Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.

Liderlik Tablosu


Popüler İçerik

Showing most liked content on 21-06-2026 tüm alanlarda

  1. 1 point
    mast p geçince daha net etkiler aldığımı söylemeliyim mast p aynı dozda kısa vadede mast e den çok daha fark edilebilir bi ester, bence bi flakon bitirirsen anlarsın az çok etkilerini, ben ed 120 mg vurdum 2.5 haftada 1 flakonu bitirdiğimde etkilerini net bi şekilde hissediyordum
  2. 1 point
    bence bir kür günlüğü oluşturmalısın ve detaylıca her şeyi oraya yazmalısın. hgh olmasa da olur, ama insülin kullanacaksan olması şart bence. eczanede 36iu genotropin 6000 tl, aşağı yukarı minimum 4-5 iu aylık maliyeti 20-25 tutar. bence fazlasıyla gereksiz bu paralar ki 1 ay kullan bitti etki aldın bir ilaç değil
  3. 1 point
    Piyasadaki tüm büyü markalar ya hint ya da çin malı zaten 😂 pharmaqo, zphc, ultima, beligas, nakon çin markası dragon, driada, alpha pharma, hilma biocare, deus hint malı avrupa markası sandığınız bir çok marka hint veya çin markası. Ne olduğu bilinmeyen indiamart markalarından uzak durmak lazım.
  4. 1 point
    bence de gerek yok dostum. araştırdığım kadarıyla mots-c genç yaştaki kişilere eğer klinik bir ihtiyacı yoksa bir fayda sağlamaması, aksine daha çok bitkinlik ve yorgunluk hissinin oluştuğuna dair geri dönüşler var. Semax ve selank doğrudan kilo vermeye destek sağlamasa da bilişsel fonksiyonlar için güzel sonuçlar alırsın diye düşünüyorum. Bu ikiliyi ben de denemek istiyorum ama daha sıra gelmedi onlara
  5. 1 point
    bende blasta geçtim eod 1ml test alıyorum şuan , güzel geliştigim bir bulk kürüm var eod 1ml test e 1 ml bolde 1 ml npp var ama bolde acılınca cidden tansıyonuydu kan yogunluguydu yoruyor adamı bu yüzden boldesiz test+npp yapmayı düşünüyorum ,masteyı sevıyorum ama tren küründe daha cok hosuma gidiyor
  6. 1 point
    Knk senin için bu dozlar iyi olabilir bence 750 testo - 600 masteron yap ai kullanmadan yada çok az kullanarak masteronun serm etkisi ile ilerle seni biliyorum aşırı zor kütle koyuyorsun, imkanın varsa yk11 tam senlik bulabilirsen. Hocam sende 750 testo 400 masteron yapsan harika sonuç alırsın masteron testosteronun verimini katlıyor yd formlara bakarsanız bu şek giden çok kişi var hatta testoyu 600 civarı yapıl mikro tren eklerseniz masteron trenin yan etkilerini ciddi oranda azalttığını gözlemledim. Bende masteron enhatat bulsam eod testo ve masteron gidicem ztn ve son hafta mikro doz tren ile devam edicem. Kim ne derse desin masteron kürden alınan verimi en az %30 ila %50 arasında arttırdığına eminim çünki her bileşiğin aktif salınım miktarında etki yaratıyor. Trt sürecinde bile kullanılan bir ilaç testo primo yerine testo miktarı yüksek orta doz masteron aynı etkiyi benzeri şekilde yapabilir
  7. 1 point
    Çok mutlu hocam sizin adınıza tebrik ederim yaptığınız değişim için. Ben omuzdan yapıyorum ED olarak çok rahat ancak sizin enjeksiyon ml miktarı bana göre fazla, o nedenle zorlayabilir. Prop ve enant yaparken EOD de biraz ağrı oluyordu omuzda kısa esterden dolayı. uzun esterde hiç sorun yaşamadım
  8. 1 point
    Tamoksifeni kür içinde MCT gibi sokma, o E2 her halükarda düşürülecek. Her senaryoda arimidex. Aromasin de olur ama onu yönetmen zor olur o atom bombası. Direk aromotaz enzimini yok ediyor. Arimidex sadece bloke ediyor. Aromasin E2'yi crash ederse toparlayamazsın. E2yi her türlü düşür demiyorum. Belirti hissedersen. Çünkü E2 yüksekken de baya bir anabolik etkisi var. Ama emin ol 20 tane yüksek E2 belirtisi varsa göğüs ucu ile ilgili olanları 20. sırada yaşarsın. Zart diye gerçekleşecek bir senaryo değil jinekomasti. Millet tri-tren giriyor adam 3 esterli treni tek kürde giriyor, öyle agresif kürlerde kork...
  9. 1 point
    Şanslıymışsın hocam valla çok iyi fiyatlar şaka gibi
  10. 1 point
    O kadar da uzun süre kullanmadım be ya Çok şükür iyiyim bir problem yok, gözle görülür yan etki olarak bir tek saç dökülmesi yaşadım. E2 yi düşük tutmam da bunu birkaç tık hızlandırdı tabii Jinekomasti de var ancak bundan 4 sene önce yaptığım ilk tren küründe ufak bir jineko başlangıcı oldu, kürü bitirip PCT yaptıktan sonra o ufak kitle 1.5 senelik naturel kaldıgım sürede nurtopu gibi oldu
  11. 1 point
    Aynı şekilde bende de ani dalgalanmalar sorun yaşatmıyor, önceden test e ve tren e gibi uzun ester ilacları eod yapardım şimdi uzun esterleri haftada 2 defa yapıyorum (ya da 3 oluyor bazen) ve sorun yaşamıyorum. O yüzden enjeksiyon sıklığı konusunda eski usül ilerlemek bizim için sorun değil. Tren acetate haftada 3 yaptığım oldu sorun yaşamadım ama yine de bir hormonun veya bir ilacın kanda stabil olması daha iyidir
  12. 1 point
    son enjeksiyondan sonra 21 gün hiçbirşey yapmadan bekledim. İlaç vücuttan çıkmadan pct ilaçları çalışmıyor. ilk 2 hafta 50mg klomen + 25mg tamoksifen, ikinci 2 hafta 25mg klomen + 10mg tamoksifen. sonra kes.
  13. 1 point
    deri altına yaparken yanma olurken kas içinde hiç sorun yaşamadım öncelikle ve çok daha hızlı + çok daha fazla etki gösterdi. Yani 1 kere denersen muhtemelen anlayacaksın antrenman öncesi benim açımdan anlatılmaz yaşanır bir durum gibi. gerçi tam deri altınadan kas içine geçtiğim dönemde mots c başladım onun da belki etkisi olmuştur diye düşündüm ama sanmıyorum.. cagrilintide aldım ben.. Henüz kullanmaya başlamadım ama ihtiyacım olur ve başlarsam ileride bilgi veririm
  14. 1 point
    Knk valla senin hipofiz bezinden istiyorum senin reseptörlerinden lazm bizede. Bizim vücut senin kullandığın dozları adamdan saymıyor. Senin reseptörlerden lazm bizede çok hassassın muhtemelen bizim 200 de aldığımızı sen yarısında fln alıyorsun
  15. 1 point
    8 hafta çok az, döngünü kapatmaya değmez, kuvvet artışı dahil hiçbir etki görmezsin bırak aynayı. En az 20 hafta gitmen lazım sadece testo gireceksen. Ereksiyon kaybı kür içinde E2'ye bağlı bozulabiliyor. Dediğim gibi 5 haftada 1 E2 testi yaptır. 100 gibi değerler gelir ama seni etkilemezse arimidex başlama. Baktın ereksiyon gidiyo, libido azalıyo arimidex ile E2 yi kontrol altına almaya başlaman lazım. Kür içindeki ereksiyon problemi haricinde kür sonrası en az 21 gün bekleme süren var ilaç kandan çıksın diye. İlaç kandan çıkmadan pct yapılmıyor. 21 gün/3hafta hiçbirşey yapmıyorsun sonra 4 hafta PCT ye başlıyorsun. Orada total testo ve E2 dip yaptığı için 7 haftalık bir cehennem süren olacak. Kuş hiç ötmeyebilir, hiç etkilenmeyedebilirsin bünye meselesi. Psikolojik olarak hiç kolay bir süreç değil çünkü pct ilaçlarından biri klomen e2 yi ve total testoyu beyne yokmuş gibi gösteriyor ayrıca dopamini beyin algılayamıyor. Biraz zombisin bu süreçte. Onun dışında hgb ve hct yükselişi (tam kan değerlerinin içinde) bünyeye, demir depona (ferritin) ve b12 depona bağlı olarak çok yükselebiliyor. Hemoglobin 18 üstü değerlere hematokrit 55 üstü değerlere tırmanırsa 1 ünite kan bağışı yapman iyi olur. Yoksa kalp zorlanmaya başlıyor, tansiyon sorunları başlayabilir. Reta girersen kolestrol problemin olmayacak. Reta girmez farklı anabolik koyarsan kolestrolün daha da bi bozulacak, onun için de diyet ve kardioya çok dikkat etmen lazım. Onun dışında süreç boyunca kısır olacağını biliyorsundur umarım. Sperm üretimi durmuş olacak kürde. Testo tek başına yağ oranını düşürmez, ya baba gibi diet yaparsın ya da retatritude gibi güçlü kilo verdiriciler ile yağ oranını düşürebilirsin. Bu zorluklara katlanırım diyorsan kaliteli markalar ile açılışı yapabilirsin.
  16. 1 point
    ne gerek var ki? kolay yağlanırsın, GH gerçekten gözle görülür fark yaratıyor. Ondan dolayı çoğu pro off seasonda sadece test + gh kullanır. Sizlere anaboliklerden ziyade GH önermemdeki temel etken bu. masteronu 400 den 800'e çıkart pek bir fark olmaz ama kürüne eklediğin 3 iu gh devasa fark yaratır. Ondan dolayı çok ilaç değil doğru ilaç
  17. 1 point
    Bende de kıl fobisi gibi birşey var 1mm kıl bile beni aşırı rahatsız ediyor ve özellikle gerçekten sırt ve omuz trapez özellikle de latların olduğu yerde iğrenç yani
  18. 0 points
    dikkate alicam dediklerini olmadı prop devam edeceğim zaten

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×