-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
Genel Araştırma
'oxandrolone' etiketi için arama sonuçları.
Araştırmada 60 sonuç bulundu
-
Clean bulk sürecime dair. sarms + tablet gruplar hk.
MRBİG. bir konuya içerik ekledi : Sarm Kürleri / Genel
Herkese merhabalar, Kendimden bahsedecek olursam 4 yıldır spor geçmişim var 25 yaşındayım 26 ya doğru gidiyorum. 177 boyda 81 kilo civarında %13-14 yağ oranındayım, Antrenman yapmasını, beslenmesini, progressive overload vs. bilgi sahibiyim. Peptidler olsun,sarmslar,steroidler hepsini araştırıyorum bilgi sahibi olup kendimi geliştiriyorum. Cahil cüvela bir adam değilim ben 1 ay 10 mg turinabol ya da ox kullanıp kendimi bir sonraki seviyeye taşımak istiyorum. Yaşam kalitem etkilenmeden, hayatım etkilenmeden düşük oz oral steroid kullanmak istiyorum. Peptidlerin hammaddesi pahalı sarms deseniz içlerinde ne oldukları belli değil ve yeniler. Steroidler en azından ne oldukları belli yan etkileri belli vs. Burada deneyimli olan, bu işlerin kurdu olmuş yalamış yutmuş değerli sporcu kardeşlerim ve abilerimden desteğinizi rica ediyorum. Bu konuda kararım net kullanmayı düşünüyorum ve şunu şunu yapsan daha iyi olur dediğiniz ya da böyle değil ama şöyle bir yol izlesen daha iyi olur dediğiniz tavsiyeleriniz varsa can kulağı ile dinlemeye hazırım. Küçümseme ya da alay etme olmadan yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Şuan da definasyon dönemindeyim daha definasyonum bitmedi muhtemelen eylül-ekim gibi bulka gireceğim clean ilerlemek istiyorum clean bulk için bu ikisinden birisini kullanmak istiyorum dediğim gibi. Her ne kadar bilgi konusunda kendimi geliştirsem de bir yerlerden eksik olduğumu hissediyorum buradan sizlerden aldığım her bilgi benim için çok değerlidir. Şimdiden vereceğiniz her bilgi için teşekkür ederim.- 35 yanıt
-
- clean bulk
- turinabol
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Aşırı kilo aldığım ve yüksek yağ oranlarında olduğum bu süreçte rad140+oxandrolone kürüne girmek mantıklı mı?
oldbutgold bir konuya içerik ekledi : RAD 140
Merhabalar öncelikle herkese, Aktif olarak 1.5 yıl spor yapmıştım ve maalesef bazı sebeplerden dolayı bırakmak zorunda kalmıştım şuan aşırı kilo aldım 110kg ve %30 yağ oranlarındayım elimde bulunan rad140 ve oxandrolone’ u beraber kullanmayı düşünüyorum hem bu kombinasyonu önerip önermediğinizi sormak hem de kullanırken ve ayrıyeten pct sürecinde neler kullanabilirim onu danışmak istedim. Salonumdakiler bunları kullanırken arimidex ve nac600 yeterli olacak dedi sizin de görüşlerinizi ve düşüncelerinizi rica ediyorum.- 5 yanıt
-
- rad140
- oxandrolone
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Arkadaşlar merhaba, nasılsınız? Humax kullandım fakat maalesef istediğim sonucu alamadım. HANGİSİNİ TERCİH ETMELİYİM? Nouveaux Anavar Pharmacom Anavar Meditech Anavar Humax Anavar Zphc Anavar ÜRÜN GÖRSELLERİ:
-
Günde 2 saat antrenman+pt desteği almama rağmen kilo veremedim! definasyon kürü yapmaya karar verdim!
aliyigityildirim bir konuya içerik ekledi : Definasyon Kürleri
Değerli üstatlar merhabalar, Aranıza yeni katıldım, 5 aydır fitness yapıyorum. Haftanın 4 günü salondayım, hafif bir kol ve omuz gelişimi oldu ama ilerleme durdu, asla göbek ve bel bölgemden kilo veremedim, vücudum yapım gitmiyor, 2 saate yakın antrenman yapıyorum, 3 ay pt ile çalıştım. Protein tozu, creatine ve tribulus kullandım. Pazartesi günü clenbutterol, oxandrolone, stanozolol kullanmaya başlayacağım, kapsül olarak 20 mg destek olarak milk thistle kullanacağım. 8 haftada beş bölgemiz incelemek ve yağlardan kurtulmayı hedefliyorum, sonrasında turkesteron, Beta Ecdysterone, gibi takviyelerle desteklemeyi düşünüyorum. KİŞİSEL BİLGİLERİM: Yaşım: 37 Kilo: 94 Boy: 1,74 GÜNCEL FORM: Değerli görüşleriniz benim için çok kıymetli, tavsiyelerinizi bekliyorum.🙏- 30 yanıt
-
- clenbutterol
- stanozolol
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Oxandrolone almak istiyorum hangi markayı tercih etmeliyim?
bora alıcı bir konuya içerik ekledi : Marka Analizleri
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Oxandrolone almak istiyorum marka önerisi verir misiniz? -
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Haftaya anavar başlangıcı yapacağım 7 hafta sürecek. KULLANIM PLANLAMASI: 10. Hafta 20 mg 11,12 hafta 30 mg 13,14 hafta 40 mg 15,16 hafta 50 mg SORULARIM: Sizce yaptığım bu planlama uygun mu? Farklı önerileriniz olur mu? Tüm öneri, fikir ve düşünceleriniz için şimdiden teşekkürler.
-
Selamlar iyi akşamlar herkese, Aktif olarak kürdeyim. Son 2 haftadır yalnızca 250 test alıyorum. Oxandrolone ekleme gibi bir planım var. KÜR İÇERİĞİM: (8 haftadır) Testosteron 200mg Masteron 240mg 1 ay daha iyice deri altını temizledikten sonra humax pharma oxandrolone düşünüyorum. Satıcı 55$ fiyat verdi. Kullanan ve verim alan var mı? Açıkçası şüpheleniyorum danabol koyuyorlar içine diye. Kullananların yorumlarını rica ediyorum.
- 34 yanıt
-
- humax pharma
- oxandrolone
- (ekstra 1 etiket daha mevcut)
-
1.83 boyunda - 102 kg olan birisi için oxandrolone dozu ne olmalı?
Sparta34 bir konuya içerik ekledi : Ürün kullanımı
Selamın aleyküm herkese. Anavarı bugüne kadar nadir kullandım ve 50 mg üstüne çıkmadım. Bazı araştırmalarım sonucu 70 mglara çıkıldığını gördüm. KİŞİSEL BİLGİLERİM: BOY: 183 KG : 102 YAĞ : %10 SORULARIM: Mevcut kütleme göre sizce 50MG yeterli olur mu? 70MG de çok farklı bi görüntü oluşur mu 50ye göre? Tavsiyeniz nedir acaba? Tüm yorum ve öneriler için şimdiden teşekkürler.- 11 yanıt
-
- ox
- oxandrolone
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Testo anavar kürüne başladım! nelere dikkat etmeliyim?
Mralone1838 bir konuya içerik ekledi : Steroid Kürleri / Genel
Merhaba arkadaşlar, selamlar. KÜR İÇERİĞİM: Testo Enanthate Oxandrolone Kullanıyorum zaten doğal olarak çok ciddi form yakalamıştım yağ oranı olsun görüntü olsun şimdi küre girerek deneyeceğim. Profesyonel dövüşçüyüm bana bu süreçte neler önerirsiniz?- 10 yanıt
-
- testo
- oxandrolone
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kürümde anavar (only anavar) kullanmanın bana artıları ve eksileri neler olabilir?
TheExecutioner bir konuya içerik ekledi : Steroid / Genel
Merhaba arkadaşlar, selamlar. son yaptığım pct üzerinden yaklaşık 8 ay civarı geçti. Kür sürem kadar bekleme yaptım fakat hata olarak bu süreçte sporu bıraktım. Herhangi bir destekleyici olmadan spor yapmak artık bana keyif vermiyor açıkcası ondan bıraktım 8 ay boyunca. Tekrar başlamayı düşünüyorum fakat sadece anavar kullanmanın bana artıları ve eksileri neler olacaktır. Enjeksiyon olmadan testosteron olmadan ben de bazı şeylerin olmayacağının farkındayım ama en azından ufak etki görsem bile benim için kafi. Bilgileriniz için şimdiden teşekkür ederim. 👍🏻 -
Definasyon kürü planlaması yaptım! eksik veya yanlışlarımı düzeltir misiniz?
enes.dinnc bir konuya içerik ekledi : Definasyon Kürleri
Merhaba hocalarım tecrübeli abilerim, Öncelikle okuduğum bilgilere göre yüksek yağ oranlarında insülin işlevsiz kalıyormuş tavsiye edilen yağ oranı %20 nin altı benimki 25-28 civarı spor alt yapım var artık daha fazla diyet yapamıyorum sıkıldım bu işten o yüzden defin kürüne giriyorum sizce ne yapmalıyım? KÜR PLANLAMAM: testo prop masteron oxandrolone Tüm cevaplar için teşekkürler.- 8 yanıt
-
- masteron
- testosteron
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Ilk kürüme gireceğim fakat pek deneyimli değilim! bana yardımcı olur musunuz?
AhmetDeringoz bir konuya içerik ekledi : Steroid Kürleri / Genel
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Ahmet ben aranıza yeni katıldım. Spor bilgim var fakat kür, hormonlar konusunda pek deneyimli değilim. Bir çok konu okudum, araştırdım fakat hala '' KÜR NASIL YAPILMALIDIR? '' cevabını bulamadım. Bana yardımcı olur musunuz? SORULARIM: Küre girmeden hangi testleri yaptırmalıyım? Kişisel vücut gelişimim kaç sene veya yaşıma kadar gitmeli? Hangi ilaçlardan ilk aşamada uzak durmalıyım? KAFAMDA OLAN KÜR PLANLAMASI: Methyl testosteron Oxandrolone Dianabol Tüm sabır, cevap ve önerileriniz için teşekkürler. -
Oxandrolone kullanımı sonrası üretim dengem kapanmış ne yapamlıyım?
Vedatist29 bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? 2 haftadır oxandrolone kullanıyordum resimdeki ürünü kan tahlili yaptım sonuçlar kötü çıktı. Bu ürünü kullanmaya devam mı etmeliyim ? yoksa ürünü bırakıp pct mi yapmalıyım ? Pct için yardımcı olursanız çok sevinirim. TEST SONUÇLARIM: -
Definasyon kürü yapacağım winstrol+clenbuterol+oxandrolone olarak bana yardımcı olur musunuz?
Hakansteo bir konuya içerik ekledi : Definasyon Kürleri
Selam arkadaşlar, nasılsınız? Kişisel bilgilerim: Kilo 93-94 Yağ oranı %15-16 civarı Kür detaylarım: swiss pharma Günde 30mg winstrol Spordan önce 1 tablet clenbuterol (ilerleyen günlerde artabilir etkiye göre) Günde 30mg oxandrolon Definasyon kürü yapacağım. Bilgisi olan veya yorumu olan varsa bilmek isterim. Tüm cevaplar için teşekkürler.- 4 yanıt
-
- definasyon
- wisntrol
-
(ekstra 3 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
mk-677 Oxandrolone kullanıyorum onun yanında mk-677 eklemek mantıklı mı?
Gokkannn bir konuya içerik ekledi : MK-677
Herkese merhabalar, abilerim hocaların ve kardeşlerim. Öncelikle foruma yeni üye oldum hepinize teker teker çok teşekkür ederim, merak ettiğim ve bilmediğim konuları sık sık buradan cevapladım. Asıl soruma gelecek olursam; ben şuan Oxandrolone kullanıyorum ve yanına çok zararlı olmadan mk-677 eklemeyi düşünüyorum. Asıl amacım ise sağlıklı bir şekilde kas kütlemi arttırarak aynı zamanda çok yağlanmayarak kilo almak. SORULARIM: Sizce mantıklı mıdır? Ve nereden temin edebilirim? Bazı e ticaret sitelerinde satılanlar gördüm (grimlabs vb) sizce güvenli midir, alınır mı? Yanıtlarınız için şimdiden teşekkür ederim. -
16 yaşında birisi için tek başına oksandrol kullanımı kas geliştirmek için yeterli olur mu?
oceanvucut bir konuya içerik ekledi : Steroid / Genel
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? SORULARIM: Oxandrol kas kütlesi eklemek için iyi midir oral olarak zararları kullanan var mı? Ne kadar güç artışı oluyor? Tüm cevaplar için teşekkürler.- 2 yanıt
-
- oksandrolon
- ox
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Oxandrolone max kullanım süresi nedir ? Bütün analiz değerlerinin normal olduğu kabul edilirse tabii. Tüm cevaplar için teşekkürler.
-
Anavar + clenbuterol kullanırken hangi yan vitaminleri veya mct ürünlerini tercih etmeliyim?
crizbi01 bir konuya içerik ekledi : Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Merhabalar, Buddha pharma: Clen OX Anavar Aldım. Hafif şekilde kilo vermeme yardımcı olmasını bekliyorum. Ürünleri düşük MG de kullanacağım. Boy 170 Kilo 104'dü ve 99 Kilolara 1 ayda diyet antrenman ile düştüm. Kan şekerini ayarladım. Herhangi bir şey kullanmadım bu süreç içerisinde ortalama 2700-2800 Kalori alarak 5 kilo verdim. Şimdi ise Ox ve clenin yanına: B12 C Vitamini Magnezyum Çinko Yazdırdım. Başka almam gereken bir şey var mı? Testoyu baskıladığı için genelde 3 hafta ve sonrasında 2 Hafta On 2 Hafta OF olarak kullanmayı düşünüyorum. Bu şekilde karaciğer e baskınında ciddi anlamda azaldığı araştırmalar var. Ve bu süreç içerisinde yada sonunda sizce PCT gerekebilir mi? Kan değerlerine göre tabiki. Cevap veren herkese teşekkür ederim. Testosterona kullanmayacağım en azından şimdilik.- 8 yanıt
-
- clen
- clenbuterol
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Oxandrolone eczanede satılıyor mu reçetesiz alınır mı?
vlad444 bir konuya içerik ekledi : Steroid / Genel
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Oxandrolone eczanede satılıyor mu reçetesiz alınır mı birde fiyatı ne kadar ? Tüm cevaplar için, teşekkürler. -
Mk677'nın yanına rad140 mı oxandrolone mu eklemeliyim?
Alexturnedme bir konuya içerik ekledi : Sarm Kürleri / Genel
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Bulk kürü yapacağım mk 677'nın yanına... Sizce: Rad140 Oxandrolone Bu iki üründen hangisini eklemeliyim? Tüm cevaplar için teşekkürler. -
herkese selamlar benim sorum şu bütçem hazır sayılır kürüm testosterone+boldenone olucak ancak yanına büyük ihtimalle oxandrolone ekleyeceğim. maliyetleri hemen hemn aynı ama bütçem ikisine birden yetecek durumda değil. 176 84kg yum bulk yapacağım kür boyunca biraz da yağlıyım. sizin tercihiniz ne olurdu? bana ne önerirsiniz? testo bolde rimo mu testo bolde ox mu?
- 9 yanıt
-
- ox
- oxandrolone
- (ekstra 4 etiket daha mevcut)
-
Testosteron yanında hangi kickstart ürünü kullanılmalı?
celil009 bir konuya içerik ekledi : Steroid / Genel
Öncelikle forumda gerekli tüm araştırmaları yaptım ama emin olamadım, 16haftaık kür planladım, full testo enant. gidicem, yanına kick start veya hızlı sonuç alabileceğim bir steroid ihtiyacım var, normalde prima düşünüyordum ama işlevsiz kalabilir diyen çok olmuş, bolde geç açılır diyende çok, tren ve deca kullanmak istemiyorum, oxandrolone kullanmıştım ama emin olamadım, siz değerli hocalarımdan hızlı start için bir öneri istiyorum,kendime gelicek olursam normal 1.74 25yaşında genetiği iyi biriyim, değerlerim gayet iyi, övünmek gibi olmasın ama çok ameliyat gecirip bir çok sene aylar boyunca yuruyemedim, o yüzden psikolojik olarak beni yıpratabilecek bir ilaç olduğunu pek sanmıyorum. Tavsiyenizi bekliyorum değerli arkadaşlar ve hocalarım- 14 yanıt
-
- testesteron
- peptit
-
(ekstra 4 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Testo + ox kürü yapacağım nelere dikkat etmeliyim?
ed4wert4 bir konuya içerik ekledi : Steroid Kürleri / Genel
Merhabalar arkadaşlar, nasılsınız? Bireysel özellikler: 2 yıldır vücut geliştirme 21 yaşındayım 1.80 cm boyundayım 69 kiloyum Özellikle son 1 yıldır kasıtlı olarak vücut ağırlığımı düşürdüm 1 sene önce yaklaşık 75-80 kilo arasındaydım bunu yaparken tabi ki kaldırdığım ağırlıklar da düştü fakat çakılmadı yalnızca 1-2 kademe düştü, vücudu ne kadar büyümeye aç bırakırsan bulktan o kadar çok verim alınacağını daha önce tecrübe etmiş biriyim ve ilk kürüme geçtiğimiz pazartesi itibariyle başladım dostlar. 15.07.2024 Kür içeriğim; 10 hafta haftalık: 250mg testosterone enanthate (Pazartesi-Cuma şeklinde 0.5ml yani 125mg-125mg vurum) İlk 6 hafta only testo gideceğim kürün son 4 haftası günde 30mg Oxandrolone ekleyeceğim bunu yapmamın sebebi Testosteronendan en çok verim alacağım haftaları Oxandrolone ile şenlendirmek, PCT dönemi için ise clenbuterol temin ettim kas kaybını azaltmak için. Ne düşünüyorsunuz bu kür hakkında değerli yorumlarınızı okumak isterim.- 8 yanıt
-
- ilk kür
- testosteron
- (ekstra 3 etiket daha mevcut)
-
Oxandrolone ya da dianabol kandan çıkış süresi nedir?
nickarmada bir konuya içerik ekledi : Steroid / Genel
Arkadaşlarım merhaba, Oxandrolone dianabol Vücuttan tamamen ne zaman çıkabilir? Ben öğlen 11, 12 gibi içip hormon testi vermeye gitmiştim sonuçlar düşük çıkmıştı. Birde normal seviyenin altında çıkmıştı. bir daha vermek ve temiz gitmek istiyorum. Birde tok karna, vitamin vs. içerek gitmiştim teste. Gece 3.30 gibi cinsel birlikteliğimde olmuştu birde sağlam bir idman atmıştım. Bu durumların tümü hormon testi sonuçlarının düşük çıkmasına çok fazla etki eder mi? Örnek veriyorum; alt referans değeri 10 diyelim, benim değerim 9 çıktı. (total testosteron). testi verdiğim saat 16.26 ydı... çok merak ediyorum. @Loving hocamın yazısını okudum ama hani direkt derdim bu, belki en direkt şekilde cevap alabilirim diye konu açıyorum kusuruma bakmayın.. Anavar Dianabol 2 gün kullandım 3. günü 12.30 gibi içip 16.26 da teste girdim 30.06.2024 tarihinde kullanmayı bıraktım cinsel perhiz yapıyorum vitamin harici ekstrem bişey içmiyorum 06.07.2024 tarihinde test versem temizlenmiş şekilde gidebilir miyim? -
En iyi pump için hangi kombinasyon? trenbolone-testosteron kürüme ne dahil edebilirim?
FatChicken bir konuya içerik ekledi : Steroid Kürleri / Genel
Trenbolone Acetate 280mg ve Testosterone Propionat kullanıyorum. Damarlanma artışı ve daha damarlı görünüm benim için önemli, bunun için yanına oxandrolone winstrol turinabol gibi oral steroid eklemek mi daha mantıklı yoksa trenbolone dozajını 400'e çıkarmak mı?- 6 yanıt
-
- trenbolone acetate
- testosterone propionat
- (ekstra 3 etiket daha mevcut)
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
