Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • REKLAM

Genel Araştırma

'yohimbe' etiketi için arama sonuçları.

  • Etiketlere Göre Ara

    Aralarına virgül koyarak ekleyin
  • Yazara Göre Ara

İçerik Türü


Forumlar

  • STEROİD KATEGORİSİ
    • Kitaplarda yazmayan bilgiler
    • Steroid / Genel
    • Steroid Kürleri / Genel
    • Bulk Kürleri
    • Definasyon Kürleri
    • Ürün kullanımı
    • Marka Analizleri
    • Yarışmalar
    • www.steroidturkiye.com
  • PEPTİD KATEGORİSİ
    • Peptid kürleri / Genel
    • Büyüme Hormonu - GH
    • İnsülin Hormonu
  • SARMS KATEGORİSİ
    • Sarm Kürleri / Genel
    • www.sarmsturkiye.com
  • ACİL SERVİS KATEGORİSİ
    • Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
    • Laboratuvar
    • Sağlık Sorunları
  • FİZİKİ GELİŞİM GÜNLÜĞÜ KATEGORİSİ
    • Üyelerin Kür Günlüğü
    • Üyelerin Öncesi ve Sonrası
  • BESLENME VE ANTRENMAN KATEGORİSİ
    • Beslenme
    • Vitamin ve Supplementler
    • Antrenman programları
  • SİTE YÖNETİMİ VE İÇERİĞİ KATEGORİSİ
    • Duyurular ve Güncellemeler
    • Referanslar
    • Konu Dışı

Takvimler

  • Community Calendar

Üye Grubu


Bizi nasıl buldun?:


Meslek:


Konum:


Cinsiyet:


Favori Spor Dalın:

Araştırmada 34 sonuç bulundu

  1. YOHIMBE TARİHİ Yohimbe ilk olarak Pygmies ve Batı Afrika’da afrodizyak nitelikleri için keşfedildi ve kullanıldı. Batı Afrika’nın Bantu konuşan kabileleri, günümüzde güçlü afrodizyak etkileri nedeniyle yohimbe kullanıyordı. Fakat bu Batı Afrika kabileleri, aynı zamanda ateş, cüzzam ve öksürüklerin bir tedavisi olarakda onu gördüler. Aynı zamanda, kalp hastalıkları ve lokal anestezi için onu kullanılmıştır. Afrodizyak olarak daha yeni bir kullanım öyküsü ve bir halüsinojen olarak bulunur.19üzyılda, bazı Alman misyonerleri Batı Afrika’dayken keşfe çıkmış ve onu hızla popüler hale getiren Avrupa’ya geri getirmişlerdir. Yohimbe ağacının adı “aşk ağacı” olarak adlandırılmıştı. 1960’larda Amerikan hükümeti, ABD Gıda ve İlaç İdaresi’nin aslında bir afrodizyak olarak işe yarayıp yaramadığını görmek için bilimsel testler yürütmesini emretti. Bu bilim adamları, aslında, özellikle erkekler için bir afrodizyak olduğunu keşfettiler. Ancak, ne yazık ki, organik iktidarsızlıktan muzdarip olanlara yardım edememektedir. Bu çalışmalar ayrıca, yohimbe’nin dokunma hissini arttırmaya yardımcı olduğunu da bildirmiştir. YOHIMBE Afrika da yohimbe ağacından elde ediliyor. Erkeklerde testosteron hormonunu artırıyor. Doğal viagra diye piyasada tanınıyor ve Amerika'da kullanılıyor. Avrupa'da da ayni şekilde kullanılıyor. Yağ yakıcı özelliğinden dolayı hem kadın fitness grubunda hemde vücut geliştirmeciler diyetlerinin vazgeçilmez ürünlerindendir. En pis bölgeler olan göbek ve bel alanlarındaki ve vücut genelindeki tüm yağların başlıca düşmanı olan bir üründür. Diyet döneminde Efedrinle beraber alınırsa inanılmaz etki gösterdiği gözlenmektedir. Yohimbinin hem anabolik hemde yağ yakıcı etkisi olduğunu söylenmektedir. Kullanımı: Yağ yakmada alınacak günlük doz 30mg. Bunu 3 öğüne bölmek şart. Kadınlar için 15-20mg Çok yağlı olanlar günlük 50mg Yohimbie almalılar. 2 ay boyunca alındıktan sona ciddi bir etki görülür. Yohimbin yemeklerden önce alınmamalı çünkü karbonhidratlar yohimbe'nin etkisini azaltıyor. Yohimbe sabah aç karnına ve iki öğün arasında alınır. Zararları: Dozlar artarsa, baş ağrısı, kusma ve ishal görülür. Yohimbine kaygıya yatkın bireylerde aşırı endişe yaratabilir. Yohimbine, bipolar bozukluğu olanlarda manik psikoz veya intihar olaylarını tetikleyebilir. Birçok supplementteki yohimbin’in fiili dozu, etiketlenmiş doza göre% 25-150 arasında değişmektedir. Tavsiye : Özellikle pct ve yağ yakım dönemlerinde kullanılmasını tavsiye ediyorum. Not : HLC versiyonu %100 eczane ürünü saf yohimbe. Detaylı bilgi için : [email protected]
  2. Herkese selamlar, Definasyon için clenbuterol ve yohimbe kullanmak istiyorum. SORULARIM: Clenbuterol nasıl kullanmam doğru olur? Yohimbe yüklemesini nasıl yapmalıyım? Tüm öneri ve cevaplar için şimdiden teşekkürler.
  3. Yohimbine hangi marka tercih etmeliyim?

    Merhabalar, Yağ yakımında etkili bir Yohimbine markası önerisi alabilir miyim satıcı ve fiyat da bırakabilirseniz çok memnun olurum. Şimdiden teşekkürler.
  4. Saygıdeğer arkadaşlar hepinize selamlar. Yeni üye oldum ve gerçekten fikrinize bilginize ihtiyacım var. Adım Burak 24 Yaşındayım İzmir'de yaşıyorum. 100kilo 1,70 boyundayım. RezzLab adlı markadan Yohımbıne aldım ürünün görselleri ektedir. 1 Kapsül ile başlayıp sonrasında 2 kapsüle çıkabileceğim söylendi. Fazla almamak gerekiyormuş çünkü kalp çarpınıtısı, elde titreme, aşırı terleme, vücudun ısınması gibi durumların olduğu söylendi. İnanır mısınız 1-2 işe yaramayınca aç karnı sabah fullbody+kardio dan 30dakika önce 4 adet attım ama ne yazık ki denilen hiçbir şey olmadı. Çalıştığını nasıl anlayacağım bir ürünün hissettirmedikten sonra? 4 kapsülün aşırı fazla kimsenin kullanamayacağını söylediler. 1 en iyisi 2 bile çok fazla dediler. Ne yapmalıyım. Şimdiden sağ olun.
  5. Merhaba herkese, Sporda 5. ayımı tamamladım. Bu vaktin tamamını recompa harcadım, ne bulk ne cut'a tam olarak ağırlık verdim. Vücudumda istediğim değişim hala devam ediyor olsa da bel çevresi ve karın kısmındaki yağlarla büyük bir problemim var. Hesaplama yaptığımda yağ oranım düşük çıkmasına rağmen vücudumdaki tüm yağ sanki o bölgedeymiş gibi. Bu recomp sürecimi hızlandıracak sırası ile yohimbine ile yağ yakımına destek, ardından mk677 ile gelişimi hızlandırmayı düşünüyorum. Bunların tek başına aman aman bir yardımı olmayacağının farkındayım fakat aynı derecede aldığım riskin az olması içimi rahatlatıyor. Forumdaki arkadaşlar iHerb'den aracı firmalar ile alım yapabildiğini söyledi fakat detaylı bilgi bulamadım. Grimlabs ulaşılması en kolay gibi duruyor fakat markaya pek güven duymuyor sanırım insanlar. Bu konuda kullanabileceğim başka takviyeler, var ise öncesinde yapmam gereken testler, marka ve bağlantı önerilerinizi bekliyorum. Boy kilo vs aşağıya bıraktım.
  6. Merhaba, Şu an SR-9009+GW-501516 mix ve yohimbe kullanıyorum, 20 günlük kaldı. Salonda tanıştığım bir kişi zayıflamak için trenbolone + testo c kullandığını ve vücudunu güzel kuruttuğunu söyledi, çocuk gerçekten fit bir vücuda sahip 130 kilodan düşmüş. Soru: Sizce zayıflamak için trenbolone + testo c kürüne girilir mi? Ya da ne gibi önerilerde bulunabilirsiniz? --- 25 kilo vermem gerekli --- Cevaplarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.
  7. Merhaba dostlar 22.04.2025 tarihinde yohimbine kullanmaya başladım. Ben ürünü almadan önce buralar günlük tarzı bir içerik yoktu o yüzden ben başlatmak istedim. Vücutta etkisini bilmediğim için ilk 5 gün 5mg kullanmaya başladım. İlk 5 gün yohimbine ile ilk defa karşılaştığım için vücudum düşük doza göre bile biraz garip tepkiler verdi. Etkisini maksimal hissetmek için kan şekerim düşükken kullandım sonrasında 3-4 saat kadar karbonhidrat tüketmemeye çalıştım. İlk günlerde biraz yüksek tansiyon ve bolca anksiyete hissettim. 6 gündür de 10 mg tek seferde alıyorum. Yüksek tansiyon ve anksiyete etkisi geçti şimdi de farklı farklı etkiler hissediyorum . 10mg almaya başladığımdan beri nabzımın yüksekliği bazı günler beni rahatsız ediyor. Dinlenme anında nabzım ortalama 75-102 gidip geliyor ortalama 90 nabızla oturuyorum. Belki bir çoğunuz için normal nabızdır ama bana bir rahatsızlık yarattı nedense. Kardiyolarımı günde 30 dk HIIT şeklinde yapıyorum: 3 dk yüksek tempo koşu + 2 dk yürüme. Bunu 4 kere tekrar ediyorum çünkü koşmaktan keyif alıyorum. Aşağıda kardiyoya dair bir ekran görüntüsü bırakıyorum. HIIT yaptığım için nabzımın yükselmesi normal fakat hiçbir zaman 174 nabız görmemiştim. Yohimbine'in bana şu an verdiği tek etki yüksek nabız ve aldıktan sonra 5-6 saat boyunca dinçlik. 177 cm 76 kiloyum. Günlük almam kalorinin 700-900 arasını alıyorum - 1700 kalori - . Diyet yaparken zorlanmıyorum açlık çekmiyorum. Kilom kadar yağ , antrenman günleri ağırlığımın 2-3 katı kadar karbonhidrat, ağırlığımın 1,5-2 katı kadar protein alıyorum. Amacım bel çevresindeki yağların bir nebze azalması o yüzden sabırla kardiyo, diyet, yohimbine üçlüsüyle gidiyorum. Ara ara burayı güncelleyip almayı düşünen kişilere bilgi vermek istiyorum. ŞU KİŞİLER KESİNLİKLE YOHİMBİNE KULLANMAMALI: Anskiyete sahibi veya psikiyatrik tedavi gören arkadaşlar, taşıkardi yaşayan veya nabız/ritim sıkıntısı olan arkadaşlar, tansiyonu yüksek seyreden arkadaşlar.
  8. Hocalarım selamlar 10 haftadır 350 boldenon 500 testosteron enantat küründeyim ama bel bölgesindeki yağlanmadan dolayı definasyon yapmaya çalışıyorum. Yohimbine kullanmaya başladım diğer ben akşamları saat 17.00 gibi antreman yapıyorum sabahta en erken 07.00 gibi kahvaltımı yapıyorum kullandığım haplar. SORULARIM: 15 mg'lık gün içerisinde ve antrenman öncesi ne şekilde kullanmalıyım acaba? Kardioyu antrenman sonunda yapıyorum antrenman öncesinde mi almam lazım? Yoksa kardiodan yarım saat önce falan mı? Boldenon kesip testo / masteron yapsam definasyondan sonra boldenonu tekrardan kullanmaya başlasam tekrardan boldenun açılma süresini bekleme gibi bir durum olur mu? Yoksa reseptörlere bağlanması hemen gerçekleşir mi? Sırf bu yüzden boldenonu zaten çok geç açıldı bırakırsam belki bir daha açılmasını beklerim diye bırakmadım. Şimdiden tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim 🙏
  9. Merhaba arkadaşlar, selamlar. Yohimbine kullanmak istiyorum ama marka konusunu da bir türlü net bi cevap bulamadım. ug max savage line labs Bulabildiğim bu iki marka var daha önce deneyimlemiş biri var mıdır acaba?
  10. Merhaba arkadaşlar, selamlar. Yurt dışından yohimbine (hlc) getirttim ve kullanmaya başladım, ilk gün 5 mg aldım ilerleyen saatlerde 10 mg ekledim, bugün ikinci gün ve sabah aç karnına 30 mg aldım, tansiyon aleti ile nabzımı kontrol ettiğimde 60-70 arası çıkıyor, okuduklarıma dayanarak bu ürünün nabızımı hızlandıracağını düşünmüştüm. KİŞİSEL BİLGİLERİM: Boy: 1.82 Kilo: 92 Yağ: %20 NOTLAR: Tansiyonum da genelde 11-12/6 11-12/7 bazen de 10/4-5-6 çıkıyor bugün 10/4 çıktı 1 gr kadar tuz aldıktan sonra 12/7 oldu. Yohimbine ile birlikte ilk gün 250 mg ikinci gün 500 mg ashwagandha aldım, aynı zamanda 3 gr hmb, 5 gr kreatin ve lcitruline alıyorum. SORULARIM: Ürünün sahte olma ihtimali var mıdır? Yoksa herkeste nabzı hızlandırmayabilir mi? Tüm fikir ve yorumlar için şimdiden teşekkürler.
  11. Üstatlar merhaba, Aynı konu hakkında belki ikinci başlığım olduysa kusura bakmayın. Kısaca durumumu özetlemek gerekirse: Boy: 197 cm Kilo: 110 kg Yağ oranı: %20,7 Amacım 5-6 kilo yağ eritip kas kütlemi artırmak. Ekteki ürünler elime ulaştı. Sabah işe gelmeden 1 saat antrenman yapabiliyorum. Kardiyo için genellikle zamanım kalmadığından, akşam üstü iş yerindeki bisikletle 40-50 dakika kadar telafi ediyorum. Üstatlar, aklıma takılan ve emin olamadığım bazı sorularım olacak, cevaplarsanız çok memnun olurum. İlk hafta antrenman öncesinde 1'er kapsül almayı düşünüyorum. SORULARIM: İkinci hafta bu dozu 2'şer kapsüle çıkarayım mı? Cumartesi ve pazar günleri antrenman yapmıyorum, bu günlerde takviyeleri kullanmaya devam edeyim mi yoksa sadece antrenman günlerinde mi kullanmalıyım? Koruyucu olarak NAC 600 yeterli midir ve her gün mü kullanmalıyım? Bir diğer merak ettiğim konu ise supplementleri nasıl kullanmalıyım? Normalde sabah spor öncesinde; Protein tozu (20 gr) + glutamin (5 gr) Antrenman öncesinde pre-workout Antrenman sırasında suya EAA ekliyorum. Antrenman sonrasında tekrar protein alıyorum. Bu düzenlemeyi sizce nasıl yapmalıyım? Fikirleriniz ve görüşleriniz benim için önemli. Şimdiden teşekkür ederim.
  12. Grimlabs yohimbine kullanan var mı?

    Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Grimlabs yohimbine kullanan, deneyimleyen oldu mu daha önce aranızda? Tavsiye eder misiniz? Tüm cevaplar için teşekkürler.
  13. Herkese merhaba, Forumda uzun bir süredir başlıkları inceliyor ve kendime bir yol çizmeye çalışıyordum. En sonunda Burak hocamla iletişime geçtim. Sağolsun bana bütün süreçten bahsetti ve benim için en uygun olacak şekilde neler yapmam gerektiğini tek tek anlattı. Kendisi ve tecrübelerine duyduğum saygı ve güven ile Burak hocamla definasyon sürecine başlama kararı aldım. Kendimden emin bir şekilde ve sağlam bir mental ile 12.02.2024 tarihinde sürece başladık. Bu süreç kullandığım ürünlerin Burak hocamdan tedarik ettim. Kullanılan ürünlerin markası : NOXY LAB https://www.noxy-labs.com SR9009 GW-501516 Yohimbine Cardio ve beslenmeme çok dikkat ettim. Bu süreçte gerçekten mentalinizin çok iyi olması ve kararlı bir şekilde bu sürece başlamış olmanız çok önemli. Kendi nefsinizi terbiye etmeyi öğreniyorsunuz diyebilirim. Hem sıfır karbonhidrat olması hem de bu kadar sağlıklı beslenmeniz ilk başta zorluyor diyebilirim. Sonuçta şeker en büyük bağımlılık. İlk haftayı atlattıktan sonra sağlıklı beslenme düzenine çok güzel bir şekilde alışıyorsunuz ve yoksunluk hissetmiyorsunuz. SR 9009 ve GW-501516 açlık hissiyatını ortadan kaldırıyor ve enerjik hissetmenizi sağlıyor. Şöyle ki öğün sayım teke düştü bazen o tek öğünü bile yemek istemeyecek kadar aç hissetmiyordum ve iştahım olmuyordu. Tabiki sağlık açısından öğünlerimi ihmal etmedim. Burak hocaya bu süreçte sağladığı destek için çok teşekkür ederim. Her zaman ilgili ve disiplinli şekilde yaptığı işi sonuna kadar bütün ciddiyetle yapıyor. Kendisi bu konularda ve konuşmalarımızda kendisinden öğrendiğim yeni bilgiler ve bakış açılarıyla bana bir örnek, hoca, abi oldu diyebilirim. @L0ving Bulk küründe görüşmek üzere 👋🏼 Ölçülerim şu şekilde; Başlangıç - 12.02.2024 93 KG BEL 100 BOYUN 41 BACAK 59 KOL 34 OMUZ 124 GÖĞÜS 104 4 hafta sonra 81 KG BEL 87 BOYUN 38 BACAK 57 KOL 33 OMUZ 121 GÖĞÜS 100 8 hafta sonra 79 KG BEL 83 BOYUN 38 BACAK 55 KOL 36 OMUZ 117 GÖĞÜS 100
  14. Arkadaşlar selamlar, nasılsınız? SORULARIM: Yohimbine ve yohimbe bark extract arasında nasıl farklar var? Deneyen var mı? İkiside aynı fiyat hangisini tercih etmeliyim? Tüm cevaplar için teşekkürler.
  15. Selamlar değerli forum üyeleri, Yaklaşık 5 gündür oxy2gen marka yohimbine hcl kullanıyorum. Kilomdan dolayı günlük 20mg kullanıyorum( 125) lakin bazı sorunlarım var ve bunlar normal mi diye merak içinde kaldım. Vardiyalı bir işte çalışıyorum ve sabah kalktığımda yüksek kafeinli kahve ile 2 tab yohimbine atıp cardio yapıyorum. Lakin günün sonuna kadar musluk gibi sürekli lavoboya gidesim geliyor. Bu durum normal mi acaba? Diğer bir yaşadığım: Aşırı agresiflik ve biraz baş ağrısı hiçbir şeye tahammülüm yok Ufak şeylere bile aşırı sinirleniyorum. Daha önce böyle bir şey kullanmadığım için siz değerli forum üyelerine sormak istedim.
  16. Merhabalar, bir kaç konu başlığını okudum ve kafamda soru işareti oluştu. Efedrini hiç kullanmadığım için yusuflanma yaptı biraz. Boss yohimbe için güzwl şeyler yazmış o cepte desek. Volta veya clen kullandım titreme çok yapıyor. Diyetim güzel . Ancak karın,simit bölgemdeki o yağlanmayı yakamıyorum. Yohimbe clen ikilisi olur mu? Kullananlardan tavsiye herzaman önemli.
  17. Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Yohimbine yağ yakımında anlatıldığı kadar iyi bir ürün mü? Tüm cevaplar için şimdiden teşekkürler.
  18. Merhaba arkadaşlar, selamlar.. Yohimbe ve temojenik ekte yüklediğim fotoğralardaki supplementler kombin yapılarak kullanılır mı? Tüm cevaplar için teşekkürler.
  19. Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Yohimbini iherb üzerinden aldım, ilk 3 gün 10mg kullandım herhangi bir etki görmedim. Şu programa geçtiğimde ise en iyi etkiyi aldım. Yohimbinin çalışması için 14-16 saat aç kalmanız, kan şekerinizin düşük olması, ilk öğünde karbonhidrat almamanız gerekiyor. Yemeklerle birlikte berberin kullanıyorum . 08:00 15 mg yohimbine 09:00 15 mg yohimbine 09:30 1 saat koşu 11:00 15 mg yohimbine 11:30 fitness antrenman 14:00 ilk öğün, protein ağırlıklı 16:00 150gr karb, protein 18:00 150gr karb, protein 4 aydır diyet yapıyorum, plateu dönemindeydim 1 aydır 1 gram kilo veremiyordum yani verdiğim kilolar ödem vs değil. Ketojenik beslenseydim daha fazla kilo verirdim fakat kas kaybı olurdu. 1 ay sonunda: Kilo 102>>>94 Yağ oranı 20>>>14 Efedrin, clen, pre workoutların çoğunu denemiş biri olarak yohimbin>> hepsi. Uyarmam gereken konular var, kalp sorununuz varsa kullanmayın. İnternette yohimbine yarılanma ömrü 3-4 saat yazıyor ama sabah 8'de aldığım doz gece bile etkisini gösteriyor, nabız dinlenirken 110-120 arası.
  20. Herkese merhaba, Elimde Nutricost 5mg kapsül Yohimbine var. Libido problemi yaşıyorum. Yohimbineyi yağ yakımı için değil libido problemi için kullanmayı düşünüyorum. •Yohimbine kullanan ve libidoya faydası olduğunu tecrübe eden arkadaşlarım bilgi verebilir mi ? •Yohimbineyi libido problemi için günde kaç mg kullanmalıyım ?
  21. Kulanıpta deneyimi olan varmı?
  22. Merhabalar, Kısaca kendimden bahsedeyim. 19 yaşındayım, bir kaç yıldır vücüt geliştirme sporuyla uğraşıyorum. Son 8 aydır haftada 5 gün PPL benzeri bir antreman uyguluyorum. Yaklaşık 95 kilodan 75 kilo civarına kadar düzgün bir diyetle doğal olarak düştüm. Fakat son 1 ayda artık 2000 kalori civarı almama rağmen kilom sabit kalmaya ve vücudumun görünümünde (yağ oranı olarak) değişim olmamaya başladı. Hgh ve Yohimbine takviyelerini almak istememin sebebi alt karın bölgesinin gitmemesi. Hgh + Yohiminbine kürüne girmeli miyim ? Sadece Yohimbine yeterli olabilir mi ? Not: Daha önce kür yapmadım Cevaplarınız için teşekkür ederim.
  23. Merhaba, Kısa zamanda güçlenip yağ yakmak için forum önerisiyle 40 gün boyunca 50mg yohimbine ve 25mg mk677 kullanacağım. Eklemem gereken başka bir şey var mı? 23 yaş 186 boy 96kg Yağ oranı 18-19 Günlük 1800 kalori almayı düşünüyorum.
  24. Öncelikle herkese merhabalar, keyifleriniz umarım iyidirler arkadaşlar Frag Yohimbine Şeklinde ilerliyorum ve vücut detaylarım şu şekildedir: 170 cm 67 kg %14 yağ Oranına sahibim 5 gün antreman ppl şeklinde ilerliyorum lakin fragment ve yohimbinenin karbonhidrat ve yağ sevmediğini duydum ama beslenmem deki kalori zaten yeterince düşük makrolarım 50 gr yağ 150 - 200 gr karbonhidrat 150 gr protein 1800-2000 kalori Bu şekildeki beslenme düzeninde etki alabilir miyim en büyük sıkıntım karın ve bel çevresi evet belki daha küçüleceğim ama iştah sıkıntısı olmadığı için büyümek benim için fazlasıyla kolay tek isteğim yağ oralini düşürüp temiz ilerlemek. Uygulama şeklim: 200 mcg sabah aç karna fragment 10 mg yohimbine Tüm yorumlar için teşekkürler.
  25. Selamlar, arkadaşlar... Başta belirtmek isterim bu konu kesinlikle tedarikçiyi reklam yapmak amacıyla açılmadı! Burak hocadan destek aldığım '' İran yohimbin ve noxy labs testo enant '' deyimi mi paylaşacağım... Daha önce de yohimbine kullanmıştım, ama İran yohimbin den sonra kendime dedim ki ben orijinal yohimbin kullanmamışım, Burak hocanın söylediği mgların çok altında kullandığım, halde bel bölgesindeki mucizevi etkisine inanamadım, en büyük derdim alt karnım, ve yanlar dı şimdi üst karın oldu, diyete dikkat ettim mi kesinlikle hayır, ciddi anlamda etki eden bir ürün, bel bölgesi için. Parasına gelince evet baya tuzlu, yerine igf ya da fragment tercih edilebilir. Libidoya yaptığı etkisi tren + testo ile birleşince tabiri caiz duvarı delecek duruma getiriyor adamı. Noxy testo ödem ağrı sorunu hiç yaratmadı gayet steril ilaç 4 haftalık kullanım sonrası verdiğim testte çalışıyor 1500+ çıktı sonuç genel olarak iki markadan da memnun kaldım bir daha ki tren kürünü noxy ile yapmayı düşünüyorum. Kullanmayı düşünen kişilere referans olsun diye bilgi vermek istedim. Teşekkürler.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×