-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
1.861 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
15
hectordoyle kullanıcısının paylaşımları
-
Kür dönemi kan testi sonuçlarım hk. (lh ve fsh seviyelerine dikkat)
hectordoyle, alpxieg kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Boldenon ilk enjeksiyonda e2 yi düşürmeyebiliyor, kiminde 5. haftadan kiminde de 6.haftadan sonra e2 düşmeye başlıyor. Bende 3.haftadan sonra e2 düşmeye başladı mesela. Kimisinde de enjeksiyondan 48 saat sonra e2 düşüyor -
24 haftalık yeni testosteron+npp kürüm hk.
hectordoyle, mamibolone kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Benim 30 ml zphc testoyla 30 ml boldenon şişesi arasında fark vardı en başta anlayamadım ama zphc boldenon çalışıyor. Bahsettiğin tren renginde 30 ml lik testo duruyor onu en sona saklıyorum -
Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?
hectordoyle, Tren Sevicisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Nessie npp de çalışıyor anladığım kadarıyla ve diğerlerine kıyasla baya ucuz, bulabiliyorsan kullan bence -
Kürümün 7. hafta kan testi sonuçları hk. (boldenon ve e2 sarmalı)
hectordoyle, Human kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Tren kanda kendisini e2 olarak gösterebiliyor, e2 nin doğru ölçüm yöntemi LC-MS/MS dir. Diğer ölçüm yöntemleri kandaki gerçek e2 seviyesini göstermez. -
Boldenon + testosteron + trenbolone dozajlama ve önerileriniz hk.
hectordoyle, Rma kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Tren gibi bir ilacı acetate formunda kullanmak her zaman daha mantıklı. Öğrenci kafasında ilerlediğim için daha fazla mg daha uzun süre kullanım mantığından ötürü enanthate kullanıyorum ve kullandım. Enanthate formunu öyle acetate gibi hissetmen zor, 3. Haftadan itibaren hissetmeye başlıyorsun. Haftada 2 enjeksiyon yetiyor. -
Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?
hectordoyle, Tren Sevicisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Satıcı ismi vermek yasak dostum -
Boldenon + testosteron + trenbolone dozajlama ve önerileriniz hk.
hectordoyle, Rma kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
İlaç işlerinde yeterince bilgiye sahipsen çok düşünmemek lazım, düşününce ve kurcalayınca işin içinden çıkamazsın diyim sana. Belli bir dozaj belirle ve onunla devam et. İlacı vursan da beslenme ve antrenman yoksa kullandığın ilaç sana yan etkiden başka pek bir şey getirmez. Bi de gözünü seveyim cümle yazarken virgül nokta bişeyler kullan kral gözlerim ağrıyo bu tarz şeyleri okurken -
Boldenon + testosteron + trenbolone dozajlama ve önerileriniz hk.
hectordoyle, Rma kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
150 mg ile 250 mg arası -
Boldenon + testosteron + trenbolone dozajlama ve önerileriniz hk.
hectordoyle, Rma kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Benim hem idman hem kür planı hem de beslenme bildiğin aşure oldu içinde bulunduğum hayat koşullarından dolayı, evdeki hesap çarşıya uymuyor bazen Bahsettiğim kür planını da uygulamaya sokamadım, 2 hafta detox yapıp bu süreçte de ilerisi için ne yapmam gerekiyor onun planını yapacağım Yani ekstra bir şey yapmana gerek yok, tren küründeyken nelere dikkat etmen gerekiyorsa hepsini bu sistemde de yapman gerekiyor, @hascey27 in dediği gibi e2 ye dikkat et, testoyu düşük tut ve geriye kalan kısmı tren halletsin. Şekerden uzak dur, karbonhidratı çok abartma, bol bol su iç ve kardiyo mutlaka yap. -
24 haftalık yeni testosteron+npp kürüm hk.
hectordoyle, mamibolone kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Evet temin edebilirsin -
24 haftalık yeni testosteron+npp kürüm hk.
hectordoyle, mamibolone kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Bu markayla ilgili tutarsızlıkların olması normal, ilk defa duymuyoruz sonuçta. Marka değiştirebiliyorsan değiştir, nessie noxy zphc hepsi okey. -
Boldenon + testosteron + trenbolone dozajlama ve önerileriniz hk.
hectordoyle, Rma kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Vücudum e2 ye dönüşümü fazla olduğunu düşündüğüm için yapmıştım ancak boldenon beklediğimden güçlü çıktı Neyseki düşük e2 yan etkilerini diğer kişilere göre daha iyi tolere edebiliyorum o yüzden ciddi bir sorun yaşamadım. Bahsettiğim 400 testo 400 bolde 400 tren kombinasyonu hem hdl kolesterolümü ciddi anlamda düşürdü (ki bu kadar düşürüceğini sanmamıştım) hem de Sistatin C seviyemi yükseltti. O yüzden bildiğim ve işe yarayan düşük testo yüksek tren kür modeline geri döndüm bu hafta. Şuanki dozajlarım 150 testo 100 bolde (e2 kontrol için) 400 tren -
Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?
hectordoyle, HayalleriOlanBirisi kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Rimobolan östrojen baskılama ve kontrolü konusunda boldenon kadar garanti bir ilaç değil. Amacın e2 kontroluyse aromataz inhibitorü ya da boldenon kullanabilirsin. -
Boldenon + testosteron + trenbolone dozajlama ve önerileriniz hk.
hectordoyle, Rma kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Prolaktin için ilk aşamada e2 kontrol altına alınır, sonra prolaktin bloke eden dostinex, prami gibi ilaçlar kullanılıyor ama dopamin agonisti ilaçların kullanımı da ayrı sıkıntı. -
Kürümün verimli geçtiğini düşünmüyorum! ne yapmamı tavsiye edersiniz?
hectordoyle, Leporis kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
E2 düşüklüğünden olabilir, beslenme ve antrenmanda belki sorunlar vardır, küre başlamadan önceki yağ oranın yüksekse eğer ondan olabilir, testo bolde kombinasyonu senin için iyi olmayabilir, belki serbest testosteronun düşüktür ondan olabilir, içinde bulunduğun yaşam şartlarından dolayı (aile, iş, ilişki vs) olabilir diye gider de gider. Ağırlık kaldırıp indiriyoruz ama arka planda olan etkenler de kürden aldığın verimi etkiliyor maalesef. Şöyle de bir gerçek var, testo bolde küründe eğer ortalama bir genetiğe sahipsen pekte bir şey beklememek lazım. Kürüne proviron ekleyebilirsin, testosteronun dozunu arttırabilirsin ya da düzeltebileceğin başka etkenler varsa onları gözden geçirebilirsin. -
Kürümün verimli geçtiğini düşünmüyorum! ne yapmamı tavsiye edersiniz?
hectordoyle, Leporis kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
Libido için temiz bir beslenme planına ve aç karnına kardiyo (yapamıyorsan antrenman sonrası da olur) yapmanı şiddetle tavsiye ederim. Testosteron dozunu 600-700 mg civarına çekebilirsin e2 artışı için -
Boldenon + testosteron + trenbolone dozajlama ve önerileriniz hk.
hectordoyle, Rma kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Valla dozajlarda bi sıkıntı yok gibi ama testo tren boldenon kombinasyonu hem kolesterol hem de böbreklerin için iyi bir kombinasyon olmaz. Bunu bizzat bugün yaptığım kan tahlilinde görmüş oldum Kürde trenbolon varsa kürdeki asıl ana karakter trenbolondur. Yanına başka ilaçlar ekledikçe yaşadığın yan etkiler de artar. Yerinde olsam bolde ve testonun yanına tren değil de npp eklemeyi düşünürdüm. Bu kürü yapıcam diyorsan da değerlerine baktır ve durumunu gözlemle, bir sorun olduğunda hemen müdahale et. GH içinse gece yatmadan önce 4 iu başlayıp yaşadığın yan etkilere göre kullanım zamanını ve dozajını ayarlarsın -
Intra workout - performansı artırmayı ve kas yıkımını önlemek için mi var?
hectordoyle, sentaws kullanıcısının konusunu cevapladı: Vitamin ve Supplementler
İdeal bir intraworkout içeceğinde olması gerekenler şunlar: Dekstroz EAA Kreatin (opsiyonel) istersen bunlara ek olarak elektrolitte ekleyebilirsin, antrenman esnasında bir şeyler yemek yerine içmek daha mantıklıdır -
Boldenon + testosteron + trenbolone dozajlama ve önerileriniz hk.
hectordoyle, Rma kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Kral keşke bunu baştan söyleseydin, şu süreçte tren kullanmaman lazımmış. -
Boldenon + testosteron + trenbolone dozajlama ve önerileriniz hk.
hectordoyle, Rma kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Güncel olarak 400 test e + 400 boldenon + 400 tren e kullanıyorum. 500 testo alıp haftada 2 arimidex ile e2 yi 30 civarında tutuyorsan 500 testoya 250-300 mg boldenon eklemek yeterli olur. Tren içinse acetate her zaman daha mantıklı, 200 mg tren ace i günlük enjeksiyonlara bölerek kullanmanı tavsiye ederim Bu arada formunun maaşallahı var benim formum bile senin şu halinden kötü -
Trenbolon growth'un etkisini arttırmaz ama iki ilaçta sinerjik çalışır. Dikkat etmen gereken şey tren ve GH varsa yaşayacağın yan etki profili daha güçlü olabilir. E2yi kontrol altına almazsan ve beslenmen kötüyse çok rahat kan şekerini bozarsın ve tip 2 diyabet, tansiyon ve tansiyona bağlı diğer yan etkileri yaşayabilirsin.
- 15 yanıt
-
- cinnatropin
- gh
-
(ekstra 2 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Yağlanmadan kas kütlemi arttırmayı planladığım kür planlaması hk.
hectordoyle, arnold ciwardanegezer kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
İnsülin ile ilgili tecrübem olmadığı için yorum yapamam diğer hocalarım ve arkadaşlar onunla ilgili öneride bulunabilir. Rimobolan ve DHB pahalı ilaçlar, eğer maddi açıdan sıkıntım yok diyorsan DHB yi çıkarıp yerine rimobolan dozunu arttırarak ilerlemek daha mantıklı. 400-500 mg civarı kullanılabilir. Günlük enjeksiyonları dert etmiyorsan tren ace iyi bir seçim Enjeksiyonlarda haftada 3 defa (Pzt-carsamba-cuma) yapınca, özellikle uzun esterlerde, genel anlamda daha iyi oluyor, hem yan etki açısından hem de stabillik açısından. Growth hormonu ilk defa kullanılacaksa kişiye göre ilk aşamada deneme yanılmayla ilerlemek daha iyi, kimisi uyanır uyanmaz tek seferde vurunca daha az yan etki alırken kimisi de 2 ye bölerek ya da gece yatmadan önce tek seferde vurarak ilerliyor. Growth ta hangisi sana uyuyorsa öyle devam edersin, 4-6 iu arası yerinde bir doz. Beslenme planı çok iyi, olabildiğince iyi uygulanırsa alacağın verim çok iyi olur.- 38 yanıt
-
- 1
-
-
- dihydroboldenone
- dhb
- (ekstra 9 etiket daha mevcut)
-
Shree venkatesh ürünleri hk.
hectordoyle, oguzdalkilic kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
İki markadan da uzak dur özellikle proton labstan, bulabiliyorsan forumda bahsedilen diğer markalara (noxy, zphc, humax, nessie) bakmanı tavsiye ederim. -
Sp laboratories ürünleri hk.
hectordoyle, kisetet55 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
İlaç piyasaya yeni girdiği için fırsat bilen var, sahtesini yapan var, reta diye içine tirz koyan vs. var o yüzden normal bence. Anaboliklerde bile aynı markada fiyat farkları fazla oluyorken retada böylesine fark olması bizim ülkenin insanı için normal maalesef. -
Sp laboratories ürünleri hk.
hectordoyle, kisetet55 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
Valla reta'da fiyat farkları çok fazla olabiliyor, dediğin fiyata da buldum ama şuan bulduğum kişi 135 dolara satıyor
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
