Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

hectordoyle

Üye
  • İçerik sayısı

    1.861
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Günler

    15

hectordoyle kullanıcısının paylaşımları

  1. Vücutta androjen var olduğu sürece androjen reseptör yoğunluğu ve sayısı belli bir oranda artmaya devam edecek. Senin değiştirdiğin ilaçlar bolde ve rimo peak noktaya gelmeyene kadar istenilen etkiyi vermediği için daha uzun süre kullanılması gerekiyor. Kan tahlil sonuçların iyiyse, karaciğer böbrek ultrasonu yaptırdıysan ve sorun yoksa; EKG, koroner kalsiyum skoru, troponin, apolipoprotein(B), lipoprotein(A) deĝerlerinde problem yoksa ve kürden verim alıyorsan kürü uzatabilirsin. Senin bahsettiğin vücudun alışması durumu emin ol küre giren insanların yüzde 90 ında olmuyor. Çünkü kullandıkları ilaçlardan ve ilaç dozundan tam verimi alacak kadar disiplinli beslenme ve antrenman sistemini uygulamıyorlar.
  2. o zaman sen ilaç konusunda hiç bizim yaşadığımız şeyleri yaşamıyosun, baya iyi valla 😁
  3. Protein tozu önerisi rica ediyorum bana yardımcı olur musunuz?

    Benim mide ve bağırsaklar pek sevmedi bu protein tozunu, o yüzden çöpe attım zaten 366 gr olandan almıştım.
  4. Sen nasıl yurtdışından ilaç getirebiliyon helal olsun 😁
  5. Protein tozu önerisi rica ediyorum bana yardımcı olur musunuz?

    Yakın zamanda ssn beyaz çikolata ve ahududu aromalı olanı aldım, su ve süt ile karıştırırsan içilir ama tarif vs yapmak için iyi değil. Alıcaksan standart aromalardan devam et, çikolata muz vs
  6. Proviron nedir ? kürlerde ezbere kullanmak doğru mudur?

    Valla ben şahsen provirondan dolayı yaşamadım ve yaşayan da görmedim, sorun yaşayanlar genel kullandıkları anabolizanlar ve belli başlı hormonları kontrol altına alamamaktan kaynaklanıyor
  7. Steroid kullanımının penis boyuna olumlu veya olumsuz etkisi varmıdır ?

    ne yazacağımı şaşırdım kral kusura bakma da ne gibi bir son durum güncellemesi yapabilirim before after mı atayım
  8. Testosteron + proviron kürümün kan sonucu hk.

    Günlük hayat stresi + uzun süre yüksek kalmış e2 kombinasyonu nedeniyle prolaktin artmış.
  9. Proviron nedir ? kürlerde ezbere kullanmak doğru mudur?

    Çoğu durumda gerekmeyebilir çünkü replasman tedavi dozunun üstünde testosteron kullandığın zaman zaten hem serbest testosteronun artıyor hem de SHBG düşüyor. Kan tahlili yapıp duruma göre ekleyebilirsin. Kür sonrası ciddi sertleşme sorununa yol açtığını ilk defa duyuyorum, dayanağı nedir?
  10. Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?

    Valla kral son yazılarına bakacak olursak forumdaki diğer kişiler bile senin ilaç satıcısı olduğunu anlar Reklamını yapacaksan git bir instagram hesabı aç orda yap reklamını
  11. Kolesterol değerlerin naturel birine göre kötü durumda, genetikte olabilir ancak onu düzene sokmadan hiçbir anabolik steroide başlama. Yağ oranın çok yüksek hocam kusura bakma, ya beslenmede hata var ya da yeterince uzun süre diyet yapmıyorsun. Yağ oranı yüksek birinin kürden alacağı verim düşük olur. Yağ oranını %15 lere çekmen gerekiyor. İstediğin supplementi al, hatta buna uyarıcı maddeler clen yohimbine glp-1 tarzı reta vs de dahil, eğer beslenmen düzgün değilse ve beslenmende istikrarlı değilsen istediğin değişim gelmez, bu kadar basit.
  12. Sakal çıksın istediğim için clomid kullanmam doğru olur mu?

    Sakal konusunda yapacağın tek şey zamana bırakmak, hormonlarla oynamanın bir mantığı yok. Clomid kullanacak bir durumda değilsin hormon seviyelerin gayet yerinde.
  13. Clenbuterol alternatifi yeni nesil bir ilaç ''mirabegron'' hk.

    Sodyum potasyum dengesi bozuksa ve beslenmeyi arada sırada da olsa bozuyorsan ilaçtan bağımsız bir şekilde her türlü 'ödem' sorunu yaşarsın zaten ilaçla ne alakası var tam olarak
  14. İlk kan tahlili 5.haftanın ilk enjeksiyonundan sonra verilmelidir, sonrasındaki tahlillerde yine 5-6 haftada bir olmalıdır. İmkanın varsa her 4 haftada 1
  15. Ilk kürümün kür içi kan testlerim hk.

    Boldenonun e2 düşürme etkisi uzun sürdüğü için testosteronu arttır dedim. Eğer beklerim dersen boldenonu da düşürebilirsin
  16. Ilk kürümün kür içi kan testlerim hk.

    SHBG'nin kür içi düşmesi olağan bir durumdur onda bir sorun yok. PSA değerin yüksek çıkmış, doktora bi görün. Eğer bir sorun olacaksa ve ailede prostat vs ile ilgili bir rahatsızlık varsa ona göre ne gerekiyorsa önlem al. Göğüs batması dediğin kürün ilk haftalarında olduysa normaldir çünkü testosteron boldenondan önce etkisini göstermeye başlayan bir ilaç, E2 ve DHT ye dönüşüm boldenon'un E2 yi baskılamasından önce gerçekleşir. Bazı bünyelerde e2 ve prolaktin düşük olsa bile göğüs ucunda kaşıntı, batma vs olabilir. Gelişim konusunda etki görmemen de yine e2 nin dip seviye yapması. İlk kürde only testo kullanın dememizin nedenlerinden biri de bu. Şimdi sen kendi vücudunda testosteronun nasıl çalıştığını bilmeden yanına boldenon eklemişsin ki özellikle vücudunda ne kadar e2 ye dönüşüm vs olacak onu tam olarak bilmiyorsun. Şuan önerebileceğim şey kullandığın testosteronun dozunu arttır, öyle gelişim görmeye başlarsın. Başka ilaçlar da ekleyebilirsin ancak gerek yok. Kolesterol için de kullandığın omega 3 ün dozunu arttır, aç karna 130-140 nabızlı kardiyo; yapamıyorsan idman sonu 30 dk eğimli yürüyüş yap. Değerler düzelmiyorsa eczanede ezetimib etken maddeli ezetrol var onu kullanmaya başlayabilirsin.
  17. Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?

    135 dolara buldum zphc reta ama para olmadığı için alamadım, kullanan bikaç kişihle konuştum memnunlardı.
  18. Clenbuterol alternatifi yeni nesil bir ilaç ''mirabegron'' hk.

    Benim idrar vaktimi gece 2 buçuk 3 civarından sabah 5 buçuk 6 ya çekti. İlaç kullanayım kullanmayayım (buna tren de dahil) Her türlü idrara kalkıyorum zaten diyetteyken
  19. Clenbuterol alternatifi yeni nesil bir ilaç ''mirabegron'' hk.

    Güncel 150 mg kullanıyorum sabah tek seferde alıyorum hepsini, anabolizan olarak şuanlık 500 mg test e var, e2 yi kontrol edip devam ediyorum Kahverengi yağ dokusu fazla olan biriyim bi 15-20 gün daha kullanırım, idrar çıkma konusunda öyle aman aman bir değişiklik yapmıyor. Yohimbine ile kombinlediğim zaman daha iyi oluyor tavsiye ederim
  20. Bulk kür günlüklerim (beslenme, ilaç ve diğer tüm detaylar)

    @Yusufdemir1995 hocam güncel durum nasıl? Kür planınız vs.
  21. Kürümün kan testi sonuçları hk! ilaçlar çalıyor mu?

    E2 belli bir süre yüksek kalırsa prolaktini de devamında arttırabilir. Deca veya tren kullanmadan da olabiliyor bu durum
  22. Diyet ve bulk kür günlüklerim (süreç,ilaç vb)

    Masteron ldl kolesterolü düzeltmez, e2 yi bloke etmesi de SERM gibi yani nolvadexe benzer bir etkisi var. Ayrıca boldenonu neden kürün başında değil de 6.haftasında ekledin? Geç açılan bir ilaç zaten. Aldığın kalori fazla ve e2 aktivitesi yüksek. Temiz beslensen de kalori alımın yüksekse yine kilo alırsın. Aldığın protein miktarını söylemişsin, önemli olan karbonhidrat ve yağ makroları. İlaç kullanan birinin yağı yüksek almaması gerektiğini düşünüyorum. Yağı 35-40 gr arasına çek, karbonhidrat olarakta dalgalı karbonhidrat sistemine geç. Ayrıca marka değiştirebiliyorsan değiştir.
  23. Clenbuterol alternatifi yeni nesil bir ilaç ''mirabegron'' hk.

    Mirabegron için obezlerde 50 mg etkili dozu, minimum metabolik oran artışı için 100 mg öneriliyor. 100 mg mirabegron 40 mcg clen başlayabilirsin bence Clene bence ara verilmesi lazım, haftada sadece 2 3 gün kullanıyorsan neyse de uzun süre her gün kullanırsan zaten vücudun alışıyor o doza. Mirabegron da öyle bir şey söz konusu değil. Döngü şeklinde de yapabilirsin
  24. Clenbuterol alternatifi yeni nesil bir ilaç ''mirabegron'' hk.

    Hem beta 2 reseptörü hem de beta 3 reseptörünü hedeflemiş olursun, olur neden olmasın
  25. 3. kür sürecimi başlatmak istiyorum! kür günlüğü hk.

    Bolde ve testoyu pazartesi cuma şeklinde, npp yi de pazartesi çarşamba cuma şeklinde. Pzt ve cuma 3 ilacı da tek enjektörde vurabilirsin. Kürün hayırlı olsun şimdiden ben de nessie boldenon aldım kullanmaya başlıycam şubatta

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×