Selamlar herkese,
3 senelik natürelliğimi sonlandırdım ve salondaki hocam ile küre girme kararı aldım. Yazın kuru şekilde gezip sonra büyümek istediğimi hocaya belirttim.
KİŞİSEL BİLGİLERİM:
Yaş: 26
Boy: 1.89
Kilo: 78
Yağ: %13
TAVSİYE EDİLEN KÜR İÇERİĞİM:
4-8 hafta testo prop 400 + masteron prop 400 (pzt günleri 0.5 arimidex - 2 günde 1 tamoxifen)
Yaz (cruise) yd olacağım
12-18 hafta test enanthate + primo (primoyu ben istedim daha az yan etki profili olduğu için o boldenon önerdi)
İlk haftalar oldukça ödem sorunu yaşadım hala da devam ediyor, testo prop için pharm-tec ve SP labs kullandım (ödem dolayısıyla değişiyorum) cuma günü zphc 'ye geçeceğim, masteron SP labs (bir sorun yaşatmadı) Küre girmeden kan testi verdim, 5. hafta sonu tekrar vereceğim, güncellemelerimi ve değişim fotoğraflarımı da buradan yayınlamayı planlıyorum. Hocayla bazen mantığım çelişmekte oluyor açıkcası, örneğin daha E2'me bakmadan neden arimidex-tamoxifen kullanıyorum? dediğim oluyor, sen benim dediklerime uy diyor sadece. Markaları da buradan baya bir analiz ettim, kullanıcı yorumlarının hemen hemen hepsini okudum.
SORULARIM:
Primo/bolde konusunda öneriniz nedir?
Ayrıca primo için sağlam marka önerileriniz var mıdır?
Her türlü uyarılarınızı-önerilerinizi-eleştirilerinizi merakla bekliyorum.