Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Ziraatci

Kürde enjeksiyon günleri ve dozajlaması hk. (testo e + npp + dhb)

Önerilen İletiler

Ziraatci    0

Herkese selamlar, iyi forumlar dilerim.

Yakın zamanda başlayacağım bulk kürü için enjeksiyon sıklığı, günleri ve ml paylaşımları konusunda forumdaki tecrübeli hocalarımın ve arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var.

Kür Planım ve Haftalık Dozajlarım şu şekilde:

  • Testosteron Enanthate: 500 mg (Haftalık 2.5 ml)

  • NPP (Nandrolone Phenylpropionate): 400 mg (Haftalık 4 ml)

  • DHB (Dihydroboldenone Cypionate): 300 mg (Haftalık 3 ml)

Toplamda haftalık 9.5 ml gibi ciddi bir yağ hacmi sisteme girecek.

Şöyle bir strateji düşündüm: NPP’nin (kısa/orta ester) doğal üretimi aniden kapatıp kanda "Testo açılana kadar" dominant kalmasını (Deca dick, libido ve mod düşüklüğü riskini) engellemek adına; ilk 2 hafta sadece Testo Enanthate + DHB girip bir androjen duvarı örmeyi, 3. haftadan itibaren NPP'yi sisteme dahil etmeyi planlıyorum.

Sormak istediğim sorular şunlar:

  1. NPP'nin ester yapısı gereği stabil bir kan seviyesi için haftada en az 3 enjeksiyon (Pazartesi - Çarşamba - Cuma) yapmayı düşünüyorum. Bu 9.5 ml'lik toplam hacmi bu 3 güne bölersem, enjeksiyon başına ortalama 3 ml'den fazla yağ düşüyor. Sizce gün paylaştırılması nasıl olmalı?

  2. Testo E ve DHB uzun esterli olduğu için onları haftada 2 güne (Pazartesi - Perşembe) sabitleyip, NPP'yi ayrı günlerde mi vurmalıyım, yoksa hepsini aynı enjektörde mixleyerek haftada 3 güne mi yaymalıyım?

  3. İlk 2 haftalık "Only Testo + DHB" başlangıç stratejim hakkındaki görüşleriniz nelerdir?

Boy, kilo ve spor geçmişi olarak altyapım hazırdır. Koruyucu olarak karaciğer, böbrek ve insülin hassasiyeti için enginar, deve dikeni, NAC 600 ve Berberin (ALA destekli) içeren kompleks supplement rotasyonum hazırlandı.

Tecrübeli üyelerin ve hocalarımın değerli yorumlarını bekliyorum. Herkese keyifli forumlar ve kazançlı kürler dilerim!

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


klorsex    9

Hocam Enjeksiyon tarafında ben olsam olayı çok karmaşıklaştırmazdım. NPP kısa ester olduğu için haftada 3 uygulama mantıklı. Testo ve DHB'yi de ayrı ayrı günlere bölmek yerine genel hacmi dengeli dağıtacak şekilde planlamak daha pratik olur. Sonuçta burada amaç mümkün olduğunca stabil ilerlemek ve gereksiz iniş çıkış yaşamamak. Dhb için ben olsam ilk haftalarda özellikle performans, pump, iştah ve genel hissiyatı yakından takip ederdim herkeste aynı etkileri vermiyor bu yüzden npp yi sonradan eklemek mantıklı olabilir. 

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ziraatci    0
klorsex, 2 dakika önce yazdı:

Hocam Enjeksiyon tarafında ben olsam olayı çok karmaşıklaştırmazdım. NPP kısa ester olduğu için haftada 3 uygulama mantıklı. Testo ve DHB'yi de ayrı ayrı günlere bölmek yerine genel hacmi dengeli dağıtacak şekilde planlamak daha pratik olur. Sonuçta burada amaç mümkün olduğunca stabil ilerlemek ve gereksiz iniş çıkış yaşamamak. Dhb için ben olsam ilk haftalarda özellikle performans, pump, iştah ve genel hissiyatı yakından takip ederdim herkeste aynı etkileri vermiyor bu yüzden npp yi sonradan eklemek mantıklı olabilir. 

Haftada 3 şekilde totali bölmek yeterli gelecektir o zaman değil mi. Deca kullanımım oldu ama npp kullanımım olmadı. Cumadan pazartesiye kadar sıkıntı olabilir gibisinden dediler ama çok sorun olmayacaktır gibi de geliyor bana açıkçası.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    9
gönderildi (düzenlendi)
Ziraatci, 4 dakika önce yazdı:

Haftada 3 şekilde totali bölmek yeterli gelecektir o zaman değil mi. Deca kullanımım oldu ama npp kullanımım olmadı. Cumadan pazartesiye kadar sıkıntı olabilir gibisinden dediler ama çok sorun olmayacaktır gibi de geliyor bana açıkçası.

Hocam ne kadar süre devam etmeyi düşünüyorsun? Kürün toplam kaç hafta süreceğini bilmiyorum ama NPP dozu bana biraz yüksek geldi. Bence 250-300 mg ile de gayet iyi verim alırsın. Bu kadar yüklenmek toparlanma sürecini zorlaştırabilir. Ayrıca 15-20 hafta kullanım hedeflesen bile 10. haftadan sonra kan değerlerin ve psikolojik durumun seni kararsız ya da daha karamsar bir noktaya itebilir O yüzden NPP'yi 200-300 mg aralığında tutmak daha mantıklı geliyor. Alternatif olarak sadece DHB + testo devam edip son 8 haftada NPP eklemeyi de düşünebilirsin. Bu arada evet bu esterler için haftada 3 enjeksiyon gayet yeterli olacaktır.

tarihinde klorsex tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ziraatci    0
klorsex, 2 dakika önce yazdı:

Hocam ne kadar süre devam etmeyi düşünüyorsun? Kürün toplam kaç hafta süreceğini bilmiyorum ama NPP dozu bana biraz yüksek geldi. Bence 250-300 mg ile de gayet iyi verim alırsın. Bu kadar yüklenmek toparlanma sürecini zorlaştırabilir. Ayrıca 15-20 hafta kullanım hedeflesen bile 10. haftadan sonra kan değerlerin ve psikolojik durumun seni kararsız ya da daha karamsar bir noktaya itebilir O yüzden NPP'yi 200-300 mg aralığında tutmak daha mantıklı geliyor. Alternatif olarak sadece DHB + testo devam edip son 8 haftada NPP eklemeyi de düşünebilirsin. Bu arada evet bu esterler için haftada 3 enjeksiyon gayet yeterli olacaktır.

npp toplam 10hafta düşünüyorum. DHB ile testo kısmı da başlangıçta 2hafta ekstra yani toplamda 12hafta yapacağım. Sonrasında 8-10hafta kadar duruma bağlı olarak only testo devam etmeyi planladım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    9
Ziraatci, Şimdi yazdı:

npp toplam 10hafta düşünüyorum. DHB ile testo kısmı da başlangıçta 2hafta ekstra yani toplamda 12hafta yapacağım. Sonrasında 8-10hafta kadar duruma bağlı olarak only testo devam etmeyi planladım.

Hocam absürt bir planlama değil mantıklı ama yinede npp dozunu bir daha değerlendirin derim hedefinizi bilmiyorum fakat ben npp kullansam 250-300mg üstüne çıkmazdım çünkü çoğu ilaç bende 300mg eşiğinde çalışıyor. Eski Kürünüzdeki deca da haftalık kaç mg kullanıyordunuz?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ziraatci    0
klorsex, 1 dakika önce yazdı:

Hocam absürt bir planlama değil mantıklı ama yinede npp dozunu bir daha değerlendirin derim hedefinizi bilmiyorum fakat ben npp kullansam 250-300mg üstüne çıkmazdım çünkü çoğu ilaç bende 300mg eşiğinde çalışıyor. Eski Kürünüzdeki deca da haftalık kaç mg kullanıyordunuz?

400deca ile gitmiştim sonrasında 500e de çıktım ama açık konuşmak gerekirse çok bi fark göremedim. Burdaki fark belkide sonradan arttırdığım içinde olabilir. Decadan sıfır sorunla ayrıldığım için bu seferde npp denemek istedim ve gerçekten çok zaman alıyor açılması vs. Dozajlama olarak 300e çekmek hem enjeksiyonumu kolaylaştırır hem de dediğiniz gibi olabilir. Bu konuda biraz daha araştırma yapayım en iyisi. Uyarınız için teşekkürler. Kullandığım markaları burda söylemek serbest mi bilmiyorum çünkü site içerisinde yeniyim ama çok ucuz ürünler kullanmamıştım.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    9
Ziraatci, 1 dakika önce yazdı:

400deca ile gitmiştim sonrasında 500e de çıktım ama açık konuşmak gerekirse çok bi fark göremedim. Burdaki fark belkide sonradan arttırdığım içinde olabilir. Decadan sıfır sorunla ayrıldığım için bu seferde npp denemek istedim ve gerçekten çok zaman alıyor açılması vs. Dozajlama olarak 300e çekmek hem enjeksiyonumu kolaylaştırır hem de dediğiniz gibi olabilir. Bu konuda biraz daha araştırma yapayım en iyisi. Uyarınız için teşekkürler. Kullandığım markaları burda söylemek serbest mi bilmiyorum çünkü site içerisinde yeniyim ama çok ucuz ürünler kullanmamıştım.

Marka ismi söylemek serbest satıcı ismi vermek veya tarif etmek yasak. Hangi marka kullandınız

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ziraatci    0
klorsex, Şimdi yazdı:

Marka ismi söylemek serbest satıcı ismi vermek veya tarif etmek yasak. Hangi marka kullandınız

Dragon Pharma kullanmıştım. Testom o zamanlar irandı gerisi dragon pharma ama artık elimde iranda kalmadı.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    9
gönderildi (düzenlendi)
Ziraatci, 4 dakika önce yazdı:

Dragon Pharma kullanmıştım. Testom o zamanlar irandı gerisi dragon pharma ama artık elimde iranda kalmadı.

Dragon Pharmanın sitesindeki  Scammers bölümüne bakmanızı tavsiye ederim eğer o malum şahıstan aldıysanız gerçek dragon pharma kullanmamış olabilirsiniz. Benim arkadaşımda kullandı o ürünleri yalnızca testosu dolu o da ne kadar dolu belli değil geri kalanı zarar ziyan ödem ve bolca ağrı

tarihinde klorsex tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ziraatci    0
klorsex, 2 saat önce yazdı:

Dragon Pharmanın sitesindeki  Scammers bölümüne bakmanızı tavsiye ederim eğer o malum şahıstan aldıysanız gerçek dragon pharma kullanmamış olabilirsiniz. Benim arkadaşımda kullandı o ürünleri yalnızca testosu dolu o da ne kadar dolu belli değil geri kalanı zarar ziyan ödem ve bolca ağrı

Yani flakonlar duruyor elimde ama kutularını atıyorum ben genelde. İlk aldığımda kontrol ediyorum sadece ama sitede check edilmişlerdi. Sahte sitelerden bahsediyor scammers bölümünde ama flakon üzerindeki site ve scammers bölümünde doğru olarak bahsedilen site aynı site.Tam bir bilgim yok bu konuda arkadaş önerisi ile kendisiyle iletişime geçmiştim. O da memnun olduğunu söylemişti bana.

klorsex, 2 saat önce yazdı:

Hocam absürt bir planlama değil mantıklı ama yinede npp dozunu bir daha değerlendirin derim hedefinizi bilmiyorum fakat ben npp kullansam 250-300mg üstüne çıkmazdım çünkü çoğu ilaç bende 300mg eşiğinde çalışıyor. Eski Kürünüzdeki deca da haftalık kaç mg kullanıyordunuz?

Bu konudada sanırım kendimi 10hafta kesin yapacağım şeklinde şartlamayıp haftalık 300mg npp kullanacağım. Süreç güzel devam ederse 12-13haftaları bulabilir kürüm diye düşünüyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
klorsex    9
gönderildi (düzenlendi)
Ziraatci, 26 dakika önce yazdı:

Yani flakonlar duruyor elimde ama kutularını atıyorum ben genelde. İlk aldığımda kontrol ediyorum sadece ama sitede check edilmişlerdi. Sahte sitelerden bahsediyor scammers bölümünde ama flakon üzerindeki site ve scammers bölümünde doğru olarak bahsedilen site aynı site.Tam bir bilgim yok bu konuda arkadaş önerisi ile kendisiyle iletişime geçmiştim. O da memnun olduğunu söylemişti bana.

Dikkat et bence bu kürdeki ürünlerini malum şahıstan almanı önermem sadece testo sonuçlarını paylaşıyor başka bir yorum yok zaten en ucuz madde testo çoğu markada dolu bir ilaç hangi ester olduğu da muamma

tarihinde klorsex tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sven    84
Ziraatci, 8 saat önce yazdı:

Herkese selamlar, iyi forumlar dilerim.

Yakın zamanda başlayacağım bulk kürü için enjeksiyon sıklığı, günleri ve ml paylaşımları konusunda forumdaki tecrübeli hocalarımın ve arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var.

Kür Planım ve Haftalık Dozajlarım şu şekilde:

  • Testosteron Enanthate: 500 mg (Haftalık 2.5 ml)

  • NPP (Nandrolone Phenylpropionate): 400 mg (Haftalık 4 ml)

  • DHB (Dihydroboldenone Cypionate): 300 mg (Haftalık 3 ml)

Toplamda haftalık 9.5 ml gibi ciddi bir yağ hacmi sisteme girecek.

Şöyle bir strateji düşündüm: NPP’nin (kısa/orta ester) doğal üretimi aniden kapatıp kanda "Testo açılana kadar" dominant kalmasını (Deca dick, libido ve mod düşüklüğü riskini) engellemek adına; ilk 2 hafta sadece Testo Enanthate + DHB girip bir androjen duvarı örmeyi, 3. haftadan itibaren NPP'yi sisteme dahil etmeyi planlıyorum.

Sormak istediğim sorular şunlar:

  1. NPP'nin ester yapısı gereği stabil bir kan seviyesi için haftada en az 3 enjeksiyon (Pazartesi - Çarşamba - Cuma) yapmayı düşünüyorum. Bu 9.5 ml'lik toplam hacmi bu 3 güne bölersem, enjeksiyon başına ortalama 3 ml'den fazla yağ düşüyor. Sizce gün paylaştırılması nasıl olmalı?

  2. Testo E ve DHB uzun esterli olduğu için onları haftada 2 güne (Pazartesi - Perşembe) sabitleyip, NPP'yi ayrı günlerde mi vurmalıyım, yoksa hepsini aynı enjektörde mixleyerek haftada 3 güne mi yaymalıyım?

  3. İlk 2 haftalık "Only Testo + DHB" başlangıç stratejim hakkındaki görüşleriniz nelerdir?

Boy, kilo ve spor geçmişi olarak altyapım hazırdır. Koruyucu olarak karaciğer, böbrek ve insülin hassasiyeti için enginar, deve dikeni, NAC 600 ve Berberin (ALA destekli) içeren kompleks supplement rotasyonum hazırlandı.

Tecrübeli üyelerin ve hocalarımın değerli yorumlarını bekliyorum. Herkese keyifli forumlar ve kazançlı kürler dilerim!

günlük enjeksiyona böl hepsini ikincisi ilk dhb kullanımınsa düşük dozaj başla npp çok fazla gelebilir. bu kadar yükske dhb ve npp kullanacağına daha yüksek testo kullan bence

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: kutukutupense
      Dostlar selamlar, forumu uzun zamandır takip ediyorum ilk gönderim olacak biraz heyecanlıyım tecrübenize çok ihtiyacım var. Yakın zamanda ikinci kürüme girmeyi planlıyorum ilk kürüm kendimi deneme amaçlı 12 hafta 250mg only testo yapmıştım yaklaşık 8 haftadır cut yapıyorum trt dozu alıyorum açıkcası yağ oranım da yüksekti only testoyu uzatabilirdim ama cut yapıp artık düzgün bir kür yapma kararı verdiğim için süreç böyle ilerledi.
      Kişisel Bilgiler:
      Yaş: 24 Boy: 1.87 Kilo: 81 Yağ Oranı: 14 (mezurayla 14 buldum) Şimdi izninizle kafamdaki planı söylemek istiyorum,
      Kür İçeriği:
      750mg Test E. 500mg Bolde 375mg Deca 3 tablet Proviron ED testo panpharma (sanırım iran eczanesi ürünü forumda öyle yazılmış nessieci satıcım da aynısını söylemişti), bolde ve deca nessie, proviron eczane
      Açıkcası vücudum cidden fazla östrojen dönüşümü gerçekleştiriyor o yüzden boldeyi biraz fazla tercih ettim, ciddi manada kas kütlesine ihtiyacım olduğu için böyle uzun soluklu off season kafasında bir kür serüveninin bana iyi geleceğini hissediyorum 20 hafta en az gitmek istiyorum bu şekilde, Kafamdaki süre fazla olmasaydı belki npp tercih edebilirdim ama nandrolone seçimimi deca yapmak istedim hem açıkcası daha uygun olması da güzel diye düşünüyorum. test-deca oranını 2/1 ayarlayıp yanına dht türevi proviron alarak dht’min dhn’den fazla olmasını amaçlıyorum deca dick yaşamamak için keza düzenli olarak kan tahlillerimi de vereceğim. 
      Sizin gözünüze takılan bir problem var mı, genel olarak anlattığım bu planlama için yorumlarınızı merak ediyorum tecrübeleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli bilmediğim bir cahilliğim varsa acısını çekmeden önceden haberim olmasını isterim açıkcası,  bu şekil bir planlama ile güzel miktarda kas kütlesi koyabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum dostlar. 🙏 @Fuhrer

    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: Hakandmn
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Önümüzdeki pazartesi günü küre giriyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate (zphc) 500mg Masteron (Humax) SORULARIM:
      Masteron yerine NPP kullansam nasıl olur? Testosteron haftalık toplam enjeksiyon miktarı yeterli mi veya fazla mı? Testosteron+masteron küründe hangi koruyucuları kullanmamı tavsiye edersiniz? GÜNCEL FORM:

      Konuya katılım gösteren, tecrübelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Deas
      Yaklaşık 6 ay süren ilk kürümde haftalık 500 mg Testosteron ve 300 mg Rimobolan kullandım; kürün son ayına ise 150 mg NPP ekledim. Süreçte kullandığım markaların (Evogen ve Magnus) içerik olarak beklentimin altında kalmasına rağmen, diyetim sayesinde ciddi bir form yakaladım. 49 kg %7 Yağ oranı ile başladığım süreci, 75 kg %12 (TAHMİNİ) seviyesine kadar taşıdım. bu süreçte hiç cheat yapmadım, vitaminlerimi ve koruyucularımı eksik etmedim.
      Yan Etkiler ve Tedavi Süreci:
      Şiddetli Akne: Kürün tamamlanmasıyla birlikte agresif bir sivilcelenme sorunu baş gösterdi. Topikal kremlerden sonuç alamayınca doktor kontrolünde Zoretanin tedavisine başladım ve bu sayede cildimi kontrol altına aldım.
      TRT Geçişi: Kür bitiminde standart bir PCT (Kür Sonrası Terapi) uygulamak yerine, haftalık 125 mg (Overdose marka) ile TRT dozuna geçtim. İlginç bir şekilde, bu düşük dozun psikolojik ve fiziksel etkisi, kürde kullandığım yüksek dozlu ürünlerden çok daha verimli hissettirdi.
      İlacı Kesme Kararı: Testislerdeki hacim kaybı (atrofi) hissi ve sürekli enjeksiyon yapmanın getirdiği mental yorgunluk nedeniyle TRT dozunu da tamamen sonlandırdım.
      Güncel Durum:
      İlacı tamamen bırakmamın üzerinden yaklaşık 2.5 ay geçti. Bu süreçte hem ilaçların sistemden çıkışı hem de yaşadığım ayrılık süreci gibi duygusal faktörler birleşince, kısa süreli bir libido kaybı yaşadım. Doğal hormon üretimimin ne durumda olduğunu anlamak adına yaptırdığım güncel test sonuçlarım aşağıdadır.(şuan her şey yolunda hissetiriyor bu arada) (yazıyı ai ile düzenledim) bu süreçte forumu sürekli takip ettiğimden paylaşmak istedim soru cevaplarla daha anlaşılabilir bir konu olabilir.
        

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×