Jump to content
  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

SEVVAL

Retatrutide genel yorum ve bilgi gönderisi hk.

Önerilen İletiler

r2maru1    1
GHOST, 55 dakika önce yazdı:

İlk defa duydum bu markayı fotosu var mı ve kaç para verdin kaç mg?

marka bu  6300 kusure aldım 10mg  ilk 0.75lık doz aslında fazla hissetirmedi sonra 1.25 mg olarak vurdum çok azda olsa iştah azaltma var veya benmı psikilojik olarak öyle hissediyorum bilmiyorum ama ozempic ilk vurulanlar çok iyi bilir adamı yemeden içmeden keser tuvalete çıkarmaz aynı öyle bir his kesinlikle yok bu sonrakı dozu yüksek vurucam bakalım insallah etki görmek istiyorum göremezsem artık birisi orjinal reta satsın bana :D 

696351865_1801291564587609_5723849862938007821_n.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


uyhak    4
r2maru1, 52 dakika önce yazdı:

marka bu  6300 kusure aldım 10mg  ilk 0.75lık doz aslında fazla hissetirmedi sonra 1.25 mg olarak vurdum çok azda olsa iştah azaltma var veya benmı psikilojik olarak ööyle hissediyorum bilmiyorum ama ozempic ilk vurulanlar çok iyi bilir adamı yemeden içmeden keser tuvalete çıkarmaz aynı öyle bir his kesinlikle yok bu sonrakı dozu yüksek vurucam bakalım insallah etki görmek istiyorum göremezsem artık birisi orjinal reta satsın bana :D 

Merhaba hocam öncelikle markayı ben de ilk defa duydum site 2026da açılmış ve birçok türk instagram hesabı tarafından reklam yapılmış ondan dolayı büyük ihtimalle merdiven altı türk üretim içeriğinde reta varmıdır bilmiyorum.birkaç reta daha aldığınızı belirtmişsiniz onların markası ne acaba. Bir yandan da 0,75 mg ve sonrasında 1.25mg gerçekten düşük bir doz. bu nedenle belirgin bir etki hissetmemeniz normal olabilir. eli lillynin retatrutide çalışmalarında düşük başlangıç dozu genellikle 2 mg olarak kullanılmış ve dozlar 4 haftalık aralıklarla kademeli artırılmıştı. çalışma verisine göre en yüksek ortalama kilo kaybı 2 4 8 12 olarak artıp 12mg hedef doza çıkan kolda gözüküyor. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97
gönderildi (düzenlendi)
r2maru1, 48 dakika önce yazdı:

3.retamı aldım :D  ilk 2si boş çıktı bu 3.süde galiba boş çıkacak daha önce ozempic kullanan bırısı olarak reta ilk başta 10mg reta 2 ml su ile karıştırınca 0.75 mg ile başladım bi etki görmedim valla sonra 4.günden sonra 1.25 vurdum bu sabah daha hala bir ozempic gibi his göremedim acaba sahte olabilir mi? Yoksa cidden ozempicden gelen alışkanlıkla reta dozumu az geliyor bazı yorumlar okudum 3 4 mg vuran arkadaşlar varmış ne önerirsiniz dozu az tutmamdaki sebep yan etkileri ilk başta az hissetmek için yardımlarınız için şimdiden teşekkürler bu ada retamın markası SignumMedicals. @M.O.K

Bu markayı piyasada bir satıcıda görmüştüm. Son dönemde Instagram’da paylaşımlarına da oldukça sık denk geliyorum. Eğer düşündüğüm kişiyse, açıkçası sahte olduğunu sanmıyorum. Birebir tanışıklığım yok ama bir süre iletişimde kalıp fikir alışverişi yaptık; hem o süreçten hem de genel gözlemimden bunu söylüyorum. İlk boş çıktı dediğiniz ürünler hangi markalardı?

Diğer GLP ürünlerini birebir kullanmadığım için net kıyas yapamam ama genel kullanıcı yorumlarında Retatrutide’ın Ozempic gibi sert bir iştah baskılaması yaratmadığını söyleyen çok kişi var. Özellikle Ozempic’ten ara vermeden geçtiyseniz, Retatrutide’ın etkilerini ilk etapta daha hafif hissetmeniz oldukça normal olabilir. Sonuçta iki ürünün de iştah baskılama tarafı aynı mekanizmalara dayanıyor.

Bir de şu var; 0.75–1.25 mg gibi dozlar Retatrutide için başlangıç dozları. Yan etkileri kontrollü ilerletmek adına düşük başlamak mantıklı. Ben de 12 haftalık cut sürecinin ilk 4 haftası 1 mg ile başladım. Ben asıl etkileri 8-12 haftada gördüm 4mg a çıktığımda; ancak kesinlikle direkt yüksek doza çıkılmamalı.

tarihinde M.O.K tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
r2maru1    1
M.O.K, 3 dakika önce yazdı:

Bu markayı piyasada bir satıcıda görmüştüm. Son dönemde Instagram’da paylaşımlarına da oldukça sık denk geliyorum. Eğer düşündüğüm kişiyse, açıkçası sahte olduğunu sanmıyorum. Birebir tanışıklığım yok ama bir süre iletişimde kalıp fikir alışverişi yaptık; hem o süreçten hem de genel gözlemimden bunu söylüyorum. İlk boş çıktı dediğiniz ürünler hangi markalardı?

Diğer GLP ürünlerini birebir kullanmadığım için net kıyas yapamam ama genel kullanıcı yorumlarında Retatrutide’ın Ozempic gibi sert bir iştah baskılaması yaratmadığını söyleyen çok kişi var. Özellikle Ozempic’ten ara vermeden geçtiyseniz, Retatrutide’ın etkilerini ilk etapta daha hafif hissetmeniz oldukça normal olabilir. Sonuçta iki ürünün de iştah baskılama tarafı aynı mekanizmalara dayanıyor.

Bir de şu var; 0.75–1.25 mg gibi dozlar Retatrutide için başlangıç dozları. Yan etkileri kontrollü ilerletmek adına düşük başlamak mantıklı. Ben de 12 haftalık cut sürecinin ilk 4 haftası 1 mg ile başladım. Ben asıl etkileri 8-12 haftada gördüm 4mg a çıktığımda; ancak kesinlikle direkt yüksek doza çıkılmamalı.

ilk kullandıgım klasik herkesın bıldıgı peptid sceinemi ne daha öncede paylasmıstım onu imha ettim sizin sosyal medyada gördugunuz kişi kimdir böyle baş harfi verseniz belki aynı kişidir :D 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    92
r2maru1, 52 dakika önce yazdı:

marka bu  6300 kusure aldım 10mg  ilk 0.75lık doz aslında fazla hissetirmedi sonra 1.25 mg olarak vurdum çok azda olsa iştah azaltma var veya benmı psikilojik olarak ööyle hissediyorum bilmiyorum ama ozempic ilk vurulanlar çok iyi bilir adamı yemeden içmeden keser tuvalete çıkarmaz aynı öyle bir his kesinlikle yok bu sonrakı dozu yüksek vurucam bakalım insallah etki görmek istiyorum göremezsem artık birisi orjinal reta satsın bana :D 

Fiyat çok yüksekmis, keşke maceraya girmeden noxy ya da zphc alıp devam etseydin hocam hem de bu kadar para vermemiş olurdun. Şahsen böyle bir markayla kendimi deney faresi gibi kullanmazdım ama yüksek doz vurup deneyebilirsin çalışıyor mu çalışmıyor mu ona göre kullanmaya devam edersin. Başlangıç dozu biraz kişisel kalıyor, her doz herkeste aynı etkiyi göstermiyor. Ben başlangıç olarak 1.75mg gibi bir dozla basladim istediğim etkiyi alamadım (günlük enjeksiyon yapıyorum), dozu 2.8mg civarına çektiğimde etkisini görmeye başladım. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
r2maru1    1
Ruthless, 1 dakika önce yazdı:

Fiyat çok yüksekmis, keşke maceraya girmeden noxy ya da zphc alıp devam etseydin hocam hem de bu kadar para vermemiş olurdun. Şahsen böyle bir markayla kendimi deney faresi gibi kullanmazdım ama yüksek doz vurup deneyebilirsin çalışıyor mu çalışmıyor mu ona göre kullanmaya devam edersin. Başlangıç dozu biraz kişisel kalıyor, her doz herkeste aynı etkiyi göstermiyor. Ben başlangıç olarak 1.75mg gibi bir dozla basladim istediğim etkiyi alamadım (günlük enjeksiyon yapıyorum), dozu 2.8mg civarına çektiğimde etkisini görmeye başladım. 

pekı hocam bugun 1.25 mg vurdum bir etki görmedım diger doz için en az  4 5 gün bekliyimmi yoksa yarın dozu arttırıp devam edıyımmı artık harbiden kendımı fare gibi hissediyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
M.O.K    97
r2maru1, 18 dakika önce yazdı:

ilk kullandıgım klasik herkesın bıldıgı peptid sceinemi ne daha öncede paylasmıstım onu imha ettim sizin sosyal medyada gördugunuz kişi kimdir böyle baş harfi verseniz belki aynı kişidir :D 

Forum kurallarına göre yasak dostum :) 

r2maru1, 14 dakika önce yazdı:

pekı hocam bugun 1.25 mg vurdum bir etki görmedım diger doz için en az  4 5 gün bekliyimmi yoksa yarın dozu arttırıp devam edıyımmı artık harbiden kendımı fare gibi hissediyorum 

Evet arkadaşın dediği gibi fiyat da yüksek gerçekten, nasıl oluyor da o kadar satıcı varken hem başta sahte ürün sonra da pahalı ürün almayı başardın :) 5 gün kadar beklemeni öneririm dozu arttırmadan önce.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ruthless    92
r2maru1, 1 dakika önce yazdı:

pekı hocam bugun 1.25 mg vurdum bir etki görmedım diger doz için en az  4 5 gün bekliyimmi yoksa yarın dozu arttırıp devam edıyımmı artık harbiden kendımı fare gibi hissediyorum 

Min. 48 saat bekle derim hocam 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Eøthain    0
gönderildi (düzenlendi)

Hocamlar merhaba öncelikle natural bir sporcuyum ancak yakın zamanda yaşadığım sakatlık sebebiyle formumu çok kaybettim buyüzden reta kullanmaya karar verdim yaza kadar formumu toplamak için. Eskiden tanıştığım biri bana rezz lab markasından getirebileceğini söyledi 120 dolara 10mg olacak şekilde ama forumda bu fiyata daha kaliteli markaların olduğunu okudum. Marka güvenilirmidir? Daha güvenilir kaliteli markaları nasıl bulabilirim? (Forum kurallarını ihlal ediyormu soru bilmiyorum eğer öyleyse belirtirseniz kaldırayım başlığı) teşekkür ederim şimdiden

tarihinde Eøthain tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
alpxieg    12
Eøthain, 50 dakika önce yazdı:

Hocamlar merhaba öncelikle natural bir sporcuyum ancak yakın zamanda yaşadığım sakatlık sebebiyle formumu çok kaybettim buyüzden reta kullanmaya karar verdim yaza kadar formumu toplamak için. Eskiden tanıştığım biri bana rezz lab markasından getirebileceğini söyledi 120 dolara 10mg olacak şekilde ama forumda bu fiyata daha kaliteli markaların olduğunu okudum. Marka güvenilirmidir? Daha güvenilir kaliteli markaları nasıl bulabilirim? (Forum kurallarını ihlal ediyormu soru bilmiyorum eğer öyleyse belirtirseniz kaldırayım başlığı) teşekkür ederim şimdiden

Zphc retasına ulaşmak çok kolay nerdeyse her yerde karşıma çıkıyor artık sosyal medya platformlarında biraz dolaşsan çıkar karşına uğraşmak istemiyorsan sol alttaki wp butonunu kullan hocam burada satıcı ismi vs. vermek yasak

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    953
Eøthain, Bir saat önce yazdı:

Hocamlar merhaba öncelikle natural bir sporcuyum ancak yakın zamanda yaşadığım sakatlık sebebiyle formumu çok kaybettim buyüzden reta kullanmaya karar verdim yaza kadar formumu toplamak için. Eskiden tanıştığım biri bana rezz lab markasından getirebileceğini söyledi 120 dolara 10mg olacak şekilde ama forumda bu fiyata daha kaliteli markaların olduğunu okudum. Marka güvenilirmidir? Daha güvenilir kaliteli markaları nasıl bulabilirim? (Forum kurallarını ihlal ediyormu soru bilmiyorum eğer öyleyse belirtirseniz kaldırayım başlığı) teşekkür ederim şimdiden

rezz falan alma kardeşim, çin retaları var piyasada 100-150$'a 30 mg onları tercih et

  • +1 3

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Eøthain    0
alpxieg, 23 saat önce yazdı:

Zphc retasına ulaşmak çok kolay nerdeyse her yerde karşıma çıkıyor artık sosyal medya platformlarında biraz dolaşsan çıkar karşına uğraşmak istemiyorsan sol alttaki wp butonunu kullan hocam burada satıcı ismi vs. vermek yasak

Teşekkür ederim hocam çok anladığım işler değildi iyi akşamlar

Fuhrer, 23 saat önce yazdı:

rezz falan alma kardeşim, çin retaları var piyasada 100-150$'a 30 mg onları tercih et

Tamamdır hocam teşekkür ederim bilgi için biraz daha araştıracağım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
makro1178    105
SEVVAL, 12.05.2026 - 09:57 yazdı:

Boy 162 

kilo 108

crossfit yapıyorum 2 gün gittim nabzım 160'ın altına inmiyor.

100gram protein 42g carb 

bende haftaya 5mg vuracağım

Tepki görmeden doz artışı yapmak biraz garip olur. Bence önce vücudunuzu test edin. Karb artışı deneyebilirsiniz buna müteakip adım sayınızda artış ve kardiyoda eğim hız değişikliği veya antrenman sertliğinde değişiklik gibi deneyler yapın. Zira kendi nezdimde 1 ayda günlük maks 30 carb 150 protein ile 11 kilo üstünde verdim ( daha önce çok defa al ver yaptıgım için metabolizma kendi düşüncem kötü durumdaydı ) sonrasında duraksama başladı buna istinaden bende karb artışına gittim. 3 gün sırası ile 100 100 150 carb tükettim. hatrı sayılır yükseklik bence. ama sonrasında 4.gün tartı -1.5 gösterdi. Ara sıra farklılıkları denemek lazım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    125
gönderildi (düzenlendi)
ismek, 1 saat önce yazdı:

Rezzlab ürün nasıl? @sekmet

Berbat. Yohambine gibi en basit şeyin boş olduğu bir markada reta gibi bir ilacın dolu olmasını bekleyemezsiniz

tarihinde Rma tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
ismek    0
Rma, 1 dakika önce yazdı:

Berbat

Rezzlab'ın retasını kullandınız mı? berbat derken neyi kastettınız

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    125
gönderildi (düzenlendi)
ismek, 1 dakika önce yazdı:

Rezzlab'ın retasını kullandınız mı? berbat derken neyi kastettınız

Yohambine i boş markanın, retasımı dolu olucak ?

(kullanmadım o para haram onlara)

tarihinde Rma tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
uyhak    4

Merhaba bilgi olması için yazıyorum. uzun süredirde diyet ve spordan dolayı alkol tüketmiyordum, dün çok eski bir arkadaşımı kırmamak için 2 kokteyl içtim bu reta tirzepatide gibi ilaçlarlar kullanırken anladığım inanılmaz kötü yapıyor mideyi ki çok az bir alkol miktarı ile başıma bu geldiyse bilmeden daha fazla içen birinin yaşıyacağı yan etkiyi düşünemiyorum.

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
artseven    0
uyhak, 18 dakika önce yazdı:

Merhaba bilgi olması için yazıyorum. uzun süredirde diyet ve spordan dolayı alkol tüketmiyordum, dün çok eski bir arkadaşımı kırmamak için 2 kokteyl içtim bu reta tirzepatide gibi ilaçlarlar kullanırken anladığım inanılmaz kötü yapıyor mideyi ki çok az bir alkol miktarı ile başıma bu geldiyse bilmeden daha fazla içen birinin yaşıyacağı yan etkiyi düşünemiyorum.

Hocam onu ben yaşadım geçen sene mounjaro kullandım aklımdan çıkmış arkadaşlar rom tekila falan almışlar ben 35 cl yüksek alkollü çok rahat içen biriydim 15-20 cl içtim gerisini hatırlamıyorum direkt kontak kapatmışım geceyi hastanede geçirdim aman dikkat edin.

  • Şaşkın 1
  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
sekmet    1
ismek, 19.05.2026 - 11:57 yazdı:

Rezzlab'ın retasını kullandınız mı? berbat derken neyi kastettınız

reta hakkında 3 haftalık deneyimlerimi söylim 10 kilo kadar verdim inanılmaz iştah kapatıyor 2 gün 3 gün yemek yiyemediğim oldu zorla yiyorum yerken yarısında kesiliyorum ama cheat yapma isteğim arada sırada geliyor 3 haftanın sonunda cheat meal yaptım bayağı bişi yememe rağmen 1 kilo aldım nerdeyse hiç sulanmadım diyebilirim 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Episodees    13
sekmet, 8 dakika önce yazdı:

reta hakkında 3 haftalık deneyimlerimi söylim 10 kilo kadar verdim inanılmaz iştah kapatıyor 2 gün 3 gün yemek yiyemediğim oldu zorla yiyorum yerken yarısında kesiliyorum ama cheat yapma isteğim arada sırada geliyor 3 haftanın sonunda cheat meal yaptım bayağı bişi yememe rağmen 1 kilo aldım nerdeyse hiç sulanmadım diyebilirim 

Hangi marka reta hocam ve ne kadar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Light57    4
Eøthain, 16.05.2026 - 22:59 yazdı:

Hocamlar merhaba öncelikle natural bir sporcuyum ancak yakın zamanda yaşadığım sakatlık sebebiyle formumu çok kaybettim buyüzden reta kullanmaya karar verdim yaza kadar formumu toplamak için. Eskiden tanıştığım biri bana rezz lab markasından getirebileceğini söyledi 120 dolara 10mg olacak şekilde ama forumda bu fiyata daha kaliteli markaların olduğunu okudum. Marka güvenilirmidir? Daha güvenilir kaliteli markaları nasıl bulabilirim? (Forum kurallarını ihlal ediyormu soru bilmiyorum eğer öyleyse belirtirseniz kaldırayım başlığı) teşekkür ederim şimdiden

Amaç form toparlamaksa (yani sadece kilo vermekten ziyade kasları da canlandırmaksa) reta burda pek de doğru tercih olmayabilir. Kaslardaki tüm glikojen depolarını boşaltıyor resmen sönüyorsunuz. Güç kuvvet kalmıyor. Kas da kaybediyorsunuz belli bir miktar illa ki. Derseniz ki ben illa kilo vericem ondan sonra clean bulk yaparım o zaman olabilir. Ama onun yerine ipamoreline+cjc kombinasyonu yapıp cardarine, stenabolic eklemek hem antrenman performansını artırıp protein sentezini artırır, toparlanmayı artırır hem de yağ yakarsınız. Tek dezavantajı bu ilaçlar antrenman ve kardiyo olmadan pek işe yaramaz. Diyet de lazım tabii. Sol alttaki whatsappdan Burak hocaya ulaşabilirsin noxy labs kullanıyor. Ben de ondan aldım harika etkisi var dolu ürün.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
RyokoHama    5
Light57, 1 saat önce yazdı:

Amaç form toparlamaksa (yani sadece kilo vermekten ziyade kasları da canlandırmaksa) reta burda pek de doğru tercih olmayabilir. Kaslardaki tüm glikojen depolarını boşaltıyor resmen sönüyorsunuz. Güç kuvvet kalmıyor. Kas da kaybediyorsunuz belli bir miktar illa ki. Derseniz ki ben illa kilo vericem ondan sonra clean bulk yaparım o zaman olabilir. Ama onun yerine ipamoreline+cjc kombinasyonu yapıp cardarine, stenabolic eklemek hem antrenman performansını artırıp protein sentezini artırır, toparlanmayı artırır hem de yağ yakarsınız. Tek dezavantajı bu ilaçlar antrenman ve kardiyo olmadan pek işe yaramaz. Diyet de lazım tabii. Sol alttaki whatsappdan Burak hocaya ulaşabilirsin noxy labs kullanıyor. Ben de ondan aldım harika etkisi var dolu ürün.

Hocam güç kuvvetten kastınız nedir ben 6 haftadır kullanıyorum ilk 2 hafta feci ağırlıklarım düştü ama 5. haftadan itibare eski ağırlıklarıma dönebildim.

RyokoHama, 12.05.2026 - 16:29 yazdı:

5. hafta 2mg olarak başladım cuma günü. Şuan 91-91.5 kg arasındayım ilk 2 gün sürekli geğirme oluyordu , açlığımı daha çok hissediyorum garip şekilde bir tıkta iştahım geri geldi gibi ama yağ yakımı daha etkili oldu diyebilirim.Sanırım süreci uzatacağım.

6. haftada geğirik problerim gitti .Yan etkiler nerdeyse yok. Suyuma , tuzuma ve beslenmemi yağsız yediğim sürece retadan dolayı sıkıntı yaşamıyorum kilo verme süreçlerim böyle geçti. Artık yemeklerden sıkılmaya başladım verdiğim duygusal anlamlar yok oldu keşke yemek yemek zorunda olmasam diye düşünceler dolaşıyor kafamda.Günlük hayat kalitem arttı sürekli yemek arama peşinde koşmuyorum.Eskiden stres yapınca yemek yemeden duramıyordum sınav stresinden dolayı şimdi ise yemek yemek istemiyorum. Aç olduğumun farkındayım midemden sürekli ses geliyor ve zorla yemek yemeye başladım. Hem aç olup hem yemek istememek biraz tuhaf geldi bana.

  • 1.hafta 0.5 mg reta 97.5---> 95.8   (0.5mg)
  • 2.hafta 0.5 mg reta 95.8 ---->95.3  (0.5mg)
  • 3. hafta 95.3--->93.8 (1mg)
  • 4.hafta 93.8--->92.5 (1mg)
  • 5.hafta 92.5--->91.5 (2mg)
  • 6.hafta 91.5-->90 (2mg)
  • Alkış 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
razonga    0
RyokoHama, 8 saat önce yazdı:

Hocam güç kuvvetten kastınız nedir ben 6 haftadır kullanıyorum ilk 2 hafta feci ağırlıklarım düştü ama 5. haftadan itibare eski ağırlıklarıma dönebildim.

6. haftada geğirik problerim gitti .Yan etkiler nerdeyse yok. Suyuma , tuzuma ve beslenmemi yağsız yediğim sürece retadan dolayı sıkıntı yaşamıyorum kilo verme süreçlerim böyle geçti. Artık yemeklerden sıkılmaya başladım verdiğim duygusal anlamlar yok oldu keşke yemek yemek zorunda olmasam diye düşünceler dolaşıyor kafamda.Günlük hayat kalitem arttı sürekli yemek arama peşinde koşmuyorum.Eskiden stres yapınca yemek yemeden duramıyordum sınav stresinden dolayı şimdi ise yemek yemek istemiyorum. Aç olduğumun farkındayım midemden sürekli ses geliyor ve zorla yemek yemeye başladım. Hem aç olup hem yemek istememek biraz tuhaf geldi bana.

  • 1.hafta 0.5 mg reta 97.5---> 95.8   (0.5mg)
  • 2.hafta 0.5 mg reta 95.8 ---->95.3  (0.5mg)
  • 3. hafta 95.3--->93.8 (1mg)
  • 4.hafta 93.8--->92.5 (1mg)
  • 5.hafta 92.5--->91.5 (2mg)
  • 6.hafta 91.5-->90 (2mg)

Hocam makrolarınız nasıl? sürecinizde baya iyi gidiyor bu arada tebrik ederim

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
RyokoHama    5
gönderildi (düzenlendi)
razonga, 2 saat önce yazdı:

Hocam makrolarınız nasıl? sürecinizde baya iyi gidiyor bu arada tebrik ederim

Hocam 2 tür besleniyorum 

1. tür evde

hazırlarsam sabah 40 gr yulaf,10 adet badem , protein tozu ,1 adet haşlanmış yumurta 

günün geri kalanında 450 gr tavuk 60 gr pirinç 100 gr patates ve yemeği hazırlarken 15 gr a kadar zeytinyağı 

2. tür

eğer stres yaparsam üşengeçlik yaparsam kahvaltı gene aynı geri kalan o gün dışardan 300 gr tavuk göğsü pilav söylüyorum gelen pilavında yarısını yiyorum bunun yanlış olduğunun farkındayım ancak böyle rahat edebiliyorum

tarihinde RyokoHama tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: Wassat26
      Merhaba,
      Yağ yakım amacıyla haftalık 2mg reta kullanıyorum. 78kg den 10 haftada 74kg ye düştüm ama kiloyu 74te tutmakta zorlanıyorum. Vücudum iyice flatlaştı.Yüksek karbonhidrat beslenmeme rağmen kasları dolduramıyorum.
      Maltodekstrin takviye alsak bu sürece destek olur mu? Ekstra enerji ekstra kalori açısından kullanılması nasıl olur size?
    • Yazan: Trextoron
      Selam arkadaşlar, nasılsınız?
      Anabolik steroid kürüne girmeyi düşünmüyorum artık bu yüzden peptitlere yöneldim sizden de tavsiye almak istiyorum retatrutide ve tesamorelin kürü nasıl olur ne yapmalıyım ne eklemeliyim yorumunuz var mıdır?
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: burbas26
      Selamlar herkse,
      Şans eseri nette karşıma çıkan linkte gene tamamen şans eseri tanıştığım Burak hoca ile planlayarak başladığımız ve 1. ayağını tamamladığımız 8 haftalık süreç ile ilgili detayları paylaşmak istedim. En sonda söylenecek detayı ilk başta söyleyeyim kullandığım ilaçlardan HİÇBİR YAN ETKİ VE RAHATSIZLIK YAŞAMADIM!
      Spor geçmişim mevcut lakin ilerleyen yaş (50 ye merdiven ) ve yaşanan tendon kopma (rüptür) problemi ve takibindeki açık ameliyat süreci ve zorlu iyileşme periyodu sonrası bırakmak zorunda kaldığım spor ve 2 yıl süren kısır döngü sonucu 123 kilo ile tekrar başlangıç.
      Kullanılan ürünler ve Markası : (8 Hafta)
      Noxy Lab - Retatrutide Noxy Lab GW501516 & SR 9009 (mix) Yohimbine Sürecin görsel ve rakamsal değerlerine geçmeden önce haftanın 5-6 günü güç ve kondisyondan oluşan 2 aşamalı ortalama dinlenmeler ile 1 saat süren antreman programı uyguladım.
      Bulgular:
      Yoğun spor esnasında iştah kontrolünde zorlandım Kilo kaybı esnasında güç kaybı çok yaşamadım Retatrutide ilk 2 gün halsizlik yaptı ardından vücut alıştı             11 Mart        8 Nisan-       8 mayıs
      Göğüs   115               112              110 Boyun    41                38                37 Kalça    122               115              113 Bel       110               103              102 Üst bac. 63                 61              60 Kol        40                 37              37 Kilo      123                115             106 Planlanan küre tamamen uydum , günlük 100 gr proteini korumaya çalıştım , karb oldukça düşürdüm muz ve zaman zaman basmati ve badem ile destekledim. Düzenli multivitamin ve balıkyağı almaya devam ettim, magnezyum ve melatonin ile destekledim, reta 1. ay itibari ile uyku ve karb düzenini zaten kendi sağladı. Planlanan  kilo 85 civarları önümüzdeki süreç planlaması Burak Hocada , gelişmeler oldukça bu konu üzerinden güncellerim.
      Burak Hoca'ya bu kolay ve hızlı süreç için teşekkür ederim. En önemli kısım ! aradığım ve onu daralttığım her zaman olabildiğince sakinliğini koruyarak destek olmaya çalıştı sonsuz TEŞEKKÜRLER.
      ÖNCESİ VE SONRASI:
        
    • Yazan: akcaoglu
      Herkese merhabalar, tecrübeli üyelerin fikirlerine ve yönlendirmelerine ihtiyacım olan bir süreçteyim. Kısaca geçmişimden, başarısız olan ilk peptit deneyimimden ve güncel durumumdan bahsedip değerli tavsiyelerinizi almak istiyorum.
      Spor Geçmişim ve Kilo Alım Süreci Yaklaşık 3 sene öncesine kadar her gün aktif olarak spor yapan ve powerlifting ile uğraşan biriydim. Ağırlıklarım sürekli artıyordu, 2 yıl boyunca durmadan çok verimli idmanlar çıkardım. O dönem genelde 110-120 kg bandındaydım. Ancak iş gereği evden çalışmaya başlamamla birlikte sporu tamamen bıraktım. 3 yıllık hareketsizlik sonucunda 155 kg'a kadar çıktım ve kas kütlemin altına inanılmaz bir yağ tabakası eklendi.
      Mounjaro Deneyimim Geçtiğimiz aylarda Mounjaro kullanmaya karar verdim. İştahımı ve açlık ataklarımı gerçekten muazzam kesti. Günde maksimum 2 öğün yiyordum, genelde 1 öğün bile fazlasıyla yetiyordu ve zerre açlık hissetmiyordum. İlk ay 2.5 mg ile başladım, ikinci ay 5 mg'a yükselttim. Fakat bu süreçte iki büyük sorun yaşadım:
      Spora gitmedim. Hiçbir şey yemememe rağmen tartıda bir türlü kilo veremedim. İlaç bittikten sonra yenisini alamadım çünkü fiyatlar çok yüksekti (5 mg'ı eczaneden yaklaşık 14.000 TL'ye almıştım). Güncel Durumum İlacı bıraktıktan sonra tekrar spora yazıldım ancak 3 sene önceki istikrarım henüz yok, haftada 3-4 gün gidebiliyorum. Beslenme tarafında ise güncel kilom (155 kg) için kalori ihtiyacım çok yüksek çıkmasına rağmen ben günlük 2000 kalori bandında kalıyorum. Makro dağılımımda proteini çok yüksek tutuyorum; günde ortalama 250 gr - 300 gr arası protein alıyorum. Buna rağmen 1.5 hafta geçmesine rağmen yine kilo veremedim. Düz taban olduğum ve kilom çok yüksek olduğu için kardiyo beni inanılmaz zorluyor, bu yüzden yapmıyorum. Sadece ağırlık idmanlarını (eski altyapımın da etkisiyle) hakkını vererek yapıyorum. Şimdi ise Retatrutide kullanmayı planlıyorum. Bu ilacı kullanırken eskisinin aksine kesinlikle sporla desteklemem gerektiğinin bilincindeyim. @M.O.K @m41a4 @berkay16 @scythe @Ruthless @Wassat26 @RyokoHama
      Siz değerli üyelere sorularım şunlar:
      Beslenme: Bu kadar yüksek protein alıp 2000 kaloride kalmama rağmen neden kilo verememiş olabilirim? Retatrutide kullanırken beslenme ve makro planlamamı (özellikle protein/karbonhidrat/yağ dağılımı) nasıl yapmalıyım? Antrenman: Kardiyo yapamayan, ağır kilolu ve eski bir powerlifter olarak bu süreçte nasıl bir antrenman sistemi izlemeliyim? (Ağırlık antrenmanlarının şiddeti, set-tekrar aralıkları vb.) Peptit Kullanımı: Retatrutide sürecinde nelere dikkat etmeliyim? Dozajlama ve spor adaptasyonu konusunda tavsiyeleriniz nelerdir? Şimdiden vakit ayırıp cevap yazan herkese teşekkür ederim.

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×