-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
41 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Only testosteron kürüme boldenon dahil etmek istiyorum! bana yardımcı olur musunuz?
T0 02, T0 02 kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid Kürleri / Genel
Görüşüne saygı duyarım. Konuda da belirttiğim gibi gelişimimden memnunum. Süreç boyunca her şeyi dört dörtlük yapamadım; bir dönem 2000 kalorilerde gezindim ve aralıklı olarak toplam 2 ay ara verdim. Testosteronu 500 mg’a çıkarırsam aromatizasyonu kontrol etmekte zorlanabileceğimi ve su tutulumunun artabileceğini düşünüyorum, bu yüzden o noktada biraz çekinceliyim. Ayrıca elimde hâlihazırda 4–5 flakon boldenon var. Sizin boldenon tecrübeniz nasıldı? Hissiyat olarak nasıl etkiler gözlemlediniz? Bir de fizik gerçekten natural görünüme yakın kalıyor mu, sporda cogu kisi dogal gozukmuyorsun diyor ? Yorumun için teşekkür ederim, mantıklı bir bakış açısı. Dozu kademeli artırma fikrini anlıyorum ve teorik olarak dediğin gibi vücut zaten 250–300 mg’a alıştığı için artışta hızlı bir geri dönüş olabilir. Fakat açıkçası testosteronun verdiği “sulu” görüntüden biraz sıkılmaya başladım. Özellikle su tutulumunun ve daha yumuşak bir görünümün artması beni düşündürüyor. E2’yi kontrol altına almak mümkün olsa da, yüksek doz testoda yine de o dolgun ama biraz ödemli görüntü kaçınılmaz gibi geliyor. Bu yüzden aklımda şu soru var: Acaba boldenon eklemek, daha kuru ve kozmetik bir görünüm elde etmeme yardımcı olur mu? Daha sert, daha net hatlara sahip bir fizik mümkün mü, yoksa bu beklenti biraz abartılıyor mu? Boldenon kullananların özellikle şu konulardaki deneyimlerini merak ediyorum: Görünüm gerçekten daha “dry” ve estetik mi oluyor? İştah artışı ne seviyede? RBC/hematokrit tarafında ciddi artış yaşayan oldu mu? Uzun süreli kullanımda kan değerlerini yönetmek zorlaştı mı? Mental olarak testoya göre fark hissediliyor mu? Benim önceliğim agresif kilo almak değil; daha kontrollü, daha kaliteli ve göze hoş gelen bir ilerleme. O yüzden doz artırımı mı yoksa kombinasyon mu daha mantıklı olur? -
T0 02 kendi profil resmini değiştirdi
-
T0 02 konuyu takip etmeye başladı: Testo propionat üretimi ve Only testosteron kürüme boldenon dahil etmek istiyorum! bana yardımcı olur musunuz?
-
Only testosteron kürüme boldenon dahil etmek istiyorum! bana yardımcı olur musunuz?
T0 02 bir konuya içerik ekledi : Steroid Kürleri / Genel
Selamlar arkadaşlar, nasılsınız? Yaklaşık 9 aydır testosteron enanthate kullanıyorum. Sürece haftada bir enjeksiyon olacak şekilde 250 mg ile başladım. Son 2 aydır ise vücudumu gözlemleyerek dozu 300 mg’a çıkardım ve bu şekilde devam ediyorum. Başlangıç ve güncel fotoğraflarımı da paylaşıyorum. Süreçten genel olarak memnunum ve acele sonuç alma gibi bir hedefim yok; daha kontrollü ve sürdürülebilir bir ilerleme istiyorum. Önümüzdeki dönemde boldenon eklemeyi düşünüyorum. Testosteron kullanırken ekstra bir bileşik kullanmadım. Boldenon için de yüksek dozlara çıkmayı planlamıyorum. Şu anki düşüncem 5 günde bir 50 mg olacak şekilde ilerlemek ve bu dozlarda yaklaşık 1 yıl devam etmek. Bu plan hakkında tecrübeli arkadaşların görüşlerini ve önerilerini duymak isterim. BAŞLANGIÇ VE GÜNCEL FORM: -
Merhaba arkadaşlar, Bir süredir belirli ilaçlar kullanıyorum ve bu süreçte vücudumdaki tüylenmede ciddi bir artış yaşadım. Özellikle kıl köklerim çok güçlü çıkıyor. Evde kullandığım lazer makinesi ve düzenli ağda maalesef pek etki etmiyor; kökler neredeyse hiç zayıflamıyor. Sosyal medyada benzer ilaçları kullanan kişilere baktığımda, onlarda benim yaşadığım kadar belirgin kıl kökü görmüyorum. Bu yüzden artık gerçekten bir çözüm arıyorum ve deneyimi olanların görüşlerini duymak isterim. Sorularım: Bu durumu uzun süreli veya kalıcı olarak azaltmanın bir yolu var mı? Ev tipi lazer yerine profesyonel lazer seanslarına gitmek daha etkili olur mu? Benim gibi yoğun kıl kökü problemi yaşayan var mı, ne işe yaradı?
-
Only testosteron kürü yapacağım fakat enjeksiyon hk. bazı sorularım var! bana yardımcı olur musunuz?
T0 02, mahmutbzks kullanıcısının konusunu cevapladı: Steroid / Genel
He aynen, 250 mg la tuttum kendi formumu. Seninkinin içi boştur Ya da antrenman yapmayı bilmiyorsun.- 9 yanıt
-
- enjeksiyon
- only testosteron
-
(ekstra 1 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Bitkisel kür - pro v2 (yeni versiyon)
T0 02, SERKO kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
bence 3 harflilerin dandik markalari olmadigi surece balparmak gibi taninmis markalar uygundur -
Uzun soluklu kür planlamam var fakat bazı değerlerim iyi değil ne yapmalıyım?
T0 02, T0 02 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Semen hacmi ile ilgili kısmını gözlemlediğimi düşünüyorum ama bunun sebebi Ritalin midir yoksa Ritalin yüzünden kesilen iştahım mıdır bilmiyorum. -
Uzun soluklu kür planlamam var fakat bazı değerlerim iyi değil ne yapmalıyım?
T0 02, T0 02 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
İlacı sınav dönemlerinde 10 mg x 3 şeklinde kullanıyorum. İstismar etmediğimi düşünüyorum. Testo düşürdüğünü öğrenmek üzücü oldu -
Uzun soluklu kür planlamam var fakat bazı değerlerim iyi değil ne yapmalıyım?
T0 02, T0 02 kullanıcısının konusunu cevapladı: Sağlık Sorunları
Genelde testleri TR de oluyorum burada pahalı olduğu için ama yakın zamanda bi seyahat planım yok o yüzden ne yapacağım bilmiyorum. Aslinda su soruyu sorsam daha iyi olur: Ritalin halihazirda vücuda yük bindiren bir ilaç mi ? -
Uzun soluklu kür planlamam var fakat bazı değerlerim iyi değil ne yapmalıyım?
T0 02 bir konuya içerik ekledi : Sağlık Sorunları
Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Uzun zaman sonra ikinci küre girme kararı aldım. Birinci kürümde 10 hafta boyunca sadece 250 mg test.e kullandım ve vücudum ilaca gerçekten iyi tepki vermişti. Bu hafta itibariyle uzun soluklu düşük doz rimo ve test kürüne girmek istiyorum ama dikkat dağınıklığı için kullandığım ilaçlarla beraber karaciğere ve böbreklere fazla mi gelir diye düşünüyorum. Bundan bir yıl önce doktor böbrek GFR değerlerimin iyi olmadığını söylemişti ( 78). Ne yapmalıyım? -
teşko bunlar
-
tabi efendim :)))
-
Hiç bir insan evladı sen küre girdikten sonra her şeyin yolunda gideceğinin garantisini veremez, bu yüzden mutlaka ailenden birisinin bu konuda haberdar olması lazım acil durumlar için.
-
3 ay enanthate sonu
T0 02, T0 02 kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Türkiye'de ikamet etmiyorum o yüzden temin ettiğim kişiyi söylemem mantıksız olur ayrıca forumda satıcı ismi vermek yasak. Bunlar kur boyunca kullanmış olduğum markalar: SP labs ve Bodypharm Not: Eylül'de son enjeksiyonumu yaptım. -
3 ay enanthate sonu
T0 02, T0 02 kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
@Hsyn @Bay-T @holyland umarim gozukuyordur testo oncesi fotografim -
3 ay enanthate sonu
T0 02, T0 02 kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
uc tane fotograf yuklemistim postun altina ama su anda sadece bir tane gozukuyor, yaklasik 10 kilo aldim
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
