Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

ErayAltintas

Haftada 3 gün yapilacak antreman için - öneri programa ihtiyacım var!

Önerilen İletiler



Oathbreaker    32

Box odaklı çalışıyorsan fitness programınını boxunu güçlendirecek şekilde dizayn etmen lazım.

  • Patlayıcı güç için düşük tekrar yüksek kilo misal sağlık topuyla çalışma yapabilirsin.
  • Dayanıklılık için düşük kilo yüksek tekrar. 
  • Kuvvet antrenmanı için 6-12 tekrar %70-80 bandında ağırlık şeklinde.

Olarak 3 Gün Fitness çalışabilirsin tavsiyem box için omuz, sırt ve bacağa önem vermen ve her antrenman Bench Press eksik etmemen ve daha güçlü vurmak istiyorsan arka kolunu daha çok aktive etmek için dar tutuş yapman. Box günlerinde teknik, kum torbası, lapa ve yüksek round maç yaparak kondisyon kasabilirsin. Eğer ben zevkine gidiyorum boxa box ağırlıklı çalışmayacam dersen 3 gün fullbody şeklinde 6-12 tekrar bandında bölge başına 2-3 hareket seçerek çalışırsın tavsiyem büyük bölgeleri 6-10 küçük bölgeleri 8-12 tekrar bandında çalıştırman.

  • Beğen 1
  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    5.458
ErayAltintas, 11 saat önce yazdı:

Herkese merhabalar,

Haftada 3 gün boks , 3 gün fitness olarak spor yapıyorum, en ideal ve en gelişim sağlayıcı olacak şekilde bir antrenman programı arıyorum, bu konuda yardımlarınızı rica ediyorum. @Diver @rastlantisal @Oathbreaker @godofdark @SantoR

PPL yada 3 günlük full body girmelisin. Ağırlık antrenmanlarında genelde yüksek nabız git. Bunun kondisyona faydası çok olur. Küçük kasları çalıştırmaya yönelik hareketlerden ziyade büyük kaslara ve çok kas grubu çalıştıran hareketlere odaklan.

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal, 9 saat önce yazdı:

Box odaklı çalışıyorsan fitness programınını boxunu güçlendirecek şekilde dizayn etmen lazım.

  • Patlayıcı güç için düşük tekrar yüksek kilo misal sağlık topuyla çalışma yapabilirsin.
  • Dayanıklılık için düşük kilo yüksek tekrar. 
  • Kuvvet antrenmanı için 6-12 tekrar %70-80 bandında ağırlık şeklinde.

Hocam bilgilendirmenize minettarım çok teşekkür ederim.

Oathbreaker, 16 saat önce yazdı:

Box odaklı çalışıyorsan fitness programınını boxunu güçlendirecek şekilde dizayn etmen lazım

Patlayıcı güç için düşük tekrar yüksek kilo misal sağlık topuyla çalışma yapabilirsin 

Hocam detaylı bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim sizlere de sağolun.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: Muradsahin
      Değerli hocalarım kendimce 1 hafta içinde oluşturup uyguladığım beslenme programım bu şekilde, herkes gibi spora 2 ay gidip 5 ay bıraktık genel olarak ama son 2 aydır sürekliliğim sürüyor ve 1,87 85 kiloyum ektomorf bit vücut yapısına sahip olduğum için fazla bir yağlanma söz konusu olmuyor, yalnız irileşmekte oldukça fazla bir hedefim olduğu için carb oranını daha yüksek tuttum.  Sizden ricam artısı eksisini söyler misiniz, teşekkür ederim. (Öğle yemeği ile akşam yemeği aynı)

    • Yazan: enes2525
      herkese merhaba oral steroid olarak dianabol kullanımında etki veya yan etki gören var mı kas ve güç artışı sağlıyor mu ve yağ yakımına etkisi var mı etki edenlerde etkisi ne zaman farkettiriyor herkese iyi forumlar
    • Yazan: Tren34
      Arkadaşlar merhaba 1.80 boyunda 73 kiloyum sustanon + primabolon kürüne girmeyi düşünüyorum ama aklımda çok soru var öncelikle ben yeni jinekomasti ameliyatından çıktım bu yüzden kür esnasında veya kür sonrasında jinekomasti olma riskim var mı? varsa engellemek için tamoksifen içmem yeterli mi? ve bu kürü ne kadar süre ile yapmam gerek pct için ne yapmam gerekiyor? yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden çok teşekkürler.
    • Yazan: AtaFitnessx
      Merhabalar ben 18 yaşındayım yaklasıkta 2yıldır spor yapıyorum 46 kilodan 73e kdr cıktım fakat fotograf koymayı beceremedigim ixin koyamıyorum hedefim benim kütle koymak İğneyle falan işim olmaz total testomda 748 ztn sadece tek isteğim güzel bir antreman programı Büyümeye dayalı öyle asırı ağır yapup sadece O anlık tatmin sonrası icin recovery falan olmadan kücülmeli degil yani gercrktrn planli bi ant programınoz varsa cok sevinirim sürekli ant programo deişmekten gelişimimi yavaslatıyorum ztn yardımcı oluursanız minattar olurum💙 @rastlantisal @Vural2 @Rdm
    • Yazan: profesyonelmasör
      DEFİNASYON ÖNCESİ İLAÇSIZ 10 HAFTALIK CLEANBULK PROGRAMI YAPMAK İSTİYORUM. BESLENME, SUPLEMENT, VİTAMİN, MİNERAL PROGRAMI YAZABİLİR MİSİNİZ?

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; info@peptidturkiye.com Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×