Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Vassa

100 kg'dan 81 kg'a geldim, 250 mg test e ile hedefime ulaşır mıyım? (fotoğraflı süreç)

Önerilen İletiler

Vassa    8

Merhaba arkadaşlar,

Yaklaşık 1.5 yıldır forumu düzenli olarak takip ediyorum. Bugüne kadar çoğunlukla okuyucu tarafta kaldım ancak artık kendi sürecimi paylaşarak sizlerin görüşlerini almak istedim.

32 yaşında 184 cm boyundayım ve şu an 81 kg ağırlığındayım. Spora yeniden başladığım dönemde ise yaklaşık 100 kg civarındaydım. Konuya eklediğim fotoğraflarda tüm süreci kronolojik olarak paylaşıyorum. Güncel formumu en sona koydum yazısız olan fotoğraflar.. Fotoğrafların üzerinde tarih ve kilo bilgileri de yer alıyor. Güncel kan tahlillerimde mevcut.(Öströjen vs onları yaptıramadım) Spor geçmişim aslında daha eskiye dayanıyor. Çocukluğumdan beri yüzme ve basketbol ile ilgilendim. Vücut geliştirmeye ise ilk olarak 2010 yılında başladım. Yaklaşık 3-4 yıl boyunca düzensiz ve aralıklı şekilde devam ettim. Sonrasında 5-6 yıllık bir ara verdim ve yaklaşık 2.5 yıl önce tekrar düzenli olarak ağırlık antrenmanlarına başladım.

Son 6 aylık dönemde beslenme ve antrenman disiplinim eskiye göre oldukça gevşemişti. Buna rağmen haftada minimum 2-3 gün spor salonuna gitmeye devam ettim. Bu süreçte yağlanarak tekrar 87 kg seviyelerine kadar çıktım. 20 Nisan itibarıyla yeniden diyetime ve antrenmanlarıma ciddi şekilde odaklandım. Şu an haftada 5 gün ağırlık antrenmanı yapıyorum. Buna ek olarak haftanın 7 günü 20-40 dakika arasında, yaklaşık 120 nabız civarında kardiyo uyguluyorum.

Asıl merak ettiğim konu ise testosteron enanthate kullanımı. Haftalık 250 mg testosteron enanthate ile başlamayı düşünüyorum. Hedefim profesyonel seviyede bir yarışma fiziği ya da aşırı hacimli bir görüntü değil. Ancak tamamen atletik ve ince bir görünüm de istemiyorum. Bir miktar hacimli, omuzları ve üst gövdesi daha dolu duran, kas kütlesi belirgin ama estetik çizgisini koruyan bir fizik hedefliyorum.

Yanına farklı bir anabolizan eklemeyi düşünmüyorum.

Bunun iki temel sebebi var:

  1. Maddi tarafı.
  2. Ulaşmak istediğim fiziğin daha agresif kombinasyonlar gerektirdiğini düşünmemem. (Emin değilim)

Sorularım:

  1. Sizce haftalık 250 mg testosteron enanthate ile, mevcut fiziksel durumum ve geçmişim göz önüne alındığında görüntümde tatmin edici bir değişim olur mu?
  2. Özellikle daha dolu, daha sert ve bir miktar daha hacimli görünmek açısından beklentilerimi karşılar mı?

FORM CHECK:

1.thumb.jpg.9adc28f19d42ee54a69fd4c816e671e3.jpg 2.thumb.jpg.c4e384636d58246a041e367d974a68ac.jpg 3.thumb.jpg.58f534bab033e79a6123121ede66cd6e.jpg 4.thumb.jpg.660bbb4f7da139ac9851d5314dc4ed7b.jpg 5.thumb.jpg.9312a57cc4c7dd8c5a4c43dc53a1613f.jpg 7.thumb.jpg.35510226c0355a5763f3dc605bf6231f.jpg 8.thumb.jpg.63b2be1d06d7b4220f9db52e2136caf2.jpg

KAN TESTLERİ:

6.thumb.jpg.6953440fa56b24609a5944373f1d1cae.jpg

Tecrübeli arkadaşların yorumlarını ve tavsiyelerini merak ediyorum. Şimdiden vakit ayırıp cevap veren herkese teşekkür ederim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


GHOST    939

Testosteron ve npp güzel efekt verebilir istediğine yakın. Tecrüben olsaydı kesinlikle testo ve tren ace derdim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    8
GHOST, 13 dakika önce yazdı:

Testosteron ve npp güzel efekt verebilir istediğine yakın. Tecrüben olsaydı kesinlikle testo ve tren ace derdim.

Dönüşün için teşekkürler hocam. Dozajlama hakkında ne diyorsun 250mg yeterli olur mu az mı kalır? NPP yi bir araştırayım ayrıca forumdan.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336

Dostum senin de testosteronun benimki gibi çok düşük 250mg sana çağ atlatır.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
caikepro    9
berkay16, 20 dakika önce yazdı:

Dostum senin de testosteronun benimki gibi çok düşük 250mg sana çağ atlatır.

500’e neden çok düşük dediniz

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
caikepro, 2 dakika önce yazdı:

500’e neden çok düşük dediniz

Totali görmemiştim serbeste bakarak dedim serbesti baya düşük görünce düşük sandım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    8
berkay16, 17 dakika önce yazdı:

Totali görmemiştim serbeste bakarak dedim serbesti baya düşük görünce düşük sandım

Total sonucuna rağmen de 250mg çağ atlatır mı peki dostum :))

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    336
Vassa, 3 dakika önce yazdı:

Total sonucuna rağmen de 250mg çağ atlatır mı peki dostum :))

Ondan emin değilim şimdi serbest testo düşük gözüküyor ama önemli olan biyoyararlanılabilir testosterone yani albumine bağlı + serbest, ama shbg yüksekse ve biyoyararlanılabilir testosteronun düşükse shbg düşürmek de oldukça fayda sağlar natural yollardan bor bu işi iyi yapıyor ilaç olarak da proviron, proviron bildiğim kadarıyla uzun kullanımda bir baskılanmaya sebep olmuyor. 250mg 1200-1400ng/dl gibi bir değer veriyor yaklaşık teston eksiklik seviyesinde olmadığı için aşırı bir fark hissedeceğini sanmıyorum ama yine de etkili olur mu evet, beklentini karşılar mı emin değilim 250mg başlayıp zamanla arttırabilirsin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    8
berkay16, 17 dakika önce yazdı:

Ondan emin değilim şimdi serbest testo düşük gözüküyor ama önemli olan biyoyararlanılabilir testosterone yani albumine bağlı + serbest, ama shbg yüksekse ve biyoyararlanılabilir testosteronun düşükse shbg düşürmek de oldukça fayda sağlar natural yollardan bor bu işi iyi yapıyor ilaç olarak da proviron, proviron bildiğim kadarıyla uzun kullanımda bir baskılanmaya sebep olmuyor. 250mg 1200-1400ng/dl gibi bir değer veriyor yaklaşık teston eksiklik seviyesinde olmadığı için aşırı bir fark hissedeceğini sanmıyorum ama yine de etkili olur mu evet, beklentini karşılar mı emin değilim 250mg başlayıp zamanla arttırabilirsin.

teşekkür ediyorum değerli yorumun için

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    8

Hocalar, dostlar,

Konuyu tekrar güncellemek istedim çünkü kafamda hâlâ bazı soru işaretleri var. Açıkçası çevremde bu konuda güvenip danışabileceğim çok kişi olmadığı için sizlerin görüşlerine ihtiyaç duyuyorum.

İlk deneyimim olacağı için kendi araştırmalarım doğrultusunda, daha seyrek enjeksiyon gerektirdiğinden dolayı Testosterone Enanthate esterini tercih etmeyi düşünüyordum. Hem bütçe hemde daha safe geliyor nedense bu ester..

Fakat bir arkadaşımın yönlendirdiği bir hocayla görüştüm. Kendisi tek başına testosteron kullanmanın doğru olmadığını, mutlaka Masteron eklenmesi gerektiğini söyledi. Ayrıca yaz döneminde Enanthate yerine Propionate esterinin daha uygun olduğunu belirtti ve haftada 2 enjeksiyonun yeterli olacağını söyledi.

Ancak benim gördüğüm kaynakların büyük kısmında Propionate için çok daha sık uygulama aralıklarından, hatta gün aşırı (2 günde 1) enjeksiyonlardan bahsediliyor. Bu yüzden kafam iyice karıştı. Acaba ben mi yanlış araştırıyorum, yoksa bana verilen bilgiler mi farklı bir yaklaşım?

Diyetime düzenli şekilde devam ediyorum. Konunun ilk sayfalarında mevcut formumu, ölçülerimi ve hedeflerimi paylaşmıştım. Bu süreçte Enanthate kullanırken kalori açığıyla yağ kaybına devam edemez miyim?

Tecrübeli arkadaşların görüşlerini paylaşırlarsa çok sevinirim. Şu an gerçekten kafam allak bullak oldu.

Şimdiden teşekkürler!

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa, 01.06.2026 - 15:38 yazdı:

Merhaba arkadaşlar,

Yaklaşık 1.5 yıldır forumu düzenli olarak takip ediyorum. Bugüne kadar çoğunlukla okuyucu tarafta kaldım ancak artık kendi sürecimi paylaşarak sizlerin görüşlerini almak istedim.

Gelişiminiz için sizi tebrik ederim. İşte insanın yaşı 30'u aştığı zaman artık çok daha mantıklı kararlar almaya başlıyor. 250 mg testesteron ile devam etme fikri çok yerine ve olgun bir hedef. Benim 16 yıllık fitness, 8 senelik de kür geçmişim var son 2 senedir sadece 250 mg testo enant gidiyorum. Şimdi bile yanına 50 mg deca ekleyip eklememeyi düşünüyorum. İçimdeki o hayvan yanına bir şey eklemeyi hep istiyor. 250 mg testesteronun kendi üzerimdeki etkisini ben beğeniyorum. Altyapısı olan, vücudu ve sistemi oturmuş insanlar için harika bir " güvenlik bölge " 1000-1500 arası bir total testoya denk geliyor. Lipitleri bozmuyor, vücudu yormuyor. Elbette düzenli kan tahlihleriyle takibi yapılmalı. Mutlaka kardiyolarınızı eksik etmeyin. 250 mg testesteron uzun vade için mantıklı bir seçim.

  • +1 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wassat26    47
Vassa, 4 saat önce yazdı:

Hocalar, dostlar,

Konuyu tekrar güncellemek istedim çünkü kafamda hâlâ bazı soru işaretleri var. Açıkçası çevremde bu konuda güvenip danışabileceğim çok kişi olmadığı için sizlerin görüşlerine ihtiyaç duyuyorum.

Ben pct deyim. 21 hafta only testo kullandım haftalık 250 mg. Testo enanthate kullan pazartesi 125mg + perşembe 125mg vurdum ben. Sadece testo ile de çok sağlam sonuçlar alabilirsin yanına ikincil anabolik ekleyecen diye bir şart yok. Propionat kısa ester 0.8 gün yarılanma ömrü var. Yarışmacı işi. Senin amacına uygun olan uzun ester kullanmak. Propionat kana hızlı gir çık yapar onu tek kullanmak olmaz. E2 dalgalanmalarını kontrol edemezsin. O bakımdan tek kullanılmaz demiş olabilir. Ama testo enanthate kana oturması zaten 5 hafta. 5 hafta içinde Steady-state dedikleri durağan trende geçtikten sonra dalgalanma olmadan rahat rahat E2 yönetimini yaparsın. Benim E2 10. hafta 90 lara çıktı. Arimidex başladım. Enjeksiyon günleri yarım tablet 0.5mg arimidex aldım haftalık 1mg.

E2 40'ya sabitledim 11 hafta da öyle giderek kürü sonlandırdım. Şimdi PCT deyim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Vassa    8
NamasteGodDamnİt, 48 dakika önce yazdı:

Gelişiminiz için sizi tebrik ederim. İşte insanın yaşı 30'u aştığı zaman artık çok daha mantıklı kararlar almaya başlıyor. 250 mg testesteron ile devam etme fikri çok yerine ve olgun bir hedef. Benim 16 yıllık fitness, 8 senelik de kür geçmişim var son 2 senedir sadece 250 mg testo enant gidiyorum.

Değerli yorumunuz ve tecrübelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim hocam.

Açıkçası benim de çıkış noktam biraz bu oldu. İlk deneyimimde mümkün olduğunca sade ilerleyip vücudumun verdiği yanıtı görmek istiyorum. Sürekli bir şey ekleme düşüncesi yerine, düşük ve sürdürülebilir bir yaklaşım bana daha mantıklı geliyor. 16 yıllık fitness ve 8 yıllık kür tecrübenizden sonra sizin de benzer bir noktada olmanız ayrıca dikkatimi çekti. Paylaştığınız bilgiler ve bakış açınız kafamdaki bazı soru işaretlerinin netleşmesine yardımcı oldu. Kan tahlilleri ve kardiyo konusunda da gerekli hassasiyeti göstermeye çalışacağım. Tekrar teşekkür ederim hocam, tecrübelerinizi paylaşmanız benim için gerçekten değerli.

Wassat26, 14 dakika önce yazdı:

Ben pct deyim. 21 hafta only testo kullandım haftalık 250 mg. Testo enanthate kullan pazartesi 125mg + perşembe 125mg vurdum ben. Sadece testo ile de çok sağlam sonuçlar alabilirsin yanına ikincil anabolik ekleyecen diye bir şart yok.

Teşekkür ederim, oldukça açıklayıcı olmuş.

Aslında benim de kafama yatan yaklaşım tek başına Test E ile ilerlemek. Propionat konusunda da söyledikleriniz mantıklı geldi. Merak ettiğim bir konu var; siz 21 hafta kullanıp şimdi PCT'ye geçmişsiniz. Bu tarz bir kullanımda belirli süre sonra PCT yapmak şart mı? Benim de bir süre kullanıp sonra ara vermem gerekir mi, yoksa düzenli tahlil takibiyle daha uzun süre devam edenler de var mı?

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    95
Vassa, Bir saat önce yazdı:

Değerli yorumunuz ve tecrübelerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim hocam.

Açıkçası benim de çıkış noktam biraz bu oldu. İlk deneyimimde mümkün olduğunca sade ilerleyip vücudumun verdiği yanıtı görmek istiyorum. Sürekli bir şey ekleme düşüncesi yerine, düşük ve sürdürülebilir bir yaklaşım bana daha mantıklı geliyor. 16 yıllık fitness ve 8 yıllık kür tecrübenizden sonra sizin de benzer bir noktada olmanız ayrıca dikkatimi çekti. Paylaştığınız bilgiler ve bakış açınız kafamdaki bazı soru işaretlerinin netleşmesine yardımcı oldu. Kan tahlilleri ve kardiyo konusunda da gerekli hassasiyeti göstermeye çalışacağım. Tekrar teşekkür ederim hocam, tecrübelerinizi paylaşmanız benim için gerçekten değerli.

Teşekkür ederim, oldukça açıklayıcı olmuş.

Aslında benim de kafama yatan yaklaşım tek başına Test E ile ilerlemek. Propionat konusunda da söyledikleriniz mantıklı geldi. Merak ettiğim bir konu var; siz 21 hafta kullanıp şimdi PCT'ye geçmişsiniz. Bu tarz bir kullanımda belirli süre sonra PCT yapmak şart mı? Benim de bir süre kullanıp sonra ara vermem gerekir mi, yoksa düzenli tahlil takibiyle daha uzun süre devam edenler de var mı?

Ben yaklaşık olarak 16 haftalık only testosterone kürü yaptım ve 16. haftadan itibaren yeni masteron ekledim ancak yukarıda yazdığın gibi mutlaka eklemen gerekiyor diye bir şart yok. Sürece testosterone propionat ile başladım, daha sonra enanthate'a geçiş yaptım. Yaz dönemi propionat yapılır diye bir şart yok, bunlar biraz ezbere söylenmiş ve eskiden kalma alışkanlıklar. Benim başta propionat başlama sebebim de hızlı etki almak içindi ancak buna gerek yok. PCT yapma kısmı ihtiyaç ve tercihe bağlı daha çok, eğer sağlık açısından bir sorun yoksa 150-250mg haftalık aralık uzun süre devam edilebilir. Ben de şu an haftalık 250mg test e, 210mg masteron kullanıyorum ve enjeksiyonlarımı günlük mikrodoz halinde yapıyorum. Ben hormon stabilitesi ve genelde denge için en iyi yolun bu olduğunu düşünüyorum. Amerika'da da TRT kullanımı büyük çoğunlukla böyle yapılıyor.

  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
hectordoyle    807
Vassa, 2 saat önce yazdı:

Aslında benim de kafama yatan yaklaşım tek başına Test E ile ilerlemek. Propionat konusunda da söyledikleriniz mantıklı geldi. Merak ettiğim bir konu var; siz 21 hafta kullanıp şimdi PCT'ye geçmişsiniz. Bu tarz bir kullanımda belirli süre sonra PCT yapmak şart mı? Benim de bir süre kullanıp sonra ara vermem gerekir mi, yoksa düzenli tahlil takibiyle daha uzun süre devam edenler de var mı?

PCT yapmak için belli bir nedenin varsa yaparsın, mesela evlendin ve çocuk yapmak istiyorsun ya da kendine sürekli iğne batırmak istemiyorsun vs. onun dışında testosteronu kesmenin herhangi bir mantığı yok. @NamasteGodDamnİt in dediği gibi 250 mg testosteron ile kan değerlerinde (eğer beslenmene dikkat ediyorsan sporunu yapıyorsan ve e2 yi kontrol altına alabiliyorsan) bozulmaya yol açmıyor. Ben de 7-8 ay kadar 250 mg testosteron kullandım ve olumsuz diyebileceğim hiç bir şey yaşamadım (yüksek libido dışında) 

  • Beğen 1
  • Minnettarım 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Şu videoyu dün izledim. Ömür Akkaya diyor ki TRT yapıldığı esnada dahi LH ve FSH'ı uyarmak yüzde 60 ile 80 arasında mümkün. Gençlerde testesteron kullanımı sonrası 3-6 ay arasında LH ve FSH tamamen açılıyor ama bu ilaçları ve anabolizanların kullanım süresi arttıkça pctnin de kalitesi ve süresi uzuyor. Ben daha önce tamamen ilaçları kestiğim bir dönem oldu. 2 kutu klomen kullandım 6 ay sonra testislerim tekrar dolmuş ve sistemim normale dönmüştü. 250 mg doz ile kan tahlilleri takip edilerek bence yıllarca gidilebilir ama mutlaka kan tahlihleri yapılmalı. Yabancı kaynaklarda TRT dozunun haftada 120 mg'a kadar düştüğünü açıklayan uzmanlar var. 250 mg bunun 2 katı demek. 

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
androjenik    0
berkay16, 01.06.2026 - 17:08 yazdı:

Dostum senin de testosteronun benimki gibi çok düşük 250mg sana çağ atlatır.

testonun yüksekliği yada düşüklüğünün kas gelişimine faydası yok doğal sınırlar içinde olduğu sürece

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wassat26    47
NamasteGodDamnİt, 6/4/2026 - 17:17 yazdı:

Gelişiminiz için sizi tebrik ederim. İşte insanın yaşı 30'u aştığı zaman artık çok daha mantıklı kararlar almaya başlıyor. 250 mg testesteron ile devam etme fikri çok yerine ve olgun bir hedef. Benim 16 yıllık fitness, 8 senelik de kür geçmişim var son 2 senedir sadece 250 mg testo enant gidiyorum. Şimdi bile yanına 50 mg deca ekleyip eklememeyi düşünüyorum. İçimdeki o hayvan yanına bir şey eklemeyi hep istiyor. 250 mg testesteronun kendi üzerimdeki etkisini ben beğeniyorum. Altyapısı olan, vücudu ve sistemi oturmuş insanlar için harika bir " güvenlik bölge " 1000-1500 arası bir total testoya denk geliyor. Lipitleri bozmuyor, vücudu yormuyor. Elbette düzenli kan tahlihleriyle takibi yapılmalı. Mutlaka kardiyolarınızı eksik etmeyin. 250 mg testesteron uzun vade için mantıklı bir seçim.

Hocam ben de 36 yaşındayım 2005'ten beri bu sporla haşır neşirim (Kesintisiz değil aralarda çok boşluklar var).

İlk defa bu yıl 21 hafta 250mg only testo enanthate kürü yaptım ZPHC ile ama keserek PCT'ye başladım. Merakım ve korkum şu; döngümü açabilecek miyim, vücudum nasıl tepki verecek, ilk deneme korkuları ve deneyimleri özetle.

Sen 2 senedir kürdeyim diyorsun bu nasıl yönetilebiliyor benim istediğimde aslında TRT ve buna benzer uzun cycle lar. HCG vuruyor musun testis sağlığını nasıl kontrol altında tutuyorsun, kolestrol değerlerini nasıl koruyorsun, HGB-HCT yükselişlerini nasıl yönetiyorsun sürekli kan mı bağışlıyorsun, E2'yi nasıl kontrol altında tutuyorsun

Bu soruların cevaplarını öğrenirsem ben de senin gibi uzun only testo cycle larında kalmayı düşünüyorum bir süre.

Şimdiden çok teşekkürler

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wassat26, 2 saat önce yazdı:

Hocam ben de 36 yaşındayım 2005'ten beri bu sporla haşır neşirim (Kesintisiz değil aralarda çok boşluklar var).

Merhabalar değerli sorularınız için teşekkürler. Doğru anladıysam ilk kürünüze 36 yaşınızda başladınız. İlk defa 36 yaşında küre girdiğiniz ve riskinizi düşük tuttuğunuz için önemli bir problem yaşayacağınızı düşünmüyorum. Ben son 2 senedir sadece 250 mg testesteron alıyorum ama 8 aylık pct dönemini çıkarırsak kesintisiz 7 senelik kür geçmişim var. Ortalama üstü dozlara hiç çıkmadığım, ağır ilaçlara hiç bulaşmadığım ve o dönem 30  yaşının altında olmamın da faydasını gördüğümü tahmin ederek başarılı ve basit bir PCT yapmıştım.  Hayır hiç HCG kullanmadım. Kolestrol, hgb, hct hepsini takip ediyorum. Bugüne kadar hiç kan da bağışlamadım.

Boldenon kullanımım hiç olmadı. E2'ye müdehale edecek bir aromatöz de kullanmıyorum. Önceden 500 mg testesteron kullandığımda vücudum gözle görülür sulanıyordu o dönemde dahi aramatöz eklemedim. 250 mg beni hiç sulandırmıyor hatta ve hatta günlük 500 kalori eksik aldığım durumda anında kilo kaybediyorum. Yağ oranı yüksek değilse kişide E2 bloklanmamalı diye düşünüyorum. Genel olarak toparlayacak olursam çocuk sahibi olmayı düşünüyorsanız testesteron kullanımını erteleyebilirsiniz. Benim öyle bir amacım yok, testislerimin boyunu da kafama takmıyorum. HGB- HCT yüksekliğinde mutlaka kan bağışlanmalı, EKO kardiyo testi yaptırabilirsiniz. E2 yüksek ise mutlaka yağ oranınızı düşürün.  Bu yıl kullandığınız 21 haftalık 250 mg testesteronun ardından kan tahliliniz mevcut ise yükleyin tartışalım.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wassat26    47
NamasteGodDamnİt, 3 saat önce yazdı:

Merhabalar değerli sorularınız için teşekkürler. Doğru anladıysam ilk kürünüze 36 yaşınızda başladınız. İlk defa 36 yaşında küre girdiğiniz ve riskinizi düşük tuttuğunuz için önemli bir problem yaşayacağınızı düşünmüyorum. Ben son 2 senedir sadece 250 mg testesteron alıyorum ama 8 aylık pct dönemini çıkarırsak kesintisiz 7 senelik kür geçmişim var. Ortalama üstü dozlara hiç çıkmadığım, ağır ilaçlara hiç bulaşmadığım ve o dönem 30  yaşının altında olmamın da faydasını gördüğümü tahmin ederek başarılı ve basit bir PCT yapmıştım.  Hayır hiç HCG kullanmadım. Kolestrol, hgb, hct hepsini takip ediyorum. Bugüne kadar hiç kan da bağışlamadım.

Boldenon kullanımım hiç olmadı. E2'ye müdehale edecek bir aromatöz de kullanmıyorum. Önceden 500 mg testesteron kullandığımda vücudum gözle görülür sulanıyordu o dönemde dahi aramatöz eklemedim. 250 mg beni hiç sulandırmıyor hatta ve hatta günlük 500 kalori eksik aldığım durumda anında kilo kaybediyorum. Yağ oranı yüksek değilse kişide E2 bloklanmamalı diye düşünüyorum. Genel olarak toparlayacak olursam çocuk sahibi olmayı düşünüyorsanız testesteron kullanımını erteleyebilirsiniz. Benim öyle bir amacım yok, testislerimin boyunu da kafama takmıyorum. HGB- HCT yüksekliğinde mutlaka kan bağışlanmalı, EKO kardiyo testi yaptırabilirsiniz. E2 yüksek ise mutlaka yağ oranınızı düşürün.  Bu yıl kullandığınız 21 haftalık 250 mg testesteronun ardından kan tahliliniz mevcut ise yükleyin tartışalım.

Ben kür sonlarına doğru reta'ya başladığım için kolestrol değerleri, şeker değerleri ve diğer kan değerlerim çok düzgün. Karaciğer enzimleri, tiroid değerleri, demir değerleri hepsi optimum değerlerde. Hormon tarafında ise pct bitmesine 10 gün kaldı. 10 gün sonra klomen ve tamoksifeni kesip 4 hafta bekleyip LH, FSH, Total testo ve E2 baktıracağım.

21 haftalık kür sürecinde sadece 10. haftada 95'e yükselen E2 değerim için enjeksiyon günleri pazartesi ve perşembe 0.5mg yarım arimidex alarak bu değeri 40'a sabitledim. Kür sonuna kadar arimidexe devam ettim. İkinci şey ise kürün son haftalarında 52,3 % HCT ve HGB 17,3 olan değerlerim için önlem olarak 1 ünite kan bağışı yaptım.

Genel olarak kolestrol, E2 ve tam-kan yönetimi güzelse only testo süreci 250mg ile çok çıtırında gidiyor.

Benim merak ettiğim, çok uzun süre kapalı kalan testisler ölür mü işlevini yitirir mi, ömür boyu dışardan testosteron almaya mahkum kalır mıyız endişesi. Bu algım yanlış olabilir bilgisizlik ve tecrübesizlikten. Nor-19 ilaç grubunu kullanmakdıkça ve çok yüksek dozlar kullanmakdıkça 250mg only testo ile 1-2 sene kür yaptıktan sonrası süreç nasıl ilerleyecek benim kafamdaki soru işareti bu, ben tüm ömrüm boyunca kendime testo mu enjekte edeceğim, yoksa benim düşündüğüm gibi testis ölümü kolay bir olay değil mi benim algım mı yanlış. Açıkçası benim en büyük soru işaretim bu. Yağ oranım %14. Çocuk sahibiyim zaten ve çocuk düşünmüyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wassat26, 2 saat önce yazdı:

Ben kür sonlarına doğru reta'ya başladığım için kolestrol değerleri, şeker değerleri ve diğer kan değerlerim çok düzgün. Karaciğer enzimleri, tiroid değerleri, demir değerleri hepsi optimum değerlerde. Hormon tarafında ise pct bitmesine 10 gün kaldı. 10 gün sonra klomen ve tamoksifeni kesip 4 hafta bekleyip LH, FSH, Total testo ve E2 baktıracağım.

Benim merak ettiğim, çok uzun süre kapalı kalan testisler ölür mü işlevini yitirir mi, ömür boyu dışardan testosteron almaya mahkum kalır mıyız endişesi. Bu algım yanlış olabilir bilgisizlik ve tecrübesizlikten. Nor-19 ilaç grubunu kullanmakdıkça ve çok yüksek dozlar kullanmakdıkça 250mg only testo ile 1-2 sene kür yaptıktan sonrası süreç nasıl ilerleyecek benim kafamdaki soru işareti bu, ben tüm ömrüm boyunca kendime testo mu enjekte edeceğim, yoksa benim düşündüğüm gibi testis ölümü kolay bir olay değil mi benim algım mı yanlış. Açıkçası benim en büyük soru işaretim bu. Yağ oranım %14. Çocuk sahibiyim zaten ve çocuk düşünmüyorum.

Çok uzun süre kapalı kalan testislerde veya çok uzun süre dışarıdan testesteron alan kişiler ilacı bıraktıkları anda total testesteronları adeta çakılıyor.  Bu durumda kendilerini fazlasıyla kötü, enerjileri düşük, küçülmüş, depresif, belirgin libido kaybı yaşanması durumlarını tecrübe edebiliyorlar. Bunlar maalesef yaşanıyor ilacı bıraktıktan sonra ve vücudun kendisini toparlaması tekrar değerlerini normale döndürmesi haftalar belki aylar sürebiliyor. Buna dayanmak, bunu sürdürmek zor olduğu için de ilk fırsatta tekrar ilaca dönüyorlar.  1-2 senelik testo kullanımı kalıcı hasar vermez.  Yukarıda paylaştığım videoya da bakabilirsiniz orada hangi dakika ne konuşulmuş tek tek paylaşılmış. Testislerin duyarsızlaşması, dönüşü olmayan durumlar hakkında yeterli bilgim yok. Konu TRT ise sadece testesteron kullanımı ise riskimiz minimumda. İlerleyen yaşlarda kas kütlesi eklemenin de zorlaşacağı düşünülürse ben TRT konusunda insanların günden güne bilinçlenerek ilerleyeceğini düşünüyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ugurbenx1
      Merhaba iyi akşamlar Peptid Türkiye,
      Yarıda kestiğim bu kürümde 4,5 kg aldım ve pct protokolü uygulamadım. Şimdi 2. bir kür düşünüyorum.
      YARIDA KESTİĞİM KÜRÜM: (Kürü 25inci günde kesmek zorunda kaldım)
      Testosteron Enanthate 400mg Dianabol 20mg 1. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Turinabol 2. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Masteron Turinabol 16-12 hafta arası düşünüyorum, sizin ekstra önerileriniz varsa dinlemek isterim.
    • Yazan: PesimisTR
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      İlk kürümü yapma kararı aldım aşağıdaki ilaçları temin ettim.
      KÜR İÇERİĞİM: (10 hafta)
      Testosteron Enanthate Deca Masteron SORULARIM:
      İlk kür için uygun mu tercih ettiğim ilaçlar? PCT nasıl yapmalıyım? Korucuyu olarak ne kullanmalıyım? Enjeksiyon sıklığı ve ölçüsü nasıl olmalı? Beni kür boyunca bekleyen sürpriziler nelerdir? Tüm öneri, cevap ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: ahmetselami
      Merhabalar herkese,
      Daha önce hiç Steroid türevi kullanmadım. Biraz kaslanmak istiyorum, düzenli hafif ağırlıklı çalışma yapıyorum.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş:41 Boy: 1.80 Kilo: 77 Yağ: %19 BANA DAİR:
      Sağlıklı sayılır biriyim sadece kolesterol sınırda yüksek. Total Testosteron seviyem 400 civarı 2 çocuk var SORULARIM:
      Vücuda zarar vermeden primobolan + proviron Kullanılabilir mi? Etkileri ne olur?   Forumda yeniyim. Bilgi almak için buradayım arkadaşlar yargılamayın lütfen hatam varsa.
    • Yazan: androjenik
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      Abimle beraber bir kür yapalım diyoruz yaklaşık 2 yıllık fitness ondan öncede ikimizin de uzun bi yüzme geçmişi var ben 18 o 26 yaşında kendisi taylanda gitti ve 2 250mg testo 1 250mg sustanon aldı ilaçların kalitesi hakkında şüphemiz yok eczaneden alındı hepsi ben daha güvenli temiz gidelim diye 10 hafta 250 mg sonrasında pct ile kürü kapatalım temiz kütle koyalım diyorum o ise sustanonu ikiye bölüp 5 hafta sustanon sonrası uzun ester enanthate ile devam edelim diyor ben ise bunun fazla hormonel dalga yaratacağını ilk kürde sadece tek ester testo kullanıp üstümüzde nasıl etki bırakacağını görme amaçlı yaklaşmamız gerektiğini düşünüyorum ekstra şunu alabilirsiniz vs. gibi tavsiyelerinizi veya dikkat etmem gereken şeyler konusunda yardımcı olduğunuz için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: Servantekin12
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      ilk kürümü yapmaya karar verdim yaklaşık 3 aydır devamlı ve düzenli spor yapıyorum onun öncesinde düzensiz şekilde 1 sene daha spor geçmişim var fakat öncesinde yaklaşık 10 sene boyunca kickboks ve futbol hakemliği yaptım hep sporla iç içeyim Almanya da yaşıyorum ve burada yaşadığım için kan testi vermeden ve pct yapmadan kür yapmayı planlıyorum kür bitiminde trt yapacağım.  Amacım 85-90 kilo arası kütleli olmak karın kasından ziyade kıyafet altında güzel durmak istiyorum cevap verecek hocalarıma abi kardeşlerime şimdiden teşekkür ediyorum herkese iyi forumlar.
      KİŞİSEL BİLGİERLİM:
      yaş : 23 boy : 167 kilo : 71.5 KÜR İÇERİĞİM:
      Testesteron enhanthate 250 mg (her 5günde bir) (toplam 50 gün) Npp 100 mg (her 5günde bir) (toplam 50 gün) Diananol 30mg (günlük) (toplam 5 hafta) İlk bu ilaçlarla 50 günü tamamlayınca şu ilaçlarla devam edeceğim ;
      Testosterone Propionate 100mg (3 günde bir)(toplam 30 gün) Drostanolone Propionate 100mg (3 günde bir)(toplam 30 gün) SORULARIM:
      Sizce kür sırasında olmazsa olmaz mct olarak ne kullanmalıyım? Enjeksiyonu kalçadan ve bacaktan düşünüyorum her iki ilacı da bir şırıngaya çekip enjekte etmemin bir zararı olur mu ? Kür de kafanıza yatmayan değiştirmemi düşündüğünüz yerler nereler ? GÜNCEL FORM:

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×