Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

donner

21 yaşimda ilk kürüme girme kararı aldım! testo+gh+ox kombinasyonu hk.

Önerilen İletiler

donner    0

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

21 yaşındayım 3-4 senedir vücut geliştirme ile uğraştım ilk kür için baya bi araştırmadan sonra.

PLANLADIĞIM KÜR İÇERİĞİ:

  • Testosteron Enanthate 600mg
  • Büyüme hormonu 4iu
  • Anaavar 70mg

SÜRECE DAİR:

  • Kullanacağım bu ürünleri pharmacom dan almayı düşünüyorum 
  • Ayrıca testoyu omuza haftalık toplam 2m olacak şekilde vuracağım(1-1)
  • Kürü 15 hafta olarak düşündüm.

Şimdiden yapacağınız yorumlar için teşekkür ederim. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


berkay16    329

70mg anavarı boşver biraz ağırdan al 300 test 3-4ui gh yeterli, testo dozunu daha da arttıracaksan primo veya bolde ekleyebilirsin e2 kontrolü için.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    76

anavarı 30 50 mg arası testosteronuda 300 375 mg civarına çekebilirsin. bana sorarsan test mast/primo yapsan daha iyi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    892

21 yaşında doğal IGF üretimini baskılayacak bir ilacı neden kullanmak istiyorsun ki?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
donner    0
sven, 43 dakika önce yazdı:

anavarı 30 50 mg arası testosteronuda 300 375 mg civarına çekebilirsin. bana sorarsan test mast/primo yapsan daha iyi

hocam yanlış yazmışım 40mg anavardı o bide bolde düşündüm ama yan etkilerinden biraz tiksindim 

sven, 43 dakika önce yazdı:

anavarı 30 50 mg arası testosteronuda 300 375 mg civarına çekebilirsin. bana sorarsan test mast/primo yapsan daha iyi

Masteronu 2. Kürde düşünüyodum hocam birde fazla gelmez mi mast 

Fuhrer, 39 dakika önce yazdı:

21 yaşında doğal IGF üretimini baskılayacak bir ilacı neden kullanmak istiyorsun ki?

Merhabalar hocam yağ yakımı ve igf ile testonun etkilerini boostlaması için düşünmüştüm

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    892
donner, 2 saat önce yazdı:

hocam yanlış yazmışım 40mg anavardı o bide bolde düşündüm ama yan etkilerinden biraz tiksindim 

Masteronu 2. Kürde düşünüyodum hocam birde fazla gelmez mi mast 

Merhabalar hocam yağ yakımı ve igf ile testonun etkilerini boostlaması için düşünmüştüm

açık konuşayım, 4 iu genotropin bile kullansan bu yaşlardaki IGF seviyesini yakalayamazsın. HGH +35 yaştan sonra asıl etkiyi verir 4iu'da. Bu yaşlarda kullanman gereken doz adam akıllı etki için +10 iu. Bu da çok ileri seviye

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Light57    4
donner, 15 saat önce yazdı:

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

21 yaşındayım 3-4 senedir vücut geliştirme ile uğraştım ilk kür için baya bi araştırmadan sonra.

PLANLADIĞIM KÜR İÇERİĞİ:

  • Testosteron Enanthate 600mg
  • Büyüme hormonu 4iu
  • Anaavar 70mg

SÜRECE DAİR:

  • Kullanacağım bu ürünleri pharmacom dan almayı düşünüyorum 
  • Ayrıca testoyu omuza haftalık toplam 2m olacak şekilde vuracağım(1-1)
  • Kürü 15 hafta olarak düşündüm.

Şimdiden yapacağınız yorumlar için teşekkür ederim. :)

Bence ilk kür için biraz ağır duruyor. Dozları azaltmanı öneririm onun haricinde güzel kombinasyon. Anavar yerine belki primobolan daha iyi olabilirdi. Ayrıca pct planını şimdiden yapmalısın. Şalterler inecektir 15 haftada 

Fuhrer, 10 saat önce yazdı:

açık konuşayım, 4 iu genotropin bile kullansan bu yaşlardaki IGF seviyesini yakalayamazsın. HGH +35 yaştan sonra asıl etkiyi verir 4iu'da. Bu yaşlarda kullanman gereken doz adam akıllı etki için +10 iu. Bu da çok ileri seviye

Anavar da olduğu için arkadaş muhtemelen define olmak istiyor kütle eklerken. Gh o yüzden eklenmiş olabilir. Yağ yakımına o dozlarda yardımcı olur

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wassat26    31
gönderildi (düzenlendi)

Testo çok yüksek E2 kontrolü zorlaşır. Only testo girmek mantıksız 15 haftada birşey katmaz.

Anavar hiç alma, HDL - LDL kolestrol dengesini çok çok kötü bozuyor.

GH senin yaşın için bilemedim...

En temizi bence 375 testo + 250 bolde olur. 16 hafta gidersin. 4 hafta da 250 only testo yapıp 20. hafta kesersin kürü.

tarihinde Wassat26 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
donner    0
Light57, 9 saat önce yazdı:

Bence ilk kür için biraz ağır duruyor. Dozları azaltmanı öneririm onun haricinde güzel kombinasyon. Anavar yerine belki primobolan daha iyi olabilirdi. Ayrıca pct planını şimdiden yapmalısın. Şalterler inecektir 15 haftada 

Anavar da olduğu için arkadaş muhtemelen define olmak istiyor kütle eklerken. Gh o yüzden eklenmiş olabilir. Yağ yakımına o dozlarda yardımcı olur

Hocam pct olarak 1ve 2. Hafta 50mg clomid ve 40mg nolvadex 3. Ve 4. Haftalar için 25mg clomid ve 20mg nolvadex kullanmayı hedefledim bu sırada hcg düşünmüyorum 

Fuhrer, 19 saat önce yazdı:

açık konuşayım, 4 iu genotropin bile kullansan bu yaşlardaki IGF seviyesini yakalayamazsın. HGH +35 yaştan sonra asıl etkiyi verir 4iu'da. Bu yaşlarda kullanman gereken doz adam akıllı etki için +10 iu. Bu da çok ileri seviye

Hocam bide kürden 3 ay önce daha kullanmak toplam 7 ay falan yine de iyi etki etmez mi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Vassa
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 1.5 yıldır forumu düzenli olarak takip ediyorum. Bugüne kadar çoğunlukla okuyucu tarafta kaldım ancak artık kendi sürecimi paylaşarak sizlerin görüşlerini almak istedim.
      32 yaşında 184 cm boyundayım ve şu an 81 kg ağırlığındayım. Spora yeniden başladığım dönemde ise yaklaşık 100 kg civarındaydım. Konuya eklediğim fotoğraflarda tüm süreci kronolojik olarak paylaşıyorum. Güncel formumu en sona koydum yazısız olan fotoğraflar.. Fotoğrafların üzerinde tarih ve kilo bilgileri de yer alıyor. Güncel kan tahlillerimde mevcut.(Öströjen vs onları yaptıramadım) Spor geçmişim aslında daha eskiye dayanıyor. Çocukluğumdan beri yüzme ve basketbol ile ilgilendim. Vücut geliştirmeye ise ilk olarak 2010 yılında başladım. Yaklaşık 3-4 yıl boyunca düzensiz ve aralıklı şekilde devam ettim. Sonrasında 5-6 yıllık bir ara verdim ve yaklaşık 2.5 yıl önce tekrar düzenli olarak ağırlık antrenmanlarına başladım.
      Son 6 aylık dönemde beslenme ve antrenman disiplinim eskiye göre oldukça gevşemişti. Buna rağmen haftada minimum 2-3 gün spor salonuna gitmeye devam ettim. Bu süreçte yağlanarak tekrar 87 kg seviyelerine kadar çıktım. 20 Nisan itibarıyla yeniden diyetime ve antrenmanlarıma ciddi şekilde odaklandım. Şu an haftada 5 gün ağırlık antrenmanı yapıyorum. Buna ek olarak haftanın 7 günü 20-40 dakika arasında, yaklaşık 120 nabız civarında kardiyo uyguluyorum.
      Asıl merak ettiğim konu ise testosteron enanthate kullanımı. Haftalık 250 mg testosteron enanthate ile başlamayı düşünüyorum. Hedefim profesyonel seviyede bir yarışma fiziği ya da aşırı hacimli bir görüntü değil. Ancak tamamen atletik ve ince bir görünüm de istemiyorum. Bir miktar hacimli, omuzları ve üst gövdesi daha dolu duran, kas kütlesi belirgin ama estetik çizgisini koruyan bir fizik hedefliyorum.
      Yanına farklı bir anabolizan eklemeyi düşünmüyorum.
      Bunun iki temel sebebi var:
      Maddi tarafı. Ulaşmak istediğim fiziğin daha agresif kombinasyonlar gerektirdiğini düşünmemem. (Emin değilim) Sorularım:
      Sizce haftalık 250 mg testosteron enanthate ile, mevcut fiziksel durumum ve geçmişim göz önüne alındığında görüntümde tatmin edici bir değişim olur mu? Özellikle daha dolu, daha sert ve bir miktar daha hacimli görünmek açısından beklentilerimi karşılar mı? FORM CHECK:
            
      KAN TESTLERİ:

      Tecrübeli arkadaşların yorumlarını ve tavsiyelerini merak ediyorum. Şimdiden vakit ayırıp cevap veren herkese teşekkür ederim.
    • Yazan: androjenik
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Abimle beraber bir kür yapalım diyoruz yaklaşık 2 yıllık fitness ondan öncede ikimizin de uzun bi yüzme geçmişi var ben 18 o 26 yaşında kendisi taylanda gitti ve 2 250mg testo 1 250mg sustanon aldı ilaçların kalitesi hakkında şüphemiz yok eczaneden alındı hepsi ben daha güvenli temiz gidelim diye 10 hafta 250 mg sonrasında pct ile kürü kapatalım temiz kütle koyalım diyorum o ise sustanonu ikiye bölüp 5 hafta sustanon sonrası uzun ester enanthate ile devam edelim diyor ben ise bunun fazla hormonel dalga yaratacağını ilk kürde sadece tek ester testo kullanıp üstümüzde nasıl etki bırakacağını görme amaçlı yaklaşmamız gerektiğini düşünüyorum ekstra şunu alabilirsiniz vs. gibi tavsiyelerinizi veya dikkat etmem gereken şeyler konusunda yardımcı olduğunuz için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Servantekin12
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      ilk kürümü yapmaya karar verdim yaklaşık 3 aydır devamlı ve düzenli spor yapıyorum onun öncesinde düzensiz şekilde 1 sene daha spor geçmişim var fakat öncesinde yaklaşık 10 sene boyunca kickboks ve futbol hakemliği yaptım hep sporla iç içeyim Almanya da yaşıyorum ve burada yaşadığım için kan testi vermeden ve pct yapmadan kür yapmayı planlıyorum kür bitiminde trt yapacağım.  Amacım 85-90 kilo arası kütleli olmak karın kasından ziyade kıyafet altında güzel durmak istiyorum cevap verecek hocalarıma abi kardeşlerime şimdiden teşekkür ediyorum herkese iyi forumlar.
      KİŞİSEL BİLGİERLİM:
      yaş : 23 boy : 167 kilo : 71.5 KÜR İÇERİĞİM:
      Testesteron enhanthate 250 mg (her 5günde bir) (toplam 50 gün) Npp 100 mg (her 5günde bir) (toplam 50 gün) Diananol 30mg (günlük) (toplam 5 hafta) İlk bu ilaçlarla 50 günü tamamlayınca şu ilaçlarla devam edeceğim ;
      Testosterone Propionate 100mg (3 günde bir)(toplam 30 gün) Drostanolone Propionate 100mg (3 günde bir)(toplam 30 gün) SORULARIM:
      Sizce kür sırasında olmazsa olmaz mct olarak ne kullanmalıyım? Enjeksiyonu kalçadan ve bacaktan düşünüyorum her iki ilacı da bir şırıngaya çekip enjekte etmemin bir zararı olur mu ? Kür de kafanıza yatmayan değiştirmemi düşündüğünüz yerler nereler ? GÜNCEL FORM:

    • Yazan: cglr
      Öncelikle herkesin kurban bayramı mübarek olsun.
      Ben Diyetisyenim 4 yıldır spor yapıyorum uzun süredir kür düşüncem vardı ve artık karar verdim ilk kürüme başlayacağım hedefim temiz kuru bir kütle eklemek. 
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 24 Boy: 1.78 Kilo: 79 Vücüt şeklim için bilgi ve foto ekliyprum kollar 43.5 incline bench 110 6 tekrar atabiliyorum göğüslerimdeki damarlarıda görebiliyorum Diyetisyen olduğum için beslenmemi kusursuz ayarlayabilirim antremanıda ayarlarım tek ve en büyük sorun ilaç süreci
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosterone enanthate Boldenone Masteron (Hepside zphc 1ml ampüllerde aynı satıcı ve markayı kullanan arkadaşım var ve evet çalışıyor)  5.6. haftada bir kan testi vereceğim. Olabildiğince araştırdım forumları okudum ancak hala bilgisiz olduğumun farkındayım onun için buradayım. Şu anlık aklımda 12-15 hafta gibi bir süreç var belki uzatadabilirim ancak haftalık mg planlamalarımda enjeksiyon günlerimde enjeksiyonda d yada e vitamini ile birlikte enjekte etme eczaneden almam gereken koruyucular vb. yani kısaca süreç hakkında bilgili tecrübeli kişilerden yardım istiyorum. Şimdiden hepinize ayırdığınız vakit için teşekkür ederim.  
    • Yazan: eemirtml
      Merhaba arkadaşlar,
      İlk kez kür yağacağım. Belirli bir bilgi birikimim var ama tecrübeli arkadaşlardan da destek almak isterim.4-5 senedir aralıklı şekilde spor yapıyorum. Verdiğim bu aralardan dolayı bir türlü istediğim kütleye ulaşamadım.
      Kişisel Bilgiler;
      Boy: 168 Kilo: 61 Hedefim;
      5 aylık bir kür süresinde güzel bir hacim ile 70'li kilolara çıkmak. İştahla alakalı bir sorunum yok 1 kiloysa bir kilo da yerim pirinç. Kürde aşırı toksik ürünlerden kaçınarak sağlığımı riske atmamak. Aklımda olan ürünler ve dozlar;
      Teste e max 500mg Primo x mg Bolde x mg Npp x mg Bunların dışına çıkmayı düşünmüyorum. Hepsini de aynı anda kullanmak istemiyorum en iyi kombinasyonu arıyorum.
      Not: Direkt bir küre başlamama da gerek yok önerdiğiniz protokoller varsa (only testo kan testi vb.) onları da uygulayabilirim. Ama kürün kafamda oturmaması yoruyor.
        

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×