Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Reklam

  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

Wassat26

Üye
  • İçerik sayısı

    188
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Günler

    2

Wassat26 kullanıcısının paylaşımları

  1. Tamoksifeni kür içinde MCT gibi sokma, o E2 her halükarda düşürülecek. Her senaryoda arimidex. Aromasin de olur ama onu yönetmen zor olur o atom bombası. Direk aromotaz enzimini yok ediyor. Arimidex sadece bloke ediyor. Aromasin E2'yi crash ederse toparlayamazsın. E2yi her türlü düşür demiyorum. Belirti hissedersen. Çünkü E2 yüksekken de baya bir anabolik etkisi var. Ama emin ol 20 tane yüksek E2 belirtisi varsa göğüs ucu ile ilgili olanları 20. sırada yaşarsın. Zart diye gerçekleşecek bir senaryo değil jinekomasti. Millet tri-tren giriyor adam 3 esterli treni tek kürde giriyor, öyle agresif kürlerde kork...
  2. son enjeksiyondan sonra 21 gün hiçbirşey yapmadan bekledim. İlaç vücuttan çıkmadan pct ilaçları çalışmıyor. ilk 2 hafta 50mg klomen + 25mg tamoksifen, ikinci 2 hafta 25mg klomen + 10mg tamoksifen. sonra kes.
  3. Peak x pharma kullanan bilen eden var mı ?

    Arkadaşım 375 testo + 250 bolde başladı. (Testo E. Peak X - Bolde ZPHC marka) 5. hafta kan testinde dipten ölçümde total testo 1369 E2 5.67 geldi. E2 böyle gelince 500 testo + 250 bolde yaptık dozajı. 5 hafta sonra tekrar total testo ve E2 baktıracak. E2'nin bu seviye crash olması kür sürecini baltalar mı? Herhangi bir etki hissetmiyor kendisi. Boldeyi daha kısmayalım zaten minimal doz diye testoyu 500 yaptık. E2 yine çok düşük gelirse testoyu daha mı artırmak gerekir yoksa başka bir methodu var mı bunun? Enjeksiyonları pazartesi + perşembe dozları 2 ye bölerek yapıyor.
  4. Ben TSH için yorum yapayım yüksek. Bu demir eksikliğine bağlı olabilir. Ferritin 44'e inmiş çünkü. Çünkü kan üretmişsin ve hgb, hct değerlerin yüksek 1 ünite kan bağışı vermen gerekli. Bu sebeple de kan üretiminde kullanıldığı için demir depon olan ferritinin ve b12'in tükenmiş. Ferritini biraz daha yükseltirsen B12'yi yükseltirsen TSH 2 lere düşer diye düşünüyorum. Ama kesinlikle kan bağışı yapmadan önce herhangi demir takviyesi kullanma.
  5. Benim ilk kürüm olduğu için kısa tuttum ve PCT tecrübe etmek döngünün geri açılması sürecini tecrübe etmek istedim. TRT yapmıyorum. 21 haftada kas doluluğu sertliği hatları görüntüsü gayet iyi oluyor. Yanında anabolik olmadığı için çok kütle koyamadım ama sen anlamıyorsun çevreden gelen feedbackler ile gerçekten vücudunun değiştiğini anlıyorsun. Özellikle omuz başları trapez bölgesi, bacaklar ciddi değişiyor. Belki sonraki sürecimde testo + bolde başlayarak sonrada TRT ile 6ay-1 sene ilerlerim. Açıkçası hcg kullanımı testis atrofisini nasıl önlerim sürecini pek bilmediğim için uzun kürden korktum yoksa süreç çok güzel gidiyordu. Son dönemde yanına reta da ekledim, haftalık 1mg reta ile kolestrol şeker değerleri çiçek gibi olmuştu. Şu anda sadece retaya devam ediyorum.
  6. E2 sınırı yok, belirti vermedikçe müdahale etmene gerek yok. Bu ilaçlarla bu dozlarla ve fiziğine baktığımda jineko olman çok çok zor. Sen jinekoyu geç ereksiyon kaybı, su tutulumu gibi etkilerinden kork. E2 nin çok düşmesi de iyi değil ekrem ağrıları başlar, flatlık dümdüz olma sıkıntısı başlar pump gelmez. 21G ve 22G iğne standartlarını bulabilirsin eczanelerde var. 2ml enjektör kullanıyordum ben. Tamoksifen Tren küründeki adam E2 300 400 gibi rakamlara gidiyor, onlar için kurtarıcı olabilir orada jinekoyu düşünürsün.
  7. Hayır E2 kontrolü için aromataz inhibitörü kullanman gerekiyor, arimidex uygundur. E2'yi belirti yaparsa düşürmen gerekiyor. Tamoksifen sadece meme uçlarını korur. E2 yükseldi demek jinekomasti olacaksın demek değil, birçok dezavantajı var aşırı su tutulumu, ereksiyon kaybı, depresif mod ağlama zırlama gibi gibi etkileri için. AI (aromataz inhibitörü ile PCT ilaçlarını sakın karıştırmayın.) E2 konusunda inan bana jineko en az korkacağın şey olmalı. E2 yüzünden su balonu olduğunda hatların kapandığında tamoksifen seni kurtaramaz. Tamoksifen göğüs kanseri ilacı, göğüs ucunu E2'den koruyor. Ben pazartesi 125mg + perşembe 125mg alıyordum. 10. hafta ereksiyon kaybı oldu. Test verdiğimde E2 95 geldi. O hafta arimidex başladım, enjeksiyon günleri pazartesi 0.5mg yarım tablet + perşembe 0.5mg yarım tablet. 2 hafta içinde belirtiler düzeldi. Test verdiğimde E2 40 geldi. Ben bu şekilde kür sonuna kadar arimidexe devam ettim 21. haftaya kadar. İğneyi ise 5. haftaya kadar popodan sağlık kabininde hemşireye yaptırdım. Sonrasında kendim öğrendim. Yeşil iğne ile 21G (0.8mm*38mm) ilacı çektim, siyah iğne ile 22G (0.7mm*32mm) ile ilacı vurdum. Çekmeyi ve vurmayı ağrı iğnelerle yapmalısın. İlacı çektiğin iğne kauçuk tıpayı delip geçerken ağzı aşınıyor, poponu yırtar. Yeşil iğne daha kalın ve uzun yağ bazlı ilacı enjektöre çekmek kolay, siyah iğne ince enjektöre çekmekte zorlayabilir. Siyah iğne de kas içi enjeksiyon için ideal yeşil iğneye göre ince ve kısa olduğu için daha acısız hem de kasa ulaşıyor obez değilsen. Test konusunda naturalken kesinlikle E2 - Total testo - LH - FSH - Prolaktin değerlerine baktır. Bunlar senin klavuzun olacak. Kür sonrası dönmeye çalıştığın değerler olacak. İkincil testi 5. hafta ondan sonra 5 hafta 5 hafta periyotlarda sadece E2 - Tam kan - Kolestrol değerleri - Total testo olarak baktırabilirsin. LH FSH zaten 0 olacak. Prolaktin de nor19 grubu ilaçlar olmadıkça (deca - npp - trenbolone) pek değişmez sorun olmaz. E2 ye bağlı biraz yükselebilir o da E2 düşünce düşüyor.
  8. 2-3 haftası cehennem gibi geçti, sonradan toparladım. Zaten ilk 2 hafta içinde 5kg kaybettim. Vücut öyle bir su boşalttıki anlatamam. Kaslar flatlaştı. E2 crash olduğu için ne kadar karbonhidrat yüklenirsem yükleneyim kaslar dolmuyor su tutulmuyor. Tartı üzerinde pilav yedim resmen. Klomen dopamini gizlediği için biraz kafa gidik oluyor zombi gibi geziyorsun. 2 hafta kuş kapalıydı libido/ereksiyon sıfırdı. Şükür bitti şimdi toparlama zamanı. Libido ve ereksiyon sağlam geldi. İdman kuvveti kürdeki ağırlıklara yakın geri döndü.
  9. Ben 21 hafta gittim, 1-2 yıl gidenler var ama risk. TRT dozunda girenler ömür boyu giriyor biliyorsun, ancak ara ara hcg vurarak testisleri uyandırıyorlar. Kaliteli bir ilaç kullanırsan 250mg yeter, 375 500 gibi değerler aromatize olur gereksiz E2 yükselişi ile uğraşırsın. Benim tavsiyem 250 başladıktan 5 hafta sonra dipten kan testi vermen ve total testo / E2 oranına bakman. İlaç performansı ve senin vücudunun vereceği tepki herkeste farklı oluyor. Dipten kan testinden kastım enjeksiyon günü sabahı yani yeni dozu vurmadan önceki sabah. Total testo 2000'lere yakın E2 40 larda gelirse tadından yenmez. total testo testini dilüsyonlu iste yoksa makine kapasitesinden büyükse <1200 yazar geçer örnek olarak. Dilüsyonluda direk değeri verirler.
  10. Hissiyat değil. PCT genelde 1 ay yapılıyor. PCT yapıldıktan sonra da 4 hafta beklemek gerekiyor. Ben 1 aylık PCT sürecini tamamladım. 1 ay sonra da kan değerlerime baktırıp natural değerlerime dönüp dönemediğimi teyit etmiş olacağım. (LH - FSH - Total testo - E2) Ben de hcg merak ediyorum ancak elimde yoktu, hcg siz bir pct serüveni oldu benim için.
  11. Haftalık 250mg en az 20-25 hafta gidersen verim alırsın 8-12-16 haftalar zayıf kalır döngünü kapattığına değmez... Anavar tavsiye etmem kolestrol değerlerini inanılmaz bozuyor. Ben günlük 30mg (10mg*3tablet) kullanımda kontrol için kan vermiştim. HDL 14 - LDL203 - Total kolestrol 222 - Trigiliserid 99 gelmişti. HDL'yi çok fena aşağı basıyor ve geri toparlaması çok uzun sürüyor. HDL aşağıda kalınca LDL yükseldikçe yükseliyor. İkincisi oral tabletler karaciğere baya bir yük. ALT - AST - ALP - GGT - Billirubin değerlerini kontrol ediyor olman lazım. Oral tablet tavsiye etmem. Masteron saç dökebilir genetik zayıfsan dikkat derim. Bolde temiz ilaç aslında tam kan (hgb - hct) değerlerini takip edip üst sınırların üzerinde kan bağışı yaptığın sürece tansiyon sorunu yaşamayabilirsin. Rimobolan temiz olur ama onu da haftalık min 400mg girmen lazım hem orijinalini bulmak zor hem de çok pahalı.
  12. Ben 21 hafta only testo kürü yaptım. 21 gün bekledim. PCT yaptım. PCT İlk 2 hafta 20mg tamoksifen + 50mg klomen, ikinci 2 hafta 10mg tamoksifen + 25mg klomen. Dün bitti benim pct. 1 ay sonra LH FSH Total testo ve E2 baktıracağım. Klomen standart 50mg olarak satılıyor. Tableti kırman gerekecek. Tablet kesici al. Tamoksifen 1 kutu 20mg 1 kutu 10mg al. Tamoksifeni tablet kırıcıda kesmen zor ufalanıyor. Klomeni kesmesi de zor ama onu mecburen kesiyoruz. Sen zaten 5 hafta beklemişsin bugün pct ye başlayabilirsin. Ama bolde ile testoyu aynı anda kesmen kötü olmuş. E2 ve total testo crash olmuştur. Bolde kandan daha geç çıktığı için testoyuda baskıladığı için bolde kesildikten en az 4 hafta only testo gitmen lazım 250mg gibi düşük miktarla. Only testo olduğu için ben 21 gün bekledim PCT öncesi. Senin bolde olduğu için 5 hafta beklemen gerekiyor zaten beklemişsin. Bu arada HCG kullanımı yapacaksan testisleri erken uyandırayım gibisinden bu 5 haftalık bekleme sürecinde hcg yi vuruyorsun. sonrasında SERM grubu ilaçlar klomen + tamoksifen sinerjik çalışır. HCG de mesela ben kendim için örnek vereyim elimde olsaydı 21 günlük bekleme süresinde 3 hafta için pazartesi + çarşamba + cuma 500iu haftalık 1500iu kullanırdım 3 hafta boyunca. Testisler daha hızlı toparlardı. Ama onda da E2 yi güzel yönetmen gerekiyor. E2 yukarılara gidebilir.
  13. Zphc marka ilaç aldım ürünler gerçek mi?

    Orijinal
  14. 8 hafta çok az, döngünü kapatmaya değmez, kuvvet artışı dahil hiçbir etki görmezsin bırak aynayı. En az 20 hafta gitmen lazım sadece testo gireceksen. Ereksiyon kaybı kür içinde E2'ye bağlı bozulabiliyor. Dediğim gibi 5 haftada 1 E2 testi yaptır. 100 gibi değerler gelir ama seni etkilemezse arimidex başlama. Baktın ereksiyon gidiyo, libido azalıyo arimidex ile E2 yi kontrol altına almaya başlaman lazım. Kür içindeki ereksiyon problemi haricinde kür sonrası en az 21 gün bekleme süren var ilaç kandan çıksın diye. İlaç kandan çıkmadan pct yapılmıyor. 21 gün/3hafta hiçbirşey yapmıyorsun sonra 4 hafta PCT ye başlıyorsun. Orada total testo ve E2 dip yaptığı için 7 haftalık bir cehennem süren olacak. Kuş hiç ötmeyebilir, hiç etkilenmeyedebilirsin bünye meselesi. Psikolojik olarak hiç kolay bir süreç değil çünkü pct ilaçlarından biri klomen e2 yi ve total testoyu beyne yokmuş gibi gösteriyor ayrıca dopamini beyin algılayamıyor. Biraz zombisin bu süreçte. Onun dışında hgb ve hct yükselişi (tam kan değerlerinin içinde) bünyeye, demir depona (ferritin) ve b12 depona bağlı olarak çok yükselebiliyor. Hemoglobin 18 üstü değerlere hematokrit 55 üstü değerlere tırmanırsa 1 ünite kan bağışı yapman iyi olur. Yoksa kalp zorlanmaya başlıyor, tansiyon sorunları başlayabilir. Reta girersen kolestrol problemin olmayacak. Reta girmez farklı anabolik koyarsan kolestrolün daha da bi bozulacak, onun için de diyet ve kardioya çok dikkat etmen lazım. Onun dışında süreç boyunca kısır olacağını biliyorsundur umarım. Sperm üretimi durmuş olacak kürde. Testo tek başına yağ oranını düşürmez, ya baba gibi diet yaparsın ya da retatritude gibi güçlü kilo verdiriciler ile yağ oranını düşürebilirsin. Bu zorluklara katlanırım diyorsan kaliteli markalar ile açılışı yapabilirsin.
  15. Şimdiden hayırlı olsun. Testo olmadan kesinlikle küre girilmez. Çünkü dışardan anabolik geldiği an testisler testosteron üretimini durduruyor. Bu yüzden dışardan testo alman şart. Önce uzun ester bir testo seçebilirsin enanthate veya cypionat. Başlangıç için haftalık 250mg kullanabilirsin ben pazartesi 125mg + perşembe 125mg testo enanthate kullandım 21 hafta şimdi pct deyim. İkincisi primobolanı nereden bulacaksın, iyi etkisi için haftalık minimum 400mg vurman gerekir, orijinalini bulmak çok zor bulursan da maliyetli. Proviron dht bazlı mesterolon. Çok sağlam saç döker zayıfsa hiç girme. Ben bi denedim saçlar fena döküldü, oxandrolone'ye geçmiştim. Sana tavsiyem başlangıç olarak haftalık 250mg testo enanthate, + yağ oranın çok yüksek haftalık 1mg retatritude olur. Bu ikisi hedefine ulaşman için yeterli olur. Reta kolestrolü de düzeltiyor. Benim 3 aylık kan şekerimi %6 dan %5.5'e düşürdü. 202 olan LDL mi 95'e düşürdü. Grade1 olan karaciğer yağlanmamı yok etti. 20-25 hafta bu kürde kalırsan baya işine yarar. Bu süreçte Tam Kan (hct, hgb değerleri kritik) E2 değerlerini 5 haftada bir kontrol ederek ilerleyebilirsin. E2 çok yükselirse arimidex gibi aromotaz inhibitörlerini devreye sokabilirsin. ben 10. haftada E2 95 olduğu için arimidex başlamıştım ereksiyon yumuşamaya başlamıştı. pazartesi 0.5mg yarım tablet + perşembe 0.5mg yarım tablet kür sonuna kadar arimidexi bırakmadım ve E2 40'a sabitlendi o süreçte.
  16. Testo masteron 4 aylık kür sonu tahlillerim hk.

    Kolestrol için TRT dozunun yanına haftalık 1mg reta koyabilirsin. Kolestrolü dramatik şekilde düşürüyor. Benim LDL 202'den 95'e geldi. Hem definasyon olur...
  17. Yaşın çok genç ne TRT'si pct yap kendi döngün çalışsın. belki öncekine göre daha çok total testo üretir hale gelmişsindir. Prolaktin crash olmuş dostinex dozunu düşür veya kes. TSH kötü hipotiroid problemin var şu anda T3 veya T4 ilaçları ile (Tiromel, levatrizon vs.) TSH'yi nasıl düşüreceğini endokrinoloji doktoru ile görüşlebilirsin.
  18. Merhaba, Yağ yakım amacıyla haftalık 2mg reta kullanıyorum. 78kg den 10 haftada 74kg ye düştüm ama kiloyu 74te tutmakta zorlanıyorum. Vücudum iyice flatlaştı.Yüksek karbonhidrat beslenmeme rağmen kasları dolduramıyorum. Maltodekstrin takviye alsak bu sürece destek olur mu? Ekstra enerji ekstra kalori açısından kullanılması nasıl olur size?
  19. 5. hafta, E2, Total testosteron, Tam-Kan, Kolestrol değerlerine baktır. Test herhangi bir enjeksiyon günü sabahı yapılmalı dipten ölçüm için. E2'nin durumuna göre aromataz inhibitörü başlarsın veya başlamazsın hissiyat da önemli sadece değer değil. Ben 10. hafta E2 95 olduğu için ve ereksiyonda yumuşama olduğu için arimidex başlamıştım. pazartesi 0.5mg yarım tablet + perşembe 0.5mg yarım tablet enjeksiyon günleri kür sonuna kadar Arimidex başlamıştım ve kür sonuna kadar devam ettim. E2'yi 40a sabitledim. Total testosteron ile ilacın doluluğunu ve vücudunun o dozajda tepkisini görürsün. 1 kereye mahsus ölçtürmekte fayda var. (İlacı değiştirmedikçe) Tam-Kan ise HGB-HCT kan koyuluğu kontrolü için önemli. Benim 20. haftada HGB 17.5 HCT 52.5 olduğu için 1 ünite kan bağışı yapmıştım önlem olarak. Kolestrol değerleri de LDL çok yükseldiği HDL çok düştüğü zaman beslenmene ona göre ayar çekersin. Hayvansal yağlar LDL'yi çok yukarı basıyor ona göre kırmızı et yerine tavuk tercih etmek, tereyağı kaymağı kesmek gibi gibi ince ayarlar yapabilirsin. Kolestrol işi biraz da genetik şans hiç etkilemeyedebilir. Sonraki 5 haftalık periyotlarda bu testleri tekrar tekrar vererek sağlık takibi yapabilirsin. Bu arada naturalsen ilk olacaksa kür öncesi kesinlikle LH - FSH - Total testo - E2 - Prolaktin değerlerini kontrol ettir kür öncesi ki kür sonraki dönmeye çalışacağın değerleri bilesin.
  20. Retatrutide dönemi maltodekstrin kullanımı hk.

    Şöyle, ben retaya insülin direncim olduğu için başladım. Karaciğer yağlanması vardı grade1 giriş seviye. Bide kolesterol değerlerim iyi değildi. Açlık kan şekeri 120 den 90a düştü 3 aylık kan şekeri %6 dan %5.5e düştü LDL Kolestrol 200 den 95'e total kolestrol 220 den 140'a düştü Karaciğer yağlanması minimuma inmiş olabilir. Şimdi retayı bırakırsam bunların rebound etkisi ile geri dönmesinden çekiniyorum Senin tavsiyen retayı kesmek mi olur bu durumda? Benim reta kullanırken hayalim insülin hassasiyetini harika bir seviyeye çekerek her yediğim karbonhidratım kaslarımı dolu dolu patlak göstermesi gibi bir senaryoydu. Ama aynadaki görüntü çok flat ve ne yüklersem yükleyeyim kendimi şişiremiyorum. Yanlış senaryo kurmuş olabilirim.
  21. Mantıken 2 farklı enjeksiyona çekersin dozu ikiye bölerek şişeyi kırdıktan sonra. Enjeksiyonun birini anlık diğerini 3.5 gün sonra vurursun. Enjektörün içinde 3.5 gün beklemesi sorun olmaz nemden ısıdan ışıktan koruduktan sonra karanlık bir çekmecede tutulabilir kapalı kapakla. Haftalık 125mg vuruyorsan dozu 4 e bölüp haftada 2 enjeksiyon mesela pazartesi 0.25ml + perşembe 0.25ml vurabilirsin
  22. Retatrutide dönemi maltodekstrin kullanımı hk.

    Bahsettiğin peptid resimdeki ürün sanırım. Ben de retada 12. haftadayım. 10 hafta 1mg geldim. 11. hafta itibari ile 2mg yaptım ama geri vites mi yapsam diye düşünüyorum. Sen reta ve igf11 dozajlamalarını nasıl ayarlıyorsun? Anabolik de var mı setin içinde?
  23. Sustanon 250mg tek kırımlık şişede olduğu için 2'ye bölüp yönetmen zorlayabilir. İlk tecrübe için ben testosteron enanthate öneririm. ZPHC 30ml olan çoklu doz şişe baya bir pratik oluyor.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×