Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Önerilen İletiler

Greblan    97

Testo bolde danabol küründeyim. 5. haftanın son günündeyim. Kolestrol değerleri beni ciddi anlamda ürkütüyor. LDL kısmen eh işte seviyesinde ama HDL nin bu kadar düşük olması kafamı çok karıştırdı. HDL yükseltme açısından cardiolara ağırlık vermemi ve zeytin yağı vs. tüketmemi önerenler oldu ama sizlerinde yorumlarını almak istiyorum. HDL yükseltmek için ve LDL düşürmek için ne önerirsiniz? @Vural2 @metinav

image.thumb.png.aa55f9a4139d2b04979de33611c3889f.png image.thumb.png.48f84f9caa6fdd78d9c14923339da6b8.png

  • Olumsuz 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


erc    49

Ben kür yapmadım hiç, ancak kolestrolüm totalde 260 larda idi lifli beslenerek zeytin yağı kullanarak ,balık yağı , kolestrole iyi gelen kuru yemişleri tüketerek ,sirke tüketerek ve milk tistle kullanarak sadece kötü kolestrolü düşürdüm  iyi kolestrolü yükselttim şuan hepsi referans aralığında tabi biraz kardioda var işin içinde bende işe yaradı isterseniz deneyebilirsiniz sizde

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Greblan    97
erc, 2 dakika önce yazdı:

Ben kür yapmadım hiç, ancak kolestrolüm totalde 260 larda idi lifli beslenerek zeytin yağı kullanarak ,balık yağı , kolestrole iyi gelen kuru yemişleri tüketerek ,sirke tüketerek ve milk tistle kullanarak sadece kötü kolestrolü düşürdüm  iyi kolestrolü yükselttim şuan hepsi referans aralığında tabi biraz kardioda var işin içinde bende işe yaradı isterseniz deneyebilirsiniz sizde

omega 3 ve milk thistle kullanıyorum. lifli beslenmek vs. bulkta olduğumdan pek beslenemiyorum ama mecburen bişeyler deneyeceğim sanırım. Teşekkürler yorumun için.

  • Olumsuz 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vural2    970

Sağlıklı yağ kullanımı,OMEGA 3, yeşillik,su.Klasik bir badici gibi beslenip bu dediklerimi uygularsanız değerler referans değerine girecektir.

  • Beğen 3

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Greblan    97
NamasteGodDamnİt, 44 dakika önce yazdı:

Sanırım kürden küre geçiyorsun ilk defa kür yapan biri için değerler kötü..

Yok kürden küre geçmiyorum testo bolde ilerliyorum pick amacli danabol kullanmistim danabol bitti testo bolde devam ediyorum.

  • Olumsuz 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Delice    142

Yukarıdaki önerilerin yanı sıra mantar, özellikle shiitake mantarı önerebilirim. İçerisinde bolca beta-glukan mevcut. Dilersen tablet şeklinde de var. Ancak yemekten almak çok daha iyi olacaktır. 

Ben de hem sivilce ilacı hem testo kullanıyordum şimdi sivilce ilacı bitti primoya geçtim. Benim değer 153 çıktı. Kardiyo, yeşillik, mantar, renkli sebzeler çok önemli. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
metinav    4.978

Arkadaşların da belirttiği gibi, iyi ve faydalı kolesterolü (hdl) yükseltebilmek için, beslenmeden kötü yağları ve kötü gıdaları çıkarmak, uzak durmakla başlamalıyız.

Daha sonra zeytinyağı, omega 3 içeren balık yağları, ceviz, badem, keten tohumu, avakado gibi gıdaları belli bir oranda hergün tüketebiliriz.

Bağırsak florası ve dolayısıyla sindirim sistemi düzenleyicisi olarak kefir vb. probiyotik içeren besinler tüketerek, kötü kolesterole karşı koruyucu tedbir alabiliriz.

Enginar ve enginar suyu kolesterol için çok yerinde ve etkili bir bitki.Hergün düzenli tüketmek fayda sağlar...

Uyku ve dinlenme de bu süreçe olumlu olarak etkilidir.

Herşeyi yaptığımız halde sonuç alamıyorsak o zaman ilaç kullanımı düşünülebilir.Stantinler bu guruptan ilaçlardır doktor muayenesi sonucu gerekirse kullanılmalı...

  • Beğen 5

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Greblan    97

Beslenmemden tam olarak neleri cikarmaliyim. Beslenmem tam olarak şöyle:

sabah 3 yumurta 50 gram protein tozu 50gram yulaf karistirip pancake yapiyorim pisirirken biraz tereyag atiyorum 3-4gram kadar.

Gün icerisinde ise 600gram pirinc 500gram tavuk yiyorum tavugu pisirirken herhangi bir yag atmiyorum ama pilava da tereyag atiyorum. Ek olarak pilavi kavururken biraz da aycicek yagi atiyorum. Baska da gun icinde bazen ayran veya kefir ekliyoeum onlari da abartmadan gun icinde max yarim litre kadar.

  • Olumsuz 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vural2    970
Greblan, 25 dakika önce yazdı:

Beslenmemden tam olarak neleri cikarmaliyim. Beslenmem tam olarak şöyle:

sabah 3 yumurta 50 gram protein tozu 50gram yulaf karistirip pancake yapiyorim pisirirken biraz tereyag atiyorum 3-4gram kadar.

Gün icerisinde ise 600gram pirinc 500gram tavuk yiyorum tavugu pisirirken herhangi bir yag atmiyorum ama pilava da tereyag atiyorum. Ek olarak pilavi kavururken biraz da aycicek yagi atiyorum. Baska da gun icinde bazen ayran veya kefir ekliyoeum onlari da abartmadan gun icinde max yarim litre kadar.

Değerleriniz aşırı yüksek değil sadece referans değerlerinden biraz aşağı/yukarda.Danabolü de kestiğiniz için kısa sürede düzelecektir.Ayçicek yağı yerine zeytin yağı öneririm.Tereyağ da olsun birazcık zararı dokunmaz.O kadar kasmaya gerek olduğunu düşünmüyorum.

tarihinde Vural2 tarafından düzenlendi
  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
quacky    90

Hocalarım ben definasyondayım, kaloriyi ve makroyu eşitleyip haftada 1 gün perşembe balık yağı yüklemesi yapıyorum. Zeytinyağı ve diğer yağları o gün kesip tavuğu yarıya düşürüp 400g somon ve 160g ton balığını pirinç yerine karb olarak makarna ile yiyorum. Bana kolestrol için bu yükleme mantıklı geldi siz ne düşünüyorsunuz? Benimde kolestrolum artmaya başladı geçen hafta bu sistemi yaptım 1 ay geçsin kan testi verip fark olmuş mu kontrol edeceğim. O gün hariç günlük omega3 vitaminim ve kolestrol için çörek otu yağı tüketimimde mevcut

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vural2    970
quacky, 19.02.2023 - 23:37 yazdı:

Hocalarım ben definasyondayım, kaloriyi ve makroyu eşitleyip haftada 1 gün perşembe balık yağı yüklemesi yapıyorum. Zeytinyağı ve diğer yağları o gün kesip tavuğu yarıya düşürüp 400g somon ve 160g ton balığını pirinç yerine karb olarak makarna ile yiyorum. Bana kolestrol için bu yükleme mantıklı geldi siz ne düşünüyorsunuz? Benimde kolestrolum artmaya başladı geçen hafta bu sistemi yaptım 1 ay geçsin kan testi verip fark olmuş mu kontrol edeceğim. O gün hariç günlük omega3 vitaminim ve kolestrol için çörek otu yağı tüketimimde mevcut

Denenebilir hocam yine de somonla zeytinyağı kullanan prolar görüyorum.Ton balığı çıkartılıp zeytinyağı devam edilebilir o gün.Yine test sonuçlarına göre bakarız.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Alaz    133

Belki klişe gelebilir ancak yumurta tüketimini de arttırabilirsin(sarısı ile beraber). 

HDL artışına yol açmakla beraber LDL'nin ise düşmesini sağladığı yönünde birçok makale mevcut. Ulaşılabilirlik açısından ve günlük tüketiminde yer alması bakımından kolay bir değişiklik olur. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Alaz, 20.02.2023 - 00:34 yazdı:

Belki klişe gelebilir ancak yumurta tüketimini de arttırabilirsin(sarısı ile beraber). 

HDL artışına yol açmakla beraber LDL'nin ise düşmesini sağladığı yönünde birçok makale mevcut. Ulaşılabilirlik açısından ve günlük tüketiminde yer alması bakımından kolay bir değişiklik olur. 

Yıllardır her gün 5-6 yumurtayı sarısını ayırmadan yerim aksattığım çok nadirdir sonuçlarım ise böyle

image.png.6a6b5072b80cc1f11349d0d888d8c656.pngimage.png.a03359914cc3b01b2f5ad99004b5bbee.pngimage.png.be673aa0c5bb05c0a20054a0c9da2fa6.png

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Delice    142

Beslenmeni anlatırken hiç sebzeden bahsetmemissin. Bence birçok şey yanlış beslenmen ile ilgili. Bunun hakkında bir konu yazmıştım. Okumanı tavsiye ederim. Kafana yatarsa uygularsin :)

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Greblan    97
Delice, 3 saat önce yazdı:

Beslenmeni anlatırken hiç sebzeden bahsetmemissin. Bence birçok şey yanlış beslenmen ile ilgili. Bunun hakkında bir konu yazmıştım. Okumanı tavsiye ederim. Kafana yatarsa uygularsin :)

Sebze olarak sürekli tükettiğim birşey yok. Genelde salata ama bazen marulda oluyor. Gramaj olarakta ne kadar istersem açlığıma ve mideme göre kısacası kafama göre yiyorum. Yazdığınız konuyu bulamadım. Link bırakabilir misiniz?

  • Olumsuz 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Delice    142
Greblan, 20.02.2023 - 16:35 yazdı:

Sebze olarak sürekli tükettiğim birşey yok. Genelde salata ama bazen marulda oluyor. Gramaj olarakta ne kadar istersem açlığıma ve mideme göre kısacası kafama göre yiyorum. Yazdığınız konuyu bulamadım. Link bırakabilir misiniz?

bu konuda beslenme ile ilgili araştırma sonuçlarım mevcut. Aklında bir soru veya eleştiri olursa lütfen konuşalım. Konuyu ilerletelim.

 

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
turboakif    73
Greblan, 19.02.2023 - 14:13 yazdı:

Testo bolde danabol küründeyim. 5. haftanın son günündeyim. Kolestrol değerleri beni ciddi anlamda ürkütüyor. LDL kısmen eh işte seviyesinde ama HDL nin bu kadar düşük olması kafamı çok karıştırdı. HDL yükseltme açısından cardiolara ağırlık vermemi ve zeytin yağı vs. tüketmemi önerenler oldu ama sizlerinde yorumlarını almak istiyorum. HDL yükseltmek için ve LDL düşürmek için ne önerirsiniz? @Vural2 @metinav

1. Yulaf.  Kolesterolünüzü düşürmenin kolay bir ilk adımı, kahvaltıda bir kase yulaf ezmesi. Size 1 ila 2 gram çözünür lif verir. Muz veya biraz çilek ekleyebilirsin. 

2. Arpa ve diğer tam tahıllar.  Yulaf ve yulaf kepeği gibi arpa ve diğer kepekli tahıllar, esas olarak sağladıkları çözünür lif yoluyla kalp hastalığı riskini azaltmaya yardımcı olabilir. (1)

3. Fasulye.  Fasulye özellikle çözünür lif açısından zengindir. Ayrıca vücudun sindirmesi biraz zaman alır, yani yemekten sonra daha uzun süre tok hissedersiniz. Fasulyenin kilo vermeye çalışan insanlar için yararlı bir besin olmasının bir nedeni de budur. Barbunya, fasulye, mercimek, nohut, börülce tüketebilirsin.

4. Patlıcan ve bamya.  Bu iki düşük kalorili sebze, iyi çözünür lif kaynaklarıdır. (2)

5. Fındık.  Bir araştırma da, badem, ceviz, yer fıstığı ve diğer sert kabuklu yemişleri yemenin kalbe iyi geldiğini gösteriyor . Günde 1 acuç fındık yemek, LDL'yi% 5 oranında biraz azaltabilir. Fındık, kalbi başka şekillerde koruyan ek besinlere sahiptir. (3)

6. Bitkisel yağlar.  Yemek pişirirken veya sofrada tereyağı, kuyruk yağı veya katı yağ yerine kanola, ayçiçeği, aspir ve diğerleri gibi sıvı bitkisel yağların kullanılması LDL'nin düşürülmesine yardımcı olur.

7. Elma, üzüm, çilek, turunçgiller.  Bu meyveler, LDL'yi düşüren bir tür çözünür lif olan pektin açısından zengindir.

8. Steroller ve stanollerle güçlendirilmiş gıdalar.  Bitkilerden ekstrakte edilen steroller ve stanoller, vücudun gıdalardan kolesterolü emme kabiliyetini artırır. Ayrıca takviye olarak da bulunurlar. Günde 2 gram bitkisel sterol veya stanol almak, LDL kolesterolü yaklaşık %10 oranında azaltabilir. (4)

9. Soya.  Soya fasulyesi ve soya peyniri ve soya sütü gibi onlardan yapılan yiyecekleri yemek, bir zamanlar kolesterolü düşürmenin güçlü bir yolu olarak lanse edilmişti. Analizler, etkinin daha mütevazı olduğunu gösteriyor - günde 25 gram soya proteini tüketmek (10 gram tofu veya yarım bardak soya sütü) LDL'yi %5 ila %6 oranında azaltabilir.

10. Yağlı balık.  Haftada iki veya üç kez balık yemek, LDL'yi iki şekilde azaltabilir: LDL'yi artıran doymuş yağlar içeren etin yerini alarak ve LDL'yi düşüren omega-3 yağlarını vererek. Omega-3'ler kan dolaşımındaki trigliseritleri azaltır ve ayrıca anormal kalp ritimlerinin başlamasını önlemeye yardımcı olarak kalbi korur.

Bu maddeler doğrultusun da en çok tüketmen gereken besin (LİF) lif oranı yüksek gıdalar ve sağlıklı yağlar ile beslenerek HDL, LDL oranlarını daha sağlıklı seviyelere çekebilirsin.

Kaynaklar: 

1: https://croi.ie/cholesterol-what-is-it-and-how-can-i-manage-it

2: https://www.webmd.com/cholesterol-management/features/11-tips-to-cut-your-cholesterol-fast

3:https://www.health.harvard.edu/heart-health/11-foods-that-lower-cholesterol

4: https://ahmetalpman.com/gida-katki-maddesi-olarak-kullanilan-bitkisel-sterol-ve-stenollerin-reklamlari-uzerine/

Not: Cevap içerisin de kendi öneri ve görüşlerim yoktur.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: kutukutupense
      Dostlar selamlar, forumu uzun zamandır takip ediyorum ilk gönderim olacak biraz heyecanlıyım tecrübenize çok ihtiyacım var. Yakın zamanda ikinci kürüme girmeyi planlıyorum ilk kürüm kendimi deneme amaçlı 12 hafta 250mg only testo yapmıştım yaklaşık 8 haftadır cut yapıyorum trt dozu alıyorum açıkcası yağ oranım da yüksekti only testoyu uzatabilirdim ama cut yapıp artık düzgün bir kür yapma kararı verdiğim için süreç böyle ilerledi.
      Kişisel Bilgiler:
      Yaş: 24 Boy: 1.87 Kilo: 81 Yağ Oranı: 14 (mezurayla 14 buldum) Şimdi izninizle kafamdaki planı söylemek istiyorum,
      Kür İçeriği:
      750mg Test E. 500mg Bolde 375mg Deca 3 tablet Proviron ED testo panpharma (sanırım iran eczanesi ürünü forumda öyle yazılmış nessieci satıcım da aynısını söylemişti), bolde ve deca nessie, proviron eczane
      Açıkcası vücudum cidden fazla östrojen dönüşümü gerçekleştiriyor o yüzden boldeyi biraz fazla tercih ettim, ciddi manada kas kütlesine ihtiyacım olduğu için böyle uzun soluklu off season kafasında bir kür serüveninin bana iyi geleceğini hissediyorum 20 hafta en az gitmek istiyorum bu şekilde, Kafamdaki süre fazla olmasaydı belki npp tercih edebilirdim ama nandrolone seçimimi deca yapmak istedim hem açıkcası daha uygun olması da güzel diye düşünüyorum. test-deca oranını 2/1 ayarlayıp yanına dht türevi proviron alarak dht’min dhn’den fazla olmasını amaçlıyorum deca dick yaşamamak için keza düzenli olarak kan tahlillerimi de vereceğim. 
      Sizin gözünüze takılan bir problem var mı, genel olarak anlattığım bu planlama için yorumlarınızı merak ediyorum tecrübeleriniz ve yorumlarınız benim için çok değerli bilmediğim bir cahilliğim varsa acısını çekmeden önceden haberim olmasını isterim açıkcası,  bu şekil bir planlama ile güzel miktarda kas kütlesi koyabilir miyim yorumlarınızı bekliyorum dostlar. 🙏 @Fuhrer

    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: bnvfrn
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 2 yıldır yüksek prolaktin problemi yaşıyorum. Kür geçmişim yok, hayatım boyunca anabolik steroid kullanmadım. Sigara ve alkol kullanmıyorum. Düzenli kullandığım hiçbir ilaç yok. 175 cm boyunda, 80 kg ağırlığındayım ve yaklaşık 2 yıldır fitness ile uğraşıyorum. Yağ oranım yüksek değil. Kan tahlillerimin tamamı cinsel perhiz sonrası verildi. Stresli biri olduğumu da düşünmüyorum. Gilbert sendromum var.Farklı tarihlerde prolaktin değerlerim 40.6, 32.7, 31.4 ve son olarak 32.1 µg/L olarak ölçüldü (referans 4.04-15.2). @metinav
      Total testosteronum genellikle 500-530 ng/dL civarında. TSH, Serbest T4, LH, FSH, Estradiol ve IGF-1 gibi diğer hormonlarım referans aralığında. Daha önce prolaktin havuz testi de yapıldı. 30 dakika arayla iki kez kan verildi ve sonuçlar 32 ve 31 µg/L çıktı. Hipofiz MR'ında Rathke kisti tespit edildi ancak görüştüğüm doktorlar bunun prolaktin yüksekliğini açıklamadığını, strese bağlı olabileceğini söylediler. Son görüştüğüm doktor ise Dostinex başlamak konusunda çekimser davrandı ve tekrar prolaktin havuz testi istedi. Belirgin bir libido problemim yok, cinsel ilişkide ereksiyon sorunu yaşamıyorum. Ancak sabah ereksiyonları uzun süredir yok denecek kadar az.
      SORULARIM:
      Benzer durum yaşayan veya Rathke kisti ile birlikte prolaktin yüksekliği olan var mı? Sizce Dostinex düşünülmeli mi, yoksa araştırılması gereken başka nedenler olabilir mi?    
    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: Hakandmn
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Önümüzdeki pazartesi günü küre giriyorum.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Testosteron Enanthate (zphc) 500mg Masteron (Humax) SORULARIM:
      Masteron yerine NPP kullansam nasıl olur? Testosteron haftalık toplam enjeksiyon miktarı yeterli mi veya fazla mı? Testosteron+masteron küründe hangi koruyucuları kullanmamı tavsiye edersiniz? GÜNCEL FORM:

      Konuya katılım gösteren, tecrübelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×