Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

sven

Üye
  • İçerik sayısı

    537
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Günler

    6

sven kullanıcısının paylaşımları

  1. Testosteron skinny fat ilişkisi hk.

    hocam soruyu sorma şekliniz bile yanlış. düzgün diyet antreman ve dinlenme yaparakda sonuca ulaşabilirsiniz. bu kadar ilaca hiç gerek yok masteron zaten düşük yağ oranında görüntü veren bi anabolik keza oxandroloneda benzer bi ilaç yani bunlara ihtiyacın yok karın bölgendeki yağları atmak için
  2. haftalık tekrarlaman daha doğru olur diye düşünüyorum bölebildiğin kadar dozu böl öyle al. herkesde ai farklı tepki veriyor. minik ayar için çeyreğe bölüp haftada 2 çeyrekte atabilirsin herkesde değişken. 25 45 arasını yakalaman en iyisi orayı hedefle
  3. sistem uzun süre kapalı kalmış. 20 hafta kür yapmak blast/cruise mentalinde olan biri için uygun blast/pct yapanlarla uygun değil bence. kan testlerini paylaşırsan daha net yardımcı olmakla birlikte durumunun üzün süre hptanın baskı altında olmasından kaynaklı olduğunu düşünüyorum yaşın geçtikce ve daha çok kür yaptıkça toparlaman yavaşlicak ve doğal olarakda doğal hormon kapasiten azalıcak.
  4. Rimobolan eczane ve depolarda olmama durumu hk.

    hocam bazı eczaneler hala veriyor bi tanıdığım toplu alım yaptı ha orjinalmidir diğer çakmamıdır bilmiyorum. piyasada var kesinlikle ama eskisi kadar olmadığıda doğru. bence güvenilir ugller dışı primodan uzak durup boldenone masteron kullanmalısınız.
  5. bulk süreci yapmak istiyorsan arotmazı biraz arttırmalısın bi şekilde bendede 2:1de anca yürüyor
  6. hocam sorun e2 ile alakalı normalde gözükse düşük bi değer 25 35 bazıları için 45 e kadar uygun. testiniz underdose olma ihtimali varmı çünkü önceki kürlerde benzer boldenonena daha az testle gittiğinizi biliyorum
  7. Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?

    hocam baya değişken bende 100 civarına görüyorum ama toptancılar onlarda 90da baya iyi fiyatmış
  8. Myostatin bloklamak için hangi hormon gruplarını tercih etmeliyim?

    bilimsel olarak düşünüyorum myostatin azatcılarla yüksek bi kas kazancı sağlandığını gösteren bi makale yok. kimsede genel olarak tercih etmiyor. veriniz varsa yazabilirsiniz.
  9. Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?

    genel olarak piyasada zor bulunuyor o fiyata 130a kadar okay bence
  10. Myostatin bloklamak için hangi hormon gruplarını tercih etmeliyim?

    follistatini bloke etsende hgenel olarak büyük bi kas kazancı sağlayacağını düşünmüyorum.
  11. Yeni kür sürecime dair (ilaç, beslenme ve dahası)

    hocam valla şuan sizdeki hırs herhalde kimsede yoktur umarım süreci istediğiniz gibi yönetir güzel bi sonuca ulaşırsınız
  12. Sahte aburaihan testosterone enanthate hk.

    kesinlikle sorduğumda ne olduğunuda söylemedi ordan geliyor diye geçiştirdi
  13. Eczane rimobolan tedarik sorunu hk.

    boldenone dht türevlerindan daha sert e2 baskılar çoğu kişide.
  14. Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?

    140 bi tik fazla 120 130 arası piyasanın genel normali daha ucuzu biraz zor bulunur diye tahmin ediyorum
  15. hocam yeni kullanıma açılmış bi ürün böyle saçma sapan dozajlamalar olabilir kilo vermeye devam ediyorsanız orda kalın. kimse yavaş yavaş testestronu 250den başlayım 1500mga kadar arttırmıyorsa buda böyle bişey fazla ilaç fazla sonuç demek değildir
  16. kesinlikle dozajı bu kadar arttırmaya gerek yok sonuç aldığımız yerde devam edilmeli
  17. Sahte aburaihan testosterone enanthate hk.

    aynı kişiden görmüşüz hocam. kişi hakkında kötü bi yorumum yok ama satığı ürünlerin merdiven altı olduğunu tahmin ediyorum
  18. Eczane rimobolan tedarik sorunu hk.

    biraz beklentiyle alakalı dediğin gibi 85 90 kilo ve daha üstü bi atlet için yetersiz kalır ama yeni başlayanların çoğu zaten 60 75 kg arasında başlıyor. zaten genel olarak primobolanla büyük bi kas kazanımı beklemek doğru değil benim düşüncem.
  19. Sahte aburaihan testosterone enanthate hk.

    Ben Ukrayna Rus kanallarında benzerlerini gördüm. olayı ne acaba çok garip geldi. masteron e neden 100mg bide
  20. Eczane rimobolan tedarik sorunu hk.

    piyasada çakması dönüyor eczaneden aldığınız bile çakma olabilir.
  21. Eczane rimobolan tedarik sorunu hk.

    sahtesi var sanırım bu arada. çokda ucuza denk gelmiyor bence uğraşılmasının manası yok. primo yerine çok iyi daha iyi alternatifler var ve 2 3 kat daha ucuz niye bu kadar hypelanıyor anlamıyorum.
  22. Yurtdışından ilaç temini hk. hangi markayı tercih etmeliyim?

    valla hocam çok değişken ucuza bulabilirsen kaçırma
  23. Kürümü hangi markanın ilaçlarıyla tasarlamalıyım?

    kesinlikle bi ifşa listesi çıkarsak çok iyi olur elimde bi kaç kişinin ssiyle beraber dolandırıcılık fahiş fiyat yanlış yonlendirme yaptığı kanıtlar var böyle insanları ifşa edip kariyerlerini bitirmek lazım.
  24. Yurtdışından ilaç temini hk. hangi markayı tercih etmeliyim?

    hocam oldukça ucuz o para dandik merdiven altı markalar var trde. tavsiye ederim fiyat iyi piyasada 20 30 dolara kadar üstüne marj koyanlar var.
  25. Yurtdışından ilaç temini hk. hangi markayı tercih etmeliyim?

    hocam açıkcası ben humaxlardan memnunum aktif boldenonenu kullanıyorum humaxın. 500 test 250bolde alıyorum ona rağmen 25 30 e2 çıkıyor kan testinde. ben açıkcası söylenenlerin partilerinde flakon değişimi sahtelik vs tahmin ediyorum.elimde trenide var bi kaç ay sonra onada başlicam arkadaşım felaket form tuttu treni ile

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×