Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

sven

Üye
  • İçerik sayısı

    537
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Günler

    6

sven kullanıcısının paylaşımları

  1. Kürde enjeksiyon günleri ve dozajlaması hk. (testo e + npp + dhb)

    dhb testodadan daha androjen bi ürün aklında bulunsun sivilcelenmeyi daha fazla yapabilir
  2. masteron kullan primo yerine boşver turinabola hiç gerek yok hedefin ne
  3. Kürde enjeksiyon günleri ve dozajlaması hk. (testo e + npp + dhb)

    günlük enjeksiyona böl hepsini ikincisi ilk dhb kullanımınsa düşük dozaj başla npp çok fazla gelebilir. bu kadar yükske dhb ve npp kullanacağına daha yüksek testo kullan bence
  4. Clean bulk sürecime dair. sarms + tablet gruplar hk.

    sarmslar aksı kapatmıyor mu zannediyorsun? sarmslar testosteron kadar baskılayıcı. daha sağlıklı oluyorsun çünkü vucudunda olan bi hormonu sokuyorsun. şuan türkiye ortalaması 400ngdl falan sanırım kusura bakmayın 400ngdl testosteronla anca yarım erkek olursunuz arkadaşlar. size bu sarmsları pazarlayanlar çok iyi diye pazarlıyor günün sonunda ya pct yapıyorsunuz pctde zaten kazandığınız 3gr kasın hepsini kaybediyorsunuz ki zaten etki mekanizmalari hala tam ortada değil benim bildiğim kadarıyla ortadaki veriye görede oldukça kötürümler. sarmslar kesinlikle testostrondan daha zararlı ve daha kötü sonuç veriyor. sarmslar iyi olsaydı burda biz testosteron boldenone npp vs kullanmayı konuşmak yerine sarms kullanırdık keşke öyle olsaydı hptayı kapatmasa ya da az etkilese etki mekanizmasi iyi olsa falan. kendi tanıdığım uzun süre sarms kürü yapıp pişman olan şuanda klinik trt alan biri var ve gerçekten sonuçdan memnun değil. ya testosteron kullanacaksın ya da peptitlerle hafif ilerleme kaydedersin bu işin arası yok. pctde 250 300mg gibi dozajlardan sonra %99 sonuç verir pct yanıt alamayan insanlar yüksek dozaj ve uzun senelerce baskı altında kalıyor ve ekstra olarak anabolik kullanımından kalıcı kısır kalan insan sayısı oldukça az. sarmslar testosterounuda basklıyor belli bi yerden sonra dışardan almak zorunda kalıcaksın.
  5. Clean bulk sürecime dair. sarms + tablet gruplar hk.

    200 300 mg test hayat kalitenizi iyileştirir muhtemelen çoğunuz olduğunuzdan daha sağlıklı olursunuz.
  6. Clean bulk sürecime dair. sarms + tablet gruplar hk.

    zphcnin sağlamlığı biraz tartışma konusu şuan forumda ben açıkçası bi şaibe görmüyorum ama bi anda herkes sadece zphc önerirken zphc kötü demeye başladı. bu tarz peptitlerden alacağın verim mininal hocam sarmslardanda bı tık daha üzeri. gelişim görmek istiyorsanız bu işin bazı test+gh ekstra olarakta ikinci anaboliktir.
  7. Kürde masteron veya alternatifi hk.

    1 flakon alıp denicem muhtemelen aynı dozaj mastla farkı oldumu senin için
  8. Kürde masteron veya alternatifi hk.

    dikkate alicam dediklerini olmadı prop devam edeceğim zaten
  9. Kürde masteron veya alternatifi hk.

    masteron enathate
  10. Kürde masteron veya alternatifi hk.

    iyi geri dönüş aldım tanıdıklarımdan burda kullanmış herhangi biri varsada merak ediyorum.
  11. Kürde masteron veya alternatifi hk.

    bende dvp kullanmayı düşünüyorum dvp kullananlar geri dönüş yaparsa mutlu olurum
  12. Kürde masteron veya alternatifi hk.

    peki kürün içine boldeyide katsam nolur gereksiz yük mü olur? son boldenone kullandığımda hafif tansiyon yaşadım ama hayatımı berbat edecek kadar değildi. tren için 70mg enath bile patlatıyor beni ondan bi süre bulaşmam gibi. elimde 2flakon mast prop var devamınıda enathate ile gidicem bulamazsam ya da içime sinmezse yine mast prop alıp devam ederim
  13. Kürde masteron veya alternatifi hk.

    deca deneyimin nasıl ya masteron ya deca giricem sanırım sende çok ödem tutuyormu . dhb zphc var benim ulaşımımda mentte çok gereksiz agresifç. dhb benimde aklıma yattı ama sürdülebilir gelmiyor. elimde bi flakonda bolde kaldı onuda eritmek istiyorum bakalım
  14. Kürde masteron veya alternatifi hk.

    primo çok pahalı deca açıkçası beni korkutuyor nor19lar psikolojik yoruyor. boldenoneda uzun ester olması ekstra olarak e2 yönetimi ve minimal tansiyon sorunu yoruyor sanırım en iyi opsiyon masteron
  15. Kürde masteron veya alternatifi hk.

    benim kendi kafamda 650 750 test 400 mast e/p var
  16. Kürde masteron veya alternatifi hk.

    bende baktığımda öyle düşünüyorum ama hiç deneyimlemedim yuksek testosterondan kastın ne mesela 650 750 arası uygun mu
  17. Kürde masteron veya alternatifi hk.

    nessieyi kaçtan alıyorsun benim satıcımda nessie e yok bulabilirsem bende onu alacam ya da dvp düşünüyorum
  18. Kürde masteron veya alternatifi hk.

    ayni şekilde bende bu soruyu düşünüyorum hiç test mastla büyüme dönemi yapan varmı dvp kullanmayı düşünüyorum bende
  19. Spectrum pharma denemiş olan var mı?

    genel olarak vucudum ilaca iyi tepki veriyor sanırım düşük mglerde bile iyi sonuç alıyorum bidahaki kürde biraz daha yüksek mg kullanıcam bakalım sonuç nasıl olacak
  20. Spectrum pharma denemiş olan var mı?

    tren maks 150 200mg kullanılır kalanı gereksiz baskı.
  21. Spectrum pharma denemiş olan var mı?

    acetate çok hızlı bi ester çok hızlı peak yapıp çok hızlı gidiyor ondan dolayı enjeksiyon frekansı çok önemli stabil seviye için
  22. Spectrum pharma denemiş olan var mı?

    kendim denedim biliyorum kankam eod ve ve ed arasında acetateta yan etki bakımından belki %30 fark oldu benim için.
  23. Spectrum pharma denemiş olan var mı?

    yüksek dozaj az dozaj fark etmez dolu trenboloneda 100mg bile adamı mahveder muhtemelen. enathate eod acetate günlük belki prolar günde 2 kez yapılıyor iniş çıkış insanı mahvediyor zaten trenin en büyük side alınan tarafı bu
  24. Spectrum pharma denemiş olan var mı?

    eod yapmak sağlıklı değil acetatetta en kötü günlük olmalı
  25. Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?

    tren humax masteron için zphc ve humax

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×