Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

onewingedangel00

Sustanon + primobolan ilk kürümü yapmayı planlıyorum bana yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

Merhabalar, sitede yeniyim bir hatam olursa mazur görün.

  • 1 buçuk yıllık vücut geliştirme geçmişim var
  • yaşım 22
  • boyum 1.86
  • kilom 80 
  • yağ oranım %15

İlk kürüme gireceğim ve tüm risklerin farkındayım. Enjeksiyonu da kendim yapabilecek düzeydeyim, kür olarak Sustanon + Primobolan düşünüyorum ilk kürüm olduğu için hafif bir kürle başlamak istedim. 14 hafta sürecek ve

  • Sustanon haftalık 500mg
  • Primobolan ise Haftalık 250mg yapacağım

@Diver @Oathbreaker @otopsicikedi @rastlantisal @ardas

Başka yapmam gerekenler nelerdir tavsiyelerinizi istiyorum acemiyim, koruyucu olarak neler kullanmalıyım?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


ardas    771

C Vitamini
Omega 3
D3
Multivitamin
Çinko
Magnezyum
Milkthistle/Enginar Özü/4Hepa (nac600 de alabilirsin ama gerek olcağını sanmıyorum.)
Kalsiyum demir filanda varda onlar eğer eksikse ona göre al kan testi sonucuna göre.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Merhabalar doktor randevusunu anca bugüne alabildim, dahiliye doktoru testosteron testi yapmayacağını söyledi o yüzden ürolojiye gidiyorum umarım yapar.

 Ekstra olarak sormak istediğim bir şey var, eczanede bulunan steroidler için (sustanon, rimobolan vb.) için doktor reçete yazabiliyor mu? hastanede veya poliklinikte yaptırmak için reçete istiyorlar. İğne tecrübem var muhtemelen yapabilirim ama içimde bir korku var garantiye almak için poliklinikte yaptırmak istiyorum. Reçete işini nasıl halledebilirim?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
xendroov    46
onewingedangel00, 26 dakika önce yazdı:

Merhabalar doktor randevusunu anca bugüne alabildim, dahiliye doktoru testosteron testi yapmayacağını söyledi o yüzden ürolojiye gidiyorum umarım yapar.

 Ekstra olarak sormak istediğim bir şey var, eczanede bulunan steroidler için (sustanon, rimobolan vb.) için doktor reçete yazabiliyor mu? hastanede veya poliklinikte yaptırmak için reçete istiyorlar. İğne tecrübem var muhtemelen yapabilirim ama içimde bir korku var garantiye almak için poliklinikte yaptırmak istiyorum. Reçete işini nasıl halledebilirim?

Çevrende farklı bir sağlık kabini varsa onunla anlaşabilirsin.

Hastane ile uğraşıp onun reçetesini almak çok zahmetli bi' iş.
Benim şansıma bursa'da gittiğim ilk sağlık kabini yapabileceğini söyledi ve fiyat olarakta 40TL'ye yapıyor, haftada 2 defa gidiyorum.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
EmreGundi    404

Tanıdık eczacıdan  bazen d vitamini enjeksiyonu yaptırıyorum istesem normal enjeksiyon da yapar bu da aklının bir köşesinde bulunsun.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

İlçede yaşadığım için yakın sağlık kabini yok maalesef, il merkezde var ama 2 saat mesafe. Giderim birde yapmazlar boşuna yol masrafı. Kan testimi verdim yarın çıkarmış sonuçlar onları bekleyeceğim. İş başa düştü enjekteyi kendim yapacağım.

image.png.c735331d3011430df2660189ac8d8c79.png

Sadece bunlar ölçülmüş. Diğer değerleri nerede ölçebilirim?

image.png.50e627ed016f448202ca67a89e1073a4.png

Hastalığım varmış bende neden bir türlü gelişemiyorum diyordum. Yarın doktorla konuşacağım. @rastlantisal @Diver @ardas

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
xendroov    46

Ürolojiye gittiğinde dahiliyeye yönlendiriyorlar, dahiliye gittiğinde ürolojiye yönlendiriyorlar.
Yani kısacası devlet hastanesinde akıl sağlığını yitiriyorsun, illa devlet hastanesinden alacağım dersen genç bir doktora durumu izah edebilirsin veyahut direk ürolojiye gidip geçmişte ilaç kullandığını ve bu yüzden cinsel olarak problem yaşadığını söyleyebilirsin, bi' ihtimal yaptırabilir.


Çevrende laboratuvar varsa oradan özel hastanenin 3/1 fiyatına dilediğin testleri de yaptırabilirsin.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
xendroov, 6 dakika önce yazdı:

Ürolojiye gittiğinde dahiliyeye yönlendiriyorlar, dahiliye gittiğinde ürolojiye yönlendiriyorlar.
Yani kısacası devlet hastanesinde akıl sağlığını yitiriyorsun, illa devlet hastanesinden alacağım dersen genç bir doktora durumu izah edebilirsin veyahut direk ürolojiye gidip geçmişte ilaç kullandığını ve bu yüzden cinsel olarak problem yaşadığını söyleyebilirsin, bi' ihtimal yaptırabilir.


Çevrende laboratuvar varsa oradan özel hastanenin 3/1 fiyatına dilediğin testleri de yaptırabilirsin.

Hocam e-nabıza testiküler hipofonksiyon hastalığım olduğu hakkında tanı düşmüş. Sperm ve testosteron düşüklüğü yapıyormuş bu hastalık, yarın doktora gideceğim iyice bir konuşayım belki kendisi testosteron tedavisi başlatır.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Evet arkadaşlar üroloji doktoru ile tüm değerlere baktırdık, e-nabıza koyulan tanı testi yaptırmak içinmiş öyle bir şey yokmuş yani. Testosteron değerlerim ve diğer değerler normalmiş her hangi bir sorun yokmuş. Kısaca ilaç için bir engel yokmuş, bugün enjekte yapmayı düşünüyorum tüm malzemelerim hazır bacaktan enjekte yapacağım ve siyah uçlu iğne aldım. Vitaminler ve gerekli takviyeleri de aldım. Aklıma takılan tek şey sustanon ile rimobolan ı aynı enjektöre mi çekeceğim yoksa tek tek mi yapacağım?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hocalarım soktuğumda pistonu çektim ve enjektöre kan geldi çıkardım. Enjektörün içi kan doldu ne yapmam lazım ilacı atayım mı? yoksa başka bir yere ucunu değiştirip deneyeyim mi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Konuya güncelleme getireyim, 5. enjeksiyonumu oldum bacaktan beceremediğim için omuzdan siyah uçlu ile yapıyorum yarısını sokuyorum. 10 günü geçti ve yan etki olarak daha bir şey saptamadım sadece bazen çok uykulu oluyorum. Onun dışında sırtımda hiç kıl çıkmamıştı 15-20 tane kıl çıkmış. Güç açısından çok fark yok gibi tabii bayramda idman atamadım 5-6 gün boşa gitti onunda etkisi olabilir.

Şunu da belirteyim iştahım da bayağı artış var. 300gr tavuk ve 250 gr pirinci tekte yiyorum daha önce hiç bu kadar fazla yiyememiştim hemen tıkanıyordum.

tarihinde onewingedangel00 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
xendroov    46
onewingedangel00, 33 dakika önce yazdı:

Konuya güncelleme getireyim, 5. enjeksiyonumu oldum bacaktan beceremediğim için omuzdan siyah uçlu ile yapıyorum yarısını sokuyorum. 10 günü geçti ve yan etki olarak daha bir şey saptamadım sadece bazen çok uykulu oluyorum. Onun dışında sırtımda hiç kıl çıkmamıştı 15-20 tane kıl çıkmış. Güç açısından çok fark yok gibi tabii bayramda idman atamadım 5-6 gün boşa gitti onunda etkisi olabilir.

Şunu da belirteyim iştahım da bayağı artış var. 300gr tavuk ve 250 gr pirinci tekte yiyorum daha önce hiç bu kadar fazla yiyememiştim hemen tıkanıyordum.

Şu enjeksiyonu bi' kendim yapmayı öğrenemedim. :D
Sustanon 10 günde gücünü belli etmez, 3. haftayı devirdikten sonra tatmin eden bir güç ve dayanıklılık geliyor.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
xendroov, Bir saat önce yazdı:

Şu enjeksiyonu bi' kendim yapmayı öğrenemedim. :D
Sustanon 10 günde gücünü belli etmez, 3. haftayı devirdikten sonra tatmin eden bir güç ve dayanıklılık geliyor.

Anladım hocam, aslında herkes bacaktan kolay demişti ama 2 defa damara denk getirince vazgeçtim elim iğnelere yatkındır o yüzden omuzdan çok kolay halledebildim. Ödem vb. yaşamadım sadece hafif ağrı oluyor o kadar. Şuan 3500 kalori ile besleniyorum günde 600 gr tavuk yiyorum tamamen temiz karbonhidrat alıyorum ve shake yapıyorum. Umarım istediğim verimi alabilirim.

Şuanlık 500 Sustanon 300 Rimobolan vuruyorum koruyucu olarak 4hepa - D3 - Çinko - Magnezyum - Omega 3 - Multivitamin olarakta Supradyn kullanıyorum.

tarihinde onewingedangel00 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
senbatikan    5
onewingedangel00, 6 saat önce yazdı:

Anladım hocam, aslında herkes bacaktan kolay demişti ama 2 defa damara denk getirince vazgeçtim elim iğnelere yatkındır o yüzden omuzdan çok kolay halledebildim. Ödem vb. yaşamadım sadece hafif ağrı oluyor o kadar. Şuan 3500 kalori ile besleniyorum günde 600 gr tavuk yiyorum tamamen temiz karbonhidrat alıyorum ve shake yapıyorum. Umarım istediğim verimi alabilirim.

Şuanlık 500 Sustanon 300 Rimobolan vuruyorum koruyucu olarak 4hepa - D3 - Çinko - Magnezyum - Omega 3 - Multivitamin olarakta Supradyn kullanıyorum.

evigen kullanıyor musun enjeksiyon yaparken?

senbatikan, 4 saat önce yazdı:

evigen kullanıyor musun enjeksiyon yaparken?

Hayır hocam. Sizce gerekir mi? pek bilgim yok.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
senbatikan    5
onewingedangel00, 14 dakika önce yazdı:

Hayır hocam. Sizce gerekir mi? pek bilgim yok.

ödem yapmaması için kullanılıyor sustanon genelde ödem yapıyor. sen de yapmadı sanırım :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
senbatikan, 4 saat önce yazdı:

ödem yapmaması için kullanılıyor sustanon genelde ödem yapıyor. sen de yapmadı sanırım :D

Şanslıyım sanırım hocam hiç ödem olmadı.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Bir de aklıma şey takıldı, ilaca 80 kilo başladım 81 olmuşum 13 günde. 3500 kalori az mı geliyor ki? dirty beslenmekte istemiyorum. İlacın etkisi açıldıktan sonra daha fazla kilo artışı olur değil mi?

tarihinde onewingedangel00 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
BANNED PLAYER    1.460
onewingedangel00, 26 dakika önce yazdı:

Bir de aklıma şey takıldı, ilaca 80 kilo başladım 81 olmuşum 13 günde. 3500 kalori az mı geliyor ki? dirty beslenmekte istemiyorum. İlacın etkisi açıldıktan sonra daha fazla kilo artışı olur değil mi?

Hayır ilaçlı olsan dahi ne kadar yavaş kilo alırsan o kadar iyi, sonuçta aldığın her kilo kas olmuyo bunun yanında çoğunluk yağ ve su geliyor, bu şekilde olduğunu düşünürsen hızlı kilo alman insilun hassasiyeti oluşturup süreçten verim alamamanı sağlayacak. Haftalık yarım kilo çok iyi bir değer senin için bununda üstüne çıkmayı  düşünme bence ve ilaçların daha esteri açılmadı onuda hesaba kat. 

  • Beğen 3

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hocalarım 10 gün sonra kürde 1 ayım dolmuş olacak. Şuanlık test yaptırmama gerek var mı? birde sanırım 1. aydan sonra kullanılması gereken ilaçlar varmış kısırlık vb. sorun yaşamamak için beni aydınlatırsanız sevinirim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berko110    23
xendroov, 06.06.2024 - 16:50 yazdı:

Ürolojiye gittiğinde dahiliyeye yönlendiriyorlar, dahiliye gittiğinde ürolojiye yönlendiriyorlar.
Yani kısacası devlet hastanesinde akıl sağlığını yitiriyorsun, illa devlet hastanesinden alacağım dersen genç bir doktora durumu izah edebilirsin veyahut direk ürolojiye gidip geçmişte ilaç kullandığını ve bu yüzden cinsel olarak problem yaşadığını söyleyebilirsin, bi' ihtimal yaptırabilir.


Çevrende laboratuvar varsa oradan özel hastanenin 3/1 fiyatına dilediğin testleri de yaptırabilirsin.

sen hangi laboratuvarda yaptırıyorsun acaba, yasak değilse paylaşır mısın? yarın dahiliye randevum var testo test yapmazsa ben de laba gideyim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
senbatikan    5
onewingedangel00, 2 saat önce yazdı:

Hocalarım 10 gün sonra kürde 1 ayım dolmuş olacak. Şuanlık test yaptırmama gerek var mı? birde sanırım 1. aydan sonra kullanılması gereken ilaçlar varmış kısırlık vb. sorun yaşamamak için beni aydınlatırsanız sevinirim.

alman gereken bir önlem var mı diye düzenli olarak test vermen tabi ki önemli max 4-6 haftada bir vermeni öneririm. e2 seviyene özellikle dikkat etmeni tavsiye ederim. zaten sonuçlarını tekrardan buraya yüklersin tecrübeli büyüklerimiz, dostlarımız yardımcı olacaktır. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ugurbenx1
      Merhaba iyi akşamlar Peptid Türkiye,
      Yarıda kestiğim bu kürümde 4,5 kg aldım ve pct protokolü uygulamadım. Şimdi 2. bir kür düşünüyorum.
      YARIDA KESTİĞİM KÜRÜM: (Kürü 25inci günde kesmek zorunda kaldım)
      Testosteron Enanthate 400mg Dianabol 20mg 1. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Turinabol 2. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Masteron Turinabol 16-12 hafta arası düşünüyorum, sizin ekstra önerileriniz varsa dinlemek isterim.
    • Yazan: PesimisTR
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      İlk kürümü yapma kararı aldım aşağıdaki ilaçları temin ettim.
      KÜR İÇERİĞİM: (10 hafta)
      Testosteron Enanthate Deca Masteron SORULARIM:
      İlk kür için uygun mu tercih ettiğim ilaçlar? PCT nasıl yapmalıyım? Korucuyu olarak ne kullanmalıyım? Enjeksiyon sıklığı ve ölçüsü nasıl olmalı? Beni kür boyunca bekleyen sürpriziler nelerdir? Tüm öneri, cevap ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: ahmetselami
      Merhabalar herkese,
      Daha önce hiç Steroid türevi kullanmadım. Biraz kaslanmak istiyorum, düzenli hafif ağırlıklı çalışma yapıyorum.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş:41 Boy: 1.80 Kilo: 77 Yağ: %19 BANA DAİR:
      Sağlıklı sayılır biriyim sadece kolesterol sınırda yüksek. Total Testosteron seviyem 400 civarı 2 çocuk var SORULARIM:
      Vücuda zarar vermeden primobolan + proviron Kullanılabilir mi? Etkileri ne olur?   Forumda yeniyim. Bilgi almak için buradayım arkadaşlar yargılamayın lütfen hatam varsa.
    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: Vassa
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 1.5 yıldır forumu düzenli olarak takip ediyorum. Bugüne kadar çoğunlukla okuyucu tarafta kaldım ancak artık kendi sürecimi paylaşarak sizlerin görüşlerini almak istedim.
      32 yaşında 184 cm boyundayım ve şu an 81 kg ağırlığındayım. Spora yeniden başladığım dönemde ise yaklaşık 100 kg civarındaydım. Konuya eklediğim fotoğraflarda tüm süreci kronolojik olarak paylaşıyorum. Güncel formumu en sona koydum yazısız olan fotoğraflar.. Fotoğrafların üzerinde tarih ve kilo bilgileri de yer alıyor. Güncel kan tahlillerimde mevcut.(Öströjen vs onları yaptıramadım) Spor geçmişim aslında daha eskiye dayanıyor. Çocukluğumdan beri yüzme ve basketbol ile ilgilendim. Vücut geliştirmeye ise ilk olarak 2010 yılında başladım. Yaklaşık 3-4 yıl boyunca düzensiz ve aralıklı şekilde devam ettim. Sonrasında 5-6 yıllık bir ara verdim ve yaklaşık 2.5 yıl önce tekrar düzenli olarak ağırlık antrenmanlarına başladım.
      Son 6 aylık dönemde beslenme ve antrenman disiplinim eskiye göre oldukça gevşemişti. Buna rağmen haftada minimum 2-3 gün spor salonuna gitmeye devam ettim. Bu süreçte yağlanarak tekrar 87 kg seviyelerine kadar çıktım. 20 Nisan itibarıyla yeniden diyetime ve antrenmanlarıma ciddi şekilde odaklandım. Şu an haftada 5 gün ağırlık antrenmanı yapıyorum. Buna ek olarak haftanın 7 günü 20-40 dakika arasında, yaklaşık 120 nabız civarında kardiyo uyguluyorum.
      Asıl merak ettiğim konu ise testosteron enanthate kullanımı. Haftalık 250 mg testosteron enanthate ile başlamayı düşünüyorum. Hedefim profesyonel seviyede bir yarışma fiziği ya da aşırı hacimli bir görüntü değil. Ancak tamamen atletik ve ince bir görünüm de istemiyorum. Bir miktar hacimli, omuzları ve üst gövdesi daha dolu duran, kas kütlesi belirgin ama estetik çizgisini koruyan bir fizik hedefliyorum.
      Yanına farklı bir anabolizan eklemeyi düşünmüyorum.
      Bunun iki temel sebebi var:
      Maddi tarafı. Ulaşmak istediğim fiziğin daha agresif kombinasyonlar gerektirdiğini düşünmemem. (Emin değilim) Sorularım:
      Sizce haftalık 250 mg testosteron enanthate ile, mevcut fiziksel durumum ve geçmişim göz önüne alındığında görüntümde tatmin edici bir değişim olur mu? Özellikle daha dolu, daha sert ve bir miktar daha hacimli görünmek açısından beklentilerimi karşılar mı? FORM CHECK:
            
      KAN TESTLERİ:

      Tecrübeli arkadaşların yorumlarını ve tavsiyelerini merak ediyorum. Şimdiden vakit ayırıp cevap veren herkese teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×