hop hop hop... Uçtun hemen sen, üç kez arimidex kürden sonra nolvadex clomifen 20 gram falan. Dozlar hakkında yetersiz kapasitedesin, öncelikle küre girmeye kendini ikna etmişsin, burada seni vazgeçirmeyeceğiz. En doğru şekilde bu süreci yönetmene yardımcı olacağız. 7-8 hafta için kendini delmene gerek yok başta onu söyleyim. 7-8 haftada açılacak ilaçlar kısa ester ilaçlardır ve bunlardan sana en yararlısı masteron olur. Ancak masteron kullanmanı önermem başlangıçta, E2 konusunda ne durumda olduğunu bilmiyoruz, bu seni psikolojik olarak zorlayabilir. İlk kürlerde asıl amaç vücudu geliştirmek değil tanımaktır. Her iki haftada bir E2 değerine baktırmalısın.
Bana kalırsa şöyle bir planlama sana uygundur;
1-8 hafta Testosterone Propionate: 50mg eod /haftalık 150mg/
1-5 hafta Oxandrolone: 40mg ED /günlük 40 mg ortalama 4 tablet/
Ardından 9.hafta gibi PCT'ye başlayabilirsin, unutma PCT konusunda sana yardımcı oluruz. Buraya kan testini yüklemen ve yardım istemen yeterlidir. Oxandrolone sana istediğini verecektir, eğer eklemek istersen prop miktarını ikiye katlayıp 200mg masteron da ekleybilirsin. Ancak ulaşacağın ilaç bu konuda çok önemli, şu an masteron hammaddesi en pahalı hammaddeler arasına yerleşmiş durumda. Alacağın markayı da belirtirsen kür sürecinde boş ilaç gibi bir sorunla karşılaşmazsın. Ek olarak koruyucular konusunda sana en iyi korumayı 4-7 litre civarlarında seyreden günlük su tüketimin sağlar. Arimidex kullanmayı kan testi olmadan düşünme.