Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

Fredo

Hcg ovitrelle 250 tek seferde vurulur mu?

Önerilen İletiler

Fredo    5

Pct de Ovitrelle 250 3 gün arayla 3 kutu kullanmam gerektiği söylendi kullananlar lütfen yardımcı olabilir mi tek seferde hepsi vurulabilir mi ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


hectordoyle    809
Fredo, 5 dakika önce yazdı:

Pct de Ovitrelle 250 3 gün arayla 3 kutu kullanmam gerektiği söylendi kullananlar lütfen yardımcı olabilir mi tek seferde hepsi vurulabilir mi 

Küründe hangi ilaçları kullandın?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fredo    5
hectordoyle, 21 saat önce yazdı:

Küründe hangi ilaçları kullandın?

Bulkta test enentat boldenon 

Definasyon propinat masteron ve tren ace

Cevap verebilecek bilgili ve tecrübeli hocaları beklemekteyim...

@metinav @Rdm @rastlantisal @Vural2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fredo    5
lucozade, 38 dakika önce yazdı:

bana biraz yüksek doz gibi geldi. bu planlamayı hocanız mı yaptı ? işinin ehli biri mi ?

Evet işinin ehli biriydi ama ben yine de güvenmeyip 1 kutu ovitreli 3 e bölüp 3 gün arayla vurdum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Fredo, 11 dakika önce yazdı:

Evet işinin ehli biriydi ama ben yine de güvenmeyip 1 kutu ovitreli 3 e bölüp 3 gün arayla vurdum 

Ovitrelle maleesef chromium veya pregnly kadar tesirli değil. Bunu bizzat tecrübe ettim. Şuan ovitrelle kullanacak olsam tek seferde enjekte ederim.

  • Beğen 2
  • Vayyyy!! 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fredo    5
rastlantisal, 20 dakika önce yazdı:

Ovitrelle maleesef chromium veya pregnly kadar tesirli değil. Bunu bizzat tecrübe ettim. Şuan ovitrelle kullanacak olsam tek seferde enjekte ederim.

Bende sonradan bi pişmanlık duydum keşke tek seferde varsaydım diye ama yine de fayda gördüm hocam

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
corey    45

arkadaşlar konuyu hortlatıyorum ; ama yıllar sonra bunu konuşmak farz oldu. yaşadığımız ülkede hcg üretilmediği konusunda hepimiz hemfikiriz.

 

merak ettiğim şey şu; sizler pct de pregnly ya da choriomon  kullanmıyorsanız, (ki kullanmıyorsunuz eminim çünkü türkiyede yok)  ne kullanıyorsunuz?

pct de testisleri eski haline getirmezsek o testisleri bir daha uyandırmanın yolu yok.

 

arkadaşlar ovitrelle haricinde marka ya da hcg için ne yapıyosunuz? çok merak ediyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
corey, 2 dakika önce yazdı:

arkadaşlar konuyu hortlatıyorum ; ama yıllar sonra bunu konuşmak farz oldu. yaşadığımız ülkede hcg üretilmediği konusunda hepimiz hemfikiriz.

 

merak ettiğim şey şu; sizler pct de pregnly ya da choriomon  kullanmıyorsanız, (ki kullanmıyorsunuz eminim çünkü türkiyede yok)  ne kullanıyorsunuz?

pct de testisleri eski haline getirmezsek o testisleri bir daha uyandırmanın yolu yok.

 

arkadaşlar ovitrelle haricinde marka ya da hcg için ne yapıyosunuz? çok merak ediyorum

ilk hafta çift doz klomen tamoksifen, sonra en az 1 ay normal doz klomen tamoksifen.  

Biz kullanıyor muyuz? Evet kullanıyoruz. Ovitrelle kullandım son kürde ama hiç fayda görmedim.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
corey    45
rastlantisal, 10 dakika önce yazdı:

ilk hafta çift doz klomen tamoksifen, sonra en az 1 ay normal doz klomen tamoksifen.  

Biz kullanıyor muyuz? Evet kullanıyoruz. Ovitrelle kullandım son kürde ama hiç fayda görmedim.

ben de en son kürümde ovitrelle kullanmıştım ben de fayda görmemiştim. soğuk zincir olmasaydı yurt dışından getirirdik de zinciri bozuluyor yolda. bilmiyom napacaz. yeminle kendi laboratuvarımı kurup :D kadın idrarından kendi hcg mi üretesim var :D

cevabınız için teşekkür ederim hocam.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
corey, Şimdi yazdı:

ben de en son kürümde ovitrelle kullanmıştım ben de fayda görmemiştim. soğuk zincir olmasaydı yurt dışından getirirdik de zinciri bozuluyor yolda. bilmiyom napacaz. yeminle kendi laboratuvarımı kurup :D kadın idrarından kendi hcg mi üretesim var :D

cevabınız için teşekkür ederim hocam.

2 tane chromium buldum ben. Eczaneleri gez birilerinde muhakkak çıkıyor.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
corey    45
rastlantisal, 6 dakika önce yazdı:

2 tane chromium buldum ben. Eczaneleri gez birilerinde muhakkak çıkıyor.

vayyy bu haber de çok güzel, gezeyim umarım bulurum.  çok teşekkürler.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rdm    2.496

Choragon 5000 IU isimli bir ilaç çıkmış veya çıkacak, human korionik gonadotrapin etken maddeli.

Bir araştırsana @rastlantisal  bende benim eczacıya sorayım ilaç çıktı mı çıkacak mı ? Bazen ilaç listeleniyor fiyati bile belirleniyor ama sadece ruhsat almış, üretime bile başlanmamış oluyor.

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Lynx    159
Fredo, 30.03.2022 - 20:02 yazdı:

Pct de Ovitrelle 250 3 gün arayla 3 kutu kullanmam gerektiği söylendi kullananlar lütfen yardımcı olabilir mi tek seferde hepsi vurulabilir mi 

Hangi kur olursa olsun sakin oylr bise yapma tek seferde o kdr enjeksiyon kisir kalmana sebep olabilir

 

rastlantisal, 20.05.2022 - 11:58 yazdı:

Ovitrelle maleesef chromium veya pregnly kadar tesirli değil. Bunu bizzat tecrübe ettim. Şuan ovitrelle kullanacak olsam tek seferde enjekte ederim.

Hocam etmeyin tek seferde o kdr enjeksiyon biri 5000 digeri 6500 tek seferde bu kdr yukleme yapilirsa kisir kalmalar buflndan kaynakli hipfz kapatabiliyr diyebikiyorum kalici olarak

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Lynx, 5 dakika önce yazdı:

Hangi kur olursa olsun sakin oylr bise yapma tek seferde o kdr enjeksiyon kisir kalmana sebep olabilir

 

Hocam etmeyin tek seferde o kdr enjeksiyon biri 5000 digeri 6500 tek seferde bu kdr yukleme yapilirsa kisir kalmalar buflndan kaynakli hipfz kapatabiliyr diyebikiyorum kalici olarak

Hiç düşündüğün gibi değil. 5000UI pregnly da kullandım 250 OVITRELLE de. Yakınından yöresinden geçmez. Bırak 1 taneyi 2 tane kullanıyorlar. 

Etken maddelerde fark var.

tarihinde rastlantisal tarafından düzenlendi
  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Lynx    159
rastlantisal, 8 dakika önce yazdı:

Hiç düşündüğün gibi değil. 5000UI pregnly da kullandım 250 OVITRELLE de. Yakınından yöresinden geçmez. Bırak 1 taneyi 2 tane kullanıyorlar. 

Etken maddelerde fark var.

Abi demekki o yuzden ovtrl bende ise yaramadi zerre lh oynama yoktu

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
rastlantisal    6.442
Lynx, 2 saat önce yazdı:

Abi demekki o yuzden ovtrl bende ise yaramadi zerre lh oynama yoktu

Malesef oyle. Benim vucut duzelmeye meyilli ki gecen 10aylik kürü ve sonrasi pctyi bitirdigimde total testo 702 idi. 

Rdm, 2 saat önce yazdı:

Choragon 5000 IU isimli bir ilaç çıkmış veya çıkacak, human korionik gonadotrapin etken maddeli.

Bir araştırsana @rastlantisal  bende benim eczacıya sorayım ilaç çıktı mı çıkacak mı ? Bazen ilaç listeleniyor fiyati bile belirleniyor ama sadece ruhsat almış, üretime bile başlanmamış oluyor.

Maalesef henuz eczane ve depo stoklarinda yok. Ama adi listelere girmis.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Lobster    31

Ovitrelle tek seferde haftada 1 den 4 hafta kullandım lh yükseldi ancak sol göğüste jinekomasti oldu aynı hataya düşmeyin yeterli 😂

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sietre    28

Su an ovitrelle alıyorum 6500 eş değer. 3 e bölüp vuruyorum. 2. Vurdum dun. yanina klomen proviron , speman forte falan gidiyorum gayet iyi toparlama oldu testler ne diyecek bakalım.  Chromium instagramda bir hoca iyide fiyata satıyor ama soğuk zincir güvenmedim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630
Fredo, 30.03.2022 - 20:02 yazdı:

Pct de Ovitrelle 250 3 gün arayla 3 kutu kullanmam gerektiği söylendi kullananlar lütfen yardımcı olabilir mi tek seferde hepsi vurulabilir mi 

Dostum 30-40 hafta kürde kaldıysan vur sorun olmaz. Hatta kimi insanda uzun kür sonunda 2 tane vurması gerekiyor. Ama kısa kür yaptıysa. Tel seferde vurma. Fazlası da zarar verir 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
parfait16    42
Askabar, 24.05.2022 - 19:48 yazdı:

Dostum 30-40 hafta kürde kaldıysan vur sorun olmaz. Hatta kimi insanda uzun kür sonunda 2 tane vurması gerekiyor. Ama kısa kür yaptıysa. Tel seferde vurma. Fazlası da zarar verir 

Hortlatıyorum ama toplamda 2 2.5 kür yaptım ilk 1.5 kürüm 6 ay sürdü sonrasında only testo ile Cruise yaptım peşine 11 hafta testo e bolde 8 haftasında npp kullandım 6 haftadır da only testo gidiyorum yani toplamda kesintisiz 11 aydır testo kullanımım var pct yapmayı düşünüyorum ovitrelle yi kaç doz vurmam gerekir hocam sizce tek seferde mi vurmalıyım yoksa vurmam gereken ui yi bölmeli miyim ilk defa pct yapıcam şiddetli olmasa da atrofim mevcut 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Askabar    1.630
parfait16, Bir saat önce yazdı:

Hortlatıyorum ama toplamda 2 2.5 kür yaptım ilk 1.5 kürüm 6 ay sürdü sonrasında only testo ile Cruise yaptım peşine 11 hafta testo e bolde 8 haftasında npp kullandım 6 haftadır da only testo gidiyorum yani toplamda kesintisiz 11 aydır testo kullanımım var pct yapmayı düşünüyorum ovitrelle yi kaç doz vurmam gerekir hocam sizce tek seferde mi vurmalıyım yoksa vurmam gereken ui yi bölmeli miyim ilk defa pct yapıcam şiddetli olmasa da atrofim mevcut 

Kan testi olmadan bir şey söylemek doğru olmaz ama ovitrel çok fazla etkili değil o yüzden 2 tane almanı öneririm. Ezbere tarif olmaz ama 2 taneyi ben olsam 4 seferde enjekte ederdim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    126
corey, 24.05.2022 - 16:07 yazdı:

arkadaşlar konuyu hortlatıyorum ; ama yıllar sonra bunu konuşmak farz oldu. yaşadığımız ülkede hcg üretilmediği konusunda hepimiz hemfikiriz.

 

merak ettiğim şey şu; sizler pct de pregnly ya da choriomon  kullanmıyorsanız, (ki kullanmıyorsunuz eminim çünkü türkiyede yok)  ne kullanıyorsunuz?

pct de testisleri eski haline getirmezsek o testisleri bir daha uyandırmanın yolu yok.

 

arkadaşlar ovitrelle haricinde marka ya da hcg için ne yapıyosunuz? çok merak ediyorum

Ben şöle yapıyorum kürü bitirme kararı alırsam uzun esterler tamamen kandan çıkana kadar testo prop kullanıyorum sonra prop u bırakıp birkaç gün sonra HCG başlıyorum 3 er gün arayla 1000ui alıyorum HCG bittikten sonra klomen gerekirse tamox

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
0xhex    68
parfait16, 3 saat önce yazdı:

Hortlatıyorum ama toplamda 2 2.5 kür yaptım ilk 1.5 kürüm 6 ay sürdü sonrasında only testo ile Cruise yaptım peşine 11 hafta testo e bolde 8 haftasında npp kullandım 6 haftadır da only testo gidiyorum yani toplamda kesintisiz 11 aydır testo kullanımım var pct yapmayı düşünüyorum ovitrelle yi kaç doz vurmam gerekir hocam sizce tek seferde mi vurmalıyım yoksa vurmam gereken ui yi bölmeli miyim ilk defa pct yapıcam şiddetli olmasa da atrofim mevcut 

2 ye böl, 3 gün arayla yap,3 adet vurabilirsin totalde Ovitrelle 

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: BqRide
      Selamlar herkese. @Fuhrer @berkay16 @GHOST @metinav
      24 haftalık kürümden çıktım. Son testo enjeksiyonumdan 5 hafta geçti. Kan testi verdim. Pct için yardıma ihtiyacım var. 
      Kür içeriğim şöyle;
      0-12 hafta testo en 500 0-12 hafta bolde 400  0-6 hafta dbol (günlük 3 tablet) Sonra hiç ara vermeden:
      12-24 hafta testo en 500 12-24 hafta rimo 400 12-24 hafta ox (günlük 5 tablet) Testisler için 24. Hafta 2ye bölerek 5.000 iu iran prglyn  25.Hafta 5e bölerek 5.000 iu iran prglyn kullandım. 25.Hafta itibariyle 2 kutu klomen aldım. İlk 7 gün günlük 2 adet. Sonraki 6 gün günlük 1 adet Bununla beraber 1 kutu proviron aldım  Son 7-8 gündür @SERKO hocamın bitkisel kür1 ini tüketiyorum. 
      Pct için neler yapmam; neler kullanmam gerekiyor ?
         
    • Yazan: Husoyz
      Öncelikle selamlar,
      19 yaşındayım 1 yıldır spor yapıyorum 17-18 yaşlarımda da  libidom ve cinsel isteksizlik ve  sertleşme gibi konularda bayağı sıkıntım vardı 19 yaşımın başında 6 aylık spor geçmişimle salondaki bir abinin telkini sayesinde küre girdim küre girmeden önceki kan değerlerimi aşağıya bırakıyorum 3 aylık bir kür süreciydi ilk ay 300 mg testo prop 350-400mg civarındada masteron prop kullandım    sonraki ayda haftalık 150mg npp ekledim  kalan son ayda testo enanthat masteron entathat olarak devam ettim  kürümde de çok güzel verim aldım hem kurudum hem kütle koydum ve şuan kürü bitirmiş bulunmaktayım.
      Ayriyeten birşey fark ettim sanki vücudumda gerçekten bir testosteron eksikliği varmış gibiydi kullanmaya başladıktan sonra fark ettim  harbide kendimi erkek gibi hissetim bi keyfim hayat enerjim yerine geldi libidom ve ereksiyon sorunlarım düzeldi bu cinsel sorunlarım düzelince flörtöz yeteneklerimde gerçekten değişiklik oldu ve özgüvenimi tamamladım gibi oldu işte şuan kür sürecini bitirdim sayılır   3 ayın sonuna geldim fakat ağustos eylül gibi üniversiteye gideceğim o sıralar tekrar küre girmek istiyorum şimdi  eylüle kadar 3 ay var zaten bu 3 ayda düşük doz haftalık 100mg gibi testosteron kullansam sonra tekrar küre girsem ne gibi sıkıntılar yaşarım çünkü testo kullanımı gerçekten bırakmak istemiyorum spordan bağımsız olarak üroloji doktoruna git diyenler olacaktır 3 farklı üroloji doktoruna gittim  çoğu benimle dalga geçti bu yaşta ne  libidosu sanki düzenli sex hayatın var gibi şeyler söyleyip gönderdiler çok kafana takma dediler kür bitiminde yaptırdığım kan tahlillerimde aşağıya bırakıyorum ne yapmam gerektiği hakkında açıkçası pek bir fikrim yok bana yardımcı olurumsunuz lütfen  ne yapmam gerekiyor pct süreci hakkında da pek bir bilgim yok  kullandığım markalar doluydu ondan eminim önce evogen kullandım sonra science pharmaya geçtim gayet memnundum.
      KAN TESTLERİM:
        
    • Yazan: GorkemD
      Şuanda pharmtec marka testo enth kullanıyorum yanınada primobolan kullanıyorum 
      haftalık 200mg testo 200mg primobolan alıyorum pctyi proviron ile yapıcağım nasıl kullanabilirim ne önerirsiniz
    • Yazan: swange
      Merhaba 8 hafta boyunca rad-140 kürü yapsam PCT yapmama gerek kalır mı? Kalırsa hangi ilaçları kullanmalıyım?
    • Yazan: AtesTamer
      Değerli hocalarım öncelikle selamlar saygılar.
      Yakın bir zamanda ilk kürüme gireceğim,kürüm 10 hafta 500mg testo,10 hafta 250mg deca,5 hafta günlük 30mg danabol olacak şekilde.Bunun için uygulayacağım pct kürünü de sizlerle paylaştım görsel olarak.Kürümle ilgili eklememi çıkarmamı istediğiniz şeyleri söyleyebilirsiniz değerli tavsiyelerinize bilgilerinize ihtiyacım var deca dick problemiyle karşılaşmak istemiyorum bunun için ne gibi tavsiyeleriniz olur.Ve ayrıca kafamda testo ve danabol içeren başka bir kür daha var hangisini tercih etmeliyim açıkçası kararsız kaldım,cehaletimi mazur görün ilk kürüm araştırma sürecindeyim.Şimdiden yardımcı olan olmayan herkese teşekkürler:)

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×