Jump to content

 

 

 

 

 

 

  • Duyurular

    • Loving

      Steroidturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Steroidturkiye.com açıldı! Hormon gruplarına dair tüm sorularınıza cevap bulmak için sisteme giriş yapıp soru başlığı oluşturmanız yeterli.
    • Loving

      Sarmsturkiye.com - AÇILDI!   29-11-2020

      Hizmetlerimiz hakkında bilgi almak için siteyi ziyaret edebilirsiniz.
  • Peptid Türkiye'ye HOŞ GELDİNİZ!

    Türkiye'nin ilk ve tek en kapsamlı peptid platformuna hoş geldin. Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt olduktan sonra giriş yaptığınızda, kendi içeriğinizi göndererek veya mevcut içeriklere cevap göndererek bu platforma katkıda buluna bileceksin. Profilini özelleştirebilir, ödül puanlarınızı içerik yazarak toplayabilirsiniz, diğer üyelerle kendi özel gelen kutunuz üzerinden iletişim kurabilir ve çok daha fazlasını yapabilirsiniz! Bu mesaj, oturum açtıktan sonra kaldırılacaktır.

  • Reklam

konseptbelgesel

%18 yağ oranından %11 yağ oranına düşmeyi planladığım definasyon kürüm hk.

Önerilen İletiler

Merhaba arkadaşlar, selamlar.

Definasyona gireceğim hedefim %12-%11 yağ oranına düşmek.

KİŞİSEL BİLGİLERİM:

  • Yağ : %18
  • Kg : 96

KÜR PLANIM: (8 hafta)

  • Clenbuterol
  • T3
  • Winstrol

SORULARIM:

  1. Ürünleriyle definasyon yapmayı düşünüyorum sizce fazla mı olur?
  2. Veya Clen + diyet yeterli midir?

Konuya katılım gösteren, fikir ve düşüncelerini paylaşan herkese şimdiden teşekkürler. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş


berkay16    337

testosuz winstrol kullanılmaz 700-800mg total anabolizan hatta mümkünse tren,anavar gibi az da olsa glukokortikoid antagonistik etki gösteren bir anabolizan olmadan t3 çok kas yakar.

  • Yıldız 3

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16, 36 dakika önce yazdı:

testosuz winstrol kullanılmaz 700-800mg total anabolizan hatta mümkünse tren,anavar gibi az da olsa glukokortikoid antagonistik etki gösteren bir anabolizan olmadan t3 çok kas yakar.

Abi peki sırf Clen + anavar veya yüksek doz Reta kullansam? hiç winstrol kullanmasam

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    337
konseptbelgesel, 15 dakika önce yazdı:

Abi peki sırf Clen + anavar veya yüksek doz Reta kullansam? hiç winstrol kullanmasam

retayı yüksek doz kullanılmıyor ilacın kullanım şekli en düşük efektif dozla başlayıp tolerans artınca doz arttırmak 1mg başlarsın etki almazsan perşembe günü bir doz daha vurursun baktın 2mg ile etki alıyorsun iştah baskılanıyor iştahın geri artana kadar 2mg devam edersin sonra dozları 1.5mg x 2 gibi arttırırsın. Testo kullanmayacaksan boşver anavarı fln kullandığına değmez oral steroidler.

  • Teşekkürler 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    124

Knk sadece diyet ile güzel kilo verirsin ztn winstrol vs. Yağ yaktırma etkisi ztn neredeyse yok steroidler doğrudan yağ yaktırmaz en iyi kürü yapsan bile sana günde belki 150 200 kalori fazladan harcatır onun dışında birşey yapmaz amacın sadece yağ yakmaksa diyet ve ağarlık antrenmanı yap günde 15bin yapabiliyorsan 20bin e kadar çıkabilirsin adım at miss gibi yağ yakarsın paran varsa reta kullan birde miss

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
gönderildi (düzenlendi)
Rma, 53 dakika önce yazdı:

Knk sadece diyet ile güzel kilo verirsin ztn winstrol vs. Yağ yaktırma etkisi ztn neredeyse yok steroidler doğrudan yağ yaktırmaz en iyi kürü yapsan bile sana günde belki 150 200 kalori fazladan harcatır onun dışında birşey yapmaz amacın sadece yağ yakmaksa diyet ve ağarlık antrenmanı yap günde 15bin yapabiliyorsan 20bin e kadar çıkabilirsin adım at miss gibi yağ yakarsın paran varsa reta kullan birde miss

Boğazımı tutamıyorum o yüzden reta kullanmayı düşünüyorum ciddi disiplin sorunu var canım sıkılınca yemek yiyoruum geçen sene definasyon kürüne girmiştim o sayede yağ yakabildim fakat kür aşırı uykusuzluk ve anskiyete yapıyordu, sence retadan devam mı edeyim yoksa clen + yohimbine + hgh gibi kombinlerden mi forumdan edindiğim bilgilere göre winstrol kullanmam şuan makul değil zaten saç katili dht türevi olmasından korkuyordum 

tarihinde konseptbelgesel tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Rma    124
konseptbelgesel, Bir saat önce yazdı:

Boğazımı tutamıyorum o yüzden reta kullanmayı düşünüyorum ciddi disiplin sorunu var canım sıkılınca yemek yiyoruum geçen sene definasyon kürüne girmiştim o sayede yağ yakabildim fakat kür aşırı uykusuzluk ve anskiyete yapıyordu, sence retadan devam mı edeyim yoksa clen + yohimbine + hgh gibi kombinlerden mi forumdan edindiğim bilgilere göre winstrol kullanmam şuan makul değil zaten saç katili dht türevi olmasından korkuyordum 

Hgh kullanma bence reta kullanıcaksan hem hgh vücutta su tutar yağ yakarsın ama yağ yerini su doldurur 

Yohambine+reta yeter çok bile clen bence ekleme kalbi çok yoruyor kullanıcaksan bile sınırlı kullan

  • Tamam 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    949

bu yağ oranına düşmek emin ol o kadar zor değil, clen olmadan da düşülebilir. Bu saydığın ilaçlar %10'dan aşağı çekerken yağ oranını kullanılır. Günümüzde reta varken hiç bu ürünlere gerek yok, eğer amacın yağ oranı düşürmekse.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 8 saat önce yazdı:

bu yağ oranına düşmek emin ol o kadar zor değil, clen olmadan da düşülebilir. Bu saydığın ilaçlar %10'dan aşağı çekerken yağ oranını kullanılır. Günümüzde reta varken hiç bu ürünlere gerek yok, eğer amacın yağ oranı düşürmekse.

Reis ozaman reta ile definasyona başlayacağım fakat retayı iştahımı kesmek için kullanacağım konu dışı reta malum pahalı bir ilaç herhangi önerebileceğin iştah kesici var mı? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer    949
konseptbelgesel, 44 dakika önce yazdı:

Reis ozaman reta ile definasyona başlayacağım fakat retayı iştahımı kesmek için kullanacağım konu dışı reta malum pahalı bir ilaç herhangi önerebileceğin iştah kesici var mı? 

reta pahalı değil, 40$ bir ilaca aylık para bağlayamıyorsan hiç ilaç kullanmamalısın.

  • +1 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
berkay16    337
konseptbelgesel, 47 dakika önce yazdı:

Reis ozaman reta ile definasyona başlayacağım fakat retayı iştahımı kesmek için kullanacağım konu dışı reta malum pahalı bir ilaç herhangi önerebileceğin iştah kesici var mı? 

Türkiyede bulabiliceğin pek bir alternatif yok yurt dışında cagrilintide kullanıyorlar novo nordiskin yeni ilacı amylin analogu.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Fuhrer, 14 saat önce yazdı:

reta pahalı değil, 40$ bir ilaca aylık para bağlayamıyorsan hiç ilaç kullanmamalısın.

Dün biraz fiyat sordurdum 10 bin tl fiyat bandı söylediler reta için Almanyaya dönmeyi bekliyorum sanırım döner dönmez eroid üzerinden bir araştırma yapıcam ya da zphc nin kendi sitesinden wlacağım

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
aelmas    0
Fuhrer, 05.04.2026 - 19:01 yazdı:

reta pahalı değil, 40$ bir ilaca aylık para bağlayamıyorsan hiç ilaç kullanmamalısın.

çok iyi fiyat 10 bin tl den genelde kapı açıyorlar malesef.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Wassat26    47

Testosuz sakın oral kullanma. Testo yoksa reta iş yapar.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Cyhnsamet    0

Reta fiyatı 100 dolara yakın ama baya iş görüyor iştahı yarı yarıya kesiyor kullanan birisi olarak söylüyorum 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Light57    4

Reta kullanacaksan yanında ostarine falan önerebilirim çünkü retadaki glukagon atrofiye neden olabiliyor özellikle yetersiz protein alımında. Dersen ki ben antrenman da yapacağım, protein de alacağım o zaman sadece reta yeterli olur.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • KONU BAŞLIĞI İLE ALAKALI BENZER İÇERİKLER:

    • Yazan: crazymero
      Selamlar, Sopharma Clenbuterol kullanan tecrübe eden birisi var mıdır? Yağ oranım %25, boy 1.90 kilo 120. Dozaj ayarlaması konusunda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler.
    • Yazan: MrJoker
      Herkese merhabalar,
      Bir koç ile çalışmaya başladım bir planlama yaptık ancak kafamı kurcalayan bazı durumlar var.
      KÜR İÇERİĞİM:
      Test propionate [ 1_10 haftalar ]
      Pazartesi 1 ml Cars 1 ml Cuma 1 ml Superdrol tablet [ 1_7 haftalar ]
      Her gün sabah tok 1 tablet 8 saat sonra 1 tablet Masteron [ 1_10 ] haftalar
      Pztsi 1 ml Persembe 1 ml Oxandrolon tablet [ 1-10 haftalar]
      Sabah 2 tablet 8 saat sonra 2 tablet MCT GRUPLARI:
      Nac 600 sabah 1 efervesan tab ve yatarken Milkthistle komplex : 1 servis sabah 1 servis yatarken Zma : 1 servis yatarken Omega 3 : 1 gr sabah 1 gr son öğünden sonra Q enzim q10 : 200 mg günde öğünle bir Vitamin d3 + k2 1 servis sabah tok Armidex 3 hafta baslar 5 gunde bir , bir tablet Bu planlama hakkında eksik yerleri, karşılaşabileceğim sorunları ve var ise düzeltmem gereken yerleri paylaşabilir misiniz? Şimdiden değerli yorumlarınız hakkında teşekkür ediyorum.
    • Yazan: Berko
      Merhabalar daha önce küre giren bi arkadaşımın koçuyla birlikte bende küre girmiş bulunmaktayım İlaçlar vitaminler ve kullanım şekilleri aşağıda ki gibi yanlış bir durum yada yapmam gereken farklı birşey varsa bilgi verirseniz çok sevinirim. Spor geçmişim var fakat vücudum yağlı. Fit ve parçalı durmak için bu küre girdim.
      İlaçları siteden sorguladım ve orijinal çıktı umarım öyledir
      KÜR İÇERİĞİM:
      Optimum Pharma Testo Prop Optimum Pharma Masteron Optimum Pharma Clenbuterol KÜR MG DETAYLARI:
      Pazartesi  1 ml testo  0.7 ml masto  Çarşamba  1 ml testo  0.7 ml masto  Cuma  1 ml testo  0.7 ml masto  Sabah aç karına 1 adet clen MCT GRUPLARI:
      2 adet proviron hergün  1 adet nac600 Pazartesiden pazartesiye 1 adet armidex Sabah kahvaltıdan sonra 2 adet cystone  2 adet speman 2 adet Liv 52  1 adet c vitamini  1 multivitamin Öğlen  2 adet omega 3  Akşam yatmadan önce  2 adet çinko  1 adet magnezyum
    • Yazan: aelmas
      Herkese merhaba!
      35 yaşında haftada 3 gün fullbody antrenmanı yapan genelde oturarak çalışan günlük 10k adımı tamamlayan bir bireyim. uzun süredir ağırlık antrenmanı yapıyorum çalışma felsefesi olarak Mike Mentzer tarzı HITT Antrenman Sistemini tercih ediyorum. bu güne kadar hep doğal ilerledim kendime yapacağım özeleştiri beslenme konusuna yeterince dikkat edememem oldu her zaman. son donemde retanın gündeme gelmesi ile bel bölgemde bir türlü kurtulamadığım yağlardan kurtulma fıkrı kafamda belirdi. suan yağ oranım %22 sevıyelerınde bunu 15-18 bandına çekebilirsem yaz ıcın idealime ulaşırım diye ümit ediyorum. daha önce tecrübe etmiş bu yollardan geçmiş kardeş ve abilerimin tavsiyesine açığım herkese iyi forumlar.
      VÜCÜT ÖLÇÜLERİ
      boy 1.78 kilo 86 Omuz 124 Göğüs 105 Sağ kol 35 Sol kol 35 Göbek 100 Kalça 106 GÜNCEL FORM:
       
    • Yazan: LegendFingerst
      merhaba definasyona giricem ardından tekrar bulk için envanterimi topluyorum enjekte olarak sadece testo kullanıcam onun dışında;
      define için - mlo fat burner, mk2866 ostarine sarms, clenbuterol
      bulk için - danabol veya anapolon, mk677, rad140 
      extra olarak elimde arimidex, milk thistle ve proviron var bu envanteri neyleri neyle kombine etmeliyim, extra bir sıvı steroid düşünmüyorum 
       

Copyright © 2010 Peptid Türkiye. Tüm hakları saklıdır.

5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
Şikayet; [email protected] Adresine mail atıldığı taktirde, ilgili konu en geç 48 saat içerisinde kaldırılacaktır.


Tıbbi Sorumluluk Reddi / Yasal Uyarı! Bu sitede yer alan yazıların tümü, bilgi edinmek isteyen ziyaretçiler için hazırlanmıştır. Bu bilgiler, hiç bir zaman hastalık ve diğer sorunlara yönelik teşhis ve tedavi amaçlı olarak kullanılmamalıdır. Yazılar, sadece yazarların bilgilerini, deneyimlerini ve fikirlerini aktarmaktadır. İçeriği başkaları tarafından doğru ve geçerli bulunmayabilir. Sitede yer alan yazı ve resimlerin kopyalanması, her türlü kullanımı ve bilgilerin uygulanması sonucu doğan hukuki, ahlaki, mesleki, sağlık ve yaşamsal sorunlar sadece bu eylemi gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. Bunlardan dolayı ortaya çıkabilecek hiç bir sorundan site ve yazarları sorumlu kılınamaz. Doktorunuza Danışmadan sitede yer alan diyet veya benzerlerine başlamayınız.
×