Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

fero1905

Genotropin kullanımında beslenme

Önerilen İletiler

fero1905    0

Saygıdeğer hocalarım öncelikle merhaba.4 yıllık spor geçmişim ve 1 kür geçmişim var. Haftalık 500 mg testo enanth, 300 mg rimabolone (toplam 12 hafta kullanacağım) ve antreman sonrası 3 iu, sabah aç karnına 3 iu olmak günlük 6iu genotropin kullanmaya başladım gh planım 6 ay. Ağırlıklı hedefim büyüme ekstra yağ yakımıda olursa mutlu olurum:)
Sorum şu; 1. Hedefim büyüme olduğundan zamansızlıktan beslenmede atmalar yapabiliyorum ve 1-2 öğün gainer içme durumum olabiliyor ve her antreman sonrası 50 yada 100 gr maltodekstrin içiyorum gh kullandığım için maltokestrin herhangibir sorun teşkil edermi? Kompleks temiz bir karbonhidrat olmasının yanı sıra sonuçta bir tür şeker kendisi cevaplarınızı bekliyorum saygılar.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


fero1905, 03.07.2022 - 03:21 yazdı:

Saygıdeğer hocalarım öncelikle merhaba.4 yıllık spor geçmişim ve 1 kür geçmişim var. Haftalık 500 mg testo enanth, 300 mg rimabolone (toplam 12 hafta kullanacağım) ve antreman sonrası 3 iu, sabah aç karnına 3 iu olmak günlük 6iu genotropin kullanmaya başladım gh planım 6 ay. Ağırlıklı hedefim büyüme ekstra yağ yakımıda olursa mutlu olurum:)
Sorum şu; 1. Hedefim büyüme olduğundan zamansızlıktan beslenmede atmalar yapabiliyorum ve 1-2 öğün gainer içme durumum olabiliyor ve her antreman sonrası 50 yada 100 gr maltodekstrin içiyorum gh kullandığım için maltokestrin herhangibir sorun teşkil edermi? Kompleks temiz bir karbonhidrat olmasının yanı sıra sonuçta bir tür şeker kendisi cevaplarınızı bekliyorum saygılar.

Rimobolanı imkanın varsa haftalık 400 500 çıkarmanın öneririm. Yabancı forumlardan araştırdığım ve 3 haftadır  kendimde doz arttırdığımdan yola çıkarak. Tabi karar senin 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fero1905    0
ardaulucay1111, 27 dakika önce yazdı:

Rimobolanı imkanın varsa haftalık 400 500 çıkarmanın öneririm. Yabancı forumlardan araştırdığım ve 3 haftadır  kendimde doz arttırdığımdan yola çıkarak. Tabi karar senin 

Evet bende 400 e çıkarmayı düşünüyorum tek seferde 200 mg 2 ampülü testo ile vurmam sorun çıkarmaz dimi? 400 mg haftada 2 enjeksiyon. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fero1905, 7 saat önce yazdı:

Evet bende 400 e çıkarmayı düşünüyorum tek seferde 200 mg 2 ampülü testo ile vurmam sorun çıkarmaz dimi? 400 mg haftada 2 enjeksiyon. 

Çıkarmaz hocam kullanabilirsin o şekilde

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630

Ben kendim de gh kullanıyorum. Şuan temiz karb alıp şekerden uzak duruyorum. Aslında normal olduğu gibi temiz beslenip sağlam antreman yapmalısın gerisini gh kendi kendine halleder zaten 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fero1905    0
Askabar, 15 saat önce yazdı:

Ben kendim de gh kullanıyorum. Şuan temiz karb alıp şekerden uzak duruyorum. Aslında normal olduğu gibi temiz beslenip sağlam antreman yapmalısın gerisini gh kendi kendine halleder zaten 

@Askabar 4. Kalemdeyim son 2-3 gündür özellikle kulak ve kafa çevremden ateş atıyorum, hani menapoza girenlerde ateş basması olurmuşya onun gibi bişey sanırım, ama ateşim normal çıkıyor şuan bile ense ve kulaklarımdan ateş atıyorum, yüzüm ve cildim de kızarma bronzlaşma var bunların genotropin ile alakası olabilirmi:))

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630
fero1905, 7 saat önce yazdı:

@Askabar 4. Kalemdeyim son 2-3 gündür özellikle kulak ve kafa çevremden ateş atıyorum, hani menapoza girenlerde ateş basması olurmuşya onun gibi bişey sanırım, ama ateşim normal çıkıyor şuan bile ense ve kulaklarımdan ateş atıyorum, yüzüm ve cildim de kızarma bronzlaşma var bunların genotropin ile alakası olabilirmi:))

yanına tren kullanıyor musun ? yada şuan ki kürün nasıl ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fero1905    0
Askabar, 13 saat önce yazdı:

yanına tren kullanıyor musun ? yada şuan ki kürün nasıl ?

@Askabar yok hocam tren yok, haftalık 500 mg testo enanth 300 mg rimabolonla başladım onuda 400 e çıkıyorum sabah aç 3 iu geno antreman sonu 3 iu genotropin bu kadar. Aslında sorum farklıydı soruma hala cevap alamadım konudaki ilk yazıyı okursanız belki yardımınız olur saygılar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
PowerWave    213
gönderildi (düzenlendi)
Askabar, 7/7/2022 - 10:33 yazdı:

Ben kendim de gh kullanıyorum. Şuan temiz karb alıp şekerden uzak duruyorum. Aslında normal olduğu gibi temiz beslenip sağlam antreman yapmalısın gerisini gh kendi kendine halleder zaten 

Ben ve bir tanıdığım büyüme hormonu kullanıyoruz . Ayrıca kürdeyim şuana kadar sivilce sorunu yaşamadım ( tren bolde testo Alıyorum) tanıdığımda ve bende  gh den sonra sivilce çıkmaya başladı normal midir? sebebi nedir ? 

tarihinde PowerWave tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630
PowerWave, 5 saat önce yazdı:

Ben ve bir tanıdığım büyüme hormonu kullanıyoruz . Ayrıca kürdeyim şuana kadar sivilce sorunu yaşamadım ( tren bolde testo Alıyorum) tanıdığımda ve bende  gh den sonra sivilce çıkmaya başladı normal midir? sebebi nedir ? 

Bence sivilcenin sebebi gh değil steroidlerdir. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
holyland    310

bolde yapmaya başlamıştır artıcak git gide 😥

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
PowerWave    213
holyland, 2 saat önce yazdı:

bolde yapmaya başlamıştır artıcak git gide 😥

20 hafta olacak bolde neredeyse . Eğerki gh steroidlerin etki alanını yükselttiyse bilemiyorum . Ama gh den sonra oldu . Steroid kullanmayan kişide de sivilcelenmeler olmuş . Vücudumu temizliyor anlamadım 😂

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Wassat26
      Merhaba,
      Yağ yakım amacıyla haftalık 2mg reta kullanıyorum. 78kg den 10 haftada 74kg ye düştüm ama kiloyu 74te tutmakta zorlanıyorum. Vücudum iyice flatlaştı.Yüksek karbonhidrat beslenmeme rağmen kasları dolduramıyorum.
      Maltodekstrin takviye alsak bu sürece destek olur mu? Ekstra enerji ekstra kalori açısından kullanılması nasıl olur size?
    • Yazan: Ağırlık
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Düzgün bir beslenme planım yok aylık düzgün bir beslenme nasıl olmalı?
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Boyum: 1.78 KLilom: 62 Yaşım: 20 Günümün büyük çoğunluğunda ders çalışıyorum. Ortalama günlük yaktığım kaloriyi 2500 civarı olarak hesapladım günlük 3200 kalori almayı hedefliyorum nasıl bir beslenme yapmalıyım sizce ve spor yaparken protein tozu kullanmak yerine öğünlerimi artırmayı düşünüyorum mantıklı mı? 4 ana öğün düşündüm günde.
      SABAH:
      200g yulaf(kapadokia) 200 ml süt 2 yumurta 2,3 kaşık fıstık ezmesi ÖĞLE:
      200g makarna(oba) 1,2 adet tavuk but 2 yumurta 1 kase yoğurt-salata İKİNDİ:
      4,5 patates(orta boy) 1 kase yoğurt salata 2,3 kaşık fıstık ezmesi AKŞAM:
      100-150g pirinç 1,2 tavuk budu 200ml süt 1 yumurta TOPLAM:
      3200 kcal falan yapıyor
    • Yazan: Episodees
      İyi günler herkese,
      Kendimden bahsedeyim öncelikle: 
      boy 173 kg.  81 yağ oranımı ölçmedim 8 haftalık definasyon kürüne gireceğim:
      hgh fragment  Sr 9009 gw501516  Kullanacağım dozları belirlemedik henüz Cardiyo ağırlıklı bir antrenman düşünüyorum haftada 5-6 gün 50-60 dakika büroda çalışıyorum hareketsiz bir işim var genelde beslenme olarak fikirlerinize ihtiyacım var 0 carb yada giderek azalan tarzı hangisi daha verimli olur. 
      Sabah:
      2 adet yumurta  yeşillik lor peyniri Öğlen:
      250 gr tavuk göğsü Yeşillik domates salatalık Akşam:
      250 gr tavuk göğsü Yeşillik domates salatalık Yağ yemekleri yaparken salataya zeytinyağı damlatarak  Karbonhidrat eklemeli miyim eklemeliysem hangi öğüne kaç gr yada daha başka gördüğünüz şu neden yok dediğiniz bir öneriniz eleştiriniz gerek beslenme gerek ise antrenman konularında  var mı ? 
        
    • Yazan: AtesTamer
      Değerli hocalarım öncelikle selamlar,
      Yaklaşık 2.5 senedir düzensiz, son 1.5-2 senedir ise daha düzenli şekilde fitness ile uğraşıyorum. Bu süreçte toplam 4 farklı program uyguladım. İlk olarak 5x5 ile başladım, ardından Hypertrophy no:1 yaptım. Sonrasında bir dönem evde çalıştığım için vücut ağırlığı ve birkaç ekipmanla hazırladığım, her bölgeyi haftada 1 kez çalıştırdığım bir program uyguladım. Şu an ise yaklaşık 1 aydır  Hypertrophy Max programına başladım.
      Boyum 168, kilom 67, yaşım 27. Göğüs ve bacak bölgem her zaman en zor gelişen bölgelerim oldu ve hâlâ öyle hissediyorum. Hatta eklediğim fotoğraflar bacak idmanı sonrası çekildi. Açık konuşmak gerekirse bu süreçteki en büyük eksiğim beslenme oldu. Maddi durumdan dolayı beslenmem çok düzensiz ilerledi. İmkan olduğunda günlük ortalama 300-350 gr karbonhidrat ve 80-100 gr protein alabiliyorum ama sürekliliği sağlayamıyorum. Supplement de bu yüzden hiç kullanmadım; düzgün beslenemezken supplementin çok mantıklı olmadığını düşündüm.
      Asıl merak ettiğim şey şu: Tüm bunlara rağmen formumun gerçekten kötü olup olmadığını anlayamıyorum. Kendime karşı fazla mı acımasızım, yoksa gerçekten geri mi kaldım emin olamıyorum. Son zamanlarda bu düşünce moralimi ciddi şekilde düşürmeye başladı ve salona gitme isteğimi bile etkiliyor. Fotoğrafları ekliyorum ama öncesi fotoğraflarımı bulamadım maalesef, tecrübeli arkadaşların objektif yorum ve tavsiyelerini gerçekten merak ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim, iyi forumlar.
      FORM CHECK:
         
    • Yazan: Peacu
      Merhabalar,
      Yaklaşık 5 aydır düşük kalorili ilk 2 ay 0 carb 0 şeker o yağ olarak ilerlediğim daha sonrasında antrenman öncesi 20-30 gram karbonhidrat aldığım bir düzene geçip 86 kiloyken başladığım serüvene 1 ay sporla yapıp sonrasında sporu bırakıp sadece beslenmeyle devam ederek  69-70 bandına kadar düştüm. 5 Ay diyetin toplasanız 20 gününü  1 öğünle sınırlı olacak şekilde bozmuşumdur. Haliyle skinny fat'e dönüştüm.
      Yaklaşık 5 gün önce bu düzeni bırakıp;
      Aç karna yohimbine içip günlük 1 saat yüksek tempo yürüyüşe başladım. (Bölge 2'ye uygun nabızda kalıyorum) Eve geldiğimde yaklaşık 1 saat daha bir şey tüketmeyip sabahları 5 yumurta ,5 6 adet zeytin yiyorum. Öğlen  antrenmandan(antrenmanı evde yapıyorum.) 1-1.5 saat önce 50 gram pirinç unu tüketiyorum. ( 2 günde bir 100 grama çıkarıyorum pirinç ununu) Antrenman sonrası 1.5 ölçek protein tozu alıyorum. Akşam  400 ile 600 gram arasında tavuk göğsü yiyorum. 4-5 litre arasında su tüketiyorum gün içinde. 1300-1600 kalori arası alıyorum. 200-220 gram Protein 50-100 arası karbonhidrat (2 günde 1 artırıp azaltıyorum, artırdığım günler antrenman günlerim oluyor.) 35-40 arası full bitkisel yağ alıyorum. Tuzu da az ile orta arasında kullanıyorum. Bu süreçte amacım aşırı  kas yakmadan olabildiğince çok yağ yakmak zayıf durmak önemli değil amacım göbeğimin ve yanlarının artık düz olmasını istiyorum. Ekleyip çıkarmamı önerdiğiniz benimle aynı süreci yaşamış, konu hakkında bilgili abilerimden kardeşlerimden destek istiyorum. 

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×