-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
18 -
Katılım
-
Son ziyaret
PLATFORM TECRÜBE PUANI
3 NötrEmre1212 Hakkında
- Yaş 37
-
Derece
YENİ ÜYE
- Doğum Günü 21-01-1989
Platform İstatistikleri
- Yaş 37
-
Bizi nasıl buldun?:
Google Aramalarında
Profil Bilgileri
- Yaş 37
-
Meslek:
Kurye
-
Konum:
İstanbul
-
Cinsiyet:
Erkek
İlgi Alanların:
- Yaş 37
-
Favori Spor Dalın:
Fitness
-
Overdose marka ürünlerle başladığım kürümün kan testi sonuçları hk.
Emre1212, Enzel kullanıcısının konusunu cevapladı: Laboratuvar
1500den almıştım 10 ampul var kutusunda -
Bacak enjeksiyonum da ilaç çok zor enjekte oluyor bu sorunu nasıl aşabilirim?
Emre1212, sitka kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
Konuyu hortlatıyorum da bacaktan yada koldan yapmamak tecrübesi az olanlar için daha iyi olabilir. Bence en ideal bölge kalça 6. enjeksiyon resmen eve hapsetti beni 2 gündür ne işe ne spora gidiyorum. Ağrıdan artık lavaboya bile gitmek istemiyorum.. -
21 yaşımda only testosteron kürüne girmeye karar verdim! bana yardımcı olur musunuz?
Emre1212, weoji0 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Kazıklanmak gibi gelmiyor bu ağrıyı çekeceğime her hafta veririm 300 lira bişey değil cumartesi akşamdan beri evden çıkmıyorum kafayı yiyorum hala da ağrıyor. Az önce bakkala gittim gelene kadar canım çıktı..- 12 yanıt
-
- ilk kür
- only testosteron
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kür planlamalarım ilaç, beslenme ve diğer detaylar hk. (2025)
Emre1212, polatpr kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
tamda içimden böyle geçmişti ne deri sarkması kalır ne bişey- 90 yanıt
-
- 1
-
-
- öncesi
- öncesi ve sonrası
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kilo almak sorunum var! bu sorunu aşmak için hangi sarms kürünü yapmalıyım?
Emre1212, dtcfli kullanıcısının konusunu cevapladı: Sarm Kürleri / Genel
3500 4000 kaloriyi yemek gerçekten çok zorlayıcı ve sıkıcı olabiliyor hiç sıkılmadan her gün çiğ ağırlık 400 gram pirinç yersen 300 gram karbonhidrat almış olursun emin misin ? Ben çok zorlanıyorum mesela bu yüzden maltodextrin ve yulafa çok abandığım zamanlar hep oluyor. 58 den 65e çıkana kadar da anabolik takviye almadım. Son 6 hafta haricinde seni daha iyi anlamaya çalışıyorum kızarsan söyle hemen sileyim yorumu kendi beslenme düzenimi söyleyim sana günlük uymaya çalıştığım 500 gram tavuk 5 yumurta 300 gram çiğ ağırlık basmati 100 gram yulaf 100 gram fındık fıstık (canım hangisini çekerse) ve + olarakta vitamin ıvır zıvır ve bu listeye her gün uyamıyorum. Mesela çoğu zaman yarım kilo tavuğu haşlayıp domates karabiber tuz ve zeytin yağı ile pişirip tam buğday ekmeği ile tüketiyorum. Her hafta çarşamba günü günlük yiyeceğim öğünleri tek tek çiğ olarak tartıp paketleyip buzluğa atacaklarımı buzluğa kilere koyacaklarımı da kilere koyuyorum. Bunları birde uygulamaya yazıp oradan da takip ediyorum eğer eksiğim varsa tamamlamak için bence diyet listeni gözden geçirmelisin. Bende soran herkese ohooo deli gibi yiyorum falan derdim ama ne zaman takip ederek tabiri caizse lokmalarımı sayarak yemeye başladım işte o zaman iştah problemi başladı. Karbonhidrat bir şekilde yenir de protein bazen gitmiyor. Çantamda 4lü sefer tası ile geziyorum her birinde tavuk pilav var. -
21 yaşımda only testosteron kürüne girmeye karar verdim! bana yardımcı olur musunuz?
Emre1212, weoji0 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
6 haftadır hep aynı gün aynı saatte 250 mg testosteron enentath kullanıyorum. Öncelikle kesinlikle enjeksiyon bilmiyorsan kendin yapmayı aklından bile geçirme ben her hafta sağlık kabinine 300 lira verip iğnemi olup devam ederken 6. enjeksiyonu kendim bacaktan vurdum 2 gündür evden çıkamıyorum ağrıdan bir daha asla kendim yapmam. En büyük tavsiyem bu olur.- 12 yanıt
-
- ilk kür
- only testosteron
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Uygun fiyata aldığınız supplement, vitaminler hangileri?
Emre1212, roidlord kullanıcısının konusunu cevapladı: Vitamin ve Supplementler
Eğer yeterli protein alınıyorsa ve iştah sorunu varsa kesinlikle maltodextrin bazen gün 8 ölçek içiyordum. sabah kahvaltıdan sonra spora gideceksem 4 ölçek 100 gram maltodextrinde 100 gram karbonhidrat var. Kreatin ile karıştırıp içince hem güç hem de performansım üst seviyelere çıkıyordu. Günlük kullanım için de çok uygun karbonhidrat açığını çok rahat çok kolay kapatıyor. Çok uygun. -
Ilk kürümü rad140+mk677 olarak yapma kararı aldım! bana yardımcı olur musunuz?
Emre1212, Metafazx kullanıcısının konusunu cevapladı: Sarm Kürleri / Genel
Ben testosteron yan etkisinden korktuğum için 15 gün kadar mix kullanıp bırakmıştım hayvan gibi iştah yapıyor ve elin ayağın titriyor o derece ama benim isteklerime cevap vermemişti. Ben büyümek daha iri olmaktan ziyade savaşçı modu açmak istiyordum. Bence testosteron çok çok daha iyi düşük dozda ben henüz kan testi vermemiş olmama rağmen kendimde kötü bir hissiyat göremedim. Üstelik yeme içme düzenin oturmadan asla hiç birisini kullanma bir işe yaramayacak. Burası çok önemli sarm kullanmadan önce bir hafta spordan önce maltodextrin kullan kreatin ile birlikte spordan 30 dakika önce gücünde muazzam bir artış hissedeceksin. Hepsini kendi üstümde denedim sarmlar sadece bir basamak. Testosteron ise bence belli bir zamandan sonra her erkeğin kullanması gereken bir mucize ama kararında kullanmak lazım.. 8. haftadan sonra 9. enjeksiyon öncesi kan testi verip değerlerime göre ya devam edicem yada kesicem ilacı. Haftalık 250 mg testosteron enantath kullanıyorum. -
Overdose markası hk. - kullanıp verim alan var mı?
Emre1212, Inevitable kullanıcısının konusunu cevapladı: Marka Analizleri
ben bu markanın bir sorumlusu ile birebir görüşme fırsatı buldum 1 2 saat kadar oturup baya çay sohbet eşliğinde aklımda ne varsa sorup bütün beklentilerimi tek tek anlatmıştım çünkü benim testoyu kullanma amacım kesinlikle spor değil amacım hayat kalitemi yükseltmek fitness da yanına ekstra oldu. Yüz yüze buluşup alışveriş yapmanı tavsiye ederim. Mutlaka bir çayını kahvesini iç sonra istemezsen zaten ticaret yapmak zorunda değilsin. Not: Ben iran testo aldım onu kullanıyorum. -
Emre1212 kendi profil resmini değiştirdi
-
Ilk kür ve sonraki kür dönemlerim hk. (ilaç, beslenme ve süreç)
Emre1212, Thebossdianabol kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
Kardeşim ben haftalık 250 mg testosteron enantath kullanıyorum. Fakat ben bunu çok fazla iş yükü ve hayat akışı ile baş edemediğim için başladım yani amacım vücut geliştirme değildi yaşım 36 ve bu yaşıma kadar hayatımın her döneminde hep spor oldu. 6. hafta enjeksiyonumu kendim bacaktan yapayım dedim perişan oldum bu yaşadığım tek eksi yönü oldu. Ben iran testo kullanıyorum kalçadan yaptırdım hep ne ağrı ne ödem nede başka bir enjeksiyon sorunu yaşamadım. Normalde vücut geliştirme sporu ile çok fazlaca ilgili değildim ama son 1 yıldır düzenli olarak bununla ilgilendiğim için haliyle anatomide araştırıyor hale geliyoruz. Ben kendi adıma iyi yönlerini söylemek isterim. Ağırlıklar artıyor ve gereksiz bir özgüvenle ben bunu aslında basarım moduna giriyorsun bir anda hiç yatmadığın ağırlığın altına yatma kendini sakatlarsın. Benim için en iyi olayıysa modum hep iyi bazen olumsuzluklara karşı hemen pes ederken şimdi daha kolay baş edebiliyorum. Bu ilaç saldırganlık modunu da açıyor bu demek istediğim kesinlikle kiralık katil gibi olmuyorsun. Seni daha erkek yapıyor ve aslında savaşmaya hep hazır hissediyorsun eğer benim gibi mülayim bir tip değilsen insanlarla tartışman yada kalp kırman çok çok kolay hale gelebilir. Ben her zaman her şeye sinirlenen kızan birisiydim ama sabit hiç düşmeyen testosteron beni daha ılımlı birisi haline getirdi muhtemelen östrojenden daha baskın halde olduğu için olabilir. Olası problemlerle baş edebilme yeteneğim oldukça gelişti bu 6 haftada örnek vermem gerekirse ben kuryeyim 6. kata sipariş götürmem gerekli asansör yok sinir krizi ve bolca küfür ederdim tabi ki binaya ama şimdi 3 3 4 4 çıkıyorum. Bir sorun mu var hemen pas geçip doğrusunu yapıp devam edebiliyorum. Bunlar hep psikolojik etkiler şimdi sırada fiziksel etkiler var eğer buraya kadar okuduysan. Benim yemek düzenim çok muazzam olmadığı halde ki her şeyimi haftalık hazırlamama rağmen çok uymuyorum yemek listeme ağırlıklarımı çok arttırmadım bu 5 haftada ama hareket kabiliyetim ve direncim çok daha stabil hale geldi. Bench press çok daha nizami çıkıyor. Ben hala ağırlık arttırmak yerine çok tekrar yapmayı tercih ediyorum. Geçen sene 58 kg olarak başlayıp şu an güncel kilom 65 olup son 6 haftada ise yaşadığım kilom sabit ama yağ oranım günden güne düşüşte çünkü özellikle omuzlarım çok daha belirgin hale geldi (normalde de omuza hep özen göstererek çalışırım takıntım var) kaslarımın çizgileri çok belirgin hale geldi. Özellikle izole bir hareket yaparken hedef kas grubunu çok daha iyi hissederek ağırlığı basabiliyorum. Sormak istediğin varsa kendi tecrübem kadar cevap verebilirim. Lütfen enjeksiyon bilmiyorsan gidip bir sağlık kabininden rica et biri yapmazsa diğeri yapar. Ben 2 gün önce kendim denedim ne olabilir ki diyerek şimdi evden dışarı çıkamıyorum. İyi ki forumda tecrübeli kardeşler var birde evham yapıp korkardım 2 hafta sonra eğer hala başlamamış olduysan yine burada buluşalım kan testi verip değerlerim üzerinden sende kendi dozuna karar verebilirsin. Ha bu arada libido ve ereksiyon kalitesi muazzam artıyor. Ayrıca benim vücudum genetik midir bilmiyorum ama hep yağlı ve sivilcelidir özellikle sırt bölgemde ama ilaca başladığımdan beri 2 günde bir sırtımı yüzümü sürekli liflerim yağlı kalmasın diye testosterona bağlı bir tane bile sivilce çıktığını düşünmüyorum. Aksine normalden daha az şu anda sivilcelenmem. Gerçekten buraya kadar okuduysan tebrik ediyorum. -
Ilacı vurduktan sonra apse, ödem yaptı çok fazla ağrım var! sebebi nedir ve nasıl önlem almalıyım?
Emre1212, Loving kullanıcısının konusunu cevapladı: Kitaplarda yazmayan bilgiler
Üstadım gece gece değerli vaktini ayırdığın için çok teşekkür ederim. Oturur pozisyondayken tam olarak ne yana ne de üstüne yaptım yani 90 derece olarak hesap edersek üst bacağı tam köşeye denk gelecek şekilde kas sıkıp gördükten sonra serbest bırakıp 2 cm sokup yavaşça bastım ilk gün biraz ağrı oldu ama bu akşam işten eve geldiğimde giderek arttı ve şu anda çok zor yürüyorum. Az önce iki adet ağrı kesici içtim ama fayda etmiyor. Bir daha kendime enjeksiyon yaparmıyım bilmiyorum ama bacak kesinlikle son oldu. İlacın havasını ve alkol ile temizliğinden emin olmasam kendimi felç oluyorum sanırdım. Yarın işe gitmeyip dinlenip beklemeyi düşünüyorum. Umarım geçer. Tekrardan çok teşekkür ederim içimi çok rahatlattınız. -
Ilacı vurduktan sonra apse, ödem yaptı çok fazla ağrım var! sebebi nedir ve nasıl önlem almalıyım?
Emre1212, Loving kullanıcısının konusunu cevapladı: Kitaplarda yazmayan bilgiler
Tam olarak parmağım1 cm ilerisindeki noktadan yaptım. Orada görünen nokta kan ilk defa kendime enjeksiyon yaptığım için çekmiştim. -
Ilacı vurduktan sonra apse, ödem yaptı çok fazla ağrım var! sebebi nedir ve nasıl önlem almalıyım?
Emre1212, Loving kullanıcısının konusunu cevapladı: Kitaplarda yazmayan bilgiler
DEğerli cevabın için teşekkür ederim hocam şu anda yürürken resmen canım çıkıyor ama şişlik kızarıklık yada her hangi bir deformasyon yok sadece sanki çok sert low kick yemişim gibi bir ağrı var. Edit: Tam olarak vastus bölgesinin tam ortasına yaptım enjeksiyonu. -
Ilacı vurduktan sonra apse, ödem yaptı çok fazla ağrım var! sebebi nedir ve nasıl önlem almalıyım?
Emre1212, Loving kullanıcısının konusunu cevapladı: Kitaplarda yazmayan bilgiler
Kardeşler esenlikler dilerim. Dün saat 12 civarı 1 ml 250 mg iran testo vurdum bacaktan 24 saatten fazla geçti üzerinden ama şu anda şiddetli ağrı başladı. Bu gün hastaneye sipariş götürürken emin olmak için iki farklı hemşireye sordum sıkıntı olmaz dediler ama eve gelince ağrım çok fazla arttı. Yeşil uçlu iğneyi 2 cm batırarak enjeksiyonu gerçekleştirmiştim sağ bacağımın otururken sağ çaprazına vurdum. Ağrısından dolayı yanlış yaptığımın farkındayım ama benimle benzer durum yaşayan ve duruma çözüm bulan varsa yazabilir mi ? Normalde haftalık 250 mg kalçadan iğnecime olduruyorum ama bu hafta yoktu kendisi bende bacaktan kendim vurmayı denedim.
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
