Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Adem Kaptan

Deca dick problemi yaşıyorum! bu sorunu nasıl aşabilirim?

Önerilen İletiler

zubonk    290
metinav, 16 saat önce yazdı:

Ben yaklasik 10 kür yapan biriyim.Ve hangi roidin bünyrme ne yapip yapmadigini net bir sekilde drneyimledim.Trenbolonla decanin teoride ayni kimyasal aileye dahil olmasi uygulamada yan etkilerini ortak yapmiyor.Trenin dick yapmasi en fazla bünyeyi çok fazla yormasi ve zorlamasindan olabilir o da gecici.Fakat deca en ufak bir zorlanma stres yorgunluk oluşturmuyor.Tabiri caizse tatlı tatlı... :) Kesinlikle psikolojik bir abarti degil.Bilakis gercekten ereksiyon sorunu yapiyor...Böyle bir durumla simdiye kadar hiç karşılaşmadim.Hic kimse böyle dedi diye inanıp kabullenecek biri degiliz.Kendi tecrübem dururken baskasinin teorilerini dinlemem.Deca dick denilen sey tamamen kimyasal bir etkiden gerceklesiyor.Dht üretimini arttiran veya azaltan roidler sorunu degil bu is, tam tersine dogal dht üretim mekanizmasında, sistemde farkli bir kimyasal hormonla yer degistiriyor.Dhn dedikleri sey...Yoksa görünürde bir sey yok.Vucuttaki free testo dht ye degil dhn ye dönüsüyor.Bu döngüyü eski haline getirebilmek gerekli yoksa o yoldan devam eder gider.Damar ceperinden nox denilen madde üretiliyor.Ereksiyon icin penil bölgedeki damarlarin noxla genislemesi lazim.Deca nox üretini azaltan ve bozan bir özellikte.Tren böyle bir şey asla yapmaz.Tam tersine noxu arttirir pump olur insan.Bu konuda yasamayanlar gercekten ne demek istedigimizi anlamiyorlar.Ben steroidler konusunda yalansiz acik ve net dusuncemi paylastim.Gercekler aci maalesef.Vucutta kortizol diye yikici bir hormon varken genetik, doldurulan denizin tekrar eski haline gelmesi gibi vucudu eski haline döndürüyor steroidi birakinca.Libido ereksiyon sorunu gibi kalici bir iz birakinca bu isin bir anlami kalmiyor...

Deca Durabolin'in kimyasal profilinde söylediğiniz hormon kaynaklı bir etki (sistemde bir kimyasal hormon ile yer değişiyor?) olsaydı, bu sorunu tüm deca kullanıcıları yaşamaz mıydı? "genetik" cevabını duyar gibiyim fakat maalesef bu öyle olmuyor. Vücutlarımızın ilaçlara verdiği etki-tepkiyi genetik olarak ayırt edebiliriz doğru her bireyin steroidlerden sonra recovery süreci yani hormonların startı aynı olmuyor ve ayrıca yan etki yaşamak konusunda da genetik faktörler önemli. Fakat burada bahsedilen konu HPTA start ve gece terlemesi, kafa basıncı gibi yan etkilerden ayrılmış artık bir yan etki olmaktan çıkan, vücut hormon düzeylerinde kimyasal bir hormonla sistemde yer değiştirmeye varacak kadar önem teşkil eden bir durumdan bahsediliyor ve hangi protokol uygulanırsa uygulansın düzelmediği savunuluyor, ucu açık bir tanımlama. Bakın bunun doğru olduğunu düşünelim, Deca hormon sistemini bozuyor ve çaresi yok. Bunu kimyası gereği yapıyor. Peki neden belli bir kesim? Genetik değil bu kimya, artık insanlar kimya ile genetiğini değiştiriyorken genetik cevabı pek de doğru olmuyor sanırım. Bu teoriye göre insan ırkının bir kısmı genetik olarak decanın kimyasal profiline uygun, diğer kısmı değil. Bir kesim deca down, diğer kesim ise up? Görüşünüze ve ne olursa olsun, arayışlarınıza saygım var. Fakat burada tecrübesiz daha doğrusu toy arkadaşların psikolojik olarak daha fazla etkilenmesi söz konusu. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


metinav    4.978
zubonk, 10 saat önce yazdı:

Deca Durabolin'in kimyasal profilinde söylediğiniz hormon kaynaklı bir etki (sistemde bir kimyasal hormon ile yer değişiyor?) olsaydı, bu sorunu tüm deca kullanıcıları yaşamaz mıydı? "genetik" cevabını duyar gibiyim fakat maalesef bu öyle olmuyor. Vücutlarımızın ilaçlara verdiği etki-tepkiyi genetik olarak ayırt edebiliriz doğru her bireyin steroidlerden sonra recovery süreci yani hormonların startı aynı olmuyor ve ayrıca yan etki yaşamak konusunda da genetik faktörler önemli. Fakat burada bahsedilen konu HPTA start ve gece terlemesi, kafa basıncı gibi yan etkilerden ayrılmış artık bir yan etki olmaktan çıkan, vücut hormon düzeylerinde kimyasal bir hormonla sistemde yer değiştirmeye varacak kadar önem teşkil eden bir durumdan bahsediliyor ve hangi protokol uygulanırsa uygulansın düzelmediği savunuluyor, ucu açık bir tanımlama. Bakın bunun doğru olduğunu düşünelim, Deca hormon sistemini bozuyor ve çaresi yok. Bunu kimyası gereği yapıyor. Peki neden belli bir kesim? Genetik değil bu kimya, artık insanlar kimya ile genetiğini değiştiriyorken genetik cevabı pek de doğru olmuyor sanırım. Bu teoriye göre insan ırkının bir kısmı genetik olarak decanın kimyasal profiline uygun, diğer kısmı değil. Bir kesim deca down, diğer kesim ise up? Görüşünüze ve ne olursa olsun, arayışlarınıza saygım var. Fakat burada tecrübesiz daha doğrusu toy arkadaşların psikolojik olarak daha fazla etkilenmesi söz konusu. 

Soruyu sorup cevabını vermişsin. :) Herkesin her tür dış etkene-kimyasala verdiği tepki farklıdır.Genetik denilen şey öyle bir iki genin değişimi değil, belki yüzlerce gen o tepki için açılıp kapanıyor.Daha tam olarak bu gendeki mekanizmaları anlamamışken biliyoruz demek boyundan büyük laf olur...Decanın vucudun doğal aktif hormonu olan DHT mekanizmasını, DHN denilen bir maddeyle işler hale çevirmesini, gecmiş mesajlarda paylaştığım yabancı kaynakta bulabilirsin.Bak vucudumuzda birbirinden bağımsız yüzlerce olaya-duruma karşı oluşturulan yüzlerce yanıt var.Bir çok sistem birbiriyle etkileşim halinde veya bağımsız çalışıyor.Deca gibi bir kimyasal sentetik hormonun vucuttaki etkileri kişiden kişiye değişmekle birlikte insanların bir kısmına özel etkilerde söz konusudur.Bunu açıklamak için genlere bakmak gerekiyor.Bir yan etkinin oranı, etkileme boyutunu belirler ki, ilaçlarda da bu şekilde prospektüste belirtilir.Nandrolonun "decadick" yapma durumu yüzde 30-35 civarı ve bu yan etki tüm dünyada meşhur olmuş durumda.Herkeste olacağını söyleyemeyiz fakat olma ihtimali düşük değil.Hepsinden öte çözüm bulunamıyor henüz...İlla çaresi var ama bunu bilmediğimiz için deneyimlerimizi uyarı şeklinde forumdakilere aktarmak bizim görevimiz...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
zafer44    120

Benim anladığım birşey oldu artık deca ya hiç bulaşmamak muhakkak sorun yaratıyor burdaki değerli hocalar in bile görüşleri 3 aşağı 5 yukarı belli aklımdan siliyorum deca işini hiç bulaşmaya gerek yok heleki bu yaştan sonra hiç gereği yok bir daha ki kür planım içine dahildi baş aktördü ama artık değil kesinlikle saygılar herkese 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
merkar    134
metinav, 3 saat önce yazdı:

Soruyu sorup cevabını vermişsin. :) Herkesin her tür dış etkene-kimyasala verdiği tepki farklıdır.Genetik denilen şey öyle bir iki genin değişimi değil, belki yüzlerce gen o tepki için açılıp kapanıyor.Daha tam olarak bu gendeki mekanizmaları anlamamışken biliyoruz demek boyundan büyük laf olur...Decanın vucudun doğal aktif hormonu olan DHT mekanizmasını, DHN denilen bir maddeyle işler hale çevirmesini, gecmiş mesajlarda paylaştığım yabancı kaynakta bulabilirsin.Bak vucudumuzda birbirinden bağımsız yüzlerce olaya-duruma karşı oluşturulan yüzlerce yanıt var.Bir çok sistem birbiriyle etkileşim halinde veya bağımsız çalışıyor.Deca gibi bir kimyasal sentetik hormonun vucuttaki etkileri kişiden kişiye değişmekle birlikte insanların bir kısmına özel etkilerde söz konusudur.Bunu açıklamak için genlere bakmak gerekiyor.Bir yan etkinin oranı, etkileme boyutunu belirler ki, ilaçlarda da bu şekilde prospektüste belirtilir.Nandrolonun "decadick" yapma durumu yüzde 30-35 civarı ve bu yan etki tüm dünyada meşhur olmuş durumda.Herkeste olacağını söyleyemeyiz fakat olma ihtimali düşük değil.Hepsinden öte çözüm bulunamıyor henüz...İlla çaresi var ama bunu bilmediğimiz için deneyimlerimizi uyarı şeklinde forumdakilere aktarmak bizim görevimiz...

evrimsel biyoloji bunun yanıtı veriyor..

doğadaki etkenler, popülasyon içindeki canlıların tümüne aynı etkide yarar/zarar vermez. zaten öyle olsaydı, şuan gördüğümüz canlı türlerinin çok büyük kısmı nesli tükenmiş canlılar olarak anılırdı yada hiç tanımamış olurduk. Bu sebepten dışarıdan alınan herhangi bir maddenin kişiye vereceği zararı/yararı tam anlamıyla bilemeyiz. kişinin genetik haritasını çıkartsak dahi kesinlik veremeyiz. çünkü biyoloji matematiği kullanma konusunda kısır bir bilim dalı. fizik gibi kimya gibi net sonuçları yoktur. aspirinden trenbolona kadar bu durum maalesef böyle. hal böyle olunca ucu açık rakamlar, ucu açık sonuçlar çıkar karşımıza. hatta hiç adı dahi anılmamış etki/yan etki çıkma ihtimali de vardır. 

salondan bir arkadaşımın yaşadığı durumu anlatayım (daha önce de yazmıştım başka bir başlıkta); kür'ün 7. yada 8. haftasında kadar her şey normal giderken, 9. haftasından sonra "ereksiyon olamıyorum, cinsel istek yok" şikayetinde bulundu. kullandığı ilaçlar testo-bolde. ilk aklıma gelen, ilk parti kullandığı testosteron çalıştı, diğer parti sahteydi. test yaptırdı, çıkan sonuç olması gerektiği gibi; 

total test: 1500ng/dl

free test: 150pg/ml

e2: referans aralığı

prolaktin: referans aralığı

progesteron: referans aralığı

kürüne 5 hafta daha devam etti fakat durum değişmedi, proviron ekledi yine değişmedi, şikayetleri aynı. ilacı kesti pct yaptı değişen birşey yok. 3 farklı üroloji uzmanına göründü değerler referans aralığı "psikilojik" denilip gönderildi. hani kür sonunda böyle bir şey yaşamış olsaydı, test sonuçlarına göre bende psikolojik diyecektim. fakat olay kür içinde oldu.

çok tesadüfi bir durumla neden ereksiyon olamadığı sonucuna ulaştı. prostatit (prostat enfeksiyonu) olmuş. tesadüfen gittiği bir doktor, prostat sıvısından aldığı örnekte löksit miktarı olması gereken sınır değerin 20kat üstünde. bu miktar, prostatın ödem tutması demek (şişmesi, olası gerekenden daha büyük bir boyuta gelmesi) uzun ve güçlü antibiyotik tedavisi ile sorunu halletti. kronikleşen bir rahatsızlık olduğu için dikkatli olmak zorunda.

bazı muayenelerine bende gittim doktora bir kaç soru sordum sağolsun cevapladı. dediklerini aynen yazıyorum.

"siz zannediyorsunuz ki testosteron ile ilgili değerler ne kadar iyi ise o kadar iyi ereksiyon olurum. yanlış biliyorsunuz, testosteron değerleri ereksiyon olmada dolaylı etkilidir. testosteron değeri alt sınırda olan birey, bu sınırı üst sınırda olan bireyden pekala çok daha iyi ereksiyon olabilir. ereksiyon için sağlıklı prostat, sağlıklı kan şekeri, sağlıklı kan basıncı, sağlıklı kolesterol değeri lazım. bu saydıklarım iyi durumda değilse testosteron değerlerin nomal bir insanın 100katı da olsa ereksiyon olamayabilirsin."

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
merkar, 5 saat önce yazdı:

evrimsel biyoloji bunun yanıtı veriyor..

doğadaki etkenler, popülasyon içindeki canlıların tümüne aynı etkide yarar/zarar vermez. zaten öyle olsaydı, şuan gördüğümüz canlı türlerinin çok büyük kısmı nesli tükenmiş canlılar olarak anılırdı yada hiç tanımamış olurduk. Bu sebepten dışarıdan alınan herhangi bir maddenin kişiye vereceği zararı/yararı tam anlamıyla bilemeyiz. kişinin genetik haritasını çıkartsak dahi kesinlik veremeyiz. çünkü biyoloji matematiği kullanma konusunda kısır bir bilim dalı. fizik gibi kimya gibi net sonuçları yoktur. aspirinden trenbolona kadar bu durum maalesef böyle. hal böyle olunca ucu açık rakamlar, ucu açık sonuçlar çıkar karşımıza. hatta hiç adı dahi anılmamış etki/yan etki çıkma ihtimali de vardır. 

salondan bir arkadaşımın yaşadığı durumu anlatayım (daha önce de yazmıştım başka bir başlıkta); kür'ün 7. yada 8. haftasında kadar her şey normal giderken, 9. haftasından sonra "ereksiyon olamıyorum, cinsel istek yok" şikayetinde bulundu. kullandığı ilaçlar testo-bolde. ilk aklıma gelen, ilk parti kullandığı testosteron çalıştı, diğer parti sahteydi. test yaptırdı, çıkan sonuç olması gerektiği gibi; 

total test: 1500ng/dl

free test: 150pg/ml

e2: referans aralığı

prolaktin: referans aralığı

progesteron: referans aralığı

kürüne 5 hafta daha devam etti fakat durum değişmedi, proviron ekledi yine değişmedi, şikayetleri aynı. ilacı kesti pct yaptı değişen birşey yok. 3 farklı üroloji uzmanına göründü değerler referans aralığı "psikilojik" denilip gönderildi. hani kür sonunda böyle bir şey yaşamış olsaydı, test sonuçlarına göre bende psikolojik diyecektim. fakat olay kür içinde oldu.

çok tesadüfi bir durumla neden ereksiyon olamadığı sonucuna ulaştı. prostatit (prostat enfeksiyonu) olmuş. tesadüfen gittiği bir doktor, prostat sıvısından aldığı örnekte löksit miktarı olması gereken sınır değerin 20kat üstünde. bu miktar, prostatın ödem tutması demek (şişmesi, olası gerekenden daha büyük bir boyuta gelmesi) uzun ve güçlü antibiyotik tedavisi ile sorunu halletti. kronikleşen bir rahatsızlık olduğu için dikkatli olmak zorunda.

bazı muayenelerine bende gittim doktora bir kaç soru sordum sağolsun cevapladı. dediklerini aynen yazıyorum.

"siz zannediyorsunuz ki testosteron ile ilgili değerler ne kadar iyi ise o kadar iyi ereksiyon olurum. yanlış biliyorsunuz, testosteron değerleri ereksiyon olmada dolaylı etkilidir. testosteron değeri alt sınırda olan birey, bu sınırı üst sınırda olan bireyden pekala çok daha iyi ereksiyon olabilir. ereksiyon için sağlıklı prostat, sağlıklı kan şekeri, sağlıklı kan basıncı, sağlıklı kolesterol değeri lazım. bu saydıklarım iyi durumda değilse testosteron değerlerin nomal bir insanın 100katı da olsa ereksiyon olamayabilirsin."

Ereksiyon,libido ve sekonder cinsiyet gelişimi için testo değil DHT önemlidir...DHT nin çevrildiği en büyük doku prostatdır.Ayrıca merdiven altı üretilen steroidlerin içindeki maddeler steril olmadığı gibi saflık derecesi de çok düşük.Çinden hindistandan hangi şartlarda üretildiği belli olmayan ve nasıl korunup saklandığı bilinmeyen hammaddelerden imal ediliyor.Kurşun civa arsenik gibi üretimde zoraki kullanılan veya sonradan karışan ağır metaller enjeksiyonla vucuda alınıyor...Steroidlerin mucize olmadığı ve doğru kullanılmadığı zaman nelere sebep olabileceği ortada.Artık bilinçlenmek şart.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Nisay67    42

Arkadaslar genel olarak deca dick ile ilgili dht de sorun yarattigi konusunda fikir birligi var gibi. Vucutta testo yu dht ye ceviren 5 alfa reduktaz enzimi. Deca bu enzimi baskiliyor olabilir mi? Eger oyleyse 5 alfa teduktazi artiracak ilaclarla cozum bulunabilir mi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Endanger    82

Bazı  insanların yorumlarına takılma deca ilk dozda 2.gün beni vurmuştu.İlaç depot farkındayım ama Nandrolone metabolitlerinin DHN ye dönüşmesi ve penis bölgesinde reseptörlere bağlanması 1-2 gün.sana yaşadıklarımı üşenmeden anlatayım.Deca dick olunca hemen bıraktım ilaçları, Tam 2 hafta sıfır ereksiyonla gezdim psikolojim alt üst oldu.daha sonra testosteron enanthe ın etkisi mi bilmiyorum penisim geri geldi.bir süre normalleşme yolunda gittim. Aşağı yukarı 1 ay sonra ansızın yine kayboldu ereksiyonlarım, aylarca bu şekilde devam etti. Türkiye’nin en iyi Androloji uzmanlarına gittim sonuç hormonlar normal tamamen psikolojik tanısı kondu.Daha sonra bu işi böyle aşamayacağımı farkettim ve bir kız arkadaş edindim, o kadar öpüşmemize vs rağmen tam ereksiyon olamıyordum. 1 sene kadar böyle devam etti Daha sonra beraber kalacağımız bir ortam oluştu ve en büyük korkumla yüzleştim, o kadar korkmama rağmen bir sorun yaşamadım.ilk günden bu yana 10 seneye yakın zaman geçti asla eskisi gibi olmadı , düşünce yoluyla ereksiyon sabah ereksiyonları falan komple bitik bende yüzde 10-20 performans kaybım var ara sıra ilişki esnasında ereksiyon sönüyor odaklanma sorunu yaşıyorum ama 2 senedir evliyim bu kadar büyük sorun oluştursaydı çoktan boşanmıştım, o yüzden önce bu durumun kalıcı olmayacağını ama Performans kaybı yaşayabileceğini kabullen psikolojik olarak kendini yıpratma iyileştirmek için yine mantık çerçevesinde hamlelerde bulun ama cinsel hayatın devam edecek bu konuda şüphen olmasın yaşayacağın şey performans kaybı kalıcı iktidarsızlık değil.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Adem Kaptan    11
Endanger, 38 dakika önce yazdı:

Bazı  insanların yorumlarına takılma deca ilk dozda 2.gün beni vurmuştu.İlaç depot farkındayım ama Nandrolone metabolitlerinin DHN ye dönüşmesi ve penis bölgesinde reseptörlere bağlanması 1-2 gün.sana yaşadıklarımı üşenmeden anlatayım.Deca dick olunca hemen bıraktım ilaçları, Tam 2 hafta sıfır ereksiyonla gezdim psikolojim alt üst oldu.daha sonra testosteron enanthe ın etkisi mi bilmiyorum penisim geri geldi.bir süre normalleşme yolunda gittim. Aşağı yukarı 1 ay sonra ansızın yine kayboldu ereksiyonlarım, aylarca bu şekilde devam etti. Türkiye’nin en iyi Androloji uzmanlarına gittim sonuç hormonlar normal tamamen psikolojik tanısı kondu.Daha sonra bu işi böyle aşamayacağımı farkettim ve bir kız arkadaş edindim, o kadar öpüşmemize vs rağmen tam ereksiyon olamıyordum. 1 sene kadar böyle devam etti Daha sonra beraber kalacağımız bir ortam oluştu ve en büyük korkumla yüzleştim, o kadar korkmama rağmen bir sorun yaşamadım.ilk günden bu yana 10 seneye yakın zaman geçti asla eskisi gibi olmadı , düşünce yoluyla ereksiyon sabah ereksiyonları falan komple bitik bende yüzde 10-20 performans kaybım var ara sıra ilişki esnasında ereksiyon sönüyor odaklanma sorunu yaşıyorum ama 2 senedir evliyim bu kadar büyük sorun oluştursaydı çoktan boşanmıştım, o yüzden önce bu durumun kalıcı olmayacağını ama Performans kaybı yaşayabileceğini kabullen psikolojik olarak kendini yıpratma iyileştirmek için yine mantık çerçevesinde hamlelerde bulun ama cinsel hayatın devam edecek bu konuda şüphen olmasın yaşayacağın şey performans kaybı kalıcı iktidarsızlık değil.

Abi sen demişssin ki bende düşünce ile hiç yok diye. Benımde 1.5 ay oldu ayiptir söyllemesi gözümü kapatik hayal ettiğim zaman %60-70 civari ereksiyon var. Bir kızla muhabbet ettiğim zaman bile ereksiyon 50 lerimde bile olsa var. Masttada 2 rahat oluyor  . Sabah ereksiyonlari ara ara gelip gidiyor Tek sıkıntı sertliğin gelip gitmesi. Bende 7-8 ay daha bekleyip arkadaşlar gibi deneme yanilmaya gitmeyi düşünüyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Endanger    82

Yani sana anlatmaya çalıştığım şey şu , vücudunun Harika bir dengesi var , sen vücudunda doğal olarak bulunmayan kimyasal formüle sahip sentetik bir testosteronu vücuduna enjekte edip bu Harika dengeyi bozuyorsun. yaşadığın şey bu yüzden gayet normal , belki tekrar eskisi gibi yüzde yüz olabilir zamanla bilemiyorum ama kendini bu duruma da alıştır kalıcı iktidarsızlık kesinlikle olmaz sadece kısmen performans kaybı yaşayabilirsin bunu da masturbasyonla anlayamazsın partnere ihtiyacın var.Hayalle ereksiyon kurabiliyorsan benden daha az kaybın var , ben bu durumda evlenip güzel bir cinsel hayata sahip olabiliyorsam sen hiç sorun yaşamazsın korkma sadece dediğim gibi kısmen performans kaybı olabilir iktidarsızlık kaygısı oluşturmasın kafanda

tarihinde Endanger tarafından düzenlendi
  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferhat82    448

 @Endangerabi doktor banada 1 ay boyunca cialis 5 mg ve klomen önerdi + tribulus yüksek sopaninli ve ginseng kullan dedi psikolojik açidan heralde ve 1 ay sonra tekrar gelmemi istedi klomen in herhangi bir yan etkisi olur mu acaba arkadaşla ayni sayilir durumum

tarihinde Ferhat82 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferhat82    448
Endanger, 1 saat önce yazdı:

Klomen in önemli bir yan etkisini görmezsin,ama cialis yüzünü pancar gibi kızartacak emin olabilirsin 😂

@EndangerAbi senide yakalamışken hazır sorayım  :D İyileşme ne zaman başladı sende acaba  2 senemi 3 senemi  çünkü bende çok taktım psikologa da gitmem lazım benım. Sende sağolasın biraz rahatlattın benı. Ama yinede merak ettim  benim ilk zamanlar anlıyorsundur :)  Birde abi  ben kendimi tutamam biliyorum kür kesin girerim bana ne önerebilirsin. Sustanon  Primo winstrol  birde çok acayip kaçmassa boldenon provironda ekleyeceğim  girmeyi düşünüyorum kışa  herhangi bir önerin var mı seninde az bi ihtimalde olsa çağre olabilir diyebileceğin  

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Endanger    82

kız arkadaşımla aynı yatağa girene kadar iyileşmeyi farkedemedim zayıf libido yüzünden,2 seneyi bulmuştur ama aşağı yukarı.sen eğer düşünce yoluyla zayıf ta olsa ereksiyon olabiliyorsan muhtemelen cinsel ilişkiye girsen hiç bir sorun yaşamazsın. İlk ilişkilerinde korkma cialis kullan. İlla küre girecem diyorsan DHT türevleri git, sustanon a bulaşma. Profesyonel birine kür yazdır.Ama bence küre girme sen bilirsin yine de  

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ferhat82    448
Endanger, 28 dakika önce yazdı:

kız arkadaşımla aynı yatağa girene kadar iyileşmeyi farkedemedim zayıf libido yüzünden,2 seneyi bulmuştur ama aşağı yukarı.sen eğer düşünce yoluyla zayıf ta olsa ereksiyon olabiliyorsan muhtemelen cinsel ilişkiye girsen hiç bir sorun yaşamazsın. İlk ilişkilerinde korkma cialis kullan. İlla küre girecem diyorsan DHT türevleri git, sustanon a bulaşma. Profesyonel birine kür yazdır.Ama bence küre girme sen bilirsin yine de  

 

Tamamdir abi cypionat felanda bakabilirim . Abi cisalis attim yemin ederim salonda cayir cayir yaniyorum 5 mg bu neymiş böyle 😁

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
HalfNatty    173
metinav, 09.06.2019 - 07:47 yazdı:

Kürdeyken sıkıntı yok ki.Mesele kürden sonra istedigin pct yi yap eski haline gelemiyorsun.Kür icinde iste paylastigim makalede de belirtiyor, decanin dhn üretimi icin Ar dönüsüm enzimini engelleyen finasterid gibi ilaçlar kullanilabilir denilmiş.Eski forumlarda decanin iki kati testo kullanin diye önermisler.Kür bitti simdi geriye dönemedik.İki defa pct yaptim testo üretiliyor ama dht yok.Libido dht ile oluyor.Sakin biri olduk ciktik. :) Provironun kiymetini türk spor camiasi bilmiyor.Küçümsüyorlar ama yabancilar bir cok seyde bu provirona ulasamiyorlar bizim gibi rahat rahat.Kür icinde kullanilmali her zaman.Free testonun kas gelimi saglayabilmesi icin bosta kalmasi gerekli.Shbg ye herseyden hizli ve saglam bağlandigindan ve shbg seviyesini azalttigindan önemli...

Bu yorumdan sonra bizde ulaşamaz olmuşuz provirona...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vural2    970
HalfNatty, 19 saat önce yazdı:

@metinav hocam bu arada siz deca dick olduktan sonra proviron kullandınız mı? Etkisi nasıldı

O kadar öneminden bahsettiyse kullanmıştır büyük ihtimal.Metin abi Corona ile mücadele ediyor inşallah geri dönünce cevaplar 👼

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
HalfNatty    173
Vural2, 4 saat önce yazdı:

O kadar öneminden bahsettiyse kullanmıştır büyük ihtimal.Metin abi Corona ile mücadele ediyor inşallah geri dönünce cevaplar 👼

Geçmis olsun Metin hocam.

Kullandığı sürece iyileşme olduysa trt doz test+masteron omur boyu kullanilabilir proviron gibi malum proviron piyasada yok bende masteron denicem bakalım

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
HalfNatty, 12 dakika önce yazdı:

Geçmis olsun Metin hocam.

Kullandığı sürece iyileşme olduysa trt doz test+masteron omur boyu kullanilabilir proviron gibi malum proviron piyasada yok bende masteron denicem bakalım

 

Deca dick olup pctye başladığımda bana proviron kullanmamayı tavsiye etmişti Metin Hocam. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
metinav, 9.06.2019 - 07:47 yazdı:

Kürdeyken sıkıntı yok ki.Mesele kürden sonra istedigin pct yi yap eski haline gelemiyorsun.Kür icinde iste paylastigim makalede de belirtiyor, decanin dhn üretimi icin Ar dönüsüm enzimini engelleyen finasterid gibi ilaçlar kullanilabilir denilmiş.Eski forumlarda decanin iki kati testo kullanin diye önermisler.Kür bitti simdi geriye dönemedik.İki defa pct yaptim testo üretiliyor ama dht yok.Libido dht ile oluyor.Sakin biri olduk ciktik. :) Provironun kiymetini türk spor camiasi bilmiyor.Küçümsüyorlar ama yabancilar bir cok seyde bu provirona ulasamiyorlar bizim gibi rahat rahat.Kür icinde kullanilmali her zaman.Free testonun kas gelimi saglayabilmesi icin bosta kalmasi gerekli.Shbg ye herseyden hizli ve saglam bağlandigindan ve shbg seviyesini azalttigindan önemli...

Hocam selamlar 5 yıl önce yazmışsınız hala forumdamısınız bilmiyorum. Bende Tren Testo P masteron kürğndeyim 500 mg Testo.  300 mg Mast. 200 mg Tren ace haftalık miktarım. Provironda eklemelimiyim kürüme herhangi bir sorum yaşamamak için ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SantoR    146

Üste yazan arkadaş için bence proviron almanın zararı olmaz. 

Konu hortlamış artık arkadaşın bu yazdıklarından sonra deca almaktan korkmaya başladı insanlar hocam 😄

tarihinde SantoR tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
samed    16
megalodon, 05.05.2019 - 17:26 yazdı:

adımlarına dikkat et hızlı yürüme çükün düşebilir

(gereken cevaplar verilmiş ama git için rahat etsin)

çdfkjghljksdfgjkdfgnjfgjhnklfghnmşlfg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Halo0619    21
SantoR, Şimdi yazdı:

Konu hortlamış artık bu yazdıklarından sonra deca almaktan korkmaya başladı insanlar hocam 😄

Bi yorum mu bunları yaptı 🤣🤣

  • Şapşal 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SantoR    146
Halo0619, 13 dakika önce yazdı:

Bi yorum mu bunları yaptı 🤣🤣

Hocam valla öyle içten yazmışlar ki bi kaç kişi  streslerini yaşıyor insan 🤣🤣🤣

sen niye proviron soruyorsun o zaman tırstın değil mi doğru söyle utanma hocam🤣

tarihinde SantoR tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: kutukutupense
      Dostlar selamlar, forumu uzun zamandır takip ediyorum ilk gönderim olacak biraz heyecanlıyım tecrübenize çok ihtiyacım var. Yakın zamanda ikinci kürüme girmeyi planlıyorum ilk kürüm kendimi deneme amaçlı 12 hafta 250mg only testo yapmıştım yaklaşık 8 haftadır cut yapıyorum trt dozu alıyorum açıkcası yağ oranım da yüksekti only testoyu uzatabilirdim ama cut yapıp artık düzgün bir kür yapma kararı verdiğim için süreç böyle ilerledi.
      Kişisel Bilgiler:
      Yaş: 24 Boy: 1.87 Kilo: 81 Yağ Oranı: 14 (mezurayla 14 buldum) Şimdi izninizle kafamdaki planı söylemek istiyorum,
      Kür İçeriği:
      750mg Test E. 500mg Bolde 375mg Deca 3 tablet Proviron ED testo panpharma (sanırım iran eczanesi ürünü forumda öyle yazılmış nessieci satıcım da aynısını söylemişti), bolde ve deca nessie, proviron eczane
      Açıkcası vücudum cidden fazla östrojen dönüşümü gerçekleştiriyor o yüzden boldeyi biraz fazla tercih ettim, ciddi manada kas kütlesine ihtiyacım olduğu için böyle uzun soluklu off season kafasında bir kür serüveninin bana iyi geleceğini hissediyorum 20 hafta en az gitmek istiyorum bu şekilde, Kafamdaki süre fazla olmasaydı belki npp tercih edebilirdim ama nandrolone seçimimi deca yapmak istedim hem açıkcası daha uygun olması da güzel diye düşünüyorum. test-deca oranını 2/1 ayarlayıp yanına dht türevi proviron alarak dht’min dhn’den fazla olmasını amaçlıyorum deca dick yaşamamak için keza düzenli olarak kan tahlillerimi de vereceğim. 
      Sizin gözünüze takılan bir problem var mı, genel olarak anlattığım bu planlama için yorumlarınızı merak ediyorum tecrübeleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli bilmediğim bir cahilliğim varsa acısını çekmeden önceden haberim olmasını isterim açıkcası,  bu şekil bir planlama ile güzel miktarda kas kütlesi koyabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum dostlar. 🙏 @Fuhrer

    • Yazan: AtesTamer
      Değerli hocalarım öncelikle selamlar saygılar.
      Yakın bir zamanda ilk kürüme gireceğim,kürüm 10 hafta 500mg testo,10 hafta 250mg deca,5 hafta günlük 30mg danabol olacak şekilde.Bunun için uygulayacağım pct kürünü de sizlerle paylaştım görsel olarak.Kürümle ilgili eklememi çıkarmamı istediğiniz şeyleri söyleyebilirsiniz değerli tavsiyelerinize bilgilerinize ihtiyacım var deca dick problemiyle karşılaşmak istemiyorum bunun için ne gibi tavsiyeleriniz olur.Ve ayrıca kafamda testo ve danabol içeren başka bir kür daha var hangisini tercih etmeliyim açıkçası kararsız kaldım,cehaletimi mazur görün ilk kürüm araştırma sürecindeyim.Şimdiden yardımcı olan olmayan herkese teşekkürler:)

    • Yazan: shX648
      Abiler Decadick hakkında bayadır araştırma yapıyorum fakat hala adam akıllı bi kaynak yada elle tutulur bir referansa bilgiye ratlayamadım sizin bu tarz anabolizanlar hakkında bir geçmişiniz olduğundan size sorma gereğinde bulundum 
      tren yada deca kaynaklı bir dick sendromunu
      igf1 yada gh ile tedavi edebilirmiyiz ?
      okuduğum bir iki doktor yazısında bu tarz pepdit yapılı ilaçların sertleşmeye iyi geldiğini gördüm e bu tarz dick sendromları da hormonel bozuklukdan ziyade kişinin sertleşme sorunu yaşamasıyla ilgili olduğundan böyle düşündüm yanıtlarınızı bekliyorum hocalarım. @metinav
    • Yazan: Ouzhannn
      Tekrar Merhaba Abilerim Kardeşlerim,
      Öncelikle durumlar Kürüm olarak söyle;
      15 Hafta Tren+Testo Devam Edildi 10 Hafta Kadar Only Testo SÜREÇ:
      Ve Şimdi Son olarak 10 hafta Deca+Testo Devam Etmekteyim. Yaklaşık 10 Ay toplam Kür Sürem olmuş olacak Öncelikle gelişimimi takip edip önerilerini sunan destek veren herkese teşekkür ederim ama tabi bir insan var ki iyiki tanımışım dediğim tek insan olan @Loving burak hocama burdan herşey için 7/24 saat kaç olursa olsun müsait olduğu an iletişimi hiç koparmamasından beni hep motive etmesinden sonuna kadar desteğini esirgememesinden orjinal ürün desteği ve bana çoğu doğru zannettiğim yanlışları gösterip doğru yönlendirmesinden dolayı burdan herkesin huzurunda teşekkür ediyorum resmen değişimim herkesi göreni şaşırtmakta ben bile kendime artık inanmıyorum nasıl bu hale geldim diye resmen bir kertenkeleden timsaha simdide ejderhaya dönüşüyorum kürümün sonunda ne olacağını hala daha merak ediyorum 
      ürün öyle bir durumda ki 3.haftaya girmek üzereyim decada ama aşırı pumptan antreman atamaz kolumu bile kaldıramaz hale geliyorum ilk girişle antreman sonu ve ortaları vucüdüm resmen 3 katı büyüyor ama pump aşırı derecede çok fena oluyor antreman çok zorlanıyorum ama bırakmak yok sonuna kadar devam 

      Tren Başlangıç Ve Bitiş
       

      Ve Deca 3.Hafta Başı
       
    • Yazan: BBurak
      Selam arkadaşlar,
      Bir süredir forumda aktif değildim. Bunun sebebi iş güç kovalamam, bir yandan da spor ve sınavlarımla uğraşmamdan ötürüydü. Umarım herkesin keyfi yerindedir. Şu ana kadar 2 tane kür yaptım. İkinci kürüm olan cut cycle’da artık takır takır oblik gördüğüm için ve süreçten çok bunaldığım için, 6–7 hafta sonunda kısa ester ürünleri bırakıp uzun bir TRT süreci geçirdim (yaklaşık 8 hafta).
      3. kür planlamamda ise artık daha ciddi dozlarla ilerlemek ve farklı bir şeyler denemek istediğim için, daha önce hiç çıkmadığım seviyelere çıkıyorum. Benim her zaman amacım sağlığı koruyarak küçük kazanımlarla ilerlemekti. Yoğun suplement kullanımım mevcut. Yeni kür planımı aşağıya bırakıyorum, yorumlarınızı bekliyorum. Güncel kilom: 82, hedef kilom ise 95-100 civarı. Kür sürecimi gidişata kadar belirleyeceğim fakat bu bileşiklerle kafadan 20 hafta giderim.
      Haftalık İlaç Protokolüm
      Testosteron Enanthate: 600 mg Boldenon: 600 mg Deca: 300 mg Anapolon: 350 mg Proviron: 175 mg Günlük 1 tablet tamoksifen ( kan testine kadar) Kullandığım Suplementler
      Günlük 2–3 ölçek whey protein 2000 mg balık yağı Multivitamin Demir takviyesi Magnezyum Grizone Day/Night D3 + K2 Arginin with ZMA (Nutrade) Post Workout (Nutrade) Güncel Form:

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×