Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

scorocco

Beslenme -bulgur ve beyaz pirinç

Önerilen İletiler

scorocco    112

Merhabalar

Hayırlı ramazanlar herkeze malum ramazan ayının bitmesine az kaldı.

Bir kaç konu hakkında sizlerin bilgilerine ihtiyacım var .

Öncelikle çalışan insanlarız ve her gün yemek hazırlayacak vaktimiz olamayabiliyor bundan sebeb haftada 1 veya 2 defa Pilav yapıp saklama kaplarında saklamayı düşünüyorum 

Bilgilerim dahilinde bulgur pilavının su tutmama özelliği var definasyonda kullanılıyor.

Pirinç pilavı ise tam tersi bulk esnasında kullanılıyor gelişim konusunda çok etkili olmasına rağmen vucutda su tutumu sağladığını biliyorum.

Günlük 500 Gr Haşlanmış Tavuk Göğüsü Taze olarak tüketebiliyorum taze şekilde günlük haşlayabiliyorum.

Asıl sormak istediğin konu şudur yoka bulgur pilavı ile devam etmek istiyorum;

Bulgur pilavı piştikten sonraki tüketim ömrü nedir ?

Plastik kaplara koyup max kaç gün dolapda izole edilebilir ?

Aynı sorum Pirinç pilavı içinde geçerlidir.

Bir seferde pişirip her günün kabını ayrı ayrı ayırıp günü geldiğinde tüketmek istiyorum.

500 Gr haşlanmış göğüsün yanında kaç gr bulgur tüketilebilir ?

73 Kg 1.65 Boya sahibin 12 haftalık kürdeyim.

Bu konuda fikirlere önerilerinize açığım 

Not:Extra olarak günlük yeşillikle kombinliyorum.

Teşekkürler sağlıklı sporlar.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


Mickey    773

Bulgur sporcular için iyi bir karbonhidrat kaynağı değildir. Bağırsakları kilitler, metabolizmayı yavaşlatır ve karbonhidrat salınımı çok düşüktür. Sporcu adam bulgur kullanamaz.

Onun yerine pirinç, patates ve mısır çok daha kaliteli ve temizdir. Belki bulk ve definasyonda pirinç çeşitleri arasında tercih yapılabilir. Mesela baldo bulkta, yasemin ya da basmati definasyonda gibi. Bana kalırsa baldo her dönem rahatlıkla kullanılabilir.

Makro hesabı için nette bir sürü site app var. Önce hedefine göre makrolarını ve günlük kaloriyi hesaplatman gerekiyor. Sonra bunu genelde 5 öğün yeter, öğün sayısına bölüp alman gereken miktarları belirlersin. Öğün başına miktar fazla gelirse 6 veya 7 öğüne çıkılır. Öğünler arası 3-4 saattir. Öğün sayısı arttığında öğünler arası süre 2 saate kadar düşebilir. Amaç tek öğünde yüksek kalori alıp metabolizmayı yavaşlatmaktansa bunu paylaştırarak günlük daha fazla kalori almaktır. Tabi bu söylediğim bulk'a uygun bir mantık. 

Pirinç pilavını tek seferde pişirip 2-3 gün buzdolabında saklayabilirsin. Püf noktası pişirirken normalden biraz daha fazla su koyuyorum ki pirinç 3. gün dolapta kurumasın suyunu korusun. Yani hafif lapa bırakabilirsin.

Dediğim gibi önce makrolarını hesaplayıp günlük alman gereken protein, karbonhidrat ve yağ miktarını belirlemen gerekiyor.

Kolay gelsin kardeşim.

  • Beğen 5

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
scorocco    112
Mickey, 54 dakika önce yazdı:

Bulgur sporcular için iyi bir karbonhidrat kaynağı değildir. Bağırsakları kilitler, metabolizmayı yavaşlatır ve karbonhidrat salınımı çok düşüktür. Sporcu adam bulgur kullanamaz.

Onun yerine pirinç, patates ve mısır çok daha kaliteli ve temizdir. Belki bulk ve definasyonda pirinç çeşitleri arasında tercih yapılabilir. Mesela baldo bulkta, yasemin ya da basmati definasyonda gibi. Bana kalırsa baldo her dönem rahatlıkla kullanılabilir.

Makro hesabı için nette bir sürü site app var. Önce hedefine göre makrolarını ve günlük kaloriyi hesaplatman gerekiyor. Sonra bunu genelde 5 öğün yeter, öğün sayısına bölüp alman gereken miktarları belirlersin. Öğün başına miktar fazla gelirse 6 veya 7 öğüne çıkılır. Öğünler arası 3-4 saattir. Öğün sayısı arttığında öğünler arası süre 2 saate kadar düşebilir. Amaç tek öğünde yüksek kalori alıp metabolizmayı yavaşlatmaktansa bunu paylaştırarak günlük daha fazla kalori almaktır. Tabi bu söylediğim bulk'a uygun bir mantık. 

Pirinç pilavını tek seferde pişirip 2-3 gün buzdolabında saklayabilirsin. Püf noktası pişirirken normalden biraz daha fazla su koyuyorum ki pirinç 3. gün dolapta kurumasın suyunu korusun. Yani hafif lapa bırakabilirsin.

Dediğim gibi önce makrolarını hesaplayıp günlük alman gereken protein, karbonhidrat ve yağ miktarını belirlemen gerekiyor.

Kolay gelsin kardeşim.

Çok teşekkürler aydınlatıcı bir açıklama olmuş 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442

Ara ara yardım isteyen oluyor. Genelde kilo vermek için istiyorlar. Bulguru kilo verdirme evresinde bol yeşillikle tükettiriyorum. Sindirimi zaten uzun iyice uzuyor. Böylece kişi kendini tok hissediyor. Onun harici vücut geliştirme için hızlı sindirilen gıdalar daha uygun.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
fert    71

saygıdeğer hocalarım benim de özellikle bu konu hakkında bayadır kafamı kurcalayan bir konu var. ben ortaya sorayım bilgili olan hocalarım cevaplarlar.

bildiğiniz üzere yukarda da defalarca yazıldı pirinç spor açısından çok daha etkili tüm türleriyle birlikte. ancak şöyle bir sorun var günde 4-5 kez toplamda 500-600 gram pirinç insülin dengesini korkunç bir şekilde bozmaz mı? yani diyabete neden olmaz mı? ben glisemik yükü azaltarak bundan korunmak için 4:1:0.5 oranında pirinç bulgur yeşilmercimek hazırlıyorum. şöyleki: 400 gr basmati pirinç(bazen baldo bütçe durumuna göre), 100 gr bulgur  ve 50 gr yeşil mercimeği haşlayıp piştikten sonra büyük bir kapta hepsini iyice yani homojen oluncaya kadar karıştırıyorum. sonrasında eşit miktarda öğünlerime bölüyorum. bu sayede yanlarındaki haşlanmış tavukla da beraber hem komplex karbonhidrat alıyorum hem de kana karışma hızını düşürerek ama tamamen tek çeşide de indirmeden insülin dengemi koruyorum.

acaba bu benim yaptığım yanlışmıdır? yıllarca sadece sürekli pirinç yemenin insülin dengesi üzerinde bir olumsuz etkisi yok mudur? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
scorocco    112
rastlantisal, 58 dakika önce yazdı:

Ara ara yardım isteyen oluyor. Genelde kilo vermek için istiyorlar. Bulguru kilo verdirme evresinde bol yeşillikle tükettiriyorum. Sindirimi zaten uzun iyice uzuyor. Böylece kişi kendini tok hissediyor. Onun harici vücut geliştirme için hızlı sindirilen gıdalar daha uygun.

Teşekkür ederim evet katılıyorum söylediklerinize.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrah    1.375

@Mickey dediği gibi bulgur bana göre de bu sporda yeri olmayan besin kesinlikle pirinç ve türevleri ya da patates çok daha iyi sonuç verecektir @fert 500-600 gram karb doğru aslında baktığın zaman yüksek bi rskam ama 500 gram yiyip evde yatan adama yüksek bizim gibi salona gidip antremanını kardiyosunu yapan adam icin değil zaten o enerjiyi sen açığa çıkarıyorsun orada 

  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
scorocco    112
holyland, 50 dakika önce yazdı:

güray aydin haftada 5 6 gün spor yapıyoruz bozmaz diyor

Deneyelim bakalım 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
burakyldz    10

bulgur kullanma antrenman performansın da düşer su tutarsın glutenden. pirinç ve yulaf gibi temiz kaynaklar kullan. şoktan mavi paket mısır gevreği alabilirsin şekersiz ve hazır karbonhidrat kaynağı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
holyland    310
burakyldz, 32 dakika önce yazdı:

bulgur kullanma antrenman performansın da düşer su tutarsın glutenden. pirinç ve yulaf gibi temiz kaynaklar kullan. şoktan mavi paket mısır gevreği alabilirsin şekersiz ve hazır karbonhidrat kaynağı

bende mısır gevreyini deneyim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
scorocco    112
burakyldz, 35 dakika önce yazdı:

bulgur kullanma antrenman performansın da düşer su tutarsın glutenden. pirinç ve yulaf gibi temiz kaynaklar kullan. şoktan mavi paket mısır gevreği alabilirsin şekersiz ve hazır karbonhidrat kaynağı

Evet yulaf kullanıyorum teşekkürler 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
burakyldz    10
holyland, 49 dakika önce yazdı:

bende mısır gevreyini deneyim 

az önce gittim yine aldım çok hızlı kana karışıyor glisemik indeksi 92. kahvaltıda önermem çok çabuk acıktırıyor antrenman sonrası iyi geliyor. kilo alamıyorum diyenler gömebilir :D . kranky corn flakes şok marketten alabilirsiniz uygunda fiyatı

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    805
burakyldz, 8 dakika önce yazdı:

az önce gittim yine aldım çok hızlı kana karışıyor glisemik indeksi 92. kahvaltıda önermem çok çabuk acıktırıyor antrenman sonrası iyi geliyor. kilo alamıyorum diyenler gömebilir :D . kranky corn flakes şok marketten alabilirsiniz uygunda fiyatı

Bi aralar ben de sadece şoktaki corn flakesi yiyordum sabah akşam :D Bağımlılık yapıyor resmen

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
scorocco    112
hectordoyle, 41 dakika önce yazdı:

Bi aralar ben de sadece şoktaki corn flakesi yiyordum sabah akşam :D Bağımlılık yapıyor resmen

Sade mi yiyorsunuz yoksa ekstra sıvı katıyormusunuz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
burakyldz    10
scorocco, 1 dakika önce yazdı:

Sade mi yiyorsunuz yoksa ekstra sıvı katıyormusunuz

sade yiyorum kanka ben

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrah    1.375
burakyldz, Bir saat önce yazdı:

az önce gittim yine aldım çok hızlı kana karışıyor glisemik indeksi 92. kahvaltıda önermem çok çabuk acıktırıyor antrenman sonrası iyi geliyor. kilo alamıyorum diyenler gömebilir :D . kranky corn flakes şok marketten alabilirsiniz uygunda fiyatı

Baktım içeriğe 0 şeker değil makesef :( 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
holyland    310

bende baktim çok nişasta vardı ve 5 yada 10gr seker vardı

onun yerine snickers aldım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
burakyldz    10
Emrahtkty, 10 dakika önce yazdı:

Baktım içeriğe 0 şeker değil makesef :( 

5 gram varmış ben güzel formlar tuttum onunla. 5 gramın %50si glukoz %50si fruktozdur zaten. 2,5gram fruktoz bişey yapmaz. 100gr muzda bile  12 gram olduğunu düşünürsek

tarihinde burakyldz tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrah    1.375
burakyldz, Bir saat önce yazdı:

5 gram varmış ben güzel formlar tuttum onunla. 5 gramın %50si glukoz %50si fruktozdur zaten. 2,5gram fruktoz bişey yapmaz. 100gr muzda bile  12 gram olduğunu düşünürsek

40-50 gram corn flakes 1 servis whey ile ant öncesi öğünü güzel olur bundan

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    805
scorocco, 3 saat önce yazdı:

Sade mi yiyorsunuz yoksa ekstra sıvı katıyormusunuz

Sade veya laktozsuz süt ile yiyordum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
scorocco    112
agfitness, 7 dakika önce yazdı:

Bilgin dahilinde Bulgur su tutmama özelliği var definasyonda mı kullanılıyor?

Hayır karbohidratlar her zaman su tutar kimyevi yapıları öyledir. Evet prince göre daha az su tutabilir bunun tek temel sebebi açık renkli karbohidratlar hızlı (glisemiks indexi yüksek ve kana hızlı karışan dolayısıyla hızlı akım sağlayanlardır), esmer karbohidratlar ise bunun tam tersidir.

Bulguru 5gün de saklayabilirsin ama 3.günden fazlasını asla önermem çünkü gün geçtikçe besin değeri kalitesi, kokusu ve yapısı değişmeye başlayacaktır. Bulgur yapmak 10dklık iş, ona dahi vaktiniz yoksa o zaman spora vs nasıl vakit var anlamıyorum. Vakit ayırmadan bu spor hakkıyla sonuç vermez. Az yap taze yap, kaliteli tüket.

illaki bulgur diye bir kavram yok, patates ye, makarna ye, arpa veya yulaf ye. Ne kadar tükettiğinle alakalı hepsi. Aşırı detaylara girmeyin arkadaşlar bunu yerli yabancı bir sürü üstad belirtiyor, bizi takmıyorsanız onları dinleyin bari.

Sağlıklı sporlar…

Merhaba öncelikle değerli yorumun için teşekkür ederim.

Spor yapmaya bolca vakit ayırabiliyorum ve antremanlarım dolu dolu geçiyor.

Çalıştığımı belirtmiştim ve antremana vakit ayırdığım için genelde pilav yapmaya vaktim kalmıyordu tükenmiş oluyordum.

Evet biliyorum bu sporun %50 lık kısmı beslenmeye dayalı ve ramazana kadar çok iyi de yapıyordum.

Taze tüketme konusunda bende aynı fikirdeyim ama çok isterdim ki hergün taze yapıp taze taze tüketeyim tüketelim.

 

Sağlıklı sporlar.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Emrah    1.375
scorocco, 4 dakika önce yazdı:

Merhaba öncelikle değerli yorumun için teşekkür ederim.

Spor yapmaya bolca vakit ayırabiliyorum ve antremanlarım dolu dolu geçiyor.

Çalıştığımı belirtmiştim ve antremana vakit ayırdığım için genelde pilav yapmaya vaktim kalmıyordu tükenmiş oluyordum.

Evet biliyorum bu sporun %50 lık kısmı beslenmeye dayalı ve ramazana kadar çok iyi de yapıyordum.

Taze tüketme konusunda bende aynı fikirdeyim ama çok isterdim ki hergün taze yapıp taze taze tüketeyim tüketelim.

 

Sağlıklı sporlar.

Buharlı pişirici al bi tane kendine bende var altta pirinc üstte buharda et tavuk balık sebze ne koyarsan 30 dakikada bütün gün öğünleri hazır 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ağırlık
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Düzgün bir beslenme planım yok aylık düzgün bir beslenme nasıl olmalı?
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Boyum: 1.78 KLilom: 62 Yaşım: 20 Günümün büyük çoğunluğunda ders çalışıyorum. Ortalama günlük yaktığım kaloriyi 2500 civarı olarak hesapladım günlük 3200 kalori almayı hedefliyorum nasıl bir beslenme yapmalıyım sizce ve spor yaparken protein tozu kullanmak yerine öğünlerimi artırmayı düşünüyorum mantıklı mı? 4 ana öğün düşündüm günde.
      SABAH:
      200g yulaf(kapadokia) 200 ml süt 2 yumurta 2,3 kaşık fıstık ezmesi ÖĞLE:
      200g makarna(oba) 1,2 adet tavuk but 2 yumurta 1 kase yoğurt-salata İKİNDİ:
      4,5 patates(orta boy) 1 kase yoğurt salata 2,3 kaşık fıstık ezmesi AKŞAM:
      100-150g pirinç 1,2 tavuk budu 200ml süt 1 yumurta TOPLAM:
      3200 kcal falan yapıyor
    • Yazan: Episodees
      İyi günler herkese,
      Kendimden bahsedeyim öncelikle: 
      boy 173 kg.  81 yağ oranımı ölçmedim 8 haftalık definasyon kürüne gireceğim:
      hgh fragment  Sr 9009 gw501516  Kullanacağım dozları belirlemedik henüz Cardiyo ağırlıklı bir antrenman düşünüyorum haftada 5-6 gün 50-60 dakika büroda çalışıyorum hareketsiz bir işim var genelde beslenme olarak fikirlerinize ihtiyacım var 0 carb yada giderek azalan tarzı hangisi daha verimli olur. 
      Sabah:
      2 adet yumurta  yeşillik lor peyniri Öğlen:
      250 gr tavuk göğsü Yeşillik domates salatalık Akşam:
      250 gr tavuk göğsü Yeşillik domates salatalık Yağ yemekleri yaparken salataya zeytinyağı damlatarak  Karbonhidrat eklemeli miyim eklemeliysem hangi öğüne kaç gr yada daha başka gördüğünüz şu neden yok dediğiniz bir öneriniz eleştiriniz gerek beslenme gerek ise antrenman konularında  var mı ? 
        
    • Yazan: AtesTamer
      Değerli hocalarım öncelikle selamlar,
      Yaklaşık 2.5 senedir düzensiz, son 1.5-2 senedir ise daha düzenli şekilde fitness ile uğraşıyorum. Bu süreçte toplam 4 farklı program uyguladım. İlk olarak 5x5 ile başladım, ardından Hypertrophy no:1 yaptım. Sonrasında bir dönem evde çalıştığım için vücut ağırlığı ve birkaç ekipmanla hazırladığım, her bölgeyi haftada 1 kez çalıştırdığım bir program uyguladım. Şu an ise yaklaşık 1 aydır  Hypertrophy Max programına başladım.
      Boyum 168, kilom 67, yaşım 27. Göğüs ve bacak bölgem her zaman en zor gelişen bölgelerim oldu ve hâlâ öyle hissediyorum. Hatta eklediğim fotoğraflar bacak idmanı sonrası çekildi. Açık konuşmak gerekirse bu süreçteki en büyük eksiğim beslenme oldu. Maddi durumdan dolayı beslenmem çok düzensiz ilerledi. İmkan olduğunda günlük ortalama 300-350 gr karbonhidrat ve 80-100 gr protein alabiliyorum ama sürekliliği sağlayamıyorum. Supplement de bu yüzden hiç kullanmadım; düzgün beslenemezken supplementin çok mantıklı olmadığını düşündüm.
      Asıl merak ettiğim şey şu: Tüm bunlara rağmen formumun gerçekten kötü olup olmadığını anlayamıyorum. Kendime karşı fazla mı acımasızım, yoksa gerçekten geri mi kaldım emin olamıyorum. Son zamanlarda bu düşünce moralimi ciddi şekilde düşürmeye başladı ve salona gitme isteğimi bile etkiliyor. Fotoğrafları ekliyorum ama öncesi fotoğraflarımı bulamadım maalesef, tecrübeli arkadaşların objektif yorum ve tavsiyelerini gerçekten merak ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim, iyi forumlar.
      FORM CHECK:
         
    • Yazan: Peacu
      Merhabalar,
      Yaklaşık 5 aydır düşük kalorili ilk 2 ay 0 carb 0 şeker o yağ olarak ilerlediğim daha sonrasında antrenman öncesi 20-30 gram karbonhidrat aldığım bir düzene geçip 86 kiloyken başladığım serüvene 1 ay sporla yapıp sonrasında sporu bırakıp sadece beslenmeyle devam ederek  69-70 bandına kadar düştüm. 5 Ay diyetin toplasanız 20 gününü  1 öğünle sınırlı olacak şekilde bozmuşumdur. Haliyle skinny fat'e dönüştüm.
      Yaklaşık 5 gün önce bu düzeni bırakıp;
      Aç karna yohimbine içip günlük 1 saat yüksek tempo yürüyüşe başladım. (Bölge 2'ye uygun nabızda kalıyorum) Eve geldiğimde yaklaşık 1 saat daha bir şey tüketmeyip sabahları 5 yumurta ,5 6 adet zeytin yiyorum. Öğlen  antrenmandan(antrenmanı evde yapıyorum.) 1-1.5 saat önce 50 gram pirinç unu tüketiyorum. ( 2 günde bir 100 grama çıkarıyorum pirinç ununu) Antrenman sonrası 1.5 ölçek protein tozu alıyorum. Akşam  400 ile 600 gram arasında tavuk göğsü yiyorum. 4-5 litre arasında su tüketiyorum gün içinde. 1300-1600 kalori arası alıyorum. 200-220 gram Protein 50-100 arası karbonhidrat (2 günde 1 artırıp azaltıyorum, artırdığım günler antrenman günlerim oluyor.) 35-40 arası full bitkisel yağ alıyorum. Tuzu da az ile orta arasında kullanıyorum. Bu süreçte amacım aşırı  kas yakmadan olabildiğince çok yağ yakmak zayıf durmak önemli değil amacım göbeğimin ve yanlarının artık düz olmasını istiyorum. Ekleyip çıkarmamı önerdiğiniz benimle aynı süreci yaşamış, konu hakkında bilgili abilerimden kardeşlerimden destek istiyorum. 
    • Yazan: memun
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Antrenman 55-60 dk sürüyor 60 dk düşük direnç yüksek rpm kondisyon bisikleti yapıyorum! Sizce neleri değiştirmeliyim? Şu an kilo veriyorum ama daha hızlı vermek istiyorum sarkmak da istemiyorum!
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Boy: 1.86 Kg: 122 Yağ: %32 BANA DAİR:
      15 aydır düzenli spor yapıyorum. Vücut geliştirmeyi kendimi bildim bileli. Sistem olarak - PPL yapıyorum BESLENME:
      200gr protein 130-135 gr karb 60-65 gr yağ VİTAMİNLER:
      Omega 3 D3k2 Magnezinc Kreatin Yardımcı olabilirseniz sevinirim

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×