Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

onewingedangel00

Sustanon + primobolan ilk kürümü yapmayı planlıyorum bana yardımcı olur musunuz?

Önerilen İletiler

xendroov    46
onewingedangel00, 13 dakika önce yazdı:

Hocalarım kürdeyken hasta oldum spora 4-5 gün ara versem aman aman zararı olur mu? 

Nasıl bir hastalık? Halsizlik, grip tarzı bir şeyse aksine spora gitsen daha hızlı geçer.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


xendroov, 8 dakika önce yazdı:

Nasıl bir hastalık? Halsizlik, grip tarzı bir şeyse aksine spora gitsen daha hızlı geçer.

Boğazım ve başım felaket ağrıyor 2 gündür gitmiyorum açıkçası spor yapacak halim de yok gidip kendimi yormadan yapsam yeterli olur mu?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
xendroov    46
onewingedangel00, 33 dakika önce yazdı:

Boğazım ve başım felaket ağrıyor 2 gündür gitmiyorum açıkçası spor yapacak halim de yok gidip kendimi yormadan yapsam yeterli olur mu?

Ter attıracak egzersiz yapabilirsin, cardio yapabilirsin veyahut dinlenmek istiyorsan dinlenebilirsin, 4-5 gün seni geriye atmaz kanında ilaç var.

Terlemek iyidir, kan dolaşımını arttırıyor, endorfin arttırıyor.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Bugün itibariyle tam 1 ay oldu, ölçülerimi aldım;

Kilo 80'den 83 e çıktı.

Kol 38 buçuktan 39 buçuk (pumpsuz ölçülmüş)

Omuz 129 dan 133

Diğerlerini ölçmedim ölçü artsa bile görünüş açısından aynı gibiyim sanırım biraz da psikolojik. Sizce ilk aya göre ölçü değerleri iyi mi?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tony Montana, 2 saat önce yazdı:

Sustanon da rimabolan da kanda geç peak yapan ilaçlar asıl işler 6.haftadan sonra kızışır ama yine de ilk 1 ay bitince bence biraz fark olmalı. Bu arada kaç kalori besleniyorsun ?

Hocam 3600 kalori ile besleniyorum 500 pirinç 600 tavuk göğsü yiyorum geri kalan kaloriyi shakeden tamamlıyorum. Çok idman atamadım bayram tatili ve hastalık derken 1 ayın 15 günü falan idman yapabildim onun da etkisi var sanırım. Natural olarakta aşırı zor kütle kazanan bir genetiğim vardı 4 ay boyunca kol ölçüm anca 1 cm oynamıştı öyle diyebilirim. Kaloriyi fazla arttırsam kilo alıyorum lakin yağlanıyorum yağlandığıma değecek kas kütlesi de edinemiyorum o yüzden elimden geldiğince clean yapıyorum. Küre asıl girme sebebim buydu zaten beslenmem iyi antrenman iyi ama millet 8-9 ayda tatmin edecek kütle koyarken benim öylece kalmam sinirimi ciddi anlamda bozuyordu.

Total testo değerim 320 çıkmıştı bunun yüzünden olduğunu düşünüyorum az olduğu için natural olarak kütle koyamıyordum, Ege Fitness'in bile doğal olmasına rağmen total testo değeri 1030.

tarihinde onewingedangel00 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ARLABs    1

Bu arada sadece beslenmeyle bu işi tam verimli yapamazsın.  Antrenmanında çok iyi olmalı. İlaçlı ya da ilaçsız fark etmez kasa yeterince hasar veriyormusun tükenişe yakın çalışıyormusun nasıl bir antrenman yapıyorsun bunlar çok önemli. 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ARLABs, 15.07.2024 - 03:00 yazdı:

Bu arada sadece beslenmeyle bu işi tam verimli yapamazsın.  Antrenmanında çok iyi olmalı. İlaçlı ya da ilaçsız fark etmez kasa yeterince hasar veriyormusun tükenişe yakın çalışıyormusun nasıl bir antrenman yapıyorsun bunlar çok önemli. 

Genelde her set tükenişe gitmeye çalışıyorum, sırt veya her hangi bir kası çalıştığımda 1 set daha yapacak gücüm kalmayacak şekilde 3-4 harekette bitiriyorum. 

Size sormak istediğim bir soru daha var, kolum pumpsuz 39 buçuk civarı pumplandığında ölçüsü büyümüyor kolumun hayvan gibi şiştiğini hissediyorum ölçüyorum 40 a yakın çıkıyor bu nasıl olabilir? arkadaşımın kolu 36 cm ama pumplu 38 e çıkıyor benim niye yarım santim oynuyor acaba bilginiz var mı?

tarihinde onewingedangel00 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Schweigen    4
Diver, 1 dakika önce yazdı:

Eczaneden reçetesiz alabilirsin. Ampül şeklinde satılır.

çok teşekkür ederim, enjekte çekerken son ampulü düşürdü enjekte edecek kişi kırıldı aynı anda deca ve testesteronu kesmiş gibi oldum cumartesi :-D sustanon devam edicem 1 ay daha bu site gerçekten velinimet, son 10 günde yarım enjekte devam edip bitiricem kışa kadar dinlendirmek lazım vücududa :)

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Schweigen, 17 dakika önce yazdı:

çok teşekkür ederim, enjekte çekerken son ampulü düşürdü enjekte edecek kişi kırıldı aynı anda deca ve testesteronu kesmiş gibi oldum cumartesi :-D sustanon devam edicem 1 ay daha bu site gerçekten velinimet, son 10 günde yarım enjekte devam edip bitiricem kışa kadar dinlendirmek lazım vücududa :)

En sonu sustanonla değil de enhantate ile yapsan daha doğru olur. Sustanon ile yaparsan en uzun esterinin kandan çıkma süresini hesap edip PCT başlatman gerek.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Schweigen    4
rastlantisal, 16 dakika önce yazdı:

En sonu sustanonla değil de enhantate ile yapsan daha doğru olur. Sustanon ile yaparsan en uzun esterinin kandan çıkma süresini hesap edip PCT başlatman gerek.

tek flakon alacağım için alacağım bir site vb. bişe bulamadım. tek flakonda satmak istemiyolar hep kür olarak satma peşindeler. son ça olarak sustanon düşündüm.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Schweigen, Şimdi yazdı:

tek flakon alacağım için alacağım bir site vb. bişe bulamadım. tek flakonda satmak istemiyolar hep kür olarak satma peşindeler. son ça olarak sustanon düşündüm.

Tek alacaksan sana bu şekilde kimse satamaz. Sustanon tek çare.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hocalarım kürde 40. günüm ve hastanedeki üroloji doktoru değişmiş, randevu alıp gideceğim umarım test konusunda sıkıntı yaratmaz. Sadece hormon testi dendiğinde testoyu ölçülüyorlar. Doktora E2, Prolaktin, Total Testo, Lh, Fsh ölçülmesini istiyorum desem bir tepki verir mi? onun dışında kürün 1. veya 2. ayından sonra kısırlık gibi sorunları yaşamamak için kullanılması gereken tabletler varmış bunlar nedir kısaca bahseder misiniz? Bulunması zor şeyler ise şimdiden temin etmek istiyorum.

tarihinde onewingedangel00 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Lazpower    1

Kardeşim merhaba,

25 Temmuz itibariyle, ne durumdasın. Umarım herşey istediğin gibi yolundadır. Bizimle de paylaşırsan sevinirim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Lazpower, 22 saat önce yazdı:

Kardeşim merhaba,

25 Temmuz itibariyle, ne durumdasın. Umarım herşey istediğin gibi yolundadır. Bizimle de paylaşırsan sevinirim.

Hocam şuan 85 kiloyum 40 günde 5 kilo aldım yağlanmadım bel ölçüm falan hala aynı. Kol ölçüm başladığımda 38 di sanırım şuan 39 buçuk (kol genetiğim biraz kötü çok zor gelişiyor.) Omuz 129 cm den 134 e çıktı bacak kaslarımda da görünür artış var. En çok fark yaratan nokta görünüş değil de güç açısından oldu, 30-30 dumbeller ile sehpada shoulder press yaparken bile zorlanıyordum 3-4 tekrar belki çıkıyordu artık 35-35 kilolarla 10 tekrar çıkıyor muazzam bir güç artışı var. Bench 105 kilo 7-8 tekrardan 15-16 tekrara kadar çıktı pr 120 kilo 3 tekrar.

Birde şunu söyleyeyim göğüs ucumda bazen kaşıntı oluyor, ciddi bir şey mi?

tarihinde onewingedangel00 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Tony Montana, 9 saat önce yazdı:

Göğüs ucunda kaşıntı östrojenin yükseldiğini gösterir. Uzun süre böyle devam ederse jinekomasti olursun  , bence bi kan testi ver ama eğer fırsatın olmazsa test için de kaşıntı gibi hissiyat geldiğinde yarım Arimidex yutabilirsin

2-3 günde bir kaşıntı hissi oluyor, o zaman kaşıntı geldiği anda dediğiniz gibi ilaç içerim. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ed4wert4    29
onewingedangel00, 2.06.2024 - 19:06 yazdı:

Merhabalar, sitede yeniyim bir hatam olursa mazur görün.

  • 1 buçuk yıllık vücut geliştirme geçmişim var
  • yaşım 22
  • boyum 1.86
  • kilom 80 
  • yağ oranım %15

İlk kürüme gireceğim ve tüm risklerin farkındayım. Enjeksiyonu da kendim yapabilecek düzeydeyim, kür olarak Sustanon + Primobolan düşünüyorum ilk kürüm olduğu için hafif bir kürle başlamak istedim. 14 hafta sürecek ve

  • Sustanon haftalık 500mg
  • Primobolan ise Haftalık 250mg yapacağım

@Diver @Oathbreaker @otopsicikedi @rastlantisal @ardas

Başka yapmam gerekenler nelerdir tavsiyelerinizi istiyorum acemiyim, koruyucu olarak neler kullanmalıyım?

500 susta ve 250 rimo başlangıç kürü ya da hafif bir kür değil daha çok orta seviye bir kür başlamadan önce bunun farkına varmanı öneriyorum psikoloji yönetimi önemli, şu an 250 only testo e küründeyim kullandığım şeyler; çinko, magnezyum, D3, balık yağı, B complex, milk thistle ve nac600 balık yağını 1-2gr arası EPA+DHA olacak şekilde kullanabilirsin çinko, magnezyumu da 2 kapsül olacak şekilde kullanabilirsin. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ed4wert4, 17 dakika önce yazdı:

500 susta ve 250 rimo başlangıç kürü ya da hafif bir kür değil daha çok orta seviye bir kür başlamadan önce bunun farkına varmanı öneriyorum psikoloji yönetimi önemli, şu an 250 only testo e küründeyim kullandığım şeyler; çinko, magnezyum, D3, balık yağı, B complex, milk thistle ve nac600 balık yağını 1-2gr arası EPA+DHA olacak şekilde kullanabilirsin çinko, magnezyumu da 2 kapsül olacak şekilde kullanabilirsin. 

Hocam 40 günü geçti 500 susta 300 rimo vuruyorum şuanlık tek yan etki göğüs kaşıntısı onu da çözeceğim. Psikolojik olarak bir sıkıntım yok hafif agresiflik var ama kontrol edebiliyorum sorun yaşamıyorum. 

Merak ettiğim şey ise nac600 zorunlu mu? şuanlık 4hepa kullanıyorum. Magnezyum ve çinkoyu ekstra olarak almadım Multivitaminin içinde var diye boşuna para vermek istemedim doğru mu yapmışım?

tarihinde onewingedangel00 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ed4wert4    29
onewingedangel00, 3 dakika önce yazdı:

Hocam 40 günü geçti 500 susta 300 rimo vuruyorum şuanlık tek yan etki göğüs kaşıntısı onu da çözeceğim. Psikolojik olarak bir sıkıntım yok hafif agresiflik var ama kontrol edebiliyorum sorun yaşamıyorum. 

Merak ettiğim şey ise nac600 zorunlu mu? şuanlık 4hepa kullanıyorum. Magnezyum ve çinkoyu ekstra olarak almadım Multivitaminin içinde var diye boşuna para vermek istemedim doğru mu yapmışım?

Göğüs kaşıntısına müdahale etmen gerekiyor jinekomastiye gidebilir, istersen test olup östrojene baktırıp arimidex kullanabilirsin ezbere de kullanabilirsin göğüste kaşıntı ya da duygusal değişimler olduğu zaman muhtemelen östrojen yükselmiştir müdahale gerekiyor, 40 gün olmuş karaciğer değerlerine baktırdın mı bilmiyorum baktırdıysan ve sorun yoksa ek olarak nac600e gerek yok, steroid kullanan biri için multivitamin kullanmayı sıcak bulmuyorum kendi düşüncem bu ek olarak ayrı ayrı kullanmanın daha iyi olduğu görüşündeyim.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Merhaba şuanlık kürde bir sıkıntı yok ama acil şehir dışına çıkmam gerekti ve 2-3 hafta sürecek bu süre esnasında ilaçları basacağım ama antrenman yapmam çok zor gibi anca vücut ağırlığı ile. Normalde kürü eylülün 15 i gibi bitirmeyi planlıyordum bunu ekimin ortasına kadar uzatsam çok sıkıntı yaşar mıyım?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Ugurbenx1
      Merhaba iyi akşamlar Peptid Türkiye,
      Yarıda kestiğim bu kürümde 4,5 kg aldım ve pct protokolü uygulamadım. Şimdi 2. bir kür düşünüyorum.
      YARIDA KESTİĞİM KÜRÜM: (Kürü 25inci günde kesmek zorunda kaldım)
      Testosteron Enanthate 400mg Dianabol 20mg 1. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Turinabol 2. ALTERNATİF KÜR SEÇENEĞİM:
      Testosteron Enanthate Masteron Turinabol 16-12 hafta arası düşünüyorum, sizin ekstra önerileriniz varsa dinlemek isterim.
    • Yazan: PesimisTR
      Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
      İlk kürümü yapma kararı aldım aşağıdaki ilaçları temin ettim.
      KÜR İÇERİĞİM: (10 hafta)
      Testosteron Enanthate Deca Masteron SORULARIM:
      İlk kür için uygun mu tercih ettiğim ilaçlar? PCT nasıl yapmalıyım? Korucuyu olarak ne kullanmalıyım? Enjeksiyon sıklığı ve ölçüsü nasıl olmalı? Beni kür boyunca bekleyen sürpriziler nelerdir? Tüm öneri, cevap ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
    • Yazan: ahmetselami
      Merhabalar herkese,
      Daha önce hiç Steroid türevi kullanmadım. Biraz kaslanmak istiyorum, düzenli hafif ağırlıklı çalışma yapıyorum.
      KİŞİSEL BİLGİLERİM:
      Yaş:41 Boy: 1.80 Kilo: 77 Yağ: %19 BANA DAİR:
      Sağlıklı sayılır biriyim sadece kolesterol sınırda yüksek. Total Testosteron seviyem 400 civarı 2 çocuk var SORULARIM:
      Vücuda zarar vermeden primobolan + proviron Kullanılabilir mi? Etkileri ne olur?   Forumda yeniyim. Bilgi almak için buradayım arkadaşlar yargılamayın lütfen hatam varsa.
    • Yazan: whiteface
      Herkese merhaba,
      İlk defa testosterone kürüne başlayacağım. Yaklaşık 2-3 haftadır gerek bu forumda gerekse diğer platformlarda araştırma yapıyor, bilgi ediniyorum. Sürece "Only Testo" (Sadece Testosteron) olarak başlama kararı aldım. Sizlerden öğrendiklerim ve gördüklerim kadarıyla benim için ulaşması en güvenilir ve en kolay seçenek Sustanon 250 mg oldu. Tanıdık bir eczane buldum; ancak kendisi, beni tanıdığı ve güvendiği için şimdilik sadece 1 kutu verebileceğini söyledi.
      Forumdaki konularda genellikle 20 haftalık kürlerden bahsediliyor. Sustanon'un 1 kutusunda 1 ml ampul olduğu düşünülürse, benim bu süreç için yaklaşık 20 kutuya ihtiyacım olacak. Nasıl bir yol izlememi önerirsiniz? Tavsiyeleriniz benim için çok değerli.
      Şimdiden herkese çok teşekkürler.
    • Yazan: Vassa
      Merhaba arkadaşlar,
      Yaklaşık 1.5 yıldır forumu düzenli olarak takip ediyorum. Bugüne kadar çoğunlukla okuyucu tarafta kaldım ancak artık kendi sürecimi paylaşarak sizlerin görüşlerini almak istedim.
      32 yaşında 184 cm boyundayım ve şu an 81 kg ağırlığındayım. Spora yeniden başladığım dönemde ise yaklaşık 100 kg civarındaydım. Konuya eklediğim fotoğraflarda tüm süreci kronolojik olarak paylaşıyorum. Güncel formumu en sona koydum yazısız olan fotoğraflar.. Fotoğrafların üzerinde tarih ve kilo bilgileri de yer alıyor. Güncel kan tahlillerimde mevcut.(Öströjen vs onları yaptıramadım) Spor geçmişim aslında daha eskiye dayanıyor. Çocukluğumdan beri yüzme ve basketbol ile ilgilendim. Vücut geliştirmeye ise ilk olarak 2010 yılında başladım. Yaklaşık 3-4 yıl boyunca düzensiz ve aralıklı şekilde devam ettim. Sonrasında 5-6 yıllık bir ara verdim ve yaklaşık 2.5 yıl önce tekrar düzenli olarak ağırlık antrenmanlarına başladım.
      Son 6 aylık dönemde beslenme ve antrenman disiplinim eskiye göre oldukça gevşemişti. Buna rağmen haftada minimum 2-3 gün spor salonuna gitmeye devam ettim. Bu süreçte yağlanarak tekrar 87 kg seviyelerine kadar çıktım. 20 Nisan itibarıyla yeniden diyetime ve antrenmanlarıma ciddi şekilde odaklandım. Şu an haftada 5 gün ağırlık antrenmanı yapıyorum. Buna ek olarak haftanın 7 günü 20-40 dakika arasında, yaklaşık 120 nabız civarında kardiyo uyguluyorum.
      Asıl merak ettiğim konu ise testosteron enanthate kullanımı. Haftalık 250 mg testosteron enanthate ile başlamayı düşünüyorum. Hedefim profesyonel seviyede bir yarışma fiziği ya da aşırı hacimli bir görüntü değil. Ancak tamamen atletik ve ince bir görünüm de istemiyorum. Bir miktar hacimli, omuzları ve üst gövdesi daha dolu duran, kas kütlesi belirgin ama estetik çizgisini koruyan bir fizik hedefliyorum.
      Yanına farklı bir anabolizan eklemeyi düşünmüyorum.
      Bunun iki temel sebebi var:
      Maddi tarafı. Ulaşmak istediğim fiziğin daha agresif kombinasyonlar gerektirdiğini düşünmemem. (Emin değilim) Sorularım:
      Sizce haftalık 250 mg testosteron enanthate ile, mevcut fiziksel durumum ve geçmişim göz önüne alındığında görüntümde tatmin edici bir değişim olur mu? Özellikle daha dolu, daha sert ve bir miktar daha hacimli görünmek açısından beklentilerimi karşılar mı? FORM CHECK:
            
      KAN TESTLERİ:

      Tecrübeli arkadaşların yorumlarını ve tavsiyelerini merak ediyorum. Şimdiden vakit ayırıp cevap veren herkese teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×