Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Alpyld12

Testosteron + npp + boldenon (ilk kürüm olacak önerilerinizi rica ediyorum)

Önerilen İletiler

Alpyld12    0

Merhaba arkadaşlar,

20 yaşındayım ve 12-14 hafta spor salonuna gidiyorum. Eskiden düzensiz olan spor salonu seanslarım şimdi düzenli. Bu, steroid kullanacağım ilk sefer olacak.

Şu kombinasyonu düşünüyorum:

  • Testosteron E
  • Boldenone
  • (NPP)

SORULARIM:

  1. Bu kombinasyon ilk steroid kürüm için uygun olur mu?
  2. Başka kombinasyon önerileriniz var mı?
  3. Satın alacağım ürünle ilgili olarak (satıcı Türkiye'de üretildiğini söylüyor), ürün kalitesinde problem olmadığını ve test sonuçlarını vb. belirtiyorlar. Ürünün Türkiye'de üretilmesinden kaynaklanan herhangi bir sorun olur mu?

Yardımlarınız ve cevaplarınız için çok teşekkür ederim. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


zoszos    4

Yaşın çok genç , ancak buraya boy kilo yağ oranı ve görsel eklersen bu konudaki tecrübeli arkadaşlar fikirlerini iletirler.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.190
Alpyld12, 22 saat önce yazdı:

Ürünün Türkiye'de üretilmesinden kaynaklanan herhangi bir sorun olur mu?

zoszos, 22 saat önce yazdı:

Yaşın çok genç , ancak buraya boy kilo yağ oranı ve görsel eklersen bu konudaki tecrübeli arkadaşlar fikirlerini iletirler.

Bunları oku kardesim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    125

Tr üretim ürüne bulaşma hiç steril değil ilk küründe seni zora sokar ve gereksiz pahalı en kaliteli markalarla aynı paraya satıyorlar yeni marka bul 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Alpyld12    0
zoszos, 11 saat önce yazdı:

Yaşın çok genç , ancak buraya boy kilo yağ oranı ve görsel eklersen bu konudaki tecrübeli arkadaşlar fikirlerini iletirler.

Forum durumum bu hiç anabolik almadım yağ oranım çok düşük 

IMG_1162.jpeg

  • Şaşkın 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ZYZZ    93
Alpyld12, 15 saat önce yazdı:

Forum durumum bu hiç anabolik almadım yağ oranım çok düşük 

Bozulma ama tahta gibi hocam vücut daha beslenmeyi kavrayamamışsın vücudunun en üst noktasına çıkmamışsın ilaç diyorsun. hata yapıyorsun bence.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Alpyld12, 15 saat önce yazdı:

Forum durumum bu hiç anabolik almadım yağ oranım çok düşük 

Hem çok yenisin ve daha henüz hiç ilerleme katedemeden ilaca başvurmak istiyorsun. Zaten geçmişte düzensiz yaptığını söylüyorsun. Önce bi naturel devam et, disiplin edin. Biraz büyü, sonra böyle şeyleri düşünürsün. Bence kreatin falan kullan, beslenmeni düzelt. Zaten ilk başlarda hızlı gelişirsin gerek yok yani.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Alpyld12    0

Merhaba

ilk kürüm olucak normalde 

  • testesteron
  • boldenon
  • npp 

kullanıcaktım ama boldenon diğerlerine göre çok zararlı dediler, bende çıkarıp sadece

  • testo
  • npp 

kullanmak istiyorum yine verim alır mıyım bolde olmadan teşekkürler 🙂

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953

dostum amacına uygn ilaç seç, boldenon evet zararlıdır. Ama amacına bu uyuyorsa, yani uzun soluklu bir kür yapacaksan bu uygundur. Eğer amacın kısa süreli bir kütle artışıysa NPP kullan. Sonuç olarak aldığın anabolik hormonların hepsi zararlı. Ek olarak boldenon, genelde deneyimsiz sporcular tarafından kullanıldığından kötü lanse edilmiştir. Mantıklı bir boldenon kullanımı sana iyi etkiler bırakır,  bu mantığı da kavraman için bu hormon işinde en az 3-5 sene geçirmen lazım ki mantıklı bir yol çizesin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Alpyld12    0

Amacım kısa sürede kütle artışı o yüzden testo,npp kullanma mantıklıdır dimi 🙂 ilk kürüm olucak kaç testo kaç npp vurayım hocam.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
Alpyld12, 2 saat önce yazdı:

Amacım kısa sürede kütle artışı o yüzden testo,npp kullanma mantıklıdır dimi 🙂 ilk kürüm olucak kaç testo kaç npp vurayım hocam.

dostum öncelikle NPP bu konuda sana yardımcı olacaktır, ancak sanma ki bu ilacı vurduğumda kütle gelecek. Emin ol bu NPP beslenmen yok ise, kalori saymıyorsan sana hiç bir etki sağlamayacaktır. NPP kullanmadan önce 3-4 hafta 3000-3400'lerde beslenmeye çalış. Yağ miktarını kilonun 0.6-0.8 arasında alıp 600 carb yemeye çalış. Eğer bunu başarabiliyorsan sen bu ilaçtan verim alırsın. 

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
0xhex    68
Alpyld12, 23.03.2026 - 01:19 yazdı:

Forum durumum bu hiç anabolik almadım yağ oranım çok düşük 

önce hipertrofinin ne olduğunu öğrenip doğal sınırlarınla kas yapmayı öğrenmelisin bunları öğrenmeden alacağın ilaç sadece hormon sistemini bozacak, 2-3 ay sonra gelip buraya yazarsın dostum kas yapamadım , ilaçlar mi çalışmıyor , ben niye kas yapamıyorum , pipim kalkmıyor yardım edin diye

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Alpyld12    0
Fuhrer, 26.03.2026 - 01:38 yazdı:

dostum öncelikle NPP bu konuda sana yardımcı olacaktır, ancak sanma ki bu ilacı vurduğumda kütle gelecek. Emin ol bu NPP beslenmen yok ise, kalori saymıyorsan sana hiç bir etki sağlamayacaktır. NPP kullanmadan önce 3-4 hafta 3000-3400'lerde beslenmeye çalış. Yağ miktarını kilonun 0.6-0.8 arasında alıp 600 carb yemeye çalış. Eğer bunu başarabiliyorsan sen bu ilaçtan verim alırsın. 

Hocam birşey daha soracagım ilaçların örneğin

testesteron enantate = 1400₺

npp = 1475₺ 

fiyatları normal mi bana mı ucuz geliyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    125
Alpyld12, 40 dakika önce yazdı:

Hocam birşey daha soracagım ilaçların örneğin

testesteron enantate = 1400₺

npp = 1475₺ 

fiyatları normal mi bana mı ucuz geliyor

Hangi marka knk bu ilaçlar ve sipariş ettinmi 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Alpyld12    0

Merhaba ilk kürüm olucak

testesteron enantate + primabalon kür yapacağım ürünleri aldım ama hocaya sorduğum’da

3 günde 1 kez

1 ml vurmamı söyledi biraz fazla geldi nasıl ayarlamalıyım kaç mg vurucağımı daha önce kullanan var ise yardımcı olabilir mi?

@Fuhrer hocam siz bu konuda bilgilisiniz beni aydınlatırsanız sevinirim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ardw3pl11    4

Merhabalar haftalık 2 ml testo yani 500 mg testo yeterli olucaktır primabolan için birşey diyemiceğim daha önce kullanmadım ilaçlarınız hangi marka ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    125

Hocam selamlar kürden önce bir kan testi yaptırmanız gerekiyor gerçekten önemli bir konu ve daha net konuşmak için kullanıcağınız ürünün markası ve ester yapısı hakkında bilgi vermelisiniz 

İlaçların ml inde kaç mg ilaç var bunları yazın yoksa kesin birşsy söyleyemeyiz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
doruksayin    0
Alpyld12, 25.03.2026 - 23:14 yazdı:

Amacım kısa sürede kütle artışı o yüzden testo,npp kullanma mantıklıdır dimi 🙂 ilk kürüm olucak kaç testo kaç npp vurayım hocam.

tavsiyem genelde düz testoyla başlayıp (250-300 mg gibi) yan etkileri gözlemleyip ilk aydan sonra başka anabolik eklemen ha sen sabırsızım vurduğuma değsin diyosan genelde 500 testo 300 npp şeklinde kullanıyo herkes fakat yan etkilerini gözlemle ilk 1 ay ilaç gelmesini bekliceksin zaten o yüzden panik yapma,kendine bi bak çavuş ne alemde psikolojim ne alemde diye tavsiyem kür öncesi, kür ortası ve kür sonu tahlil vermen,eczaneden de yanına proviron eklersen yan etkilerini bi nebze olsa da azaltmış olursun hem kürünede faydası olur yan etki haricinde,boldenone npp varken ilk kürde gerek yok iştahına faydası olur anca,eğer yoksa bi sorunun olabildiğince temiz şekilde öküz gibi ye çünkü besin olmadan istediğini vursanda gelişemiceksin,antrenmanınada el at,bide toparlanmana bi nebze olsun dikkat et başka aklıma gelen bişey yok şimdiden kolay gelsin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Alpyld12    0
Ardw3pl11, 4 saat önce yazdı:

Merhabalar haftalık 2 ml testo yani 500 mg testo yeterli olucaktır primabolan için birşey diyemiceğim daha önce kullanmadım ilaçlarınız hangi marka ?

marka scıence pharmachem hocam.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
godofdark    28

Senin bu işlere girmene gerek yok. Kreatin + protein tozu ve makro sayımını yaparak doğal sınırlarına geldikten sonra bu işlere başlamanı tavsiye ederim illa yapacaksan. Bu şekilde zaten pek verim alacağında söylenemez.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hascey27    46
Alpyld12, 23.03.2026 - 01:19 yazdı:

Forum durumum bu hiç anabolik almadım yağ oranım çok düşük 

Dostum sen ilacı mucize zannediyorsun naturelken başaramadığın bir şeyi ilaçlıykende başarman zor olcak çünkü seninle aynı yollardan geçtim bende öyle zannediyordum ama gerçek yüzüne sert bi şekilde çarpıyor. Aldığın marka dandik bir marka salondaki hocandan almışsın zamanında bende aynı böyle almıştım ve sonuç başarısızdı.

ilaçları kullanmadan 1 ay bari disiplini oturt kilo alabiliyormusun yemek yiyebiliyormusun bi gözlemle kendini eğer bunları yapar ve sürdürülebilir olduğunu düşünürsen o zaman o dandik düşük doz testo ile bile gelişirsin :) 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Superlevye    13

Selamlar hocam bence çok aceleci ve erken davranıyorsun ama buraya kadar geldiysen eğer artık kimse vazgeçiremez seni benim verebileceğim tavsiye hiçbir anabolik eklemeden only testo ile 250 300 mg civarlarında temiz kütle eklemeye çalışman olacak anabolik alsan anaboliği yeterli derecede kullanacak bir kas alt yapın çok çünkü emin ol only test bile bambaşka seviyeye getirir seni şuanda birde araya tuz biber olarak ox atsan birde şahane olur 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
0xhex    68
godofdark, 12 saat önce yazdı:

Senin bu işlere girmene gerek yok. Kreatin + protein tozu ve makro sayımını yaparak doğal sınırlarına geldikten sonra bu işlere başlamanı tavsiye ederim illa yapacaksan. Bu şekilde zaten pek verim alacağında söylenemez.

evet küre girecek 1-2 ay sonra bu ilaçlar çalışmıyor hiç bi gelişim alamıyorum dicek, hormonlarını bozduğuyla kalacak :D  ne antreman yapmasını biliyor ne beslenmesini ne dinlenmesini

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
0xhex, 17 dakika önce yazdı:

evet küre girecek 1-2 ay sonra bu ilaçlar çalışmıyor hiç bi gelişim alamıyorum dicek, hormonlarını bozduğuyla kalacak :D  ne antreman yapmasını biliyor ne beslenmesini ne dinlenmesini

Bu cevap her ne kadar etik olmasa da bir o kadar doğru...

formu görmeden yorum yapmışım, hatamdır kabul ediyorum. Özür dilerim. Dostum, Instagram'da gördüğün before-after steroid videoları tamamen saçmalıktan ibaret. Git kıçına her gün 10 ml acetat vur o beslenme olmazsa yine ilaç işe yaramaz. Bir ev yapmak için önce arsa satın almalısın, asansör yaptırmakla başlamamalısın. Anlayacağın ilaçlar sihirli değnek değil. @Alpyld12 belki bizi dinlemeyip yüksek ihtimalle instada gördüğün koçlar(?!) ile çalışacaksın. Emin ol hepsi senin cüzdanına bakar, belki üç beş kilo alırsın.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    125

Hocam sen gel kür işinden vaz geç sana kendimden örneklendirerek anlatmak istiyorum naturalken 230 240 civarı deadlift atabiliyordum beslenmeme antrenmanlarıma uykuma özen gösteriyordum ilk kürüme girdiğimde bu disiplinini tamamen bıraktım ilaçlara güvenip protein almamaya başladım antremanları saldım ama direk fark ettim ki gücüm düşüyor yağlanıyorum kaslarımın belirginliği azalıyor ve kandaki Anabolikler hiçbir işe yaramıyor çünki Anabolikler aslında bir turbo olarak düşün motor olmazsa turbo bir işe yaramaz sen gerekli önemi naturalken veremiyorsan Steroid kullanırken kendini daha berbat bir hale sokucaksın sana tavsiyem tam 1 yıl natural şekilde en iyisini yapmaya çalış bol bol karb tüket protein tüket belli bir kas koy ondan sonra Steroid düşün kısa yoldan köşeyi dönmek iyi sonuçlar getirmez hep ilk sen bir çaba göster vücuduna bir altyapı hazırla

 

(Bu arada ilk yorumumda formuna bakmamıştım bunu yanlış anlama burda kimse birbirini yargılamaz ama kas kütlen az ztn verim alamazsın bu konumda steroidlerden)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ugurbenx1
      Merhaba iyi akşamlar Peptid Türkiye,
      Yarıda kestiğim bu kürümde 4,5 kg aldım ve pct protokolü uygulamadım. Şimdi 2. bir kür düşünüyorum.
      YARIDA KESTİĞİM KÜRÜM: (Kürü 25inci günde kesmek zorunda kaldım)
      Testosteron Enanthate 400mg Dianabol 20mg 1. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Turinabol 2. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Masteron Turinabol 16-12 hafta arası düşünüyorum, sizin ekstra önerileriniz varsa dinlemek isterim.
    • Yazan: Ziraatci
      Herkese selamlar, iyi forumlar dilerim.
      Yakın zamanda başlayacağım bulk kürü için enjeksiyon sıklığı, günleri ve ml paylaşımları konusunda forumdaki tecrübeli hocalarımın ve arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var.
      Kür Planım ve Haftalık Dozajlarım şu şekilde:
      Testosteron Enanthate: 500 mg (Haftalık 2.5 ml)
      NPP (Nandrolone Phenylpropionate): 400 mg (Haftalık 4 ml)
      DHB (Dihydroboldenone Cypionate): 300 mg (Haftalık 3 ml)
      Toplamda haftalık 9.5 ml gibi ciddi bir yağ hacmi sisteme girecek.
      Şöyle bir strateji düşündüm: NPP’nin (kısa/orta ester) doğal üretimi aniden kapatıp kanda "Testo açılana kadar" dominant kalmasını (Deca dick, libido ve mod düşüklüğü riskini) engellemek adına; ilk 2 hafta sadece Testo Enanthate + DHB girip bir androjen duvarı örmeyi, 3. haftadan itibaren NPP'yi sisteme dahil etmeyi planlıyorum.
      Sormak istediğim sorular şunlar:
      NPP'nin ester yapısı gereği stabil bir kan seviyesi için haftada en az 3 enjeksiyon (Pazartesi - Çarşamba - Cuma) yapmayı düşünüyorum. Bu 9.5 ml'lik toplam hacmi bu 3 güne bölersem, enjeksiyon başına ortalama 3 ml'den fazla yağ düşüyor. Sizce gün paylaştırılması nasıl olmalı?
      Testo E ve DHB uzun esterli olduğu için onları haftada 2 güne (Pazartesi - Perşembe) sabitleyip, NPP'yi ayrı günlerde mi vurmalıyım, yoksa hepsini aynı enjektörde mixleyerek haftada 3 güne mi yaymalıyım?
      İlk 2 haftalık "Only Testo + DHB" başlangıç stratejim hakkındaki görüşleriniz nelerdir?
      Boy, kilo ve spor geçmişi olarak altyapım hazırdır. Koruyucu olarak karaciğer, böbrek ve insülin hassasiyeti için enginar, deve dikeni, NAC 600 ve Berberin (ALA destekli) içeren kompleks supplement rotasyonum hazırlandı.
      Tecrübeli üyelerin ve hocalarımın değerli yorumlarını bekliyorum. Herkese keyifli forumlar ve kazançlı kürler dilerim!
    • Yazan: PesimisTR
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      İlk kürümü yapma kararı aldım aşağıdaki ilaçları temin ettim.
      KÜR İÇERİĞİM: (10 hafta)
      Testosteron Enanthate Deca Masteron SORULARIM:
      İlk kür için uygun mu tercih ettiğim ilaçlar? PCT nasıl yapmalıyım? Korucuyu olarak ne kullanmalıyım? Enjeksiyon sıklığı ve ölçüsü nasıl olmalı? Beni kür boyunca bekleyen sürpriziler nelerdir? Tüm öneri, cevap ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: ahmetselami
      Merhabalar herkese,
      Daha önce hiç Steroid türevi kullanmadım. Biraz kaslanmak istiyorum, düzenli hafif ağırlıklı çalışma yapıyorum.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş:41 Boy: 1.80 Kilo: 77 Yağ: %19 BANA DAİR:
      Sağlıklı sayılır biriyim sadece kolesterol sınırda yüksek. Total Testosteron seviyem 400 civarı 2 çocuk var SORULARIM:
      Vücuda zarar vermeden primobolan + proviron Kullanılabilir mi? Etkileri ne olur?   Forumda yeniyim. Bilgi almak için buradayım arkadaşlar yargılamayın lütfen hatam varsa.
    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×