Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Adem Kaptan

Deca dick problemi yaşıyorum! bu sorunu nasıl aşabilirim?

Önerilen İletiler

Halo0619    21
SantoR, 5 dakika önce yazdı:

Hocam valla öyle içten yazmışlar ki bi kaç kişi  streslerini yaşıyor insan 🤣🤣🤣

sen niye proviron soruyorsun o zaman tırstın değil mi doğru söyle utanma hocam🤣

Hayır 1 hafta önce kürüme Tren acetat ekledim böyle bir durumda ne yapmam lazım. Diye önlem alıyım diye konuları okuyorum

Birde merak ettiğim konu haftada 200 mg Tren acet kullanıyorum. Deca gibi problem yaparmı onu merak ediyorum sadece

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


SantoR    146
Halo0619, 4 dakika önce yazdı:

Hayır 1 hafta önce kürüme Tren acetat ekledim böyle bir durumda ne yapmam lazım. Diye önlem alıyım diye konuları okuyorum

tren a. deca etkisi pek görülmüyor ama proviron alman bence iyi yurt dışında proviron özellikle çok tercih ediliyor serbest testodan  max yararlanmak için yani ekle ne zararı olur hemde eczaneden orjinali varken provironun tıpta kullanılmasının asıl amacı sperm kalitesini artırmaktır serbest testoyu artırdığı halen kanıtsız ama genel görüş böyle.. 

tarihinde SantoR tarafından düzenlendi
  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
SantoR, Şimdi yazdı:

tren a. deca etkisi pek görülmüyor ama proviron alman bence iyi yurt dışında proviron özellikle çok tercih ediliyor serbest testodan  max yararlanmak için yani ekle ne zararı olur hemde eczaneden orjinali varken.. 

Tamam ekleyeyim. Günlük kaç mg? Ve Kür bitene kadar devamlı kullanmalımıyım ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SantoR    146
Halo0619, 1 dakika önce yazdı:

Tamam ekleyeyim. Günlük kaç mg? Ve Kür bitene kadar devamlı kullanmalımıyım ?

Bence 25 mg yeterli bazıları 50 mg diyor ama önce her ilaç düşük doz başlanıp tepkiye bakılmalı aspirin bile böyledir.. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
SantoR, 1 dakika önce yazdı:

Bence 25 mg yeterli bazıları 50 mg diyor ama önce her ilaç düşük doz başlanıp tepkiye bakılmalı aspirin bile böyledir.. 

Bilgiler için teşekkür ederim bir problemle karşılaşırsam yazarım yine çok sağol

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Kabayel, 11 saat önce yazdı:

Sayın hocalarım merhaba,
Konu tekrardan günyüzüne çıkmış deca ile ilgili görüşleriniz hala aynı mıdır? @metinav @rastlantisal

Genel olarak doz ve süre abartılmadığında, prolaktin ve E2 kontrol altında (test yaptırılacak sürekli. Şansa bırakılamaz) tutulduğunda sorun yaşama ihtimali çok azalan, sorunlu eklemler için yegane çare ve etkili bir anabolik olarak görüşümü belirtebilirim. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
rastlantisal, 49 dakika önce yazdı:

Genel olarak doz ve süre abartılmadığında, prolaktin ve E2 kontrol altında (test yaptırılacak sürekli. Şansa bırakılamaz) tutulduğunda sorun yaşama ihtimali çok azalan, sorunlu eklemler için yegane çare ve etkili bir anabolik olarak görüşümü belirtebilirim. 

Hocam tren acetatta. Yavaştan ereksiyon problemi yapıyor galiba bende. Ne önerirsiniz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Halo0619, 6 dakika önce yazdı:

Hocam tren acetatta. Yavaştan ereksiyon problemi yapıyor galiba bende. Ne önerirsiniz

Test öneriyorum. Prolaktin ve E2 testi yaptırırsan durumu anlar çözeriz.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
rastlantisal, 48 dakika önce yazdı:

Test öneriyorum. Prolaktin ve E2 testi yaptırırsan durumu anlar çözeriz.

Tamamdır hocam. Teşekkürler. Birde Deca Dick diye bir tabir var. Kürden sonra güzel pct yapıp tüm değerler normal olsa bile hala sertleşememe. Trende böyle bir durum söz konusumudur?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Halo0619, 8 dakika önce yazdı:

Tamamdır hocam. Teşekkürler. Birde Deca Dick diye bir tabir var. Kürden sonra güzel pct yapıp tüm değerler normal olsa bile hala sertleşememe. Trende böyle bir durum söz konusumudur?

Prolaktini kontrol altına almazsan çok mümkün.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
rastlantisal, 2 dakika önce yazdı:

Prolaktini kontrol altına almazsan çok mümkün.

Anladım hocam elimde dostinex var hazırda bulunduruyorum. Testen sonra duruma göre hemen kullanırım. 

  • Beğen 1
  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Herkül    46
metinav, 9.06.2019 - 17:18 yazdı:

Bence bu sorun için küre falan girme gerek yok çünkü.Seninki psikolojik ağırlıklı ve zamanla düzelirsin.Yaşında genç vucudun toparlar.Olmadı ginseng gibi destekler kullanabilirsin.Spor amaçlı kür yapmayı düşünüyorsan decadan ve danaboldan uzak dur sorun yaşamazsın...

Deca dick denilen şeyi kısaca açıklayayım.Güç kuvvet enerji yerinde, hormon testleri normal, ( tabii dht veya progesteron kortizol vb bilinmiyor) ne sabah ne akşam ereksiyon olmuyor kendiliğinden.Normalde tahrik olunan cinsel istek uyandıran etkenlerden tahrik olmamak...Sex isteği arzusu ihtiyacı hissetmemek.Bazen testislerde aşırı dolgunluktan olan ağrıyı gidermek için masturbasyonla boşaltmak durumunda dahi ereksiyon yarım belkide 1/3 seviyelerinde.Partnerle sex yapılması konusunda istek olmadığı halde (libido yok) cialis alarak sevişme vb. ile hafif tahrikle erekte olma sonucunda sex gerçekleştirmek...İkinci genelde olmaz...Cialis bile ereksiyonu çok fazla iyileştirmez.Aslında ereksiyon sorunu yok gibi fakat onu harekete geçirecek tahrik unsuru libido yok.Temel fizyolojik sebep ereksiyon ve sex ihtiyacı olmaması...Deca dick libidosuz ve dolayısıyla ereksiyonsuz ölü bir kuş durumunu ifade ediyor...Kendinizden kıyaslayın deca dick misiniz değilmisiniz...Basit psikolojik endişelerle alakası yok.Tamamen fizyolojik ve hormonel bir sorun...

Merhaba hocam 

Deca dickle ilgili eski konuları okuyordum. Deca dick belirtilerini çok güzel anlatmışsınız , dediğiniz sorunların bire bir aynısını yaşıyorum net bir tedavisi yok sanırım.

Benim  Dht uzun süredir referans üstü çıkıyor Deca dick olanlarda düşük çıkması lazım değilmi?. Benim değer tam tersine çok yüksek çıkıyor. Bununla ilgili bir fikriniz varmı ? 
 

4 ay önce bir test daha vermiştim sonuç 1080 çıktı. Fotoğraftakide güncel testim. 

IMG_8719.jpeg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
Herkül, 35 dakika önce yazdı:

Merhaba hocam 

Deca dickle ilgili eski konuları okuyordum. Deca dick belirtilerini çok güzel anlatmışsınız , dediğiniz sorunların bire bir aynısını yaşıyorum net bir tedavisi yok sanırım.

Benim  Dht uzun süredir referans üstü çıkıyor Deca dick olanlarda düşük çıkması lazım değilmi?. Benim değer tam tersine çok yüksek çıkıyor. Bununla ilgili bir fikriniz varmı ? 
 

4 ay önce bir test daha vermiştim sonuç 1080 çıktı. Fotoğraftakide güncel testim. 

IMG_8719.jpeg

merhaba, deca dicki sadece DHT'ye bağlayamayız. Prolaktin, östrojen, SHBG değerleri de önemlidir teşhis için.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Herkül    46
Fuhrer, Şimdi yazdı:

merhaba, deca dicki sadece DHT'ye bağlayamayız. Prolaktin, östrojen, SHBG değerleri de önemlidir teşhis için.

Tüm değerlerim normal. Endokrin ve üroloji doktorlarınada gittim herhangi bir sıkıntı yok sadece kafama takılan Dht çok yüksek çıkıyor bir anormallik var. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
Herkül, Şimdi yazdı:

Tüm değerlerim normal. Endokrin ve üroloji doktorlarınada gittim herhangi bir sıkıntı yok sadece kafama takılan Dht çok yüksek çıkıyor bir anormallik var. 

kullandığın dozlar, hatta direkt olarak kür günlüğünü bizimle paylaşır mısın?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Herkül    46
Fuhrer, 5 dakika önce yazdı:

kullandığın dozlar, hatta direkt olarak kür günlüğünü bizimle paylaşır mısın?

İlk 4 hafta 250 Testo enant. 250 boldenon 

4-15 hafta 500 Testo 500 boldenon bıraktıktan 2 hafta sonra sorunlar başladı. 
4 yıldır bu durumdayım. Ara ara vücut kendini 2-3 gün toparlıyor sonra tekrar eskiye dönüyor 

tarihinde Herkül tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
Herkül, 24 dakika önce yazdı:

İlk 4 hafta 250 Testo enant. 250 boldenon 

4-15 hafta 500 Testo 500 boldenon bıraktıktan 2 hafta sonra sorunlar başladı. 
4 yıldır bu durumdayım. Ara ara vücut kendini 2-3 gün toparlıyor sonra tekrar eskiye dönüyor 

boldenon ile testosteronu aynı anda mı kestin? Bir de deca kullandın mı? Detaylı kan testini paylaşır mısın?

tarihinde Fuhrer tarafından düzenlendi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Herkül    46
Fuhrer, 37 dakika önce yazdı:

boldenon ile testosteronu aynı anda mı kestin? Bir de deca kullandın mı? Detaylı kan testini paylaşır mısın?

Evet aynı anda kestim ozamanki bilgisizliğimden dolayı geç pct yaptım. Profilimdeki konuda detaylı testlerim mevcut. Değerlerimde herhangi bir sorun yok bire bir Deca dick sorunlarını yaşıyorum. Deca kullanmadım ama boldenonda bazı kişilerde 5 alfa redüktaz (Dht-Dhn)Dönüşüm  sistemini bozabiliyor. O şanslı kişilerden birisiyim 

tarihinde Herkül tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
Herkül, 42 dakika önce yazdı:

Evet aynı anda kestim ozamanki bilgisizliğimden dolayı geç pct yaptım. Profilimdeki konuda detaylı testlerim mevcut. Değerlerimde herhangi bir sorun yok bire bir Deca dick sorunlarını yaşıyorum. Deca kullanmadım ama boldenonda bazı kişilerde 5 alfa redüktaz (Dht-Dhn)Dönüşüm  sistemini bozabiliyor. O şanslı kişilerden birisiyim 

proscar kullandın mı dostum hiç?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Herkül    46
Fuhrer, Bir saat önce yazdı:

proscar kullandın mı dostum hiç?

Hayır. Bir dönem Proviron kullandım geçici süreliğine işe yaradı ama kalıcı olmadı.  Ardından forumdaki bitkisel kürleri kullandım hiç bir işe yaramadı.Zaten ot mot bitkisel şeyler bana etki etmiyor. Geçen sene 250 Testo 300 rimobolan kür yapıp pct yaptım yine  düzelme olmadı. Başkada birşey kullanmadım. 

Proscarı ilk defa senden duyuyorum tam olarak ne işe yarıyor? 

tarihinde Herkül tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
Herkül, 42 dakika önce yazdı:

Hayır. Bir dönem Proviron kullandım geçici süreliğine işe yaradı ama kalıcı olmadı.  Ardından forumdaki bitkisel kürleri kullandım hiç bir işe yaramadı.Zaten ot mot bitkisel şeyler bana etki etmiyor. Geçen sene 250 Testo 300 rimobolan kür yapıp pct yaptım yine  düzelme olmadı. Başkada birşey kullanmadım. 

Proscarı ilk defa senden duyuyorum tam olarak ne işe yarıyor? 

hocam konunu inceledim de sana önereceğim her şeyi önermişler zaten, klomen kullanımı sonrası sanırım bir düzelme yaşamışsınız. Bana kalırsa bir süre enclomiphene kullanabilirsiniz. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Herkül    46
Fuhrer, 17.06.2025 - 10:21 yazdı:

hocam konunu inceledim de sana önereceğim her şeyi önermişler zaten, klomen kullanımı sonrası sanırım bir düzelme yaşamışsınız. Bana kalırsa bir süre enclomiphene kullanabilirsiniz. 

Evet yaşadım ama kalıcı olmuyor maalesef. Proscarı ve enclomipheneyi araştıracağım teşekkürler. 

Fuhrer, 17.06.2025 - 08:07 yazdı:

proscar kullandın mı dostum hiç?

Hocam merhaba, 

Proscarı bâyâ araştırdım. Anladığım kadarıyla Dht blocker genelde saçlar için kullanıyorlar çeyrek tablet. Benim Dht çok yüksek kullanmak mantıklı ama aynı zamanda dick sorunları yaşıyorum. Kafama takılan soruları cevaplarsanız sevinirim. 
 
1. Sorum-/ Deca dick olanların Dht değeri düşük çıkmazmı. Dht eksikliğinden dolayı, benim bâyâ yüksek çünkü 1640 çıkıyor.

2-/ Proscar  Deca dick tedavisinde bir işe yararmı? Dick olan kişilelerin sorunu zaten Dhtnin vücuda bağlanmaması değilmi.Proscar iyicene baskılıyor. 

Yani dick sorunu yaşayan kişilerde zaten Dht eksikliği oluyor benim sonuç nasıl bukadar yüksek çıkıyor? Buna rağmen Dhtyi düşürmek için Proscar kullanmalımıyım? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Herkül    46

Hocam dick sorunlarım devam ediyor üroloji doktoru DHT hormonu yüksek çıktığı için endokrin doktoruna göstermemi istedi.Biraz uğraşmak istemediği için  dedi gibi geldi bana. Bir akıl verirmisiniz bana. Bu DHT değerimi doktora göstermem gerekirmi ? Bu değer sıkıntı yaratırmı.? Ve hiç bir yan etki yaşamıyorum  saç dökülmesi , vücutta kıllanma gibi sorunlarım olmuyor. @metinav @rastlantisal

IMG_9361.png

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BBurak    276

Lh, fsh, total testosteron, e2, prolaktin ne durumda? Senin yerinde olsam 3-4 ay kadar:

  •  50 mg proviron,
  • 5 mg cialis,
  •  @SERKO hocanın bitkisel kürlerinden,
  • Arginin ve Citrulline takviyesi,
  • 50 gram ceviz ve 50 gram kabak çekirdeği.
 Eğer tansiyon ve kalple alakalı rahatsızlığın yoksa haftada 2 gün coraspin ekleyebilirsin. Bunlardan önce bi kan bağışı yapmanı öneririm. Kanında bozuk olan ve bu işi etkileyebilecek kolestrol, trigliserid ve kan yoğunluğu gibi sorunları da çöz. Ek olarak dht türevi yan etkilerin kılla ve saçla alakalı olanları biraz kıl köklerinin dht tepkisi ile de alakalı yine de doktora göster en azından akıl almış olursun.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: kutukutupense
      Dostlar selamlar, forumu uzun zamandır takip ediyorum ilk gönderim olacak biraz heyecanlıyım tecrübenize çok ihtiyacım var. Yakın zamanda ikinci kürüme girmeyi planlıyorum ilk kürüm kendimi deneme amaçlı 12 hafta 250mg only testo yapmıştım yaklaşık 8 haftadır cut yapıyorum trt dozu alıyorum açıkcası yağ oranım da yüksekti only testoyu uzatabilirdim ama cut yapıp artık düzgün bir kür yapma kararı verdiğim için süreç böyle ilerledi.
      Kişisel Bilgiler:
      Yaş: 24 Boy: 1.87 Kilo: 81 Yağ Oranı: 14 (mezurayla 14 buldum) Şimdi izninizle kafamdaki planı söylemek istiyorum,
      Kür İçeriği:
      750mg Test E. 500mg Bolde 375mg Deca 3 tablet Proviron ED testo panpharma (sanırım iran eczanesi ürünü forumda öyle yazılmış nessieci satıcım da aynısını söylemişti), bolde ve deca nessie, proviron eczane
      Açıkcası vücudum cidden fazla östrojen dönüşümü gerçekleştiriyor o yüzden boldeyi biraz fazla tercih ettim, ciddi manada kas kütlesine ihtiyacım olduğu için böyle uzun soluklu off season kafasında bir kür serüveninin bana iyi geleceğini hissediyorum 20 hafta en az gitmek istiyorum bu şekilde, Kafamdaki süre fazla olmasaydı belki npp tercih edebilirdim ama nandrolone seçimimi deca yapmak istedim hem açıkcası daha uygun olması da güzel diye düşünüyorum. test-deca oranını 2/1 ayarlayıp yanına dht türevi proviron alarak dht’min dhn’den fazla olmasını amaçlıyorum deca dick yaşamamak için keza düzenli olarak kan tahlillerimi de vereceğim. 
      Sizin gözünüze takılan bir problem var mı, genel olarak anlattığım bu planlama için yorumlarınızı merak ediyorum tecrübeleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli bilmediğim bir cahilliğim varsa acısını çekmeden önceden haberim olmasını isterim açıkcası,  bu şekil bir planlama ile güzel miktarda kas kütlesi koyabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum dostlar. 🙏 @Fuhrer

    • Yazan: AtesTamer
      Değerli hocalarım öncelikle selamlar saygılar.
      Yakın bir zamanda ilk kürüme gireceğim,kürüm 10 hafta 500mg testo,10 hafta 250mg deca,5 hafta günlük 30mg danabol olacak şekilde.Bunun için uygulayacağım pct kürünü de sizlerle paylaştım görsel olarak.Kürümle ilgili eklememi çıkarmamı istediğiniz şeyleri söyleyebilirsiniz değerli tavsiyelerinize bilgilerinize ihtiyacım var deca dick problemiyle karşılaşmak istemiyorum bunun için ne gibi tavsiyeleriniz olur.Ve ayrıca kafamda testo ve danabol içeren başka bir kür daha var hangisini tercih etmeliyim açıkçası kararsız kaldım,cehaletimi mazur görün ilk kürüm araştırma sürecindeyim.Şimdiden yardımcı olan olmayan herkese teşekkürler:)

    • Yazan: shX648
      Abiler Decadick hakkında bayadır araştırma yapıyorum fakat hala adam akıllı bi kaynak yada elle tutulur bir referansa bilgiye ratlayamadım sizin bu tarz anabolizanlar hakkında bir geçmişiniz olduğundan size sorma gereğinde bulundum 
      tren yada deca kaynaklı bir dick sendromunu
      igf1 yada gh ile tedavi edebilirmiyiz ?
      okuduğum bir iki doktor yazısında bu tarz pepdit yapılı ilaçların sertleşmeye iyi geldiğini gördüm e bu tarz dick sendromları da hormonel bozuklukdan ziyade kişinin sertleşme sorunu yaşamasıyla ilgili olduğundan böyle düşündüm yanıtlarınızı bekliyorum hocalarım. @metinav
    • Yazan: Ouzhannn
      Tekrar Merhaba Abilerim Kardeşlerim,
      Öncelikle durumlar Kürüm olarak söyle;
      15 Hafta Tren+Testo Devam Edildi 10 Hafta Kadar Only Testo SÜREÇ:
      Ve Şimdi Son olarak 10 hafta Deca+Testo Devam Etmekteyim. Yaklaşık 10 Ay toplam Kür Sürem olmuş olacak Öncelikle gelişimimi takip edip önerilerini sunan destek veren herkese teşekkür ederim ama tabi bir insan var ki iyiki tanımışım dediğim tek insan olan @Loving burak hocama burdan herşey için 7/24 saat kaç olursa olsun müsait olduğu an iletişimi hiç koparmamasından beni hep motive etmesinden sonuna kadar desteğini esirgememesinden orjinal ürün desteği ve bana çoğu doğru zannettiğim yanlışları gösterip doğru yönlendirmesinden dolayı burdan herkesin huzurunda teşekkür ediyorum resmen değişimim herkesi göreni şaşırtmakta ben bile kendime artık inanmıyorum nasıl bu hale geldim diye resmen bir kertenkeleden timsaha simdide ejderhaya dönüşüyorum kürümün sonunda ne olacağını hala daha merak ediyorum 
      ürün öyle bir durumda ki 3.haftaya girmek üzereyim decada ama aşırı pumptan antreman atamaz kolumu bile kaldıramaz hale geliyorum ilk girişle antreman sonu ve ortaları vucüdüm resmen 3 katı büyüyor ama pump aşırı derecede çok fena oluyor antreman çok zorlanıyorum ama bırakmak yok sonuna kadar devam 

      Tren Başlangıç Ve Bitiş
       

      Ve Deca 3.Hafta Başı
       
    • Yazan: BBurak
      Selam arkadaşlar,
      Bir süredir forumda aktif değildim. Bunun sebebi iş güç kovalamam, bir yandan da spor ve sınavlarımla uğraşmamdan ötürüydü. Umarım herkesin keyfi yerindedir. Şu ana kadar 2 tane kür yaptım. İkinci kürüm olan cut cycle’da artık takır takır oblik gördüğüm için ve süreçten çok bunaldığım için, 6–7 hafta sonunda kısa ester ürünleri bırakıp uzun bir TRT süreci geçirdim (yaklaşık 8 hafta).
      3. kür planlamamda ise artık daha ciddi dozlarla ilerlemek ve farklı bir şeyler denemek istediğim için, daha önce hiç çıkmadığım seviyelere çıkıyorum. Benim her zaman amacım sağlığı koruyarak küçük kazanımlarla ilerlemekti. Yoğun suplement kullanımım mevcut. Yeni kür planımı aşağıya bırakıyorum, yorumlarınızı bekliyorum. Güncel kilom: 82, hedef kilom ise 95-100 civarı. Kür sürecimi gidişata kadar belirleyeceğim fakat bu bileşiklerle kafadan 20 hafta giderim.
      Haftalık İlaç Protokolüm
      Testosteron Enanthate: 600 mg Boldenon: 600 mg Deca: 300 mg Anapolon: 350 mg Proviron: 175 mg Günlük 1 tablet tamoksifen ( kan testine kadar) Kullandığım Suplementler
      Günlük 2–3 ölçek whey protein 2000 mg balık yağı Multivitamin Demir takviyesi Magnezyum Grizone Day/Night D3 + K2 Arginin with ZMA (Nutrade) Post Workout (Nutrade) Güncel Form:

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×