Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

sven

Üye
  • İçerik sayısı

    537
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Günler

    6

sven kullanıcısının paylaşımları

  1. Yeni kür dizaynımı nasıl yapmalıyım?

    400 test 200 bolde başla sorun yaşamazsan arttır
  2. Overdose markası hk. - kullanıp verim alan var mı?

    bu fiyatlara humax bulursun kral bence hiç uğraşma. açıkcaıs satıcının diğer markaları boş ve bu markanın dolu olduğunun kanaatı yok. crp artışı yaşayan insanlar duydum. bu marklarla 2 3 ml vurcagınıza orjinal ürünlerle 1 ml vurun daha iyi bence bu benim görüşüm tabi
  3. hocam açıkcası bende dry oldukça insanların primobolan ve masteronda göründüğü gibi görünüyorum sadece 200 240mg ile. düşük dozaj gibi bahsedenler var ama bilimsel olarak baktığınız zaman oldukça yeterli bi dozaj. ikinci eklediğiniz ilaca ana motor faktoruyle bakmayın destekleyen bi turbo gibi düşünün.bence boldenone büyüme süreci için en iyi seçenek primobolandan sonra ama primo 3 4 kat daha pahalıya geliyor. Kan sorunları ilk haftalarda yaşadım tansiyonb vs sonra kardiyo ile düzenledim şuan sorun yok.şuan 16 17. haftadayım ve oldukça okayim tansiyon yok sivilce yok. uzun süreçte ilerleyecek vaktin varsa aradağını şey kesinlikle boldenonedur gerçekten 30 haftaya kadar verim verdiğini düşünüyorum ve gerçekten düzgün protokolledee yan etkisiz devam edilebiliyor.tek sorun e2 dengesizliği 2 kere mahvettim e2imi her hjfta geçtiğinde e2 dahada düşüyor. elinin altında dianabol bulundurmanı tavsiye ediyorum çöküş yaşadağınında düzeltmek için. primo mast tren gibi bi sertlik bekleme ama kesinlikle daha iyi hatlı damarlı olacağın kesin.
  4. böyle dememin sebebi 1gün kanında full dozaj olup diğer gün yarısı kadar olması agresif geldiyse kusura bakmayın hocam. amerikada trtler bile artık günlük yapılmaya başladı dozajları bölüp günlük enjekte diyolar. bu arada enjeksiyonu sıkıştırma konusunda sorun yaşıyorsan testi karnından derialtı 0.3 0.5 ml aralığında enjekte edebilirsin. ben açıkcası heryerimi kullanamadığım için enjeksiyonu öyle bölüyorum.
  5. kesinlikle haklısın bence sık enjeksiyon ester ilaç ne olursa olsun en verimlisi. ama özellikle kısa esterlede fark daha yogun hissediliyor
  6. hocam ester peaki ve yarı ömrü farklı şeyler. form tutarsınız ama optimal verimli olmaz. siz enjeksiyonu yapıyorsunuz 24 saate peak yapıyor ve diğer 2 gün minimal derecede kanda duruyor ester ne olursa olsun sık enjeksiyon her zaman daha verimlidir. kanıya bilim makalelerinden vardım araştırma yapabilirsiniz.kas gelişimi için stabil serum seviyeleri herzaman inişli çıkışlı esterlerden daha verimlidir bulk süreçlerinde uzun ester ilaçları tercih etmemizin sebebide budur. her gün yapmanız daha iyi olur ama gün aşırıda yeterlidir. mevzu form tutmak değil daha iyisini tutmak kas kazanmak değil daha fazlasını kazanmak yoksa sadece ilaçları pzt günü vurun haftada1 kez yine form tutup gelişirsiniz.
  7. hocam haftada 2 enjeksiyon olmaz en kötü gün aşırı yaparsanız ya da her güne bölünür böyle yaptıgınız kürün çokta bi önemi yok
  8. Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?

    kullandım ampuldeydi hala yarısı duruyor iyiydi iran enathla devam ettim bi fark yok gibi
  9. rastgele sitedekiler gelse bile orjinal olmuyor. ben instagramdan insanlara sora sora kaynak buldum sanada bunu tavsiye ederim belirli insanlar var zaten. trde ulaşılması en kolay ürün overdose çalıştığıda söyleniyor ama ben o paraya orjinal zphc humax vs aldığım için tercih etmiyorum. basit kürler 5 kyı geçmez aylık ama. gh insulin vs kullanma seviyesine geldiğinde peptitte dahil masraf katlanıyor 15 20kyı buluyor geçiyor.
  10. hocam öncelikle temiz bi şekilde o kilolara tek kürle çıkmanız muhtemelen imkansız. deca ya da boldenonedan birini seçin bence boldenone daha iyi bi seçim genel manada ama tolere edebiliyorsanız decada mantıklı. anapolondan beklentiniz nedir sadece güç pump motivasyon mu. ekleyebilirseniz gh ve bilgiliyseniz insulin sorununuzu çözer kür geçmişinizden bahsederseniz bide kaç kür kaç mg hangi anabolizanlar
  11. zarardan kastınız ne androjenik olarak olmayabilir ama mood değişimi yaşatıyor çoğu insanda
  12. hocam içerikleini bilmiyorum pek ürünlerin. recomp en sağlıklısı kas kütlesi büyütmek ne hızlı kilo verme yolu bazal metabolizma ve besleyecek kütlen artıyor. yaktıgın kalorinin 500 750 aşağısı iyidir. carb cycle iyi olur onun dışında boldenonenun sana vereceği etkileir ekstra volum olarak kullanabilirsin uzun çalışmana izin veren bi ilaç gerçekten benim için muaazam çalışıyor ve çok yuksek mg kullanmıyorum 200 240 arası kullanıyorum ve damarlanma olsun kardiyo kapasitesi artışı olsun gerçekten beni tatmin ediyor.
  13. hocam benim diyet anlayışım genel olarak sürdülebilirik üzerine eğer sen haftada 1 cheat atmak istiyorsan diyetin yanlıştır bana göre.bence 300 500 kalorilik açıklar iyidir.yapılan temel hata sert diyetler bence şuan vucudun belki 2 3 kat kalitede protein sentezleyip diğer anabolik aktiviteleri yapıcak bunu çok düşük kaolirilere mantıksız olur. recomp gibi düşün süreci kas kütleni arttırırken yağ yakıcaksın 20 yağ oranı çok yüksek değil 2 3 ayda 12ye kadar çekersin verimli giderse. sonrada lean bulk ile devam eder cruise pct geçersin. boldenone için 20 hafta iyi süre ama 4 5 haftada ekstra only test devam et kandan çıkana kadar boldenone. artırabildiğin kadar kalori yakımını artır kaslarını beslemeden geçme bu ama. kendine eziyet etmenin manası yok kimse 2k eksi kaloride diyetleri 1 aydan uzun süre devam ettiremez ettirmesinde yanlış bi durum. açıkcası ben sana pct tavsiye etmiyorum çünkü tadını alınca 2. kürü planlicaksın ondan dolayı cruise yap dinlen. pct ile sürecinin bı kısmını çöpe atarsın ve isteğin gerçekten iyi bi fizikse tek kürle ona ulaşman zor en az 2 3 kür yapıp bu işten çekilebilirsin.
  14. hocam sıfır karb falan saçmalık yapmayın böyle diyetler reta zaten iştahınızı azaltıcak kademeli kalori azaltın. kalori düşmek yerine kalori harcamınızı arttırın. karbonhidrat azaltmak demek tiroidlerin yavaşlaması ve bazal metabolizmaanın azalması demek. yağ oranınıızın boldeyle alakası yok sorun yaratmaz zaten bu kürde istediğiniz yağ oranına rahatca inersiniz disiplinli biriyseniz leanbulka geçince reta dozajlarını düşürmeniz daha dogru olur. kesinlikle sorun yaşamazsınız boldenonenu aktif bi anabolik güç olarak görmeyin size destek veren ve ai görevi gören bi alet gibi düşünün
  15. hocam 300 tren çok fazla değil mi?
  16. Nessie pharma ürünleri hk.

    hocam normal o fiyata satıldını biliyorum ama dolandırcıda olabilir güvenmiyorsanız. keşke benimde karşıma bu fiyatlara çıksa
  17. . boldenone çok büyük bi iştah açışı yapmıyor zaten reta onu bastırır.hocam bu iş kağıt üzeri bellidir ama bence yüzde doksanımızda 10/10 uygulayamaz. illaki minik aksaklıklar sorunlar olur önemli olan genel olarak süreci nasıl değerlendirdiğin. reta kullanacaksan uzun kullan en minik dozajdan başla. kişiden kişiye değişiyor anladığım ve araştırdığım kadarıyla. .çok yüksek dozajlarda gerçekten sorun yaratıyor. boldenone genel olarak bulk ilacı olarak bakılıyor ama bence cut sürecinde bile kullanılabilir açıkcası ben 4 ay önce kullanmaya başladım 10 11 civarı yağ oranında başladım 7 8 kg kütle aldım ve halada aynı yağ oranı civarındayım.
  18. evet 0.5 0.5 şeklinde başlayabilirsin hatta çeyreğe bölsen ve haftada 4 atsan daha iyi olur
  19. Testo+bolde+deca - kürümün 1. ay kan testi sonuçları hk.

    hocam nandrolonlara temiz denmez bence. kişiden kişiye çok değişiyor arotmaz ondan dolayı deneysel oluyor biraz bende 500 e 250 yapıyorum stabil ilerliyor. deca yerine düşükde olsa boldenone kullanmayı tercih ederim açıkcası
  20. Testo+bolde+deca - kürümün 1. ay kan testi sonuçları hk.

    hocam boldenone testi hangi dozajlamalarda kullandınız? herkeste çok farklı şekilde e2 bastırıyor hatta bastırmayan kişilerde var.
  21. benim içinde öyle treni rahat tolere edebiliyorum ama npp deca için bilmiyorum bence çoğu insan için gereksizler
  22. yarı yarıya haftada 2 ye böl pzt prsm pzt cuma sekli hocam nor19 kullanmadığınız sürece ve aşırı yüksek olmadığı sürece dostinex almayın e2nizi kontrole aldıgınızda zaten düşecektir. e2 dolayıla artış yapar
  23. ostrojen arttığı için prolaktin artmış. ilaç ekleyeceksen 2 opsiyonun var boldenone ve primobolan. ai eklemek istersen bulabilirsin aromasin tavsiye ederim yoksa arimidexde iş görür.
  24. Testo+bolde+deca - kürümün 1. ay kan testi sonuçları hk.

    hocam 500 750 bolde kullanırsanız tabi mahvedersiniz e2inizi. 1grma yakın testte ihtiyacınız var
  25. benim sadece kullandığım ilaç 2 3kyı geçmiyor şuanlık.tabi nerden aldığına göre değişir şuan bi test viali herhalde 30la 45 arası boldenone decada 35 55 arası gibi daha pahalıya satanlarda var tabi illa daha ucuzuda var.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×