-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
537 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
6
sven kullanıcısının paylaşımları
-
Yağlanmadan kas kütlemi arttırmayı planladığım kür planlaması hk.
sven, arnold ciwardanegezer kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
dozaj konusunda haklısın zaten diğer anabolikler gibi yüksek mglar zorlanması gerekmiyor. yeterince anabolik olduğundna bahsediyorlar primo ve eqdan 2-3 kat arası daha anabolik olduğunu söyleyenler var çalışmalarda var lakin yetersiz- 38 yanıt
-
- dihydroboldenone
- dhb
- (ekstra 9 etiket daha mevcut)
-
Yağlanmadan kas kütlemi arttırmayı planladığım kür planlaması hk.
sven, arnold ciwardanegezer kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
açıkcası primobolana ulaşımım olmadığı için en iyi alternatif gibi geliyor.- 38 yanıt
-
- 1
-
-
- dihydroboldenone
- dhb
- (ekstra 9 etiket daha mevcut)
-
Yağlanmadan kas kütlemi arttırmayı planladığım kür planlaması hk.
sven, arnold ciwardanegezer kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
hocam bence karaciğer mevzusu underground lablerin üretimi kaliteli yapmaması ve yüksek mglı ürün üretmeleri. eskiden 200mglık dhbler yapıyorlarmış insanlarda ağrıdan sızıdan bidaha kullanmak istememiş- 38 yanıt
-
- dihydroboldenone
- dhb
- (ekstra 9 etiket daha mevcut)
-
Yağlanmadan kas kütlemi arttırmayı planladığım kür planlaması hk.
sven, arnold ciwardanegezer kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
offseason ya da lean bulk döneminde kullanılabilirmi ? Primobolana alternatif olarak kullanmayı düşünüyorum dozajlama olarak ne tavsiye edersin?- 38 yanıt
-
- dihydroboldenone
- dhb
- (ekstra 9 etiket daha mevcut)
-
Yağlanmadan kas kütlemi arttırmayı planladığım kür planlaması hk.
sven, arnold ciwardanegezer kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
dhb kaynaklı pip yaşadınmı hiç bidahaki kürümde kullanmak istiyorum tecrübelerinden ve tavsiyelerinden bahseder misin ?- 38 yanıt
-
- dihydroboldenone
- dhb
- (ekstra 9 etiket daha mevcut)
-
Kür dönemi mg yükseltmeme rağmen total testosteron artacağına daha da düştü! sebebi ne olabilir?
sven, keydigger kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
muhtemelen dahada çöptür rezzlabden- 14 yanıt
-
- total testosteron
- kür
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kür dönemi mg yükseltmeme rağmen total testosteron artacağına daha da düştü! sebebi ne olabilir?
sven, keydigger kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
zphcnin bi çakması var oda artık piyasada yok irandan geliyorlar çok bulunur markalar aslında- 14 yanıt
-
- total testosteron
- kür
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kür dönemi mg yükseltmeme rağmen total testosteron artacağına daha da düştü! sebebi ne olabilir?
sven, keydigger kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
zphc nessie humax- 14 yanıt
-
- total testosteron
- kür
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kür dönemi mg yükseltmeme rağmen total testosteron artacağına daha da düştü! sebebi ne olabilir?
sven, keydigger kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
boşlar boşu merdiven altı bi marka. markayı değiştirmeni tavsiye ederim.- 14 yanıt
-
- total testosteron
- kür
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Panpharma kullanan veya bilgisi olan var mı?
sven, kisetet55 kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
bu kadar ucuza nerden alıyorsun merak ettim açıkcası -
Dvp medical ve chranchems marka ürünler hk.
sven, Sinan35 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
gereksiz fazla hocam bence bölmelisin -
Dvp medical ve chranchems marka ürünler hk.
sven, Sinan35 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
4mle bayılmadıgına şükret çok fazla bi bölge için -
arkadaşlar aktif bilgisi olan varmı marka hakkında
-
Boldenon + testosteron + trenbolone dozajlama ve önerileriniz hk.
sven, Rma kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
ben tren kullanırken düşük test ve mast ekliyorum şuan mesela 250 mg test 200 mast 100 tren e gibi dozlarım iyi gidiyor -
Boldenon + testosteron + trenbolone dozajlama ve önerileriniz hk.
sven, Rma kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
bence yaz yakınken güzel bi test tren daha iyi olabilir gibi. -
Boldenon + testosteron + trenbolone dozajlama ve önerileriniz hk.
sven, Rma kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
dozajlardan bağımsız şekilde iki önerim var. test bolde ile uzun ölçekli bi bulk yapmak ya da 250 mg civarı test alıp 100 150 arası tren e alıp devam etmen. 3 anaboliğe ihtiyacın olduğunu düşünmüyorum. ekonomik durumunu anlıyorum aynı şekilde bende primo kullanamıyorum bende öğrenciyim oldukça masraflı ihtiyacda olduğunu düşünmüyorum yüksek dozaja çıktığın zaman fark ediyor.form gerçekten iyi. -
Hedef güç artışı ve artan kas kütlesi! ilk kürümü nasıl dizayn etmeliyim?
sven, foxx44 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
hocam kısa süre baskı için daha risksiz lakin aldığınız riske değmez. bakın 10 12 hafta içinde çok verimli bi dönem geçireceksiniz kas kazancaksınız güçlenecekseniz lakin bu süre bitiecek.miyofibril dediğimiz kuru kas kütlesi inşaası uzun sürede olur o yüzden 2 2.5 aylik kürler sizi sonuca ulaştırmaz sadece natural üretiminizi kapatırsınız. ben test c taraftarıyım ama çok fark etmez. bi kür pct kafasındaysınız hiç anabolik işine girmeyin doğal devam edin bu iş uzun soluklu bi iştir. -
Hedef güç artışı ve artan kas kütlesi! ilk kürümü nasıl dizayn etmeliyim?
sven, foxx44 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
1.si yağ oranın 12 üzeriyse kür tavsiye etmiyorum. kür süresi genel olarak bence uzun olmalıdır gerçekten kas kazancı istiyorsak 16 ile 24 hafta arası uygundur. ilk kür bence sadece test yeterli dozaj olarak 250 375 arası çok iyi bi aralık herkesda mglar farklı serums eviyeleri verebilceiği için kimisin 250mgda aldığı seviyeyi başkası 300 400 mg da alabiliyor. pct-kür mentalitesindeysen hiç yapmamanı tavsiye ediyorum sonuç alamazsın gereği yok kür yapmana. e2 kontrolu için değişken durumlar var ama bence ilk kür için mantıklı ai arimidex aromasin benzeri ilaç alımı. -
Masteron (drostanolone propionate) hk.
sven, Loving kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
bende todd leeye katılıyorum masteron herkesin düşündüğü gibi sadece cut ilaci değil. her türlü dönemde efektif bi şekilde kullanılabilir bence.ilacin en büyük artısı bence e2yi bastırmak yerine yan etkileri nötr etmesi e2yi diplemeyip yüksek igf1 sentezini ve doluluğu alırken bi yandanda kontrol atlında tutulabiliyor. eq ve primo artırılmak istenildiğinde test artırılmak zorunda e2 düşüklüğü yaşanmasın diye ama masteronda öyle değil. kendi kişisel düşüncem primobolan kadar anabolik olduğu ve şuanki dünyadaki hammadde eksikliği yüzünden kesinlikle daha iyi bi tercih olduğu. bulunsa bile 2 3 katı parayı primoya vermenin manası olduğunu düşünmüyorum. örnek veriyorum 500mg primobolanın anabolik kas yapma etkisini belki masteron 600 700mg da verir ama baktıgında yine yakın yan etki profiliyle oldukça ekonomik bi tercih olur. -
Ilk kür testosteron+primobolan! nelere dikkat etmeliyim?
sven, kaannnnnnnn kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
dostum inan bana attığın forma göre pekde bi kas kütlesi yok. 15 20 kilo fazlan var ve bu yaptığın kür yağ yakmana çokda yardımcı olmaz.anaboliklerden yüksek verim almak istiyorsan düşük yağ oranında olmalısın. reta yohimbine vs gibi yağ yakım üzerine ürünleri değerlendir -
Ilk kür testosteron+primobolan! nelere dikkat etmeliyim?
sven, kaannnnnnnn kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
nasil bi etki alacağın senin disiplininle alakalı. yüksek yağ oranında alacağın verim göreceli yüzde 20 30 düşer. açıkçası anlamıyorum 7 aydır spor yapıyorsun neyin kürü neyin arayışı bu boşuna para ve zaman harcıyorsun doğal 10 12 yağ oranı ve iyi bi kas kütlesine geldiğinde düşünmen gerek. ilaçlar size iyi bi fizik vermez iyi fiziğinizi daha iyi eder. ilk form tuttun sonra daha iyi hale getirmek için böyle şeylere başvurun ilk küre görede oldukça sert bi başlangıç düşüncem. en iyi ihtimallerde 2 3 yıl düzenli spor yaptığında anabolik almak mantıklı olur. -
Testo+tren+mast+clen+npp yeni kürüm atom bombası gibi! bana yardımcı olur musunuz?
sven, Ysntnc kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
tren zaten yan etkili treni kullanabilceğin süre 4 8 haftadır fazlası gereksiz -
Testo+tren+mast+clen+npp yeni kürüm atom bombası gibi! bana yardımcı olur musunuz?
sven, Ysntnc kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
adeleyi daha neyle doldurucaksın en güçlü anaboliklerden biri olan tren var zaten. test alıyorsun mast alıyorsun daha ne kadar dolması lazım. ekstra yan etki ve masraf dışında bişey kazanmiyacagını garanti ederim. -
Testo+tren+mast+clen+npp yeni kürüm atom bombası gibi! bana yardımcı olur musunuz?
sven, Ysntnc kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
hocam kusura bakma ama 4 5 anabolikle zaten çok iyi sonuç alması normal. resmen yazdığı kürde size sağılcak inek muamellesi yapmış para koparmak için npp bile eklemiş. ilk kürde 250 400 arası test yeterli ekleyeceksenizde 200 300 arası mast. tren clen seviyenizde ilaçlar değil -
Hayalini kurduğumuz fiziğe ulaşmak için kaç tane kür yapılmalı?
sven, Dess kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
bahsettiğin kütle ne senin kütlen ne bunlardan bahsetmen lazım
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
