Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

sven

Üye
  • İçerik sayısı

    537
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Günler

    6

sven kullanıcısının paylaşımları

  1. Yağlanmadan kas kütlemi arttırmayı planladığım kür planlaması hk.

    dozaj konusunda haklısın zaten diğer anabolikler gibi yüksek mglar zorlanması gerekmiyor. yeterince anabolik olduğundna bahsediyorlar primo ve eqdan 2-3 kat arası daha anabolik olduğunu söyleyenler var çalışmalarda var lakin yetersiz
  2. Yağlanmadan kas kütlemi arttırmayı planladığım kür planlaması hk.

    açıkcası primobolana ulaşımım olmadığı için en iyi alternatif gibi geliyor.
  3. Yağlanmadan kas kütlemi arttırmayı planladığım kür planlaması hk.

    hocam bence karaciğer mevzusu underground lablerin üretimi kaliteli yapmaması ve yüksek mglı ürün üretmeleri. eskiden 200mglık dhbler yapıyorlarmış insanlarda ağrıdan sızıdan bidaha kullanmak istememiş
  4. Yağlanmadan kas kütlemi arttırmayı planladığım kür planlaması hk.

    offseason ya da lean bulk döneminde kullanılabilirmi ? Primobolana alternatif olarak kullanmayı düşünüyorum dozajlama olarak ne tavsiye edersin?
  5. Yağlanmadan kas kütlemi arttırmayı planladığım kür planlaması hk.

    dhb kaynaklı pip yaşadınmı hiç bidahaki kürümde kullanmak istiyorum tecrübelerinden ve tavsiyelerinden bahseder misin ?
  6. muhtemelen dahada çöptür rezzlabden
  7. zphcnin bi çakması var oda artık piyasada yok irandan geliyorlar çok bulunur markalar aslında
  8. boşlar boşu merdiven altı bi marka. markayı değiştirmeni tavsiye ederim.
  9. Panpharma kullanan veya bilgisi olan var mı?

    bu kadar ucuza nerden alıyorsun merak ettim açıkcası
  10. Dvp medical ve chranchems marka ürünler hk.

    gereksiz fazla hocam bence bölmelisin
  11. Dvp medical ve chranchems marka ürünler hk.

    4mle bayılmadıgına şükret çok fazla bi bölge için
  12. Selliza pharma hk.

    arkadaşlar aktif bilgisi olan varmı marka hakkında
  13. ben tren kullanırken düşük test ve mast ekliyorum şuan mesela 250 mg test 200 mast 100 tren e gibi dozlarım iyi gidiyor
  14. bence yaz yakınken güzel bi test tren daha iyi olabilir gibi.
  15. dozajlardan bağımsız şekilde iki önerim var. test bolde ile uzun ölçekli bi bulk yapmak ya da 250 mg civarı test alıp 100 150 arası tren e alıp devam etmen. 3 anaboliğe ihtiyacın olduğunu düşünmüyorum. ekonomik durumunu anlıyorum aynı şekilde bende primo kullanamıyorum bende öğrenciyim oldukça masraflı ihtiyacda olduğunu düşünmüyorum yüksek dozaja çıktığın zaman fark ediyor.form gerçekten iyi.
  16. hocam kısa süre baskı için daha risksiz lakin aldığınız riske değmez. bakın 10 12 hafta içinde çok verimli bi dönem geçireceksiniz kas kazancaksınız güçlenecekseniz lakin bu süre bitiecek.miyofibril dediğimiz kuru kas kütlesi inşaası uzun sürede olur o yüzden 2 2.5 aylik kürler sizi sonuca ulaştırmaz sadece natural üretiminizi kapatırsınız. ben test c taraftarıyım ama çok fark etmez. bi kür pct kafasındaysınız hiç anabolik işine girmeyin doğal devam edin bu iş uzun soluklu bi iştir.
  17. 1.si yağ oranın 12 üzeriyse kür tavsiye etmiyorum. kür süresi genel olarak bence uzun olmalıdır gerçekten kas kazancı istiyorsak 16 ile 24 hafta arası uygundur. ilk kür bence sadece test yeterli dozaj olarak 250 375 arası çok iyi bi aralık herkesda mglar farklı serums eviyeleri verebilceiği için kimisin 250mgda aldığı seviyeyi başkası 300 400 mg da alabiliyor. pct-kür mentalitesindeysen hiç yapmamanı tavsiye ediyorum sonuç alamazsın gereği yok kür yapmana. e2 kontrolu için değişken durumlar var ama bence ilk kür için mantıklı ai arimidex aromasin benzeri ilaç alımı.
  18. Masteron (drostanolone propionate) hk.

    bende todd leeye katılıyorum masteron herkesin düşündüğü gibi sadece cut ilaci değil. her türlü dönemde efektif bi şekilde kullanılabilir bence.ilacin en büyük artısı bence e2yi bastırmak yerine yan etkileri nötr etmesi e2yi diplemeyip yüksek igf1 sentezini ve doluluğu alırken bi yandanda kontrol atlında tutulabiliyor. eq ve primo artırılmak istenildiğinde test artırılmak zorunda e2 düşüklüğü yaşanmasın diye ama masteronda öyle değil. kendi kişisel düşüncem primobolan kadar anabolik olduğu ve şuanki dünyadaki hammadde eksikliği yüzünden kesinlikle daha iyi bi tercih olduğu. bulunsa bile 2 3 katı parayı primoya vermenin manası olduğunu düşünmüyorum. örnek veriyorum 500mg primobolanın anabolik kas yapma etkisini belki masteron 600 700mg da verir ama baktıgında yine yakın yan etki profiliyle oldukça ekonomik bi tercih olur.
  19. Ilk kür testosteron+primobolan! nelere dikkat etmeliyim?

    dostum inan bana attığın forma göre pekde bi kas kütlesi yok. 15 20 kilo fazlan var ve bu yaptığın kür yağ yakmana çokda yardımcı olmaz.anaboliklerden yüksek verim almak istiyorsan düşük yağ oranında olmalısın. reta yohimbine vs gibi yağ yakım üzerine ürünleri değerlendir
  20. Ilk kür testosteron+primobolan! nelere dikkat etmeliyim?

    nasil bi etki alacağın senin disiplininle alakalı. yüksek yağ oranında alacağın verim göreceli yüzde 20 30 düşer. açıkçası anlamıyorum 7 aydır spor yapıyorsun neyin kürü neyin arayışı bu boşuna para ve zaman harcıyorsun doğal 10 12 yağ oranı ve iyi bi kas kütlesine geldiğinde düşünmen gerek. ilaçlar size iyi bi fizik vermez iyi fiziğinizi daha iyi eder. ilk form tuttun sonra daha iyi hale getirmek için böyle şeylere başvurun ilk küre görede oldukça sert bi başlangıç düşüncem. en iyi ihtimallerde 2 3 yıl düzenli spor yaptığında anabolik almak mantıklı olur.
  21. tren zaten yan etkili treni kullanabilceğin süre 4 8 haftadır fazlası gereksiz
  22. adeleyi daha neyle doldurucaksın en güçlü anaboliklerden biri olan tren var zaten. test alıyorsun mast alıyorsun daha ne kadar dolması lazım. ekstra yan etki ve masraf dışında bişey kazanmiyacagını garanti ederim.
  23. hocam kusura bakma ama 4 5 anabolikle zaten çok iyi sonuç alması normal. resmen yazdığı kürde size sağılcak inek muamellesi yapmış para koparmak için npp bile eklemiş. ilk kürde 250 400 arası test yeterli ekleyeceksenizde 200 300 arası mast. tren clen seviyenizde ilaçlar değil
  24. bahsettiğin kütle ne senin kütlen ne bunlardan bahsetmen lazım

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×