Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Curious guy

Steroid beyin sağlığını (psikolojiyi) nasıl etkiler?

Önerilen İletiler

Curious guy    9

Merhabalar, testesterone psikolojik sağlığı etkiler mi ve beyin sağlığını nasıl etkiler? Sizde nasıl etkiler yaptı. Örneğin 500mg sustanon diyelim haftalık? Hipomanisi (bipolar) olan birisini nasıl etkiler? @metinav

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


berkay16    336

Azlığı sıkıntı ama çokluğunu deneyimlemedim benim doğal testom düşüktü 200-300 ng/dL arasi geziyodu enerjim cok hızlı düştüğü için isteksizdim çoğu şeye saat akşam 5-6 gibi yorgunluk başlıyordu kendimi yaşlı gibi hissediyordum şuan enclomiphene ile testomu yüksek tutuyorum her şey daha güzel, yüksekliği de bildiğim kadarıyla agresiflik yapıyor.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Judas    5
berkay16, 4 saat önce yazdı:

Azlığı sıkıntı ama çokluğunu deneyimlemedim benim doğal testom düşüktü 200-300 ng/dL arasi geziyodu enerjim cok hızlı düştüğü için isteksizdim çoğu şeye saat akşam 5-6 gibi yorgunluk başlıyordu kendimi yaşlı gibi hissediyordum şuan enclomiphene ile testomu yüksek tutuyorum her şey daha güzel, yüksekliği de bildiğim kadarıyla agresiflik yapıyor.

O nasıl birşey hocam nereden temin ederiz doktor mu veriyor reçeteli mi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
EmreGundi    404
berkay16, 5 saat önce yazdı:

Azlığı sıkıntı ama çokluğunu deneyimlemedim benim doğal testom düşüktü 200-300 ng/dL arasi geziyodu enerjim cok hızlı düştüğü için isteksizdim çoğu şeye saat akşam 5-6 gibi yorgunluk başlıyordu kendimi yaşlı gibi hissediyordum şuan enclomiphene ile testomu yüksek tutuyorum her şey daha güzel, yüksekliği de bildiğim kadarıyla agresiflik yapıyor.

İlaç ajansları tarafından onaylanmamış, geliştirilmesi durdurulmuş uzun vadede ne gibi yan etkileri olacağını bilmeyerek kullanmak ne kadar doğru? Ayrıca bunlara rağmen önermek ne kadar etik?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336

Kullanmasını önermedim sadece düşük testoda ne yaşadığımı anlatırken nasıl çözdüğümü ekledim ayrıca clomiphene citrate ile de bu tedavi protokolü zaten uygulanıyor ve uyguladığım tedavi protokolünü bir endokrinoloğa anlatarak doğruluğunu teyit ettirdim. Amerikadaki endokrinologlar enclomiphene ile hrt yi hastalara fda onayı olmamasına rağen direkt veriyorlar, clomiphene de hrt için onaylı olmamasına rağmen çocuk beklentisi olan kişilerde yaygın bir şekilde testosteron yükseltmek için kullanılıyor. Enclomiphene zaten clomiphene'in izomerlerinden birisi zuclomiphene uzun vadede vücutta stacklenip östrojeni arttırmaktan başka bir işe yaramıyor ve eye floater denen göz sıvısında bir probleme yol açıp lekeler görmene sebep olan bir yan etki yapma ihtimalini arttırıyor.

Kimseye tedavi protokolü önerme gibi bir amacım yok enclomiphene trt için fda onayı almış bir ürün değil sonuçta.

Judas, 2 saat önce yazdı:

O nasıl birşey hocam nereden temin ederiz doktor mu veriyor reçeteli mi

Eczaneden clomiphene alabilirsin enclomiphene türkiyede satılmıyor teston doğal olarak 350 ng/dL nin altında seyrediyorsa bir iç hastalıklarına randevu alıp endokrinoloğa yönlendirmesini isteyebilirsin eğer bu işlerle ilgilenen bir doktora denk gelebilirsin yardımcı olacaktır ben düzce devlet hastanesindeki endokrinoloğa gidiyorum kendisi bu konularda bilgili ve ilgileniyor bazı endokrinologlar referansın içindeyse her şey normalmiş gibi azarlayıp gönderebiliyorlar artık orası şansına kalmış.

Ayrıca ekleyeyim enclomiphene veya clomiphen gibi sermlerle yapılan testosteron tedavilerinde Igf-1 hormonu ortalama %40 düşüyor kas kazancı için çok anlamlı bir fayda sağlamaz çok büyük ihtimalle. Kaynağı aşağıya bırakıyorum.

https://aacrjournals.org/cancerres/article/73/8_Supplement/1326/586892/Abstract-1326-Oral-enclomiphene-citrate-lowers-IGF

  • Beğen 2
  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zebra    9

Bunun hakkında yazılmış kitap bile var.... 

41HzNgXJTwL._SL500_.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Mehmet96    33

Uzun bir aradan sonra küre girdim. Etkiler hiç değiştirmedi ereksiyon dışında. Dht kürü yaptığım için sertlik ve libidom aşırı arttı. Sabahları daha dinamik uyanmaya başladım. Ağırlık antrenmanlarımda daha geç yoruluyorum bu yüzdende çok daha mutluyum. Gün içinde kendime özgüvenim tavan yakında kral ilan ederim kendimi ama ufak bi tartışma anında direk beynime kan sıçrıyor. Şuanda 15. günde felanım nor-19 grubu kullanmadığım için yada tren cinnet geçirmem herhalde diye düşünüyorum.

  • ahahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Curious guy    9
Zebra, 2 saat önce yazdı:

Bunun hakkında yazılmış kitap bile var.... 

Anladım, bakayım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fatman    59

Şahsen ben kullandığımda kendimi yenilmez güçlü aşırı özgüvenli bir erkek gibi hissediyorum kullanmadigimda pasif pisirik birşey oluyorum 

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Curious guy    9
fatman, Bir saat önce yazdı:

Şahsen ben kullandığımda kendimi yenilmez güçlü aşırı özgüvenli bir erkek gibi hissediyorum kullanmadigimda pasif pisirik birşey oluyorum 

Ama işte TRT dozu var birde birden fazla anabolik kullanmak var. Senin dozun ve kullandıkların neler? Şahsen ben 500 mg haftalık sustanon düşünüyorum şu sıralar. Ayrıca 500 mg dan iyi sonuçlar alınırmı? 

tarihinde Curious guy tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
Curious guy, 59 dakika önce yazdı:

Ama işte TRT dozu var birde birden fazla anabolik kullanmak var. Senin dozun ve kullandıkların neler? Şahsen ben 500 mg haftalık sustanon düşünüyorum şu sıralar. Ayrıca 500 mg dan iyi sonuçlar alınırmı? 

Haftalık 500mg sustanon trt dozunun çok üzerinde diye biliyorum.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fatman    59
Curious guy, 2 saat önce yazdı:

Ama işte TRT dozu var birde birden fazla anabolik kullanmak var. Senin dozun ve kullandıkların neler? Şahsen ben 500 mg haftalık sustanon düşünüyorum şu sıralar. Ayrıca 500 mg dan iyi sonuçlar alınırmı? 

Suanlik haftalık 300 ent

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zangetsu    1
berkay16, 29.03.2025 - 16:57 yazdı:

Azlığı sıkıntı ama çokluğunu deneyimlemedim benim doğal testom düşüktü 200-300 ng/dL arasi geziyodu enerjim cok hızlı düştüğü için isteksizdim çoğu şeye saat akşam 5-6 gibi yorgunluk başlıyordu kendimi yaşlı gibi hissediyordum şuan enclomiphene ile testomu yüksek tutuyorum her şey daha güzel, yüksekliği de bildiğim kadarıyla agresiflik yapıyor.

kral benimde total testesteron 240 çıktı enerji muhappetleri o kadar farkettiriyor mu yoksa ben mi hiç farketmedim aktif sporda yapıyorum ama gelişimim yavaşmış gibi hissediyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
Zangetsu, 2 dakika önce yazdı:

kral benimde total testesteron 240 çıktı enerji muhappetleri o kadar farkettiriyor mu yoksa ben mi hiç farketmedim aktif sporda yapıyorum ama gelişimim yavaşmış gibi hissediyorum 

Bende baya farketti eskiden gün içinde hiç bir aktivite yapmadığım zaman bile akşamları sanki fabrikada 9-5 çalışmışım gibi oluyordum ama muhtemelen etkisi kişiden kişiye değişiyordur d vitaminimi de yükselttim 25 civarlarındaydı onun da katkısı vardır diye düşünüyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Zangetsu    1

kişiden kişiye değişebilir tabikide birkaç yerde 200-300 civarlarından 600-800 civarlarında çıkarıldığında hem psikolojik hemde fiziksel olarak çok fazla farkettiğini söylüyorlar ne kadar gerçek bilmiyorum ama ağırlıklarım çok yavaş artıyor tahlil sonuçlarını gördükten sonra testesteron düşüklüğünden olduğunu düşünmeye başladım ve bu beni kötü bir psikolojiye soktu.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
the_escobar    184

Benim naturel referans üstü çıktı, >35 olarak. Gene de aşırı enerjik olduğum söylenemez. Güç artış hızındanda pek memnun değilim ama iyi gelişiyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vezuchiy    205

Arkadaşlar aranızda steroid kullanımına bağlı agresiflik zeka geriliği ve gelişim geriliği belirtileri yaşayan oldu mu?

IQ seviyenizde bir düşüş hissettiniz mi? gerçekten ot gibi bir insana dönüştüğünüzü gereksiz agresif olduğunuzu hissettiniz mi?

@GHOST Tecrübelerini paylaşır mısın?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807

Bu aralar bende de gereksiz çıkışmalar ve agresiflik belirtileri başladı. Normalde böyle değildim, tabii günlük hayatımda olan şeylerin de buna etkisi var. Uzun süredir de tren kullanıyorum o da var :D Anlaşılan only testoya dönme vaktim geldi. Güncel olarak 225 test e + 400 tren e gidiyorum. Elimde son 1 ml tren kaldı onu da cuma vurup bitiririm.  

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
polatpr    25
Curious guy, 29.03.2025 - 15:52 yazdı:

Merhabalar, testesterone psikolojik sağlığı etkiler mi ve beyin sağlığını nasıl etkiler? Sizde nasıl etkiler yaptı. Örneğin 500mg sustanon diyelim haftalık? Hipomanisi (bipolar) olan birisini nasıl etkiler? @metinav

Hocam bendede bipolar var 2 sene tedavi gördüm hiçbi ilaç atakları komple kesmedi spora başladım sonra 2.17 testo çıktı yaklaşık 9-10 ay oldu küre başlayalı testo devamlı aldığımdan beri daha iyi hissediyorum 1000nin altına hiç düşürmedim testoyu nor19 grubu olmadığı sürece psikolojik olarak kendimi hiç bu kadar iyi hissetmemiştim ( ama agresiflik ve tahammülsüzlük kesinklinle yapıyor bu ilaçlar ve duygusuzlaşıyorsun bence) 

tarihinde polatpr tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
senior    7

genel bir yorum yapılmamalı bence beni çok tahammülsüz agresif biri yaptığınıda gördüm aşırı depresif tepkisiz duygusuz birine dönüştürdüğünüde gördüm ama ironik kısmı benim için herşey normaldi bunlar çevremdeki insanların gözlemleriydi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
parfait16    42
senior, 9 saat önce yazdı:

genel bir yorum yapılmamalı bence beni çok tahammülsüz agresif biri yaptığınıda gördüm aşırı depresif tepkisiz duygusuz birine dönüştürdüğünüde gördüm ama ironik kısmı benim için herşey normaldi bunlar çevremdeki insanların gözlemleriydi

Bunu bu aralar bende çok yaşıyorum hatta toparlanmam yavaşladı, enerjim baya düşük depresif hissediyorum bu dışarıya daha fazla yansıyor tabi ki ruhsal olarak 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Estel    16

İlaç kullanmadan önce agresif dik başlı biriydim genel olarak. Sen naturel böyleyken ilaç kullanma sakın diyorlardı. Testo tren kullandığım süre zarfında inanılmaz rahat relax soğukkanlı birine dönüştüm , daha enerjik olaylara sakin ve sorun yok kafası ile bakıyordum çevremden  de böyle değişim olduğuna dair tepkiler aldım. İlacı bırakalı 5 ay olacak bu sakin ve soğukkanlılık kalıcı olarak kaldı. Benimde böyle bir tecrübem oldu. 30 haftalık bir kürdü.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Komutan    80
Estel, 3 saat önce yazdı:

İlaç kullanmadan önce agresif dik başlı biriydim genel olarak. Sen naturel böyleyken ilaç kullanma sakın diyorlardı. Testo tren kullandığım süre zarfında inanılmaz rahat relax soğukkanlı birine dönüştüm , daha enerjik olaylara sakin ve sorun yok kafası ile bakıyordum çevremden  de böyle değişim olduğuna dair tepkiler aldım. İlacı bırakalı 5 ay olacak bu sakin ve soğukkanlılık kalıcı olarak kaldı. Benimde böyle bir tecrübem oldu. 30 haftalık bir kürdü.

kesinlikle katılıyorum. Çocukluğumdan beri insanlar hep bana temkinli yaklaşıyordu. Çünkü aşırı sinirli, herşeyi tersliyen bir insandım. İlaca başlayıp bitirdiğim günden beri bu ortalama buçuk yılım oldu eski sinirimin en azından %30 kadarını kaybettim. Eskisine nazaran daha sakin daha relax biriyim. Fakat %100 bitti diyemem. Halen de sinirlenip gerildiğim oluyo.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978
Curious guy, 29.03.2025 - 15:52 yazdı:

testesterone psikolojik sağlığı etkiler mi

Etkiler.

Curious guy, 29.03.2025 - 15:52 yazdı:

beyin sağlığını nasıl etkiler

Olumlu da olumsuz da etkileyebilir.

Curious guy, 29.03.2025 - 15:52 yazdı:

Sizde nasıl etkiler yaptı.

Beni daha özgüvenli ve enerjik yaptı.

Curious guy, 29.03.2025 - 15:52 yazdı:

Örneğin 500mg sustanon diyelim haftalık?

Bu bence uygun olmaz, onun yerine haftada bir 500 enantat yada Eod 100 prop (every other day)

Curious guy, 29.03.2025 - 15:52 yazdı:

Hipomanisi (bipolar) olan birisini nasıl etkiler?

Only testosteron olumsuz etkilemez, anabolikler durumu aşırıya da götürebilir hafifletebilir de.O süreçte hangi durumda olduğuna bağlı... Beyinde hormonel yapıyı geliştirebilir... Kişiliğin oturmasına ve daha yalın daha relax ve daha soğukkanlı yaklaşım sergilemesine olumlu katkı sunabilir.

  • Beğen 1
  • Yıldız 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
Estel, 7 saat önce yazdı:

İlaç kullanmadan önce agresif dik başlı biriydim genel olarak. Sen naturel böyleyken ilaç kullanma sakın diyorlardı. Testo tren kullandığım süre zarfında inanılmaz rahat relax soğukkanlı birine dönüştüm , daha enerjik olaylara sakin ve sorun yok kafası ile bakıyordum çevremden  de böyle değişim olduğuna dair tepkiler aldım. İlacı bırakalı 5 ay olacak bu sakin ve soğukkanlılık kalıcı olarak kaldı. Benimde böyle bir tecrübem oldu. 30 haftalık bir kürdü.

hectordoyle, 21 saat önce yazdı:

Bu aralar bende de gereksiz çıkışmalar ve agresiflik belirtileri başladı. Normalde böyle değildim, tabii günlük hayatımda olan şeylerin de buna etkisi var. Uzun süredir de tren kullanıyorum o da var :D Anlaşılan only testoya dönme vaktim geldi. Güncel olarak 225 test e + 400 tren e gidiyorum. Elimde son 1 ml tren kaldı onu da cuma vurup bitiririm.  

Ya açıkçası ben dostinexten gördüğüm yan etkiyi uzun süreli tren testo kürümde görmedim. Tren ve testo kullanırken herhangi bir prolaktin bloklayıcı bir şey kullanmıyorum ama 4 gün önce ,1 yıl önceden kalma 2 tablet dostinex duruyordu 0.25 mg yani yarım tablet atayım dedim atmaz olaydım. Anlaşılan o ki önceki gün yazdığım yan etkilerin nedeni de dostinex. Zaten dopamin agonisti ilaçların öyle her tren ve deca küründe kullanılması savunmuyorum. Deca küründe zaten e2 yi kontrol altına alırsan prolaktin yükselmesi yaşamıyorsun. Ayrıyeten dopamin agonisti yoksunluk belirtileri diye bir sendrom bile var Allah kimsenin başına vermesin :D (DAWS olarak geçiyor). Buna ek olarak dopamin agonisti ilaçlar şu yan etkilere de neden oluyor: 

  • Dürtüsel kontrol bozuklukları (Kumar, alışveriş, yemek yeme  ve seks bağımlılığı)
  • Yüksek cinsel istek
  • Tansiyon ve kalp kasında hasar meydana getirme (Dostinex)

Kimisi de kür içinde veya sonrasında kullanılan tamoksifen, arimidex, aromasin gibi ilaçların getirdiği yan etkileri yaşıyorlar. Elbette kullandığımız anaboliklerin psikolojiye tabii ki etkisi var ancak kür içinde kullandığımız diğer ilaçların etkisi de göz ardı edilemez. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: bnvfrn
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 2 yıldır yüksek prolaktin problemi yaşıyorum. Kür geçmişim yok, hayatım boyunca anabolik steroid kullanmadım. Sigara ve alkol kullanmıyorum. Düzenli kullandığım hiçbir ilaç yok. 175 cm boyunda, 80 kg ağırlığındayım ve yaklaşık 2 yıldır fitness ile uğraşıyorum. Yağ oranım yüksek değil. Kan tahlillerimin tamamı cinsel perhiz sonrası verildi. Stresli biri olduğumu da düşünmüyorum. Gilbert sendromum var.Farklı tarihlerde prolaktin değerlerim 40.6, 32.7, 31.4 ve son olarak 32.1 µg/L olarak ölçüldü (referans 4.04-15.2). @metinav
      Total testosteronum genellikle 500-530 ng/dL civarında. TSH, Serbest T4, LH, FSH, Estradiol ve IGF-1 gibi diğer hormonlarım referans aralığında. Daha önce prolaktin havuz testi de yapıldı. 30 dakika arayla iki kez kan verildi ve sonuçlar 32 ve 31 µg/L çıktı. Hipofiz MR'ında Rathke kisti tespit edildi ancak görüştüğüm doktorlar bunun prolaktin yüksekliğini açıklamadığını, strese bağlı olabileceğini söylediler. Son görüştüğüm doktor ise Dostinex başlamak konusunda çekimser davrandı ve tekrar prolaktin havuz testi istedi. Belirgin bir libido problemim yok, cinsel ilişkide ereksiyon sorunu yaşamıyorum. Ancak sabah ereksiyonları uzun süredir yok denecek kadar az.
      SORULARIM:
      Benzer durum yaşayan veya Rathke kisti ile birlikte prolaktin yüksekliği olan var mı? Sizce Dostinex düşünülmeli mi, yoksa araştırılması gereken başka nedenler olabilir mi?    
    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: Hakandmn
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Önümüzdeki pazartesi günü küre giriyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate (zphc) 500mg Masteron (Humax) SORULARIM:
      Masteron yerine NPP kullansam nasıl olur? Testosteron haftalık toplam enjeksiyon miktarı yeterli mi veya fazla mı? Testosteron+masteron küründe hangi koruyucuları kullanmamı tavsiye edersiniz? GÜNCEL FORM:

      Konuya katılım gösteren, tecrübelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: MrJoker
      Herkese merhabalar,
      Bir koç ile çalışmaya başladım bir planlama yaptık ancak kafamı kurcalayan bazı durumlar var.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Test propionate [ 1_10 haftalar ]
      Pazartesi 1 ml Cars 1 ml Cuma 1 ml Superdrol tablet [ 1_7 haftalar ]
      Her gün sabah tok 1 tablet 8 saat sonra 1 tablet Masteron [ 1_10 ] haftalar
      Pztsi 1 ml Persembe 1 ml Oxandrolon tablet [ 1-10 haftalar]
      Sabah 2 tablet 8 saat sonra 2 tablet MCT GRUPLARI:
      Nac 600 sabah 1 efervesan tab ve yatarken Milkthistle komplex : 1 servis sabah 1 servis yatarken Zma : 1 servis yatarken Omega 3 : 1 gr sabah 1 gr son öğünden sonra Q enzim q10 : 200 mg günde öğünle bir Vitamin d3 + k2 1 servis sabah tok Armidex 3 hafta baslar 5 gunde bir , bir tablet Bu planlama hakkında eksik yerleri, karşılaşabileceğim sorunları ve var ise düzeltmem gereken yerleri paylaşabilir misiniz? Şimdiden değerli yorumlarınız hakkında teşekkür ediyorum.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×