-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
188 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
2
Wassat26 kullanıcısının paylaşımları
-
Kürümün 5. hafta kan testi sonuçlarına bakıldığında referans dışı değerler var! ne yapmamı önerirsiniz?
Wassat26, alphaa kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Kan üretmekten ferritin (demir) depon boşalmış, çok kan ürettiğin için HGB HCT RBC değerlerin çok yükselmiş, acil kan bağışı yapman lazım, kan pekmez gibi olmuş. Sakın kürdeyken demir almaya kalkma. Böbrek alarm veriyor bol su içmen lazım. Bolde böbreğe de biner. Kolestrol değerlerinin bozulması beklenen birşey zaten ona yapacak birşey yok. Prolaktin crash olmuş Dostinex'i avuçla mı yiyon. Bu prolaktin değeri iyi değil. E2 de çok düşmüş bolde zaten E2 yi baskılıyor arimidex i niye alıyorsun -
Enjeksiyon günlerimi nasıl ayarlamalıyım?
Wassat26, semh34 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
İğne kapağını sıkıca kapat ışık görmeyen oda sıcaklığında karanlık bir yere koy sıkıntı yaratmaz -
Kürümün 4. haftası dolmasına rağmen bir gelişim göremedim! beklentiye girmek için henüz erken mi?
Wassat26, vevos kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Testo E nin kana oturması 5 hafta, boldenin açılması 10 hafta. 4. haftadan ne bekledin. İlaçlar orijinal jilet gibi. -
Yaklaşık 3 aydır ereksiyon sorunu ve cinsel dürtü kaybı yaşıyorum! ne yapmamı önerirsiniz?
Wassat26, h4runx kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Hocam benim E2 90 olduğunda ereksiyon gitmişti. Only testo küründe 10. haftada olmuştu haftalık 375mg testo enanthate alıyordum. Enjeksiyon günleri yarım (0.5mg) arimidex aldım. Değer 40'lara geldi ve düzeldi. -
Insülin direncim olabilir! bunun için metformin veya insülin kullanmalı mıyım?
Wassat26, Samedbumstead kullanıcısının konusunu cevapladı: İnsülin Hormonu
Tokluk kan şekeri (postprandial 2) son lokmayı yedikten 2 saat sonra ölçülüyor ve 120 nin altında olması gerekiyor. Doktor bunun için bana yemek ye gel tam 2. saate kan ver demişti. Ben ayı gibi bir kahvaltı yapmıştım. Sonuç 110 gelmiş. Tabiki bu tek başına kesinlikle değerlendirilmemelidir. -3 aylık kan şekeri (Hba1c) -Açlık kan şekeri -Açlık insülin 3 aylık kan şekeri hemoglobinlerin 2-3 aylık süreçte ne kadar glikolize olduğu yani şekere bulaştığını saptıyor. (Hemoglobinlerin ömrü yaklaşık 120 günmüş.) Buradan ortalama kan şekeriniz 3 aylık süreçte gün bazında ne olduğunu tahmin edebiliyorlar. Açlık kan şekeri ve açlık insülin değerinden ise HOMA-IR değeri hesaplanıyor. HOMA-IR değeri, 3 aylık kan şekeri değeri ve diğer değerler sonucunda pre-diyabet, diyabet tanısı konabiliyor.- 11 yanıt
-
- 1
-
-
- i̇nsülin direnci
- i̇nsülin
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Insülin direncim olabilir! bunun için metformin veya insülin kullanmalı mıyım?
Wassat26, Samedbumstead kullanıcısının konusunu cevapladı: İnsülin Hormonu
Glifor gibi metformin etken maddeli ilaçlar ve bunun bitkisel hali berberin, berberis vulgaris, AMPK aktivasyonu ile vücuda enerji yok sinyali veriyor ve vücut stabil moda geçiyor. AMPK aktivasyonu demek mTOR deaktivasyonu demek. Bu demek oluyor ki bu ilaçlar kas gelişimini yavaşlatır ve/veya durdurur. Sakın kas yapacam diye bunları kullanma. Vücutçu işi değil bunlar sağlık işi. Açlık kan şekerin düşer, 3 aylık kan şekerin düşer, ama benim kaslar niye dolu dolu durmuyor niye flatım diye düşünür durursun.- 11 yanıt
-
- 2
-
-
-
- i̇nsülin direnci
- i̇nsülin
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Hgh frag (176-191) nedir ? kullanımı nasıl olmalıdır ?
Wassat26, roidmax kullanıcısının konusunu cevapladı: HGH FRAGMENT
Reta varken bu kullanılır mı sizce? -
Kür dönemi baş ağrısı sorunu yaşıyorum sebebi ne olabilir?
Wassat26, egemus07 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Acil tam kan baktır (Hemogram) HGB, HCT, RBC değerlerine bak. Tolerans üstüne çıktıysa acil 1 ünite kan ver. Kan koyulaştığı için kalp zorlanmaya başlıyor. Tansiyon yapıyor. Tansiyondan başın ağrıyor olabilir. HCT yüksek gezmek tehlikeli. Bide niye bu kadar yüksek dozaj kullanıyosun verimini alamadan yan etkiler başlamış -
Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?
Wassat26, Tren Sevicisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Benim aldığım da sarı renkte. Haftalık 375mg kullanımda dipten ölçümde total testo 3089 gelmişti test almıştım. -
105 kg'dan 90 kiloya inerken üzerine kas inşa edebileceğim detaylı definasyon kürüm hk.
Wassat26, Lifter31 kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
Forumdakileri trollüyor musun yoksa ciddi misin? anapolon - turinabol - anavar - proviron 4 oral steroid başlı başına çıkartılabilir, nasıl bir karaciğer toksisitesi oluşturuyorsun. Testo + tren neyine yetmedi -
%18 yağ oranından %11 yağ oranına düşmeyi planladığım definasyon kürüm hk.
Wassat26, konseptbelgesel kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
Testosuz sakın oral kullanma. Testo yoksa reta iş yapar. -
En iyi yağ yakıcı peptid grupları hangileri?
Wassat26, ultrakubi kullanıcısının konusunu cevapladı: Peptid kürleri / Genel
Ben only testo küründeyim 16. haftaya geldiğimde beklediğim etkiyi alamadım yağ yakarım zannettim. 16. haftadan sonra retatritude ekledim. Şu anda haftalık 250mg testo enanthate + 1 mg retatritude ile gidiyorum. ZPHC marka -
Testosteron+boldenon kür içi kan testlerim hk.
Wassat26, xdescri kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Ya ben de bolde gireceğim ama hgb olmuş 18 hct olmuş 52, hemen 1 ünite kan verdim. Haftalık 250mg only testo ile bu kadar yükseliyorsa ben bolde girsem her ay kan vermem gerekecek heralde, bu olayı bolde giren arkadaşlar nasıl yönetiyor acaba? 16 hafta bolde girsem 4 ünite kan vermem lazım gibi... -
Peak x pharma kullanan bilen eden var mı ?
Wassat26, lome kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Ben only testo girdim. 20. haftadayım. arkadaşlarım testo + bolde girdiler onlar 16. haftada boldeden çıktılar only testo cruise devam ediyorlar. tekrar bolde veya npp girmeyi düşünüyorlar. Biz şişeleri testo 1500 bolde 1500 olarak aldık ilaçlar 250mg/ml 10ml şişe. ama biz alalı 5 6 ay geçmiştir.- 32 yanıt
-
- peakx
- peakx pharma
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Peak x pharma kullanan bilen eden var mı ?
Wassat26, lome kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Biz 3 arkadaş testo e ve bolde girdik gayet güzel çalıştı.- 32 yanıt
-
- peakx
- peakx pharma
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Pct yapmama rağmen 2 yıldır libido ve sertleşme sorunu yaşıyorum! ne yapmalıyım?
Wassat26, donk kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Acaba başlangıç değerlerin de böyle miydi? Küre girmeden önce baktırmış mıydın? -
Testo+masteron+oxandrolone definasyon kürümün planlaması hk.
Wassat26, sekmet kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
Oxandrolone kolestrol değerlerini mahvediyor. Onun yerine retatritude koymanı öneririm. Haftalık 1mg yeter. @sekmet Benim günlük 30mg oxa kullanımı sonrası kolestrol değerlerim: HDL: 14 LDL: 203 Total Kolesterol: 220 Trigliserid 99 Zaten ozempic (Semaglutid) düşünüyormuşsun, ozempic zayıf kalır. Sadece GLP-1 agonisti var. Reta ile en güçlüsünü kullanmış olacaksın: Semaglutid (Ozempic) GLP-1 (Zayıf) Tirzepatid (Maunjaro) GLP1 + GIB (Orta) Retatritude GLP1 + GIB + Glukagon (Güçlü) -
Kür dönemi kan testi sonuçlarım hk. (lh ve fsh seviyelerine dikkat)
Wassat26, alpxieg kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Kızılay bu değerdeki kanı almaz hgb bakıyorlar 17.5-18 gelirse almıyorlar. Özel hastaneye dahiliyeye gidip filebotomi kan eksiltme yaptırman lazım. 1 ünite alıp imha ediyorlar. Benim şahsi görüşüm, vitamin mineral depoları boşalmış, lipid profil komple bozulmuş (kolestrol), kan çok koyulaşmış vs vs.. Bir pct ve dinlenme vakti gelmiş. LH FSH tarafı çok ilginç, mg değerleri önemli değil dışardan iğneyi vurduğun an fsh lh sıfıra doğru gider senin nasıl açık anlamadım -
Kür dönemi kan testi sonuçlarım hk. (lh ve fsh seviyelerine dikkat)
Wassat26, alpxieg kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Kürdeyken lh fsh nasıl açık kalmış? Kan üretmekten ferritin depon ve B12 boşalmış (demir) ve hgb ve hct değerlerin tehlikeli seviyelere gelmiş kan bağışı yapman lazım. Kür bitince B12 ve ferritini yeniden doldurman lazım. Kürde sakın doldurma hgb ve hct çok saçma yerlere gider. Kolestrol değerlerin çok kötü. Güzel bir temizlik zamanı gelmiş. -
Ilk kürüme gireceğim! hedef yağ yakımı! bana yardımcı olur musunuz?
Wassat26, Ertouznuer225 kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
zone2 yani yağ yakım alanı nabız olarak 115-130bpm aralığına denk gelir burada amaç maksimum yağ yakımı. Her gün 30-45dk bu nabızda yürürsen mesela ben 8 eğim 4.5 hızda 45dk incline yürüyorum, bu kalori açığı ile yağ yakman kaçınılmaz olur. zone3'te yani kabaca 130bpm üzerinde yağdan çok glikojen depolarını boşaltırsın ve kas kaybettim zannedersin çünkü oldukça incelirsin. Amaç maksimum yağ yakımı minimum glikojen kullanımı ise zone2 devamke -
Ilk kürüme gireceğim! hedef yağ yakımı! bana yardımcı olur musunuz?
Wassat26, Ertouznuer225 kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
Bence değerlerin harika, güzel bir diet (kalori açığı) + güçlü bir zone2 kardio ile (nabız 125 civarı) çok sağlam sonuçlar alırsın. Yüksek protein ve direnç egzersizi var zaten kas kaybın zor... -
Ilk kürüme gireceğim! hedef yağ yakımı! bana yardımcı olur musunuz?
Wassat26, Ertouznuer225 kullanıcısının konusunu cevapladı: Definasyon Kürleri
Benim tavsiyem yağ yakımı için anabolik kullanma çünkü anabolikler yağ yakmıyor. İlk önce şeker değerlerine baktır (Açlık kan şekeri, 3 aylık kan şekeri, açlık insülin) + tiroid değerlerine baktır (Serbest T3 + Serbest T4 + TSH) ve diğer genel değerlerin isteğe bağlı. Bunlarda sorun yok ise kendi vücut kitle indeksine bazal metabolizma hızına göre günlük bir kalori açığı belirle ve 10-12 hafta bu kalori açığını koruyabilirsen hatlarının geldiğini göreceksin. -
İlaç vücuttayken CRP ve Sedimentasyon baktır, ilaç steril olmayabilir veya içeriğindeki yağa veya solvente alerjin olabilir
- 10 yanıt
-
- quantum pharma
- quantum
- (ekstra 3 etiket daha mevcut)
-
Içeriğinin %50 oranda dolu olduğunu düşündüğüm ilacın %80 doluluğa getirilebilmesi hk.
Wassat26, KnossosR kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
1 birim vurmak yerine 2 birim vurursan aynı hesaba gelir (%40'tan %80) -
Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.
Wassat26, SEVVAL kullanıcısının konusunu cevapladı: RETATRUTIDE
kas kaybı o kadar kolay birşey değil hele ki günde 100 gram protein alıyorsan. 4 günde mümkün değil etinin kopması lazım Önerilenler: -Direnç egzersizi -Yüksek protein tüketimi
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
