Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Alpyld12

Testosteron + npp + boldenon (ilk kürüm olacak önerilerinizi rica ediyorum)

Önerilen İletiler

Alpyld12    0

Merhaba arkadaşlar,

20 yaşındayım ve 12-14 hafta spor salonuna gidiyorum. Eskiden düzensiz olan spor salonu seanslarım şimdi düzenli. Bu, steroid kullanacağım ilk sefer olacak.

Şu kombinasyonu düşünüyorum:

  • Testosteron E
  • Boldenone
  • (NPP)

SORULARIM:

  1. Bu kombinasyon ilk steroid kürüm için uygun olur mu?
  2. Başka kombinasyon önerileriniz var mı?
  3. Satın alacağım ürünle ilgili olarak (satıcı Türkiye'de üretildiğini söylüyor), ürün kalitesinde problem olmadığını ve test sonuçlarını vb. belirtiyorlar. Ürünün Türkiye'de üretilmesinden kaynaklanan herhangi bir sorun olur mu?

Yardımlarınız ve cevaplarınız için çok teşekkür ederim. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


zoszos    4

Yaşın çok genç , ancak buraya boy kilo yağ oranı ve görsel eklersen bu konudaki tecrübeli arkadaşlar fikirlerini iletirler.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SPECTRE    1.187
Alpyld12, 22 saat önce yazdı:

Ürünün Türkiye'de üretilmesinden kaynaklanan herhangi bir sorun olur mu?

zoszos, 22 saat önce yazdı:

Yaşın çok genç , ancak buraya boy kilo yağ oranı ve görsel eklersen bu konudaki tecrübeli arkadaşlar fikirlerini iletirler.

Bunları oku kardesim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    71

Tr üretim ürüne bulaşma hiç steril değil ilk küründe seni zora sokar ve gereksiz pahalı en kaliteli markalarla aynı paraya satıyorlar yeni marka bul 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Alpyld12    0
zoszos, 11 saat önce yazdı:

Yaşın çok genç , ancak buraya boy kilo yağ oranı ve görsel eklersen bu konudaki tecrübeli arkadaşlar fikirlerini iletirler.

Forum durumum bu hiç anabolik almadım yağ oranım çok düşük 

IMG_1162.jpeg

  • Şaşkın 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ZYZZ    92
Alpyld12, 15 saat önce yazdı:

Forum durumum bu hiç anabolik almadım yağ oranım çok düşük 

Bozulma ama tahta gibi hocam vücut daha beslenmeyi kavrayamamışsın vücudunun en üst noktasına çıkmamışsın ilaç diyorsun. hata yapıyorsun bence.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Alpyld12, 15 saat önce yazdı:

Forum durumum bu hiç anabolik almadım yağ oranım çok düşük 

Hem çok yenisin ve daha henüz hiç ilerleme katedemeden ilaca başvurmak istiyorsun. Zaten geçmişte düzensiz yaptığını söylüyorsun. Önce bi naturel devam et, disiplin edin. Biraz büyü, sonra böyle şeyleri düşünürsün. Bence kreatin falan kullan, beslenmeni düzelt. Zaten ilk başlarda hızlı gelişirsin gerek yok yani.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Alpyld12    0

Merhaba

ilk kürüm olucak normalde 

  • testesteron
  • boldenon
  • npp 

kullanıcaktım ama boldenon diğerlerine göre çok zararlı dediler, bende çıkarıp sadece

  • testo
  • npp 

kullanmak istiyorum yine verim alır mıyım bolde olmadan teşekkürler 🙂

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    864

dostum amacına uygn ilaç seç, boldenon evet zararlıdır. Ama amacına bu uyuyorsa, yani uzun soluklu bir kür yapacaksan bu uygundur. Eğer amacın kısa süreli bir kütle artışıysa NPP kullan. Sonuç olarak aldığın anabolik hormonların hepsi zararlı. Ek olarak boldenon, genelde deneyimsiz sporcular tarafından kullanıldığından kötü lanse edilmiştir. Mantıklı bir boldenon kullanımı sana iyi etkiler bırakır,  bu mantığı da kavraman için bu hormon işinde en az 3-5 sene geçirmen lazım ki mantıklı bir yol çizesin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Alpyld12    0

Amacım kısa sürede kütle artışı o yüzden testo,npp kullanma mantıklıdır dimi 🙂 ilk kürüm olucak kaç testo kaç npp vurayım hocam.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    864
Alpyld12, 2 saat önce yazdı:

Amacım kısa sürede kütle artışı o yüzden testo,npp kullanma mantıklıdır dimi 🙂 ilk kürüm olucak kaç testo kaç npp vurayım hocam.

dostum öncelikle NPP bu konuda sana yardımcı olacaktır, ancak sanma ki bu ilacı vurduğumda kütle gelecek. Emin ol bu NPP beslenmen yok ise, kalori saymıyorsan sana hiç bir etki sağlamayacaktır. NPP kullanmadan önce 3-4 hafta 3000-3400'lerde beslenmeye çalış. Yağ miktarını kilonun 0.6-0.8 arasında alıp 600 carb yemeye çalış. Eğer bunu başarabiliyorsan sen bu ilaçtan verim alırsın. 

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
0xhex    67
Alpyld12, 23.03.2026 - 01:19 yazdı:

Forum durumum bu hiç anabolik almadım yağ oranım çok düşük 

önce hipertrofinin ne olduğunu öğrenip doğal sınırlarınla kas yapmayı öğrenmelisin bunları öğrenmeden alacağın ilaç sadece hormon sistemini bozacak, 2-3 ay sonra gelip buraya yazarsın dostum kas yapamadım , ilaçlar mi çalışmıyor , ben niye kas yapamıyorum , pipim kalkmıyor yardım edin diye

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Alpyld12    0
Fuhrer, 26.03.2026 - 01:38 yazdı:

dostum öncelikle NPP bu konuda sana yardımcı olacaktır, ancak sanma ki bu ilacı vurduğumda kütle gelecek. Emin ol bu NPP beslenmen yok ise, kalori saymıyorsan sana hiç bir etki sağlamayacaktır. NPP kullanmadan önce 3-4 hafta 3000-3400'lerde beslenmeye çalış. Yağ miktarını kilonun 0.6-0.8 arasında alıp 600 carb yemeye çalış. Eğer bunu başarabiliyorsan sen bu ilaçtan verim alırsın. 

Hocam birşey daha soracagım ilaçların örneğin

testesteron enantate = 1400₺

npp = 1475₺ 

fiyatları normal mi bana mı ucuz geliyor

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    71
Alpyld12, 40 dakika önce yazdı:

Hocam birşey daha soracagım ilaçların örneğin

testesteron enantate = 1400₺

npp = 1475₺ 

fiyatları normal mi bana mı ucuz geliyor

Hangi marka knk bu ilaçlar ve sipariş ettinmi 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Alpyld12    0

Merhaba ilk kürüm olucak

testesteron enantate + primabalon kür yapacağım ürünleri aldım ama hocaya sorduğum’da

3 günde 1 kez

1 ml vurmamı söyledi biraz fazla geldi nasıl ayarlamalıyım kaç mg vurucağımı daha önce kullanan var ise yardımcı olabilir mi?

@Fuhrer hocam siz bu konuda bilgilisiniz beni aydınlatırsanız sevinirim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ardw3pl11    4

Merhabalar haftalık 2 ml testo yani 500 mg testo yeterli olucaktır primabolan için birşey diyemiceğim daha önce kullanmadım ilaçlarınız hangi marka ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    71

Hocam selamlar kürden önce bir kan testi yaptırmanız gerekiyor gerçekten önemli bir konu ve daha net konuşmak için kullanıcağınız ürünün markası ve ester yapısı hakkında bilgi vermelisiniz 

İlaçların ml inde kaç mg ilaç var bunları yazın yoksa kesin birşsy söyleyemeyiz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
doruksayin    0
Alpyld12, 25.03.2026 - 23:14 yazdı:

Amacım kısa sürede kütle artışı o yüzden testo,npp kullanma mantıklıdır dimi 🙂 ilk kürüm olucak kaç testo kaç npp vurayım hocam.

tavsiyem genelde düz testoyla başlayıp (250-300 mg gibi) yan etkileri gözlemleyip ilk aydan sonra başka anabolik eklemen ha sen sabırsızım vurduğuma değsin diyosan genelde 500 testo 300 npp şeklinde kullanıyo herkes fakat yan etkilerini gözlemle ilk 1 ay ilaç gelmesini bekliceksin zaten o yüzden panik yapma,kendine bi bak çavuş ne alemde psikolojim ne alemde diye tavsiyem kür öncesi, kür ortası ve kür sonu tahlil vermen,eczaneden de yanına proviron eklersen yan etkilerini bi nebze olsa da azaltmış olursun hem kürünede faydası olur yan etki haricinde,boldenone npp varken ilk kürde gerek yok iştahına faydası olur anca,eğer yoksa bi sorunun olabildiğince temiz şekilde öküz gibi ye çünkü besin olmadan istediğini vursanda gelişemiceksin,antrenmanınada el at,bide toparlanmana bi nebze olsun dikkat et başka aklıma gelen bişey yok şimdiden kolay gelsin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Alpyld12    0
Ardw3pl11, 4 saat önce yazdı:

Merhabalar haftalık 2 ml testo yani 500 mg testo yeterli olucaktır primabolan için birşey diyemiceğim daha önce kullanmadım ilaçlarınız hangi marka ?

marka scıence pharmachem hocam.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
godofdark    28

Senin bu işlere girmene gerek yok. Kreatin + protein tozu ve makro sayımını yaparak doğal sınırlarına geldikten sonra bu işlere başlamanı tavsiye ederim illa yapacaksan. Bu şekilde zaten pek verim alacağında söylenemez.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hascey27    45
Alpyld12, 23.03.2026 - 01:19 yazdı:

Forum durumum bu hiç anabolik almadım yağ oranım çok düşük 

Dostum sen ilacı mucize zannediyorsun naturelken başaramadığın bir şeyi ilaçlıykende başarman zor olcak çünkü seninle aynı yollardan geçtim bende öyle zannediyordum ama gerçek yüzüne sert bi şekilde çarpıyor. Aldığın marka dandik bir marka salondaki hocandan almışsın zamanında bende aynı böyle almıştım ve sonuç başarısızdı.

ilaçları kullanmadan 1 ay bari disiplini oturt kilo alabiliyormusun yemek yiyebiliyormusun bi gözlemle kendini eğer bunları yapar ve sürdürülebilir olduğunu düşünürsen o zaman o dandik düşük doz testo ile bile gelişirsin :) 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Superlevye    13

Selamlar hocam bence çok aceleci ve erken davranıyorsun ama buraya kadar geldiysen eğer artık kimse vazgeçiremez seni benim verebileceğim tavsiye hiçbir anabolik eklemeden only testo ile 250 300 mg civarlarında temiz kütle eklemeye çalışman olacak anabolik alsan anaboliği yeterli derecede kullanacak bir kas alt yapın çok çünkü emin ol only test bile bambaşka seviyeye getirir seni şuanda birde araya tuz biber olarak ox atsan birde şahane olur 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
0xhex    67
godofdark, 12 saat önce yazdı:

Senin bu işlere girmene gerek yok. Kreatin + protein tozu ve makro sayımını yaparak doğal sınırlarına geldikten sonra bu işlere başlamanı tavsiye ederim illa yapacaksan. Bu şekilde zaten pek verim alacağında söylenemez.

evet küre girecek 1-2 ay sonra bu ilaçlar çalışmıyor hiç bi gelişim alamıyorum dicek, hormonlarını bozduğuyla kalacak :D  ne antreman yapmasını biliyor ne beslenmesini ne dinlenmesini

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    864
0xhex, 17 dakika önce yazdı:

evet küre girecek 1-2 ay sonra bu ilaçlar çalışmıyor hiç bi gelişim alamıyorum dicek, hormonlarını bozduğuyla kalacak :D  ne antreman yapmasını biliyor ne beslenmesini ne dinlenmesini

Bu cevap her ne kadar etik olmasa da bir o kadar doğru...

formu görmeden yorum yapmışım, hatamdır kabul ediyorum. Özür dilerim. Dostum, Instagram'da gördüğün before-after steroid videoları tamamen saçmalıktan ibaret. Git kıçına her gün 10 ml acetat vur o beslenme olmazsa yine ilaç işe yaramaz. Bir ev yapmak için önce arsa satın almalısın, asansör yaptırmakla başlamamalısın. Anlayacağın ilaçlar sihirli değnek değil. @Alpyld12 belki bizi dinlemeyip yüksek ihtimalle instada gördüğün koçlar(?!) ile çalışacaksın. Emin ol hepsi senin cüzdanına bakar, belki üç beş kilo alırsın.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    71

Hocam sen gel kür işinden vaz geç sana kendimden örneklendirerek anlatmak istiyorum naturalken 230 240 civarı deadlift atabiliyordum beslenmeme antrenmanlarıma uykuma özen gösteriyordum ilk kürüme girdiğimde bu disiplinini tamamen bıraktım ilaçlara güvenip protein almamaya başladım antremanları saldım ama direk fark ettim ki gücüm düşüyor yağlanıyorum kaslarımın belirginliği azalıyor ve kandaki Anabolikler hiçbir işe yaramıyor çünki Anabolikler aslında bir turbo olarak düşün motor olmazsa turbo bir işe yaramaz sen gerekli önemi naturalken veremiyorsan Steroid kullanırken kendini daha berbat bir hale sokucaksın sana tavsiyem tam 1 yıl natural şekilde en iyisini yapmaya çalış bol bol karb tüket protein tüket belli bir kas koy ondan sonra Steroid düşün kısa yoldan köşeyi dönmek iyi sonuçlar getirmez hep ilk sen bir çaba göster vücuduna bir altyapı hazırla

 

(Bu arada ilk yorumumda formuna bakmamıştım bunu yanlış anlama burda kimse birbirini yargılamaz ama kas kütlen az ztn verim alamazsın bu konumda steroidlerden)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Vassa
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 1.5 yıldır forumu düzenli olarak takip ediyorum. Bugüne kadar çoğunlukla okuyucu tarafta kaldım ancak artık kendi sürecimi paylaşarak sizlerin görüşlerini almak istedim.
      32 yaşında 184 cm boyundayım ve şu an 81 kg ağırlığındayım. Spora yeniden başladığım dönemde ise yaklaşık 100 kg civarındaydım. Konuya eklediğim fotoğraflarda tüm süreci kronolojik olarak paylaşıyorum. Güncel formumu en sona koydum yazısız olan fotoğraflar.. Fotoğrafların üzerinde tarih ve kilo bilgileri de yer alıyor. Güncel kan tahlillerimde mevcut.(Öströjen vs onları yaptıramadım) Spor geçmişim aslında daha eskiye dayanıyor. Çocukluğumdan beri yüzme ve basketbol ile ilgilendim. Vücut geliştirmeye ise ilk olarak 2010 yılında başladım. Yaklaşık 3-4 yıl boyunca düzensiz ve aralıklı şekilde devam ettim. Sonrasında 5-6 yıllık bir ara verdim ve yaklaşık 2.5 yıl önce tekrar düzenli olarak ağırlık antrenmanlarına başladım.
      Son 6 aylık dönemde beslenme ve antrenman disiplinim eskiye göre oldukça gevşemişti. Buna rağmen haftada minimum 2-3 gün spor salonuna gitmeye devam ettim. Bu süreçte yağlanarak tekrar 87 kg seviyelerine kadar çıktım. 20 Nisan itibarıyla yeniden diyetime ve antrenmanlarıma ciddi şekilde odaklandım. Şu an haftada 5 gün ağırlık antrenmanı yapıyorum. Buna ek olarak haftanın 7 günü 20-40 dakika arasında, yaklaşık 120 nabız civarında kardiyo uyguluyorum.
      Asıl merak ettiğim konu ise testosteron enanthate kullanımı. Haftalık 250 mg testosteron enanthate ile başlamayı düşünüyorum. Hedefim profesyonel seviyede bir yarışma fiziği ya da aşırı hacimli bir görüntü değil. Ancak tamamen atletik ve ince bir görünüm de istemiyorum. Bir miktar hacimli, omuzları ve üst gövdesi daha dolu duran, kas kütlesi belirgin ama estetik çizgisini koruyan bir fizik hedefliyorum.
      Yanına farklı bir anabolizan eklemeyi düşünmüyorum.
      Bunun iki temel sebebi var:
      Maddi tarafı. Ulaşmak istediğim fiziğin daha agresif kombinasyonlar gerektirdiğini düşünmemem. (Emin değilim) Sorularım:
      Sizce haftalık 250 mg testosteron enanthate ile, mevcut fiziksel durumum ve geçmişim göz önüne alındığında görüntümde tatmin edici bir değişim olur mu? Özellikle daha dolu, daha sert ve bir miktar daha hacimli görünmek açısından beklentilerimi karşılar mı? FORM CHECK:
            
      KAN TESTLERİ:

      Tecrübeli arkadaşların yorumlarını ve tavsiyelerini merak ediyorum. Şimdiden vakit ayırıp cevap veren herkese teşekkür ederim.
    • Yazan: androjenik
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Abimle beraber bir kür yapalım diyoruz yaklaşık 2 yıllık fitness ondan öncede ikimizin de uzun bi yüzme geçmişi var ben 18 o 26 yaşında kendisi taylanda gitti ve 2 250mg testo 1 250mg sustanon aldı ilaçların kalitesi hakkında şüphemiz yok eczaneden alındı hepsi ben daha güvenli temiz gidelim diye 10 hafta 250 mg sonrasında pct ile kürü kapatalım temiz kütle koyalım diyorum o ise sustanonu ikiye bölüp 5 hafta sustanon sonrası uzun ester enanthate ile devam edelim diyor ben ise bunun fazla hormonel dalga yaratacağını ilk kürde sadece tek ester testo kullanıp üstümüzde nasıl etki bırakacağını görme amaçlı yaklaşmamız gerektiğini düşünüyorum ekstra şunu alabilirsiniz vs. gibi tavsiyelerinizi veya dikkat etmem gereken şeyler konusunda yardımcı olduğunuz için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Servantekin12
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      ilk kürümü yapmaya karar verdim yaklaşık 3 aydır devamlı ve düzenli spor yapıyorum onun öncesinde düzensiz şekilde 1 sene daha spor geçmişim var fakat öncesinde yaklaşık 10 sene boyunca kickboks ve futbol hakemliği yaptım hep sporla iç içeyim Almanya da yaşıyorum ve burada yaşadığım için kan testi vermeden ve pct yapmadan kür yapmayı planlıyorum kür bitiminde trt yapacağım.  Amacım 85-90 kilo arası kütleli olmak karın kasından ziyade kıyafet altında güzel durmak istiyorum cevap verecek hocalarıma abi kardeşlerime şimdiden teşekkür ediyorum herkese iyi forumlar.
      KİŞİSEL BİLGİERLİM:
      yaş : 23 boy : 167 kilo : 71.5 KÜR İÇERİĞİM:
      Testesteron enhanthate 250 mg (her 5günde bir) (toplam 50 gün) Npp 100 mg (her 5günde bir) (toplam 50 gün) Diananol 30mg (günlük) (toplam 5 hafta) İlk bu ilaçlarla 50 günü tamamlayınca şu ilaçlarla devam edeceğim ;
      Testosterone Propionate 100mg (3 günde bir)(toplam 30 gün) Drostanolone Propionate 100mg (3 günde bir)(toplam 30 gün) SORULARIM:
      Sizce kür sırasında olmazsa olmaz mct olarak ne kullanmalıyım? Enjeksiyonu kalçadan ve bacaktan düşünüyorum her iki ilacı da bir şırıngaya çekip enjekte etmemin bir zararı olur mu ? Kür de kafanıza yatmayan değiştirmemi düşündüğünüz yerler nereler ? GÜNCEL FORM:

    • Yazan: cglr
      Öncelikle herkesin kurban bayramı mübarek olsun.
      Ben Diyetisyenim 4 yıldır spor yapıyorum uzun süredir kür düşüncem vardı ve artık karar verdim ilk kürüme başlayacağım hedefim temiz kuru bir kütle eklemek. 
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş: 24 Boy: 1.78 Kilo: 79 Vücüt şeklim için bilgi ve foto ekliyprum kollar 43.5 incline bench 110 6 tekrar atabiliyorum göğüslerimdeki damarlarıda görebiliyorum Diyetisyen olduğum için beslenmemi kusursuz ayarlayabilirim antremanıda ayarlarım tek ve en büyük sorun ilaç süreci
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosterone enanthate Boldenone Masteron (Hepside zphc 1ml ampüllerde aynı satıcı ve markayı kullanan arkadaşım var ve evet çalışıyor)  5.6. haftada bir kan testi vereceğim. Olabildiğince araştırdım forumları okudum ancak hala bilgisiz olduğumun farkındayım onun için buradayım. Şu anlık aklımda 12-15 hafta gibi bir süreç var belki uzatadabilirim ancak haftalık mg planlamalarımda enjeksiyon günlerimde enjeksiyonda d yada e vitamini ile birlikte enjekte etme eczaneden almam gereken koruyucular vb. yani kısaca süreç hakkında bilgili tecrübeli kişilerden yardım istiyorum. Şimdiden hepinize ayırdığınız vakit için teşekkür ederim.  
    • Yazan: eemirtml
      Merhaba arkadaşlar,
      İlk kez kür yağacağım. Belirli bir bilgi birikimim var ama tecrübeli arkadaşlardan da destek almak isterim.4-5 senedir aralıklı şekilde spor yapıyorum. Verdiğim bu aralardan dolayı bir türlü istediğim kütleye ulaşamadım.
      Kişisel Bilgiler;
      Boy: 168 Kilo: 61 Hedefim;
      5 aylık bir kür süresinde güzel bir hacim ile 70'li kilolara çıkmak. İştahla alakalı bir sorunum yok 1 kiloysa bir kilo da yerim pirinç. Kürde aşırı toksik ürünlerden kaçınarak sağlığımı riske atmamak. Aklımda olan ürünler ve dozlar;
      Teste e max 500mg Primo x mg Bolde x mg Npp x mg Bunların dışına çıkmayı düşünmüyorum. Hepsini de aynı anda kullanmak istemiyorum en iyi kombinasyonu arıyorum.
      Not: Direkt bir küre başlamama da gerek yok önerdiğiniz protokoller varsa (only testo kan testi vb.) onları da uygulayabilirim. Ama kürün kafamda oturmaması yoruyor.
        

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×