol değerlerin naturel birine göre kötü durumda, genetikte olabilir ancak onu düzene sokmadan hiçbir anabolik steroide başlama. Yağ oranın çok yüksek hocam kusura bakma, ya beslenmede hata var ya da yeterince uzun süre diyet yapmıyorsun. Yağ oranı yüksek birinin kürden alacağı verim düşük olur. Yağ oranını %15 lere çekmen gerekiyor. İstediğin supplementi al, hatta buna uyarıcı maddeler clen yohimbine glp-1 tarzı reta vs de dahil, eğer beslenmen düzgün değilse ve beslenmende istikrarlı değilsen istediğin değişim gelmez, bu kadar basit. -
Sakal çıksın istediğim için clomid kullanmam doğru olur mu?
hectordoyle, Skull kullanıcısının konusunu cevapladı: Ürün kullanımı
Sakal konusunda yapacağın tek şey zamana bırakmak, hormonlarla oynamanın bir mantığı yok. Clomid kullanacak bir durumda değilsin hormon seviyelerin gayet yerinde. -
Clenbuterol alternatifi yeni nesil bir ilaç ''mirabegron'' hk.
hectordoyle, metinav kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Sodyum potasyum dengesi bozuksa ve beslenmeyi arada sırada da olsa bozuyorsan ilaçtan bağımsız bir şekilde her türlü 'ödem' sorunu yaşarsın zaten ilaçla ne alakası var tam olarak -
20 haftalık testo+bolde+ox kürüne girme kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
hectordoyle, ahmettones kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
İlk kan tahlili 5.haftanın ilk enjeksiyonundan sonra verilmelidir, sonrasındaki tahlillerde yine 5-6 haftada bir olmalıdır. İmkanın varsa her 4 haftada 1 -
Ilk kürümün kür içi kan testlerim hk.
hectordoyle, cetinceviz kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Boldenonun e2 düşürme etkisi uzun sürdüğü için testosteronu arttır dedim. Eğer beklerim dersen boldenonu da düşürebilirsin -
Ilk kürümün kür içi kan testlerim hk.
hectordoyle, cetinceviz kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
SHBG'nin kür içi düşmesi olağan bir durumdur onda bir sorun yok. PSA değerin yüksek çıkmış, doktora bi görün. Eğer bir sorun olacaksa ve ailede prostat vs ile ilgili bir rahatsızlık varsa ona göre ne gerekiyorsa önlem al. Göğüs batması dediğin kürün ilk haftalarında olduysa normaldir çünkü testosteron boldenondan önce etkisini göstermeye başlayan bir ilaç, E2 ve DHT ye dönüşüm boldenon'un E2 yi baskılamasından önce gerçekleşir. Bazı bünyelerde e2 ve prolaktin düşük olsa bile göğüs ucunda kaşıntı, batma vs olabilir. Gelişim konusunda etki görmemen de yine e2 nin dip seviye yapması. İlk kürde only testo kullanın dememizin nedenlerinden biri de bu. Şimdi sen kendi vücudunda testosteronun nasıl çalıştığını bilmeden yanına boldenon eklemişsin ki özellikle vücudunda ne kadar e2 ye dönüşüm vs olacak onu tam olarak bilmiyorsun. Şuan önerebileceğim şey kullandığın testosteronun dozunu arttır, öyle gelişim görmeye başlarsın. Başka ilaçlar da ekleyebilirsin ancak gerek yok. Kolesterol için de kullandığın omega 3 ün dozunu arttır, aç karna 130-140 nabızlı kardiyo; yapamıyorsan idman sonu 30 dk eğimli yürüyüş yap. Değerler düzelmiyorsa eczanede ezetimib etken maddeli ezetrol var onu kullanmaya başlayabilirsin. -
Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?
hectordoyle, Tren Sevicisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
135 dolara buldum zphc reta ama para olmadığı için alamadım, kullanan bikaç kişihle konuştum memnunlardı. -
Clenbuterol alternatifi yeni nesil bir ilaç ''mirabegron'' hk.
hectordoyle, metinav kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Benim idrar vaktimi gece 2 buçuk 3 civarından sabah 5 buçuk 6 ya çekti. İlaç kullanayım kullanmayayım (buna tren de dahil) Her türlü idrara kalkıyorum zaten diyetteyken -
Clenbuterol alternatifi yeni nesil bir ilaç ''mirabegron'' hk.
hectordoyle, metinav kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Güncel 150 mg kullanıyorum sabah tek seferde alıyorum hepsini, anabolizan olarak şuanlık 500 mg test e var, e2 yi kontrol edip devam ediyorum Kahverengi yağ dokusu fazla olan biriyim bi 15-20 gün daha kullanırım, idrar çıkma konusunda öyle aman aman bir değişiklik yapmıyor. Yohimbine ile kombinlediğim zaman daha iyi oluyor tavsiye ederim -
Bulk kür günlüklerim (beslenme, ilaç ve diğer tüm detaylar)
hectordoyle, Yusufdemir1995 kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
@Yusufdemir1995 hocam güncel durum nasıl? Kür planınız vs. -
Kürümün kan testi sonuçları hk! ilaçlar çalıyor mu?
hectordoyle, BatuhanCross kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
E2 belli bir süre yüksek kalırsa prolaktini de devamında arttırabilir. Deca veya tren kullanmadan da olabiliyor bu durum -
Diyet ve bulk kür günlüklerim (süreç,ilaç vb)
hectordoyle, sametcelik54 kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
Masteron ldl kolesterolü düzeltmez, e2 yi bloke etmesi de SERM gibi yani nolvadexe benzer bir etkisi var. Ayrıca boldenonu neden kürün başında değil de 6.haftasında ekledin? Geç açılan bir ilaç zaten. Aldığın kalori fazla ve e2 aktivitesi yüksek. Temiz beslensen de kalori alımın yüksekse yine kilo alırsın. Aldığın protein miktarını söylemişsin, önemli olan karbonhidrat ve yağ makroları. İlaç kullanan birinin yağı yüksek almaması gerektiğini düşünüyorum. Yağı 35-40 gr arasına çek, karbonhidrat olarakta dalgalı karbonhidrat sistemine geç. Ayrıca marka değiştirebiliyorsan değiştir. -
Clenbuterol alternatifi yeni nesil bir ilaç ''mirabegron'' hk.
hectordoyle, metinav kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Mirabegron için obezlerde 50 mg etkili dozu, minimum metabolik oran artışı için 100 mg öneriliyor. 100 mg mirabegron 40 mcg clen başlayabilirsin bence Clene bence ara verilmesi lazım, haftada sadece 2 3 gün kullanıyorsan neyse de uzun süre her gün kullanırsan zaten vücudun alışıyor o doza. Mirabegron da öyle bir şey söz konusu değil. Döngü şeklinde de yapabilirsin -
Clenbuterol alternatifi yeni nesil bir ilaç ''mirabegron'' hk.
hectordoyle, metinav kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Hem beta 2 reseptörü hem de beta 3 reseptörünü hedeflemiş olursun, olur neden olmasın -
3. kür sürecimi başlatmak istiyorum! kür günlüğü hk.
hectordoyle, Jöhtürk kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
Bolde ve testoyu pazartesi cuma şeklinde, npp yi de pazartesi çarşamba cuma şeklinde. Pzt ve cuma 3 ilacı da tek enjektörde vurabilirsin. Kürün hayırlı olsun şimdiden ben de nessie boldenon aldım kullanmaya başlıycam şubatta
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
