-
Duyurular
-
Steroidturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli. -
Sarmsturkiye.com - AÇILDI! 29-11-2020
Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
-
-
Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!
Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.
-
İçerik sayısı
1.861 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Günler
15
hectordoyle kullanıcısının paylaşımları
-
Kızılay'da mı kan verdiniz acaba?
- 12 yanıt
-
- 1
-
-
Arimidex dozunu ve sıklığını arttırabilirsin 2 günde ya da 3 günde 1 tam tablet gibi
- 12 yanıt
-
- 1
-
-
Direk 600 boldenon başlayabilirsin bence, boldenonda düşük doz başlayıp sonrasında yükseltmek pek mantıklı değil.
-
Merhabalar cevabın için teşekkür ederim, kür sonrası resim kısmında ben de sizin gibi düşünüyorum. PCT den sonra elimizde kalanlar bizimdir mantığıyla düşünüyorum ben de. 2.kürden ağır veya normal vs. kür yapma kısmında artık kişinin kendi kararına bağlı. O konu hakkında ne kadar bilgili olursa olsun yine de vereceği karar kendisini ilgilendirir. Forumdaki diğer üyeler de bunun üstüne bir şey söylese de pek bir şey farketmez. Kişi yine kararını değiştirmek istiyorsa kendisi değiştirir başkası değil. Demek istediğim şey 3 hafta sadece 250 mg testosteron kullanmış olsaydı şuanki yaptığı 500 tren 250 test küründe alacağı verim vs. daha farklı olurdu.
- 86 yanıt
-
- tren
- trenbolone
-
(ekstra 4 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Kür öncesi formun çok iyi, eğer güncelleyebilirsen gayet güzel olur. 2.kürüm demiştin ilk küründe ne kullanmıştın?
- 86 yanıt
-
- tren
- trenbolone
-
(ekstra 4 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Aslında trenin olumlu etkilerini görüyorsun, çünkü sadece 250 test kullansan 3 haftada böyle bir verim alamazdın. 1-2 hafta içinde istediğin etkileri alacağını düşünüyorum. Yapabilirsen kür öncesi ve sonrası formlarını da atarsan güzel olur. Çünkü forumda bu tür bir kür planlaması yapan biri yok gördüğüm kadarıyla
- 86 yanıt
-
- tren
- trenbolone
-
(ekstra 4 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
SP Labs'ın tren enanthate ını kullanıyorsun zannedersem, ortalama 3.haftanın sonları ve 4.haftada açılmaya başlıyor. Tartıda kaç kg değişti?
- 86 yanıt
-
- tren
- trenbolone
-
(ekstra 4 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Yabancı forumlarda yüksek deca düşük testo ve yüksek tren düşük testo gibi planlamalar çok yaygın. Bizim ülkemizde alışılagelmiş bir planlama değil o yüzden çoğu insana tuhaf gelebilir. Ancak bazı insanların yüksek testo düşük-orta tren ile yaşadığı yan etki, düşük testo orta-yüksek tren ile yaşadığı yan etkiden daha az. @metinav hocam da öncesinde kendi üzerinde testo ile treni aynı dozda alınca daha az yan etki yaşadığını söylemişti. Herkesin vücudu ilaçlara ve dozlara farklı tepki veriyor
- 86 yanıt
-
- tren
- trenbolone
-
(ekstra 4 etiket daha mevcut)
Etiketli
-
Abi bizim kol ve bacak ne yaparsak yapalım ince duruyor ya Ben artık takmıyorum kafaya oluruna bıraktım bu iki bölgeyi
- 18 yanıt
-
- 1
-
-
Iran Aburaihan ya da Iran Hormone bulabilirsen al direk
-
Kanka ben de haftaya 200 mg tren e ekleyeceğim, sen yaşadığın etkileri yan etkileri vs. kendi konunun altında anlatabilirsen hepimiz görmüş oluruz
-
SP nin trenbolonunu kullanıcam büyük ihtimal
-
Kullanılan ilaç deca veya başka bir şey olsa neyse de 200 mg tren için güzel bir doz bence Ben de önümüzdeki haftalarda 200 mg tren e eklemeyi düşünüyorum kürüme
- 32 yanıt
-
- 1
-
-
Kür sonu pct desteği
hectordoyle, bbostanci88 kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Dostum 15 tane ayrı konu altına aynı şeyi yazmana gerek yok, forumun ana sayfasında Steroid Kür içi sonrası MCT ve PCT kısmında örnek kürlere ve PCT lere bakıp inceleyebilirsin, olmadı bu başlık altında konu açarsın. -
Definasyon veya bulk küründe cheat meal yapılabilir mi ?
hectordoyle, Fredo kullanıcısının konusunu cevapladı: Beslenme
Kişiye göre, güncel formuna göre, kullandığın ilaçlara vs göre değişebilir. Örneğin definisyonu ilaçla yapacaksan ve küründe tren + masteron varsa haftada 1 cheat meal yapmanda bir sakınca olmaz -
Sebebi nedir? Neden decadick için tudca kullanılması gerekiyor?
-
Görsel olarak etki var mı? Yani seni tatmin edebilecek kadar görüntüde değişiklik oldu mu?
-
Trenin yan etkilerinden hangilerini yaşadın şu ana kadar?
-
2. kür: sustanon - enhantat
hectordoyle, rastlantisal kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
Kesinlikle doğru, ilk kürümde yerli üretim test prop + winstrol kullanmıştım, karaciğer koruyucularını ve vitaminleri eksiksiz almama rağmen yüzümde ve sırtımda bayağı bir sivilce çıkmıştı. Winstrol kullanımının 1.gününden sonra ağız ve burun kısmında 4 er tane sivilce çıkmıştı. Beslenmemi bozduğum zamanda kol ve bacağımda morluklar çıkardı. Şuanki kürümde de başka bir marka winstrol kullanıyorum, beslenmemi arada bozmama rağmen (covidden dolayı) sivilce problemi yaşamadım. -
2. kür deneyimlerim hk. (referans konusudur)
hectordoyle, Ouzhannn kullanıcısının konusunu cevapladı: Referanslar
Beslenme genel olarak nasıl peki? Günde ne kadar kalori alıyorsun ve kaç öğüne bölüyorsun? -
Etki eder belli bir oranda. Ben de şuan test e + winstrol küründeyim sakallarım çok daha hızlı uzuyor.
-
Daha androjenik bir ilaç olduğu için sakallarda kalınlaşma, sırt ve omuz kısmında kıllanma vs olabilir tabii ki. Ailende omzunda ve sırtında kıllanması olan birileri varsa genetik olarak yatkınlığın daha fazla.
-
2. kür: sustanon - enhantat
hectordoyle, rastlantisal kullanıcısının konusunu cevapladı: Üyelerin Kür Günlüğü
Merhabalar abi, kür bittikten sonra bile sivilceler devam ediyorsa ki boldenon gördüğüm kadarıyla çoğu kişide sivilcelenmeye vs neden oluyor, 19-nor grubu ilaçlar daha riskli olabilir bu konuda. Diğerki küründe hem deca hem de tren kullanacağından bahsetmiştin. Aldığın 5000 kalorinin kaç kalorisi yağdan geliyor o da oldukça önemli. Eğer 100-150 gr civarı bir yağ alımın varsa bunu optimize edebilirsin. Umarım sivilce sorununu hızlıca halledip diğerki kürüne başlarsın -
Ilaç önerisi serleştirici
hectordoyle, fatman kullanıcısının konusunu cevapladı: Kür içi ve sonrası tedavi (MCT & PCT)
Kan tahlili yaptırıp durumu görmek en iyisi, spermde azlık olması kür içinde olduğun için normal. İlaçların orijinal olduğunu varsayarak konuşuyorum tabi -
Definasyon sürecinde naturel yapacaksan eğer mentalin çok çabuk kırılabilir, yarışa hazırlan hazırlanma farketmez. Kesin olarak yarışmaya gireceğim diyorsan da önerim düşük doz ilaçlarla güzelce define olman. Öyle trenbolon kullanmana da gerek yok, basit bir şekilde test+masteron+winstrol gibi basit bir kürle güzel bir form yakalarsın
Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.
