Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

Wassat26

Üye
  • İçerik sayısı

    188
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Günler

    2

Wassat26 kullanıcısının paylaşımları

  1. Kan üretmekten ferritin (demir) depon boşalmış, çok kan ürettiğin için HGB HCT RBC değerlerin çok yükselmiş, acil kan bağışı yapman lazım, kan pekmez gibi olmuş. Sakın kürdeyken demir almaya kalkma. Böbrek alarm veriyor bol su içmen lazım. Bolde böbreğe de biner. Kolestrol değerlerinin bozulması beklenen birşey zaten ona yapacak birşey yok. Prolaktin crash olmuş Dostinex'i avuçla mı yiyon. Bu prolaktin değeri iyi değil. E2 de çok düşmüş bolde zaten E2 yi baskılıyor arimidex i niye alıyorsun
  2. Enjeksiyon günlerimi nasıl ayarlamalıyım?

    İğne kapağını sıkıca kapat ışık görmeyen oda sıcaklığında karanlık bir yere koy sıkıntı yaratmaz
  3. Testo E nin kana oturması 5 hafta, boldenin açılması 10 hafta. 4. haftadan ne bekledin. İlaçlar orijinal jilet gibi.
  4. Hocam benim E2 90 olduğunda ereksiyon gitmişti. Only testo küründe 10. haftada olmuştu haftalık 375mg testo enanthate alıyordum. Enjeksiyon günleri yarım (0.5mg) arimidex aldım. Değer 40'lara geldi ve düzeldi.
  5. Tokluk kan şekeri (postprandial 2) son lokmayı yedikten 2 saat sonra ölçülüyor ve 120 nin altında olması gerekiyor. Doktor bunun için bana yemek ye gel tam 2. saate kan ver demişti. Ben ayı gibi bir kahvaltı yapmıştım. Sonuç 110 gelmiş. Tabiki bu tek başına kesinlikle değerlendirilmemelidir. -3 aylık kan şekeri (Hba1c) -Açlık kan şekeri -Açlık insülin 3 aylık kan şekeri hemoglobinlerin 2-3 aylık süreçte ne kadar glikolize olduğu yani şekere bulaştığını saptıyor. (Hemoglobinlerin ömrü yaklaşık 120 günmüş.) Buradan ortalama kan şekeriniz 3 aylık süreçte gün bazında ne olduğunu tahmin edebiliyorlar. Açlık kan şekeri ve açlık insülin değerinden ise HOMA-IR değeri hesaplanıyor. HOMA-IR değeri, 3 aylık kan şekeri değeri ve diğer değerler sonucunda pre-diyabet, diyabet tanısı konabiliyor.
  6. Glifor gibi metformin etken maddeli ilaçlar ve bunun bitkisel hali berberin, berberis vulgaris, AMPK aktivasyonu ile vücuda enerji yok sinyali veriyor ve vücut stabil moda geçiyor. AMPK aktivasyonu demek mTOR deaktivasyonu demek. Bu demek oluyor ki bu ilaçlar kas gelişimini yavaşlatır ve/veya durdurur. Sakın kas yapacam diye bunları kullanma. Vücutçu işi değil bunlar sağlık işi. Açlık kan şekerin düşer, 3 aylık kan şekerin düşer, ama benim kaslar niye dolu dolu durmuyor niye flatım diye düşünür durursun.
  7. Hgh frag (176-191) nedir ? kullanımı nasıl olmalıdır ?

    Reta varken bu kullanılır mı sizce?
  8. Kür dönemi baş ağrısı sorunu yaşıyorum sebebi ne olabilir?

    Acil tam kan baktır (Hemogram) HGB, HCT, RBC değerlerine bak. Tolerans üstüne çıktıysa acil 1 ünite kan ver. Kan koyulaştığı için kalp zorlanmaya başlıyor. Tansiyon yapıyor. Tansiyondan başın ağrıyor olabilir. HCT yüksek gezmek tehlikeli. Bide niye bu kadar yüksek dozaj kullanıyosun verimini alamadan yan etkiler başlamış
  9. Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?

    Benim aldığım da sarı renkte. Haftalık 375mg kullanımda dipten ölçümde total testo 3089 gelmişti test almıştım.
  10. Forumdakileri trollüyor musun yoksa ciddi misin? anapolon - turinabol - anavar - proviron 4 oral steroid başlı başına çıkartılabilir, nasıl bir karaciğer toksisitesi oluşturuyorsun. Testo + tren neyine yetmedi
  11. Testosuz sakın oral kullanma. Testo yoksa reta iş yapar.
  12. En iyi yağ yakıcı peptid grupları hangileri?

    Ben only testo küründeyim 16. haftaya geldiğimde beklediğim etkiyi alamadım yağ yakarım zannettim. 16. haftadan sonra retatritude ekledim. Şu anda haftalık 250mg testo enanthate + 1 mg retatritude ile gidiyorum. ZPHC marka
  13. Testosteron+boldenon kür içi kan testlerim hk.

    Ya ben de bolde gireceğim ama hgb olmuş 18 hct olmuş 52, hemen 1 ünite kan verdim. Haftalık 250mg only testo ile bu kadar yükseliyorsa ben bolde girsem her ay kan vermem gerekecek heralde, bu olayı bolde giren arkadaşlar nasıl yönetiyor acaba? 16 hafta bolde girsem 4 ünite kan vermem lazım gibi...
  14. Peak x pharma kullanan bilen eden var mı ?

    Ben only testo girdim. 20. haftadayım. arkadaşlarım testo + bolde girdiler onlar 16. haftada boldeden çıktılar only testo cruise devam ediyorlar. tekrar bolde veya npp girmeyi düşünüyorlar. Biz şişeleri testo 1500 bolde 1500 olarak aldık ilaçlar 250mg/ml 10ml şişe. ama biz alalı 5 6 ay geçmiştir.
  15. Peak x pharma kullanan bilen eden var mı ?

    Biz 3 arkadaş testo e ve bolde girdik gayet güzel çalıştı.
  16. Acaba başlangıç değerlerin de böyle miydi? Küre girmeden önce baktırmış mıydın?
  17. Testo+masteron+oxandrolone definasyon kürümün planlaması hk.

    Oxandrolone kolestrol değerlerini mahvediyor. Onun yerine retatritude koymanı öneririm. Haftalık 1mg yeter. @sekmet Benim günlük 30mg oxa kullanımı sonrası kolestrol değerlerim: HDL: 14 LDL: 203 Total Kolesterol: 220 Trigliserid 99 Zaten ozempic (Semaglutid) düşünüyormuşsun, ozempic zayıf kalır. Sadece GLP-1 agonisti var. Reta ile en güçlüsünü kullanmış olacaksın: Semaglutid (Ozempic) GLP-1 (Zayıf) Tirzepatid (Maunjaro) GLP1 + GIB (Orta) Retatritude GLP1 + GIB + Glukagon (Güçlü)
  18. Kür dönemi kan testi sonuçlarım hk. (lh ve fsh seviyelerine dikkat)

    Kızılay bu değerdeki kanı almaz hgb bakıyorlar 17.5-18 gelirse almıyorlar. Özel hastaneye dahiliyeye gidip filebotomi kan eksiltme yaptırman lazım. 1 ünite alıp imha ediyorlar. Benim şahsi görüşüm, vitamin mineral depoları boşalmış, lipid profil komple bozulmuş (kolestrol), kan çok koyulaşmış vs vs.. Bir pct ve dinlenme vakti gelmiş. LH FSH tarafı çok ilginç, mg değerleri önemli değil dışardan iğneyi vurduğun an fsh lh sıfıra doğru gider senin nasıl açık anlamadım
  19. Kür dönemi kan testi sonuçlarım hk. (lh ve fsh seviyelerine dikkat)

    Kürdeyken lh fsh nasıl açık kalmış? Kan üretmekten ferritin depon ve B12 boşalmış (demir) ve hgb ve hct değerlerin tehlikeli seviyelere gelmiş kan bağışı yapman lazım. Kür bitince B12 ve ferritini yeniden doldurman lazım. Kürde sakın doldurma hgb ve hct çok saçma yerlere gider. Kolestrol değerlerin çok kötü. Güzel bir temizlik zamanı gelmiş.
  20. Ilk kürüme gireceğim! hedef yağ yakımı! bana yardımcı olur musunuz?

    zone2 yani yağ yakım alanı nabız olarak 115-130bpm aralığına denk gelir burada amaç maksimum yağ yakımı. Her gün 30-45dk bu nabızda yürürsen mesela ben 8 eğim 4.5 hızda 45dk incline yürüyorum, bu kalori açığı ile yağ yakman kaçınılmaz olur. zone3'te yani kabaca 130bpm üzerinde yağdan çok glikojen depolarını boşaltırsın ve kas kaybettim zannedersin çünkü oldukça incelirsin. Amaç maksimum yağ yakımı minimum glikojen kullanımı ise zone2 devamke
  21. Ilk kürüme gireceğim! hedef yağ yakımı! bana yardımcı olur musunuz?

    Bence değerlerin harika, güzel bir diet (kalori açığı) + güçlü bir zone2 kardio ile (nabız 125 civarı) çok sağlam sonuçlar alırsın. Yüksek protein ve direnç egzersizi var zaten kas kaybın zor...
  22. Ilk kürüme gireceğim! hedef yağ yakımı! bana yardımcı olur musunuz?

    Benim tavsiyem yağ yakımı için anabolik kullanma çünkü anabolikler yağ yakmıyor. İlk önce şeker değerlerine baktır (Açlık kan şekeri, 3 aylık kan şekeri, açlık insülin) + tiroid değerlerine baktır (Serbest T3 + Serbest T4 + TSH) ve diğer genel değerlerin isteğe bağlı. Bunlarda sorun yok ise kendi vücut kitle indeksine bazal metabolizma hızına göre günlük bir kalori açığı belirle ve 10-12 hafta bu kalori açığını koruyabilirsen hatlarının geldiğini göreceksin.
  23. Quantum pharma hk.

    İlaç vücuttayken CRP ve Sedimentasyon baktır, ilaç steril olmayabilir veya içeriğindeki yağa veya solvente alerjin olabilir
  24. 1 birim vurmak yerine 2 birim vurursan aynı hesaba gelir (%40'tan %80)
  25. Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

    kas kaybı o kadar kolay birşey değil hele ki günde 100 gram protein alıyorsan. 4 günde mümkün değil etinin kopması lazım Önerilenler: -Direnç egzersizi -Yüksek protein tüketimi

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×